quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet ik heel Nederland oversteken....nee dat gaat hem niet worden![]()
Op zich wel een leuk iets om een keer te doen. Ik weet dat er een Pieterpad loopt van Noord naar Zuid. Maar van Oost naar West heb ik eigenlijk nooit iets over gehoord.
Oh.... een eitje voor Prishaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
Van pieterburen naar Zuid Limburg
[ afbeelding ]
tosti kaas dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:36 schreef FANN het volgende:
Ik ga een broodje kaas bakken in de koekenpan...
gesmolten kaas... boterham insmeren met olijfolie...
Is lekker
ja die inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Fokmeetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
In één keer? Of etappes?quote:
In etappes, daarna zijn ze verder gegaan Belgie in naar Noord Frankrijk.. Geen idee waar ze nu zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
In één keer? Of etappes?
Ik wilde er van de zomer een begin mee maken maar achillespees gooide roet in het eten. Ik wilde steeds een paar etappes doen...niet het hele ding in één keer.
Vriendin en haar man hebben het gelopen niet helemaal maar tot het punt waar zd waren gekomen zijn ze later weer begonnen om de rest van het pad te lopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
In één keer? Of etappes?
Ik wilde er van de zomer een begin mee maken maar achillespees gooide roet in het eten. Ik wilde steeds een paar etappes doen...niet het hele ding in één keer.
Ik loop niet zo snelquote:
gaaf! Lijkt mij dus ook wel leuk zoiets.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Vriendin en haar man hebben het gelopen niet helemaal maar tot het punt waar zd waren gekomen zijn ze later weer begonnen om de rest van het pad te lopen.
Zoiets lijkt me ook een leuke vakantie een keer, of van oost naar west. Harlingen Delfzijl?
boksquote:
Die wandelen elke vakantie veel en zijn heel vaak op vakantie, ik kan me zoiets niet eens veroorlovenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
gaaf! Lijkt mij dus ook wel leuk zoiets.
Lijkt je harlingen delfzijl ook iets?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
gaaf! Lijkt mij dus ook wel leuk zoiets.
Ik zit net te kijken, dat is bovenlangs dus. 111km geeft ie aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt je harlingen delfzijl ook iets?
Rijd ook een trein dus die heb ik al gedaan![]()
Alleen wel saai stuk door de weilanden.
Je zou ook bij een meest oostelijke plaats kunnen beginnen, waar is dat? Omgeving achterhoek ofzo?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken, dat is bovenlangs dus. 111km geeft ie aan.
Als het een lang stuk is door weilanden...dan is dat wel wat minder. Meer afwisseling zou mooier zijn.
Volgens mij een mooie route.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pieterpad spreekt ook wat meer tot de verbeeldingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zou ook bij een meest oostelijke plaats kunnen beginnen, waar is dat? Omgeving achterhoek ofzo?
Naar een meest westelijke hoek, dat is zeeland dan.
Misschien is pieterpad toch makkelijker, die wrg is ook ingericht voor wandrlaars met hotelletjes onderweg enzo.
Vrienden zie ik trouwens vanavond, moet ik ze wat vragen erover?
Hun fotos gaven wel flink wat afwisseling, ze hadden er echt mooie fotos van.
Nee alleen op hun eigen fb heeft het toen gestaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Pieterpad spreekt ook wat meer tot de verbeeldingHebben ze een blog of iets online met de foto's?
mooie vetersquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:37 schreef drakin het volgende:
Moet nog iets verzinnen voor haar verjaardag.
Wandelschoenen heeft ze al.
quote:
Mooi kut dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:17 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Dus wat ze niet verteld hadden is dat als ze bij de buren beginnen, de bouwvakkers hun spullen voor mijn slaapkamerraam zetten. Dus de ellende is al begonnen.
Mogge mensjes.
Dat is nog zacht uitgedrukt. Ik word er iig niet vrolijk van. Ik hoor ze ook praten. Er heeft er 1 zijn dag niet dus ik geloof dat er van alles mis gaat, als dat volgende week bij ons maar niet zo is.quote:
Dat is leuk, ik hoop dat er een paar gaan wonen en dat je dan ook kleintjes krijgt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ging er een deze keer daadwerkelijk door het gaatje naar binnen
Wat lees ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ging er een deze keer daadwerkelijk door het gaatje naar binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Onbevlekt ontvangen oma.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er kleintjes komen, word ik dan oma?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn jas is af.Onder spoiler want het zijn een boel foto's. Tevens willen de paspop en de deur anoniem blijven.
Die is mooi geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Mijn jas is af.Onder spoiler want het zijn een boel foto's. Tevens willen de paspop en de deur anoniem blijven.
Hij is mooi geworden, maar ik hoop wel dat hij scheef op de pop zit, anders zit het kantje scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga wel op de fiets dan meequote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Pieterpadloopmeet!![]()
Gezellig in mijn uppie
Kan niet ik heb alles uitgemeten, ik denk dat het aan de pop ligtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Op dinsdag 18 februari 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is mooi geworden, maar ik hoop wel dat hij scheef op de pop zit, anders zit het kantje scheef
Zegquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Pieterpadloopmeet!![]()
Gezellig in mijn uppie
Maar goed dat Dees een timmermans oog heeft ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Net alles nagemeten. Het is dus wel scheef.
Top weer een paar uur werk erbij
je mag helemaal zelf weten hoe lang je erover doet. Ik ken mensen die er nu 5 jaar over doen. Steeds een paar etappes erbij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:11 schreef Deisyy het volgende:
Mij lijkt het we leuk om dat Pieterpad te lopen, ik ken iemand die het elk jaar doet, toch eens vragen hoe zoiets werkt, hoeveel dagen je er over kan of moet doen enzo.
Het gaat om 1 cmquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat Dees een timmermans oog heeft ...
nee johquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan eigenlijk nu wel janken en wil de jas weggooien.
volgende week toch pasquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb j ede vluchtdetails? Dan check ik het even voor je
Gooi je 'm dan wel in een kledingcontainer? Misschien is er iemand met weinig geld en één korter been die er nog wat aan heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Dinsdag! Ben wat druk met schilderen en andere dingen.quote:
Nee! Eerst aan doen en kijken of het verschil dan ook opvalt. Daarna even andere dingen doen. En dan uithalen en muziek opzetten en mooi maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, joh. Gewoon even wegleggen en wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Prima badjas.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Jas is af en ik moet vanalles los maken en weer vast maken om de fout te herstellen. En ja het valt nu ook op als ik het aan heb.
Leuke jas voor de paspop denk ik zo.
De paspop kan hem wel even aan terwijl jij afspeld waar het moet komenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Jas is af en ik moet vanalles los maken en weer vast maken om de fout te herstellen. En ja het valt nu ook op als ik het aan heb.
Leuke jas voor de paspop denk ik zo.
En badjas?quote:
Een scheve badjas maakt niet uit en het is zo te zien wel geschikte stof daarvoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En badjas?Hoezo dat nou weer? Omdat het niet standaard zwart of een andere donkere kleur heeft?
Van wol?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een scheve badjas maakt niet uit en het is zo te zien wel geschikte stof daarvoor.
Aha!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dinsdag! Ben wat druk met schilderen en andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt guitig, en die band zie je nooit als je hem aanhebt natuurlijk, er komt niemand achter je aan met een waterpas
alleen DEISSY dan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
#staykindquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:34 schreef Recce het volgende:
Vandaag gaat het hier ook een beetje kansloos, dus ik voelde helemaal mee met de muis.
Sneu voor je levenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:34 schreef Recce het volgende:
Vandaag gaat het hier ook een beetje kansloos, dus ik voelde helemaal mee met de muis.
Yups, nu heb ik de ick.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
??!!??!!??!!!!!!!! Door die ene insta foto?
Het gaat maar ik ben in totale rustmodus een dag maarquote:
Dat gaat vast lukken op je bordeelsluipers.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik maak haar wel weer classy hoor
Zelfs niet naar de appie?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het gaat maar ik ben in totale rustmodus een dag maar
Heb je wel genoeg Pepsi in huis?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iets gebeurd of gewoon een algehele blech gevoel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:34 schreef Recce het volgende:
beterschap GBquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Algehele blech. Raak overstuur van de kleinste dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iets gebeurd of gewoon een algehele blech gevoel?
Dat is minderquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Algehele blech. Raak overstuur van de kleinste dingen.Straks maar even wandelen, dat helpt vaak wel om alles weer in perspectief te zien.
Eerste gedachte .. mooie kloertjesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is minderWandelen is wel een goeie dan inderdaad. Hoop dat het een beetje helpt.
Misschienfleurt dit je een heel piep klein beetje op? M'n broer heeft deze foto van de Rosette Nebula gemaakt, kreeg hem net opgestuurd:
[ link | afbeelding ]
Komt omdat er een pizza ligt die ik niet lustquote:
anders bestellon maarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt omdat er een pizza ligt die ik niet lustanders had ik wel gemoeten
Hallo of ik een verstandelijk uitgedaagde alien ben ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Sowieso wel apart dat jij weer hoe een baviaan zijn arse er uit ziet
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hallo of ik een verstandelijk uitgedaagde alien ben ofzo
Gaaf.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is minderWandelen is wel een goeie dan inderdaad. Hoop dat het een beetje helpt.
Misschienfleurt dit je een heel piep klein beetje op? M'n broer heeft deze foto van de Rosette Nebula gemaakt, kreeg hem net opgestuurd:
[ link | afbeelding ]
Jij kijkt teveel Love Island.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerste gedachte .. mooie kloertjes![]()
Tweede gedachte.. hmm baboons arsehole vibes
Daar heb ik dan wel weer een ekte foto vanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerste gedachte .. mooie kloertjes![]()
Tweede gedachte.. hmm baboons arsehole vibes
Ze zijn trots op hun achterste.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer een ekte foto vanstomme beesten draaien zich steeds om als je ze wilt fotograferen
Wat vond je leuker die dieren live zien of het klimmen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer een ekte foto vanstomme beesten draaien zich steeds om als je ze wilt fotograferen
Oh? Weet ik niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel Love Island.Ik ook omdat ik weet dat je dat daar van hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is niet met elkaar te vergelijken joh...twee totaal verschillende dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat vond je leuker die dieren live zien of het klimmen?
Pistool tegen je hoofd je moet kiezenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is niet met elkaar te vergelijken joh...twee totaal verschillende dingen.
Ah! Klein glimlachjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaaf.Zoveel sterren!
![]()
Er is ook een Mars occultatie door de maan aan de westkust van de VS. Ik ben benieuwd of daar nog mooie foto's van komen.
No!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Pistool tegen je hoofd je moet kiezen
Ja, thanks.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah! Klein glimlachje![]()
Ik heb hem niet over de occulatie gehoord eigenlijk.
take carequote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, thanks.Ik ga even lekker naar buiten. Succes met je werk nog even.
Wonen jullie zo dicht bij elkaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:14 schreef Voxs het volgende:
Krijgt arme Recce nu een bui over zich heen ook
Ohja omg jij bent echt de pro connaisseurrrrquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Molly, kleur van haar lippen en Callum die daar een gedichtje over probeerde te maken.
Jaquote:
Kusjes en knuffels!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Algehele blech. Raak overstuur van de kleinste dingen.Straks maar even wandelen, dat helpt vaak wel om alles weer in perspectief te zien.
Cute! Leuke eetbank ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Neef uit Amsterdam zijn nieuwe honT het is de rechtse en hij heet Guus, die andere is zijn broer louis
[ afbeelding ]
Ja, net een plensbui nu stralende zonquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:25 schreef mootie het volgende:
@:Voxs het weer is sowieso idioot vandaag.
Ah! Zon, even de honden uitlaten. Twee stappen verder loop ik in de regen
Ja pittige papi is hetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Pfew, dat wordt nogal een gedoe met Rekkie. Een missertje en hij heeft de ick.
Ja die is ook nieuw die was er bij de housewarming nog nietquote:
Schattig!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Neef uit Amsterdam zijn nieuwe honT het is de rechtse en hij heet Guus, die andere is zijn broer louis
[ afbeelding ]
Mooie bank😍quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
oh ik dan maarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:27 schreef TillyB het volgende:
Oh ja ik zit net al mn dm's te verwijderen die vind ik nooit meer terug
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Het ligt er maar net aan.quote:
Goedemiddag!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan.
Goedemiddag btw.
Geeft toch wel een fijn gevoel als je bedankt word. Weet alleen niet wat, maar toch.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb de 12te platz tot vannacht gehalten
Nee, ik heb ook geen idee. Dat is het grappige van Mario. Hij vraagt het hemd van je lijf, maar geeft geen antwoord als je wat terugzegtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Geeft toch wel een fijn gevoel als je bedankt word. Weet alleen niet wat, maar toch.
Ja bijzonder hé.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen idee. Dat is het grappige van Mario. Hij vraagt het hemd van je lijf, maar geeft geen antwoord als je wat terugzegt
ik was er onvrijwillig vakantiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen idee. Dat is het grappige van Mario. Hij vraagt het hemd van je lijf, maar geeft geen antwoord als je wat terugzegt
Rustaaaaaggggquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
plaatst nu weer de conjo? de schwijnhond heeft in mijn laatste nacht 3 tr gezet
Ahh je maakt je ook veel te druk over dat stomme spelletjequote:
Weg blijven daarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
plaatst nu weer de conjo? de schwijnhond heeft in mijn laatste nacht 3 tr gezet
ik heb de vakantie niet van en mod gekregenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh je maakt je ook veel te druk over dat stomme spelletje
Ik heb ook geen zin om te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:04 schreef mazaru het volgende:
Ik ga nu echt boodschappen doen. Ik zit al 20 minuten met mijn jas en mijn schoenen aan te wachten tot ik zin heb
Ken beide niet. Misschien ook maar eens kijken of ik een vakantie kan fixen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt vlak boven Tuinesië
Een hacker?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb de vakantie niet van en mod gekregen
quote:
Ow echt, wat handig en makkelijk en een leuke traditie om elk jaar een paar etappes te lopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
je mag helemaal zelf weten hoe lang je erover doet. Ik ken mensen die er nu 5 jaar over doen. Steeds een paar etappes erbij.
Sorryquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het gaat om 1 cmen nu is de vraag waarom het nu pas opvalt en niet al die keren ervoor. Nu kan ik een boel losgaan halen.
Winter 2030 wordt het wel als we dan nog een winter hebben.
Ik ben benieuwd wanneer die ban komt na al die TR's van jou.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
TR gezet ervoor users overstuur maken
Oh bah, daar zitten vitamines in.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een vurrukkuluk mandarijntje op
Ben je daar allergisch voor?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh bah, daar zitten vitamines in.
Die vind ik eng, is gezond enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je daar allergisch voor?
@:Fann ik heb Alpro gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Toen wist ik nog niet dat je jaaaaren over dat Pieterpad mag doen en dacht ik dat er niemand mee wilde.quote:
En van gezond krijg je bultenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Die vind ik eng, is gezond enzo.
Alpro sojamelk?
*wijst naar post van 7:41uquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat je jaaaaren over dat Pieterpad mag doen en dacht ik dat er niemand mee wilde.
Volgende keer even een ! zetten hoor, gebiedende wijs enzo, vind ik soms wel prettig.
Dat is weer eens iets anders dan bloemkoolrijst @TillyBquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:30 schreef mario390 het volgende:
ik had middag champignonsaus met erbsenrijst
de was ik scheldetete zit niet hier en ik heb gelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je daar allergisch voor?
@:Fann ik heb Alpro gekocht.
Die yoghurt is heerlijk, die gebruik ik ook altijd. Niet zuur en ligt niet als een baksteen in je maag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En van gezond krijg je bulten
Yoghurt op sojabasis, maar eens even proberen of ik daar geen buikpijn van krijg.
In het hotel schijnt ook een heel gezond ontbijt te zijn hoor, pas maar opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Die vind ik eng, is gezond enzo.
Alpro sojamelk?
Fok!Pieterpadmeet!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar post van 7:41u
Ow, enne; !
Zolang het maar geen yoghurt is. Lekker een eitje enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:31 schreef D. het volgende:
[..]
In het hotel schijnt ook een heel gezond ontbijt te zijn hoor, pas maar op
Dan durf ik het wel te eten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Die yoghurt is heerlijk, die gebruik ik ook altijd. Niet zuur en ligt niet als een baksteen in je maag.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:27 schreef TillyB het volgende:
@:Recce toch is ze perfect voor jevliegende ams
HelmpieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Oh god, heb ik morgen een note, omdat ik gezegd heb dat het niet zuur is enzo.quote:
Warme dingen op verzoekquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Zolang het maar geen yoghurt is. Lekker een eitje enzo.
Je kan je post nog aanpassen, dan doe ik net alsof ik het niet gelezen heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh god, heb ik morgen een note, omdat ik gezegd heb dat het niet zuur is enzo.
Een week?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Wel een weekje voor uittrekken denk ik
En oefenen
Nee ik hou wel van een uitdaging. Heb nog nooit een vakantie hier verdiend dusss.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan je post nog aanpassen, dan doe ik net alsof ik het niet gelezen heb.
Ik zou ook wel naar een warm land gestuurd willen wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van een uitdaging. Heb nog nooit een vakantie hier verdiend dusss.
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
je mag helemaal zelf weten hoe lang je erover doet. Ik ken mensen die er nu 5 jaar over doen. Steeds een paar etappes erbij.
Ik win ook zelden iets de laatste jarenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van een uitdaging. Heb nog nooit een vakantie hier verdiend dusss.
Anders ik wel. Ben wel klaar met deze herfst.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naar een warm land gestuurd willen worden
Het zit niet mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik win ook zelden iets de laatste jaren
Gewoon een jaarlijkse Pieterpadmeet!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s wel een hele lange meet dan he, denk dat de omgeving dan vragen gaat stellen
Iedere keer een stukje verderquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon een jaarlijkse Pieterpadmeet!
Doe al jaren mee de staatsloterij en daar win ik ook niks.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien wat vaker meedoen met een prijsvraag dan
Da’s geen prijsvraag hequote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Doe al jaren mee de staatsloterij en daar win ik ook niks.![]()
Ik nooitquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:43 schreef sjampoeh het volgende:
Iedereen last van een 'winter'depressie ofzo hiero ?
wat zijn jullie negatiehieef
Waar?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:43 schreef sjampoeh het volgende:
Iedereen last van een 'winter'depressie ofzo hiero ?
wat zijn jullie negatiehieef
ik zou mee fietsenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of toch maar de Nijmeegse vierdaagse doen?
Die zoziezoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of toch maar de Nijmeegse vierdaagse doen?
Het wordt het Pieterpad, Sjamp fietst mee!quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben eigenlijk altijd wel vrolijk.
lekker heurquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan bloemkoolrijst @:TillyB
#metooquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben eigenlijk altijd wel vrolijk.
Ik heb wel zin in dat Pieterpad en in Erbsenrijst.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Er is niemand die ergens zin in heeft enzo .
werk, boodschappen enz
rijst met doppertjes en champignonmeukquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in dat Pieterpad en in Erbsenrijst.
wat is er lekker aan erbsenreis? Op google ziet het eruit als rijst met erwten gewoonquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in dat Pieterpad en in Erbsenrijst.
en de partytent met tuinsetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt het Pieterpad, Sjamp fietst mee!![]()
Kan ze mooi de hapjes en drankjes klaar zetten, omdat ze eerder op de bestemming is.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ech wel, Pieterpad is ook voor fietsers.
[ afbeelding ]
Dat ging nog over de vierdaagsequote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ech wel, Pieterpad is ook voor fietsers.
[ afbeelding ]
Ik ging eigenlijk op jouw oordel afquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
wat is er lekker aan erbsenreis? Op google ziet het eruit als rijst met erwten gewoon
quote:
Dan kies maar de mooiste uit, jij moet er tenslotte een paar weken mee rondfietsenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
in mn fietstassen ?
lillike dingen trouwens
Sjamp en ik hadden het alweer over het Pieterpad.quote:
heb jij fietstassenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kies maar de mooiste uit, jij moet er tenslotte een paar weken mee rondfietsen
Zoveel was me inmiddels duidelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sjamp en ik hadden het alweer over het Pieterpad.
Johquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik positief was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |