Hmm dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat niet jouw eigen reclame voor de spijkerbroek?
Someone's in the kitchenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Oh nee aunt Dinah
Has blown the horn
klinkt gevaarlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Someone's in the kitchen
With Dinah.
Yup, Bunnik, ik kon nog net ontsnappen. Ondanks dat Utrecht katholiek is heb ik daar nog nooit iets van carnaval meegekregen, behalve dan bij mijn disco met de verstandelijk beperkten, al gok ik dat er in bijv Geuzenwijk wel echt actief iets gedaan wordt, maar optochten volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is Bunnik/Odijk, volgens mij.
Vooral als Dinah dan ook nog de horn blowt..quote:
Jij maakt het helemaal engquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vooral als Dinah dan ook nog de horn blowt..
En hij moet ook gewoon een shirt aantrekkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Het origineel is al ruk, en dan gaat Rob er nog even dunnetjes overheen
Rob hoeft er hier niet overheenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Het origineel is al ruk, en dan gaat Rob er nog even dunnetjes overheen
Die zit momenteel aan de whisky of het bier....quote:
of aan zijn te jonge vrouwquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zit momenteel aan de whisky of het bier....
Arme meid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |