Ken beide niet. Misschien ook maar eens kijken of ik een vakantie kan fixen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt vlak boven Tuinesië
Een hacker?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb de vakantie niet van en mod gekregen
quote:
Ow echt, wat handig en makkelijk en een leuke traditie om elk jaar een paar etappes te lopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
je mag helemaal zelf weten hoe lang je erover doet. Ik ken mensen die er nu 5 jaar over doen. Steeds een paar etappes erbij.
Sorryquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het gaat om 1 cmen nu is de vraag waarom het nu pas opvalt en niet al die keren ervoor. Nu kan ik een boel losgaan halen.
Winter 2030 wordt het wel als we dan nog een winter hebben.
Ik ben benieuwd wanneer die ban komt na al die TR's van jou.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
TR gezet ervoor users overstuur maken
Oh bah, daar zitten vitamines in.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een vurrukkuluk mandarijntje op
Ben je daar allergisch voor?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh bah, daar zitten vitamines in.
Die vind ik eng, is gezond enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je daar allergisch voor?
@:Fann ik heb Alpro gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Toen wist ik nog niet dat je jaaaaren over dat Pieterpad mag doen en dacht ik dat er niemand mee wilde.quote:
En van gezond krijg je bultenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Die vind ik eng, is gezond enzo.
Alpro sojamelk?
*wijst naar post van 7:41uquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat je jaaaaren over dat Pieterpad mag doen en dacht ik dat er niemand mee wilde.
Volgende keer even een ! zetten hoor, gebiedende wijs enzo, vind ik soms wel prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |