quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet ik heel Nederland oversteken....nee dat gaat hem niet worden![]()
Op zich wel een leuk iets om een keer te doen. Ik weet dat er een Pieterpad loopt van Noord naar Zuid. Maar van Oost naar West heb ik eigenlijk nooit iets over gehoord.
Nee mijn fiets en ik zijn geen goede vrienden.quote:
ik had een mandjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee mijn fiets en ik zijn geen goede vrienden.
Ja een mandje, dat heb ik ook, dat gunde ik mijn fiets dan wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik had een mandjeik haat fietstassen
Je moet wel een beetje inschikken hoor, als supportcrewquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik had een mandjeik haat fietstassen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje inschikken hoor, als supportcrew
Zeik niet zoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:43 schreef sjampoeh het volgende:
Iedereen last van een 'winter'depressie ofzo hiero ?
wat zijn jullie negatiehieef
*zwijgtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe heet die gif? TillyB.gif zeker?
Missie volbracht! Blij dat ik gegaan ben. Ze hadden bakken vol met Happy Socks!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om te gaan.
Dat ging over de bloemkoolreisquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk op jouw oordel af
[..]
I wish. Karen Walker mijn iconquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe heet die gif? TillyB.gif zeker?
Bloemkool reis? Waar gaan we heen voor bloemkool?quote:
Ze moeten niet teveel zeiken vandaag, anders ros ik er een paar op dr muil vanavondquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg net al weer een sneer waar ik was want ik was niet in de buurt van collega dus hij kon mij niet zien werken.
Ik was gewoon aan het werk joh
Hebben jullie geen leidinggevende die in de gaten houdt of het werk wordt gedaan? Of hebben ze liever dat jullie als een stel NSB'ers elkaar in de smiezen houden de hele dag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg net al weer een sneer waar ik was want ik was niet in de buurt van collega dus hij kon mij niet zien werken.
Ik was gewoon aan het werk joh
de appiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bloemkool reis? Waar gaan we heen voor bloemkool?
Dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben jullie geen leidinggevende die in de gaten houdt of het werk wordt gedaan? Of hebben ze liever dat jullie als een stel NSB'ers elkaar in de smiezen houden de hele dag.
oh sorry hoor je hoeft niet zo te schreeuwenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
IN DIE QOUHOUTEEEEEEEE VAN DEISIEEEEEEEEEEEEEEE
huh dood ?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je ook gejankt toen Rosario doodging
gawddddddddd meen je niet je hebt de nieuwe afl van 2 jaar terug toch wel gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja doe maar. Wil er ook bij horen natuurlijk.quote:
Die moet ik nog kijkonquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
gawddddddddd meen je niet je hebt de nieuwe afl van 2 jaar terug toch wel gezien?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:29 schreef TillyB het volgende:
ZEVEN NOVEMBER 2017o wacht.. gaat een lampje branden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo.. iedereen een beurt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja doe maar. Wil er ook bij horen natuurlijk.
gawwwwwwwd IK KAN DIT NIET AANquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o wacht.. gaat een lampje branden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
gawwwwwwwd IK KAN DIT NIET AAN
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Charm to the rescue![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iemand als eerste geslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geslagen
Hier ben ik alquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:59 schreef Charmian het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:27 schreef TillyB het volgende:
@:Recce toch is ze perfect voor jevliegende ams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een ams?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:18 schreef Prisha het volgende:
@:Charmian LET OP: I will knip with my fingers and you will WAKE UP!!!!
De Speld blijft altijd zo lachen.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Speld blijft altijd zo lachen.
Dat is het ook maar ik bedoel meer de reacties van mensen die het serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
Ik vind de speld een beetje domme humor
Dat is meestal het leukste de reacties. Oh fuck ik moet naar ONZquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook maar ik bedoel meer de reacties van mensen die het serieus nemen.
Groetjes aan Marioquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal het leukste de reacties. Oh fuck ik moet naar ONZ
Die komt niet in dat topic thankszzzzzzzzzquote:
De reactie van mensen die dat soort verhalen serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Dat verhaal over de ouders van tweeling Robbie en Ruud, die eigenlijk maar één baby wilden dus Ruud het liefst weg wilden geven, want die was het sloomst vond ik geweldig, vooral de reacties op Facebook van mensen die het serieus namen
Alleen maar liefde voor zowel Robbie als Ruudquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Dat verhaal over de ouders van tweeling Robbie en Ruud, die eigenlijk maar één baby wilden dus Ruud het liefst weg wilden geven, want die was het sloomst vond ik geweldig, vooral de reacties op Facebook van mensen die het serieus namen
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De reactie van mensen die dat soort verhalen serieus nemen.
Ruud is de rechter zeker?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Alleen maar liefde voor zowel Robbie als Ruud [ link | afbeelding ]
Trollen maar soms is het wel grappigquote:
En nu wat ?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
Ohh jéé mijn moeder is boos. Ze had me 3 keer gebeld en ik nam niet op. Terug gebeld en gevraagd "Waar is de brand" Dat was niet handig en ze hing op
Niks even. Geen trek inquote:
Het opnemen van je mobiel is voor mij geen halszaak.quote:
Ik laat mn mobiel regelmatig thuisquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het opnemen van je mobiel is voor mij geen halszaak.
Ik meestal maar ik heb geen normale telefoon meer.quote:
Ik neem geen onbekende nummers op. Als het belangrijk is spreken ze maar de voice mail in of sturen het per postquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik word op mijn mobiel meerdere keren per dag gebeld door een schofterig energie bemiddelingsbureau en dat al maanden lang.
Ik ook niet maar dat kan ik nu niet maken ivm werk zoeken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem geen onbekende nummers op. Als het belangrijk is spreken ze maar de voice mail in of sturen het per post
Lekker ouderwets weerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem geen onbekende nummers op. Als het belangrijk is spreken ze maar de voice mail in of sturen het per post
Ja jij bent ook geblockedquote:
Ik ook niet maar dat kutbedrijf blijft maar bellen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:58 schreef chufi het volgende:
Ik ook meestal niet of ik moet een telefoontje verwachten .. soms spreken ze een bericht in , maar gebeurt regelmatig dat ik er nauwelijks iets van kan verstaan .. dan houdt het op ...
Welke kut bedrijven?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat kutbedrijf blijft maar bellen.
Waarom neem je dan opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén of ander energie bemmiddelings bedrijf voor energie kontrakten.
Ze heeft een leuke badjas voor jequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou willen bellen als ik @:ieniminimuis al heb
Dat doe ik ook niet maar ze blijven maar bellen en met verschillende nummers. Nu moet ik wel onbekende nummers opnemen want misschien is het voor werk. Eerst drukte ik mijn telefoon uit als ik hoorde dat zei het zijn en nu leg ik mijn telefoon weg zonder uit te drukken.quote:
Hij was gewoon knorrig en ik was knorrigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben jullie geen leidinggevende die in de gaten houdt of het werk wordt gedaan? Of hebben ze liever dat jullie als een stel NSB'ers elkaar in de smiezen houden de hele dag.
Jij leeft nogal knorrigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was gewoon knorrig en ik was knorrig
Die heb ik altijd binnen 20 seconden over de zeik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet maar ze blijven maar bellen en met verschillende nummers. Nu moet ik wel onbekende nummers opnemen want misschien is het voor werk. Eerst drukte ik mijn telefoon uit als ik hoorde dat zei het zijn en nu leg ik mijn telefoon weg zonder uit te drukken.
Stalker alertquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou willen bellen als ik @:ieniminimuis al heb
Het zou zomaar kunnen dat er iets met je moeder aan de hand is en ze je daarom probeert te bereiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het opnemen van je mobiel is voor mij geen halszaak.
Daar ben ik ook wel goed in maar ze bellen steeds met een ander nummer en persoon.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die heb ik altijd binnen 20 seconden over de zeik.
Hahaha scheve jas rijdenquote:
Hoe weet je dan dat zij het zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet maar ze blijven maar bellen en met verschillende nummers. Nu moet ik wel onbekende nummers opnemen want misschien is het voor werk. Eerst drukte ik mijn telefoon uit als ik hoorde dat zei het zijn en nu leg ik mijn telefoon weg zonder uit te drukken.
Scheidsrechtersfluitjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:23 schreef PP_Sound het volgende:
Koptelefoon met vol volume op de microfoon en dan een scheepstoeter mp3 draaien.
Ja en dan ben ik ergens zonder mobiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat er iets met je moeder aan de hand is en ze je daarom probeert te bereiken.
Dan kan je niet opnemen, maar als je je mobiel bij je hebt wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik ergens zonder mobiel.
Ja dan welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je niet opnemen, maar als je je mobiel bij je hebt wel.
Ik herken de nrs. die ze gebruiken. En bij onbekende nrs. google ik ze even.quote:
Fucking 3 minuten 3 keerquote:
https://www.bel-me-niet.nl/quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken de nrs. die ze gebruiken. En bij onbekende nrs. google ik ze even.
Ja de krullen dat is achterhaaldquote:
Daar hebben ze schijt aan.quote:
Je kan ook nummers blokkeren op je mobiel. kloarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hebben ze schijt aan.
Aan jou ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hebben ze schijt aan.
Dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Je kan ook nummers blokkeren op je mobiel. kloar
Ik kan op mijn mobiel niet blokkeren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Je kan ook nummers blokkeren op je mobiel. kloar
wat voor graftel heb je danquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan op mijn mobiel niet blokkeren.
Jij hebt nog een Nokia 3310 natuurlijk, met die toestellen kan het nog niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan op mijn mobiel niet blokkeren.
Jesus mutsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan jou ook
Zeg dat ze nooit meer moeten bellen, blokkeer de telefoonnummers, gooi je mobiel weg, want die gebruik je toch al liever niet, mogeklijheden genoeg.
KvK is al genoeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Of geen enqutes of jekanietswinnengezeik invullen.
Hey Delsey, jij woont toch in 010?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt nog een Nokia 3310 natuurlijk, met die toestellen kan het nog niet.
Dat doe ik ook niet, ik ben zuinig met mijn tel. nr.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Of geen enqutes of jekanietswinnengezeik invullen.
Neem je gewoon een nr erbij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik ben zuinig met mijn tel. nr.
Jij kan beter niet denkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:33 schreef MCH het volgende:
[..]
O, ik maar denken dat je voor Danny werkt
Wat niet is kan nog Komenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik word bijna nooit door dat soort bedrijven op mijn mobiel gebeld.
Vandaar dat je telefonisch lastig gevallen wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
wat voor mobiel heb jequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Thanks !!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal je mijn mobiele nummer ff dm-en.
Zet maar hier neer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
soury neemt niet opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ben wel het debieltje van fok he? Skeetie poepie.quote:
Ik gooi dat ding van 12 hoog zonder problemenquote:
Wat scheelt hetquote:
Dan maakt ie een goede kans om nog een keer Mod te worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ben wel het debieltje van fok he? Skeetie poepie.
Daarom heb ik die ook. Onverwoestbaar en doet 2 weken met een volle accu.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi dat ding van 12 hoog zonder problemen
Bedankt hèquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan maakt ie een goede kans om nog een keer Mod te worden.
Dat lukt mij ook als ik nooit bel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik die ook. Onverwoestbaar en doet 2 weken met een volle accu.
volgens mij kun je wel nummers weigeren of naar een lijst zetten, maar weet echt niet meer hoequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik die ook. Onverwoestbaar en doet 2 weken met een volle accu.
Moet de hele dag al hooggeleid zijn op het werk, jullie zijn mijn uitlaadklepquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ben wel het debieltje van fok he? Skeetie poepie.
quote:
Heb jij als baan kabelhaspel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet de hele dag al hooggeleid zijn op het werk, jullie zijn mijn uitlaadklep
Tegen die energiestalkers helpt dat niet. Ze bellen steeds met een ander nummerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
volgens mij kun je wel nummers weigeren of naar een lijst zetten, maar weet echt niet meer hoe
Nee stoethaspelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij als baan kabelhaspel?
Ik weet dat je op sommige plekken niet meer mag reageren. Hier wel , al is het wat ongemakkelijkquote:Op wdinsdag 18 februari 2020 18:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet de hele dag al hooggeleid zijn op het werk, jullie zijn mijn uitlaadklep
ik zet ze op de zwarte lijst in mijn tel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen die energiestalkers helpt dat niet. Ze bellen steeds met een ander nummer
Het is gewoon dat ik te lui ben om een nieuwe naam aan te makenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat je op sommige plekken niet meer mag reageren. Hier wel , al is het wat ongemakkelijk
Ben jij het bellen waard?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zet ze op de zwarte lijst in mijn tel.
Ik ook, maar het enige resultaat is een blokkeerlijst die steeds langer wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zet ze op de zwarte lijst in mijn tel.
Dat helpt niet hoor als je een nogal down klootzak bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is gewoon dat ik te lui ben om een nieuwe naam aan te maken
Lach jij mij uit?quote:
Ik ga binnenkort wel zien wat voor telefoon jij hebt.quote:
#doesliefquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat helpt niet hoor als je een nogal down klootzak bent.
Ik ook niet, ze zullen het er zelf wel naar gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:47 schreef notturna het volgende:
Gelukkig word ik niet lastig gevallen door de energiegekken.
Nopequote:
Ja ik wist al dat je niet kan blocken, met dat tussen kunst en kitsch dingquote:
Retro.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wist al dat je niet kan blocken, met dat tussen kunst en kitsch ding
Je gaat het bijna denken héquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze zullen het er zelf wel naar gemaakt hebben
Wat is jou aangedaan dat je zulke reacties kan typen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat helpt niet hoor als je een nogal down klootzak bent.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze zullen het er zelf wel naar gemaakt hebben
Omdat je skeetie bent zo dom dat het lief isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is jou aangedaan dat je zulke reacties kan typen?
doe niet zo engquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je skeetie bent zo dom dat het lief is
De enige keer dat ik hem nodig heb is om te kunnen bellen als ik later ben.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wist al dat je niet kan blocken, met dat tussen kunst en kitsch ding
Je bent altijd wel laterquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige keer dat ik hem nodig heb is om te kunnen bellen als ik later ben.
Dan gebruik je hem dus best wel vaakquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige keer dat ik hem nodig heb is om te kunnen bellen als ik later ben.
Moet dat hier?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef MCH het volgende:
@:mosredna lol natuurlijk, ik laat @:bitterbal graag achter in de dickfest met jou en @:budapestenaar en de rest
Als je het over de duivel hebtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef MCH het volgende:
@:mosredna lol natuurlijk, ik laat @:bitterbal graag achter in de dickfest met jou en @:budapestenaar en de rest
Het gebeurd zelden dat ik op een afspraak te laat kom.quote:
DM maar lekkerquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
ik ben zo eng dat dat ook al niet meer kan
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef MCH het volgende:
mag hier en bikinifoto?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gebruik je hem dus best wel vaak
Waarom denk je ?quote:
ah ligt niet aan jou dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
te overgevoelige mensen, partijdige mods. dit is de enige plek van fok waar ik nog kan komen
Van jou in bikini?quote:
Dan zal het vast niet een beetje aan jezelf liggenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
te overgevoelige mensen, partijdige mods. dit is de enige plek van fok waar ik nog kan komen
40+ is de enige plekquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
alsof dit waar isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet een beetje aan jezelf liggen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Mch hebben we opgenomen als het debiele kindje, lief maar wel af en toe een flinke slag voor zijn te grote harsesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dan ben je eerlijk gezegd vrij domquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:01 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloofde ik het gelijk
Bikinifoto's kunnen wel.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mch hebben we opgenomen als het debiele kindje, lief maar wel af en toe een flinke slag voor zijn te grote harses
Nou nou, rustig. Heb je weer gezopen?quote:
Nou gelijk heeft hij, het is hier best enig.quote:
Colaatjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:03 schreef mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, rustig. Heb je weer gezopen?
We sturen er Fann op af, die is dol op zulke.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mch hebben we opgenomen als het debiele kindje, lief maar wel af en toe een flinke slag voor zijn te grote harses
Hier zijn de intellectuele kunstenaarsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou gelijk heeft hij, het is hier best enig.
is dit 3110 ?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, ik heb deze als extra gekocht. Geen internet, alleen bellen en wekker en nummer alleen bekend bij familie en (echte) vrienden. Oppleuren met online (en tv) in m'n slaapkamer.
Slaapt wel zo rustig.
niet eens in SOPquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou gelijk heeft hij, het is hier best enig.
oh ja en dan ben ik de sjaakquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
We sturen er Fann op af, die is dol op zulke.
nee 301 dacht ik. 5 tientjes. Anonieme sim erin en klaar.quote:
blauw...good choicequote:
Huishouden in Huishoudforum, heel logisch!quote:
Mooi hè, die oude telefoonsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Deze pagina gaat niet meer weg vandaag
Ik vind blauw ook een mooie kleur voor kleding.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind blauw ook een mooie kleur voor kleding.
ik heb heel veel blauw.....mijn favoriet welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind blauw ook een mooie kleur voor kleding.
OK, er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb sinds vandaag blauwdieopgroenlijkt nagels
Ik niet. Spijkerbroeken zijn blauw. Verder niksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb heel veel blauw.....mijn favoriet wel
Jij hebt echt wel blauwe sokkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet. Spijkerbroeken zijn blauw. Verder niks
Oh nagellak heb ik ook blauw en groenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb sinds vandaag blauwdieopgroenlijkt nagels
Foto 17 uit je fotoboek is ook blauwe shirtjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nagellak heb ik ook blauw en groen
Oh shit betraptquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Foto 17 uit je fotoboek is ook blauwe shirtje
Weet ik niet want blauw heb ik nooit geprobeerd maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:
Nou ???quote:
Heb je nog nooit met je nagel klem gezeten ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet want blauw heb ik nooit geprobeerd maar ik denk dat je gelijk hebt.
Regelmatig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog nooit met je nagel klem gezeten ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |