SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Onbevlekt ontvangen oma.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er kleintjes komen, word ik dan oma?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn jas is af.Onder spoiler want het zijn een boel foto's. Tevens willen de paspop en de deur anoniem blijven.
Die is mooi geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn jas is af.Onder spoiler want het zijn een boel foto's. Tevens willen de paspop en de deur anoniem blijven.
Hij is mooi geworden, maar ik hoop wel dat hij scheef op de pop zit, anders zit het kantje scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga wel op de fiets dan meequote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Pieterpadloopmeet!![]()
Gezellig in mijn uppie
Kan niet ik heb alles uitgemeten, ik denk dat het aan de pop ligtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Op dinsdag 18 februari 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is mooi geworden, maar ik hoop wel dat hij scheef op de pop zit, anders zit het kantje scheef
Zegquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Pieterpadloopmeet!![]()
Gezellig in mijn uppie
Maar goed dat Dees een timmermans oog heeft ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Net alles nagemeten. Het is dus wel scheef.
Top weer een paar uur werk erbij
je mag helemaal zelf weten hoe lang je erover doet. Ik ken mensen die er nu 5 jaar over doen. Steeds een paar etappes erbij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:11 schreef Deisyy het volgende:
Mij lijkt het we leuk om dat Pieterpad te lopen, ik ken iemand die het elk jaar doet, toch eens vragen hoe zoiets werkt, hoeveel dagen je er over kan of moet doen enzo.
Het gaat om 1 cmquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat Dees een timmermans oog heeft ...
nee johquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan eigenlijk nu wel janken en wil de jas weggooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |