SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik had 'm ook al gevondenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/dobbelstenen-/
Waarvoor heb jij 20 dobbelstenen nodig dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al gevonden
Dank u
Zal er 2 van meenemen.
Nou, voor The 7th Continent heb je er al een stuk of 8 nodig en er zijn verder ook genoeg spellen waar je een heel zwikkie dobbelstenen voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij 20 dobbelstenen nodig dan?
Met 18 man mexicoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij 20 dobbelstenen nodig dan?
De Action is dichterbijquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:54 schreef brother52 het volgende:
Oh, als je een kringloop in de buurt hebt, kun je daar ook kijken. Hier hebben ze een bak vol staan...
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik had dus wel gelijk dat het huis van de buren nogmaals verkocht was, de oorspronkelijke kopers gingen uit elkaar en hebben het dus na de overdracht direct weer te koop gezet
Geen baby, geen hont en handige vader van buuf, ideaalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De vader van de nieuwe (jonge) buurvrouw is er nu aan het klussen, hij kwam even met ons kletsen. De baby die Symph zag is een nichtje/neefje.
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, brother jarig, gefeliciteerd. Heb je kadootjes gekregen? Wij moeten zondag op een 3in1 verjaardag, het jarige kind krijgt Koehandel.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Brother is jarig?
Zo ja: van harte gefeliciteerd Brother
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank jullie wel!quote:
Dat zijn nog eens leuke verjaardagsherinneringenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:35 schreef brother52 het volgende:
En het is vandaag 35 jaar geleden dat Evert van Benthem de elfstedentocht won
En dit kreeg ik toen als cadeau:
[ afbeelding ]
Tijdens het ontbijt snel in elkaar gezet want we moesten op tijd op de Dokkumer Ee staan
Jeetje, ben je al zó oud?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:35 schreef brother52 het volgende:
En het is vandaag 35 jaar geleden dat Evert van Benthem de elfstedentocht won
En dit kreeg ik toen als cadeau:
[ afbeelding ]
Tijdens het ontbijt snel in elkaar gezet want we moesten op tijd op de Dokkumer Ee staan
Ik ben al jaren 28quote:
Zo erg is het nou ook weer niet...quote:
Ik zou morgen een stukje kunnen herbeleven maar dan moet ik wel een duikpak aan want ik heb geen idee hoe diep de Ee isquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens leuke verjaardagsherinneringen
Dan mijn excusesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet...
Niet dat ik weet.quote:
Ik wel!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik wel een show in elkaar bakken.
Oke tof!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik even kijken. Ik heb nog even wat tijd nodig. Aanvang: ik probeer om 20:00 uur.
Ik kan zelf niet luisteren omdat mijn lift zo voor de deur staat maar in het kader van nieuwe muziek: Biffy Clyro heeft gister hun nieuwe single uitgebracht. (Instant History). Wijkt redelijk af van hun normale werk en ondanks dat er geen gitaren in zitten, vind ik hem best goed.quote:
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet luisteren omdat mijn lift zo voor de deur staat maar in het kader van nieuwe muziek: Biffy Clyro heeft gister hun nieuwe single uitgebracht. (Instant History). Wijkt redelijk af van hun normale werk en ondanks dat er geen gitaren in zitten, vind ik hem best goed.
Grappig. Ik stuurde DJ11 ook net een verzoekje in het kader van de nieuwe muziekquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet luisteren omdat mijn lift zo voor de deur staat maar in het kader van nieuwe muziek: Biffy Clyro heeft gister hun nieuwe single uitgebracht. (Instant History). Wijkt redelijk af van hun normale werk en ondanks dat er geen gitaren in zitten, vind ik hem best goed.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig. Ik stuurde DJ11 ook net een verzoekje in het kader van de nieuwe muziek
Heb niet eens een showtitel gemeldquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Vooraf gedraaid: Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic remix)
Welkom bij de show
Openingstrack: Arabesque - Friday Night
Fridaynightquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb niet eens een showtitel gemeldEhhhhh.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |