Heb je een verzoekje om het weer normaal te maken?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:22 schreef livelink het volgende:
Mijn bloeddruk gaat nu spontaan ook omhoog
Je kunt een feestje van de regen proberen te maken. Dancing in the rain bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je een verzoekje om het weer normaal te maken?
Hmmm ik ga eens kijken of ik die paraat heb. Anderhalf uur door de regen gefietst vandaag, snap nu hoe je zoon zich af en toe moet voelenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt een feestje van de regen proberen te maken. Dancing in the rain bijvoorbeeld.
Ja, die is dit jaar al vaak de klos geweest als het om de regen gaat.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmmm ik ga eens kijken of ik die paraat heb. Anderhalf uur door de regen gefietst vandaag, snap nu hoe je zoon zich af en toe moet voelen
Ik vind het ook altijd zo lullig voor mijn zwager (hovenier).quote:Op maandag 24 februari 2020 18:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die is dit jaar al vaak de klos geweest als het om de regen gaat.
Is eigenlijk ook meer mijn smaak, haha.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:33 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel een verbetering t.o.v. de voorgaande nummers
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
En daarna houdt het vliegen/zweven op
Dan zijn we weer bij the airport?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
En daarna houdt het vliegen/zweven op
Nah dan gaan we richting U96quote:Op maandag 24 februari 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zijn we weer bij the airport?
Anders dan wat DJ11 al zei?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
Denk niet dat deze geraden gaat worden
Het is jouw verhaalquote:Op maandag 24 februari 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Sateliet donderd omlaag en wordt een boot (cruise)
Beetje vergezocht
Buiten de gezette kaders denkenquote:
Ik ken dit niet. Is het Extreme?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
En de volgende was iets te hard gevallen
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rafeiro bedankt voor de muziek weer, maar ik ben er vandoor
Graag gedaan en leuk dat je er even was.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rafeiro bedankt voor de muziek weer, maar ik ben er vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |