Het ligt er maar net aan.quote:
Goedemiddag!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan.
Goedemiddag btw.
Geeft toch wel een fijn gevoel als je bedankt word. Weet alleen niet wat, maar toch.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb de 12te platz tot vannacht gehalten
Nee, ik heb ook geen idee. Dat is het grappige van Mario. Hij vraagt het hemd van je lijf, maar geeft geen antwoord als je wat terugzegtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Geeft toch wel een fijn gevoel als je bedankt word. Weet alleen niet wat, maar toch.
Ja bijzonder hé.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen idee. Dat is het grappige van Mario. Hij vraagt het hemd van je lijf, maar geeft geen antwoord als je wat terugzegt
ik was er onvrijwillig vakantiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen idee. Dat is het grappige van Mario. Hij vraagt het hemd van je lijf, maar geeft geen antwoord als je wat terugzegt
Rustaaaaaggggquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
plaatst nu weer de conjo? de schwijnhond heeft in mijn laatste nacht 3 tr gezet
Ahh je maakt je ook veel te druk over dat stomme spelletjequote:
Weg blijven daarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
plaatst nu weer de conjo? de schwijnhond heeft in mijn laatste nacht 3 tr gezet
ik heb de vakantie niet van en mod gekregenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh je maakt je ook veel te druk over dat stomme spelletje
Ik heb ook geen zin om te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:04 schreef mazaru het volgende:
Ik ga nu echt boodschappen doen. Ik zit al 20 minuten met mijn jas en mijn schoenen aan te wachten tot ik zin heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |