Dat is weer eens iets anders dan bloemkoolrijst @TillyBquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:30 schreef mario390 het volgende:
ik had middag champignonsaus met erbsenrijst
de was ik scheldetete zit niet hier en ik heb gelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je daar allergisch voor?
@:Fann ik heb Alpro gekocht.
Die yoghurt is heerlijk, die gebruik ik ook altijd. Niet zuur en ligt niet als een baksteen in je maag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En van gezond krijg je bulten
Yoghurt op sojabasis, maar eens even proberen of ik daar geen buikpijn van krijg.
In het hotel schijnt ook een heel gezond ontbijt te zijn hoor, pas maar opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Die vind ik eng, is gezond enzo.
Alpro sojamelk?
Fok!Pieterpadmeet!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar post van 7:41u
Ow, enne; !
Zolang het maar geen yoghurt is. Lekker een eitje enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:31 schreef D. het volgende:
[..]
In het hotel schijnt ook een heel gezond ontbijt te zijn hoor, pas maar op
Dan durf ik het wel te eten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Die yoghurt is heerlijk, die gebruik ik ook altijd. Niet zuur en ligt niet als een baksteen in je maag.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:27 schreef TillyB het volgende:
@:Recce toch is ze perfect voor jevliegende ams
HelmpieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Oh god, heb ik morgen een note, omdat ik gezegd heb dat het niet zuur is enzo.quote:
Warme dingen op verzoekquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Zolang het maar geen yoghurt is. Lekker een eitje enzo.
Je kan je post nog aanpassen, dan doe ik net alsof ik het niet gelezen heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh god, heb ik morgen een note, omdat ik gezegd heb dat het niet zuur is enzo.
Een week?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Wel een weekje voor uittrekken denk ik
En oefenen
Nee ik hou wel van een uitdaging. Heb nog nooit een vakantie hier verdiend dusss.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan je post nog aanpassen, dan doe ik net alsof ik het niet gelezen heb.
Ik zou ook wel naar een warm land gestuurd willen wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van een uitdaging. Heb nog nooit een vakantie hier verdiend dusss.
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
je mag helemaal zelf weten hoe lang je erover doet. Ik ken mensen die er nu 5 jaar over doen. Steeds een paar etappes erbij.
Ik win ook zelden iets de laatste jarenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van een uitdaging. Heb nog nooit een vakantie hier verdiend dusss.
Anders ik wel. Ben wel klaar met deze herfst.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naar een warm land gestuurd willen worden
Het zit niet mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik win ook zelden iets de laatste jaren
Gewoon een jaarlijkse Pieterpadmeet!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s wel een hele lange meet dan he, denk dat de omgeving dan vragen gaat stellen
Iedere keer een stukje verderquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon een jaarlijkse Pieterpadmeet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |