Goedemorgen Melting. Doe je vandaag wel rustig aan op je werk?quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 06:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Doe je vandaag wel rustig aan op je werk?
Goedemorgen spijkerbroek. Bij mij wel. Zelfs mijn tweede bakje is al helemaal ingedaald.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen.
Koffie is nog niet ingedaald
Goedemorgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen.
Koffie is nog niet ingedaald
Lekker tempo dan. Ben je al op het werk?quote:Op maandag 24 februari 2020 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen spijkerbroek. Bij mij wel. Zelfs mijn tweede bakje is al helemaal ingedaald.
Goedemorgen Symph.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 08:19 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Ik heb boer zoekt vrouwen gekeken en ik vind het stiekem leuk
Merel dreigde laatst om mij op te geven voor een first-date programma, ik heb haar vriendelijk doch dringend gedreigd dit niet te doen.
Zat ze opeens op te zoeken hoe ze me kon opgeven, nou nee, bedanktquote:
Ik snap ook niet dat mensen daar aan mee willen doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
Zat ze opeens op te zoeken hoe ze me kon opgeven, nou nee, bedankt
en dan nog op tv komenquote:Op maandag 24 februari 2020 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen daar aan mee willen doen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zal ik doen.Zo'n gebeurtenis zet je wel even aan het denken...
Als iemand mij dat zou flikken spreek ik die persoon minimaal een jaar niet meer.quote:
In de promo filmpjes had ik iemand gezien die ik dacht te herkennen.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:19 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Ik heb boer zoekt vrouwen gekeken en ik vind het stiekem leuk
De Engelse versie is nog wel te doen, de Nederlandse versie is tenenkrommend...quote:Merel dreigde laatst om mij op te geven voor een first-date programma, ik heb haar vriendelijk doch dringend gedreigd dit niet te doen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de promo filmpjes had ik iemand gezien die ik dacht te herkennen.
Geen idee waarvan, dus maar even gekeken gisteren.
Blijkt het de patatboer bij Marken te zijn, waar we een paar keer geweest zijn tijdens onze trips door Noord Holland.
[..]
De Engelse versie is nog wel te doen, de Nederlandse versie is tenenkrommend...
Jaquote:Op maandag 24 februari 2020 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Had je gisteren een stalker aan de lijn, las ik?
Laten we dat maar even niet doenquote:Op maandag 24 februari 2020 10:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie matcht just me en Raf even in zo'n programma?
Je hebt geen scherm nodig, je kan alles uitprinten. Ook muziek.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:09 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagNa een computerloos dagje (defect scherm) ben ik er weer.
Dan is de cartridge vast heel snel leeg. Liefst 549* nieuwe nummers deze week. Absoluut nieuw record.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt geen scherm nodig, je kan alles uitprinten. Ook muziek.
quote:
Het is ook guur rotweer vandaag. Vanochtend zelfs wat hagel.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg het maar niet warm vandaag, de wind lijkt overal doorheen te waaien
Het waait ook gigantisch...quote:Op maandag 24 februari 2020 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg het maar niet warm vandaag, de wind lijkt overal doorheen te waaien
Ik was er in de show helaas niet aan toegekomen, maar het nummer kwam net voorbij in het luisteren naar de nieuwe muziek op Spotify. Het is inderdaad best goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet luisteren omdat mijn lift zo voor de deur staat maar in het kader van nieuwe muziek: Biffy Clyro heeft gister hun nieuwe single uitgebracht. (Instant History). Wijkt redelijk af van hun normale werk en ondanks dat er geen gitaren in zitten, vind ik hem best goed.
Hoe moet ik dit zien? Een Jenny/Laurel-gevalletje?quote:Op maandag 24 februari 2020 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, ik had het gewoon weer... bijna elke keer als ik via een bepaald onderzoeksbureau meedoe aan een online enquete en er zit een test in om te kijken of de audio het doet (om een commercial te kunnen beoordelen) word ik eruit gegooid als ik het juiste geluid heb aangevinkt. Sorry, u valt niet in de doelgroep...
Je bent te slim.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, ik had het gewoon weer... bijna elke keer als ik via een bepaald onderzoeksbureau meedoe aan een online enquete en er zit een test in om te kijken of de audio het doet (om een commercial te kunnen beoordelen) word ik eruit gegooid als ik het juiste geluid heb aangevinkt. Sorry, u valt niet in de doelgroep...
Ik heb geen flauw idee wat dat is, maar ik hoor een baby en kan kiezen tussen ‘baby, haan, hond, koe, olifant’. Ik weet niet waar het aan ligt, ik moet er ergens wel om lachen. Las elders ook dat ik niet de enige ben.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien? Een Jenny/Laurel-gevalletje?
Bij Jenny/Laurel komt het erop neer dat jongere mensen wat anders horen dan oudere mensen. Dat heeft met te maken met frequenties die je goed of minder goed hoort.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dat is, maar ik hoor een baby en kan kiezen tussen ‘baby, haan, hond, koe, olifant’. Ik weet niet waar het aan ligt, ik moet er ergens wel om lachen. Las elders ook dat ik niet de enige ben.
en wat kun je er zelf aan verbeteren, behalve het weer ?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ik ben weer afgekeurd
Suiker, cholesterol, bloeddruk en hartslag te hoog.
En ik heb het weer ongeschikt bevonden, bleh niet lekker weer om door te fietsen
Vertel mij wat, net door de regen naar huis gelopen. Had geen zin om nog een half uur op de bus te wachten.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ik ben weer afgekeurd
En ik heb het weer ongeschikt bevonden, bleh niet lekker weer om door te fietsen
quote:Op maandag 24 februari 2020 14:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was er in de show helaas niet aan toegekomen, maar het nummer kwam net voorbij in het luisteren naar de nieuwe muziek op Spotify. Het is inderdaad best goed.
Dus? Medicatie en leefstijl aanpassen?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ik ben weer afgekeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, bedankt, muts.![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Zoiets ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus? Medicatie en leefstijl aanpassen?
Ik heb zelf een bloeddrukmeter aangeschaft, veel makkelijker dan elke keer naar de huisarts wandelen. Maar krijg je geen 24uursmeting dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zoiets ja.
2 pilletjes gaan van 1 naar 2 per dag nu.
En die hoge bloeddruk/hartslag komt denk ik ook deels door ruim een half uur fietsen met dit pest pokke weer.
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn doktersassistentes zijn ook leuk...Handig. Dat beleid komt van de verzekeraars, maar voor sommige medicatie geldt die beperking niet. Ik heb nu voor mijn betablokkers de herhaalservice, ik krijg e-mail dat ze het klaar gaan maken en week later ofzo een afhaalbericht, ruim op tijd. Eerste keer is goed bevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, bedankt, muts.![]()
Die heb ik al een keer gehad, kwam toen op 129/80 ofzo uit.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf een bloeddrukmeter aangeschaft, veel makkelijker dan elke keer naar de huisarts wandelen. Maar krijg je geen 24uursmeting dan?
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn doktersassistentes zijn ook leuk...Hebben ze iets fout gedaan of zijn ze je destijds juist terwille geweest door te zorgen dat jij voor 6 maanden medicijnen kreeg? En zit die arts zo ver weg dat je er niet eens per 3 maanden langs kan gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, bedankt, muts.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |