Bloemkool reis? Waar gaan we heen voor bloemkool?quote:
Ze moeten niet teveel zeiken vandaag, anders ros ik er een paar op dr muil vanavondquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg net al weer een sneer waar ik was want ik was niet in de buurt van collega dus hij kon mij niet zien werken.
Ik was gewoon aan het werk joh
Hebben jullie geen leidinggevende die in de gaten houdt of het werk wordt gedaan? Of hebben ze liever dat jullie als een stel NSB'ers elkaar in de smiezen houden de hele dag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg net al weer een sneer waar ik was want ik was niet in de buurt van collega dus hij kon mij niet zien werken.
Ik was gewoon aan het werk joh
de appiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bloemkool reis? Waar gaan we heen voor bloemkool?
Dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben jullie geen leidinggevende die in de gaten houdt of het werk wordt gedaan? Of hebben ze liever dat jullie als een stel NSB'ers elkaar in de smiezen houden de hele dag.
oh sorry hoor je hoeft niet zo te schreeuwenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
IN DIE QOUHOUTEEEEEEEE VAN DEISIEEEEEEEEEEEEEEE
huh dood ?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je ook gejankt toen Rosario doodging
gawddddddddd meen je niet je hebt de nieuwe afl van 2 jaar terug toch wel gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |