oh ja, die zit aan de drank vanavondquote:
Gelukkig ook weer veilig thuis gekomen dus.quote:
Welke afstand heeft ze gelopen?quote:
Geef haar maar een heel groot complimentquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit wel, maar wie/wat weet ik niet.
De kortste, 6 kilometer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke afstand heeft ze gelopen?
echt super stoer!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kortste, 6 kilometer.
Maar wel dus deels over het circuit, ook door de nieuwe kombocht, waar speakers met race geluiden opgesteld stonden. Was spectaculair in het donker, zegt ze en daar kan ik me wel iets bij voorstellen...
Tofquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kortste, 6 kilometer.
Maar wel dus deels over het circuit, ook door de nieuwe kombocht, waar speakers met race geluiden opgesteld stonden. Was spectaculair in het donker, zegt ze en daar kan ik me wel iets bij voorstellen...
Dat klinkt wel heel gaafquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kortste, 6 kilometer.
Maar je hebt het toch gedaan!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik 33k gewandeld bij de Amsterdam City Walk en 27k bij de Dam tot Dam Wandeltocht. De eerste delen waren heerlijk rustig (want ander/langer parcours), maar op een gegeven moment kom je bij iedereen van de kortere afstanden en dan loop je met 10.000 man in file. Dat was minder leuk.
Dat welquote:
Ja, nu dacht ik toch echt even dat je 33.000 km had gewandeld. Pas bij verder lezen begreep ik dat je te lui was om de m te typen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik 33k gewandeld bij de Amsterdam City Walk en 27k bij de Dam tot Dam Wandeltocht. De eerste delen waren heerlijk rustig (want ander/langer parcours), maar op een gegeven moment kom je bij iedereen van de kortere afstanden en dan loop je met 10.000 man in file. Dat was minder leuk.
Die heeft ze ook meerdere keren gelopen, ze loopt veel van de tochten van Le Champion.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb driekwart van de evenaar gelopen in 1 dag ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu dacht ik toch echt even dat je 33.000 km had gewandeld. Pas bij verder lezen begreep ik dat je te lui was om de m te typen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu dacht ik toch echt even dat je 33.000 km had gewandeld. Pas bij verder lezen begreep ik dat je te lui was om de m te typen.
Meestal maar niet vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft ze ook meerdere keren gelopen, ze loopt veel van de tochten van Le Champion.
Fjoertoer in Egmond, Alkmaar, Bollenstreek, Beemster etc. etc.
Meestal wacht ik wel bij de finish en biedt dan een warme terugrit aan...
Melting draait hè. Prioriteiten.quote:
Bewegen is gezondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft ze ook meerdere keren gelopen, ze loopt veel van de tochten van Le Champion.
Fjoertoer in Egmond, Alkmaar, Bollenstreek, Beemster etc. etc.
Niemand behalve jij.quote:
Geef nou gewoon maar toe dat je een luie typer bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb driekwart van de evenaar gelopen in 1 dag ja.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Geef nou gewoon maar toe dat je een lui type bent.
Wow. Da's weer een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:47 schreef MadMaster het volgende:
En momenteel loopt ze in etappes de Westerborktocht, van Amsterdam naar Westerbork...
DJMO hier loopt 'm ook en doet er verslag van:
C&H / Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
Maar lopen kan ik wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Geef nou gewoon maar toe dat je een luie typer bent.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Don't Let Me Be Misunderstood - Joe Cocker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |