Hier is het alleen maar knalvuurwerk, met af en toe een plofkraak tussendoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel regelmatig. Maar meestal is het dan siervuurwerk. Dat vind ik nog wel leuk. Nu waren het alleen maar knallen
Eigenlijk moeten we gewoon allemaal gaan als Indiaan met mondkapjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze dat bij jou ook in de buurt ?
Altijd handig een geldautomaat op je balkonquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier is het alleen maar knalvuurwerk, met af en toe een plofkraak tussendoor.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon allemaal gaan als Indiaan met mondkapje
Ja, vrij actief zelfs. Onze gemeente bestaat uit 3 plaatsen, waaronder één streng gereformeerde plaats en één katholiek plaatsje. De katholieken zorgen er voor dat dit soort dingen een feestje wordt. De gereformeerden zorgen er voor dat er op zondag geen winkels open zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze dat bij jou ook in de buurt ?
En de 3e is de hippiecommune waar jij woont?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
Ja, vrij actief zelfs. Onze gemeente bestaat uit 3 plaatsen, waaronder één streng gereformeerde plaats en één katholiek plaatsje.
De 3e waait met alle winden mee. En daar woon ik inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En de 3e is de hippiecommune waar jij woont?
Dat is Bunnik/Odijk, volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel eens bijna in de Kikkeroptocht daar terechtgekomen
Geen wonder dat je girl weg gewandeld is.quote:
Is dat niet jouw eigen reclame voor de spijkerbroek?quote:
Ze heeft permissie...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder dat je girl weg gewandeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |