anders bestellon maarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt omdat er een pizza ligt die ik niet lustanders had ik wel gemoeten
Hallo of ik een verstandelijk uitgedaagde alien ben ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Sowieso wel apart dat jij weer hoe een baviaan zijn arse er uit ziet
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hallo of ik een verstandelijk uitgedaagde alien ben ofzo
Gaaf.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is minderWandelen is wel een goeie dan inderdaad. Hoop dat het een beetje helpt.
Misschienfleurt dit je een heel piep klein beetje op? M'n broer heeft deze foto van de Rosette Nebula gemaakt, kreeg hem net opgestuurd:
[ link | afbeelding ]
Jij kijkt teveel Love Island.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerste gedachte .. mooie kloertjes![]()
Tweede gedachte.. hmm baboons arsehole vibes
Daar heb ik dan wel weer een ekte foto vanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerste gedachte .. mooie kloertjes![]()
Tweede gedachte.. hmm baboons arsehole vibes
Ze zijn trots op hun achterste.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer een ekte foto vanstomme beesten draaien zich steeds om als je ze wilt fotograferen
Wat vond je leuker die dieren live zien of het klimmen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer een ekte foto vanstomme beesten draaien zich steeds om als je ze wilt fotograferen
Oh? Weet ik niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel Love Island.Ik ook omdat ik weet dat je dat daar van hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is niet met elkaar te vergelijken joh...twee totaal verschillende dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat vond je leuker die dieren live zien of het klimmen?
Pistool tegen je hoofd je moet kiezenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is niet met elkaar te vergelijken joh...twee totaal verschillende dingen.
Ah! Klein glimlachjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaaf.Zoveel sterren!
![]()
Er is ook een Mars occultatie door de maan aan de westkust van de VS. Ik ben benieuwd of daar nog mooie foto's van komen.
No!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Pistool tegen je hoofd je moet kiezen
Ja, thanks.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah! Klein glimlachje![]()
Ik heb hem niet over de occulatie gehoord eigenlijk.
take carequote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, thanks.Ik ga even lekker naar buiten. Succes met je werk nog even.
Wonen jullie zo dicht bij elkaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:14 schreef Voxs het volgende:
Krijgt arme Recce nu een bui over zich heen ook
Ohja omg jij bent echt de pro connaisseurrrrquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Molly, kleur van haar lippen en Callum die daar een gedichtje over probeerde te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |