Ja, dat vind ik het leuke eraan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Allemaal bakvissen die zwijmelend flauwvallen.
Ik ken een volwassen vrouw die al zijn concerten bezoekt en er heel blij van wordtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Allemaal bakvissen die zwijmelend flauwvallen.
Bakvissen van elke leeftijdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken een volwassen vrouw die al zijn concerten bezoekt en er heel blij van wordt
Je hoeft niet al je geheimen hier prijs te geven hoor..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken een volwassen vrouw die al zijn concerten bezoekt en er heel blij van wordt
Ik kan me geen concert hier van hem herinneren...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoeft niet al je geheimen hier prijs te geven hoor..
Groot gelijk...beter lekker thuis blijven. Die kleintjes mogen toch wel verkleedt bij komen komen.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
vandaag toch maar niet met Merel en de kabouters naar Oeteldonk toe. We hebben geen zin om in de regen te staan.
maar gelukkig komen ze daarom naar Delft toe![]()
De jongste kabouter kan ook al berichtjes inspreken iwhats app : "oma krientje ik kom gauw weer bij je logeren" kreeg ik net te horen.
![]()
Wat mij betreft welquote:Op zondag 23 februari 2020 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk...beter lekker thuis blijven. Die kleintjes mogen toch wel verkleedt bij komen komen.
Kinderen verkleed, oma verkleed, slingers en confetti!quote:Op zondag 23 februari 2020 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel
Het is echt weer om thuis te blijven!
Wel rot voor alle carnaval organisaties dit slechte weer
uh... de confetti slaan we dit jaar over ivm het weerquote:Op zondag 23 februari 2020 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Kinderen verkleed, oma verkleed, slingers en confetti!![]()
Ja, al die wagenbouwers die zoveel moeite hebben gedaan...... voor niets.
quote:Op zondag 23 februari 2020 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
uh... de confetti slaan we dit jaar over ivm het weer
Gewoon aan een van de kabouters geven, dan wordt ze niet boosquote:
Als je er niet uitkomt, gooi het dan in WGR, met een beetje geluk komen daar nog wat mensen met verstand van zaken. Ik heb er een beetje verstand van, maar ik kom daar niet meer en ik denk dat er meer weggelopen zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 12:04 schreef Rafeiro het volgende:
Straks nog even kijken naar de belasting aangifte 2018 van de man van mijn moeder.
Kregen een blauwe envelop. Ik denk dat ik niet goed genoeg gekeken heb naar de vooraf ingevulde zooi.
Stom gelul met die vooraf ingevulde zooi. Heb denk ik een aftrekpost (die dat jaar niet meer gold) niet weggehaald. Maar ja straks eerst maar even goed kijken.
Ik ben zelf bijna fiscalist (net niet afgestudeerd), heb een aantal jaren in de aangifte praktijk gewerkt. Moet er dus wel uitkomen. Voelt alleen stom om (wellicht) zo een fout gemaakt te hebben. Maar zo eerst maar eens kijken hoe en wat.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als je er niet uitkomt, gooi het dan in WGR, met een beetje geluk komen daar nog wat mensen met verstand van zaken. Ik heb er een beetje verstand van, maar ik kom daar niet meer en ik denk dat er meer weggelopen zijn
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Wel grappig dat een van de kabouters het redialknopje op de telefoon heeft gevonden
Doe je goedquote:Op zondag 23 februari 2020 19:53 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
de rust is weergekeerd en ik ga op de bank luieren!
Ik heb er ooit wat van gezien omdat collega’s het aan hadden gezet, blij dat ik daar vanaf benquote:Op zondag 23 februari 2020 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit met plaatsvervangende schaamte naar boer zoekt vrouw te kijken.
Nou ja, zat. Heb de tv maar ergens anders op gezet. Wat erg
Ik had er nog nooit meer van gezien dan langszappen.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er ooit wat van gezien omdat collega’s het aan hadden gezet, blij dat ik daar vanaf ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |