quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet ik heel Nederland oversteken....nee dat gaat hem niet worden![]()
Op zich wel een leuk iets om een keer te doen. Ik weet dat er een Pieterpad loopt van Noord naar Zuid. Maar van Oost naar West heb ik eigenlijk nooit iets over gehoord.
Oh.... een eitje voor Prishaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
Van pieterburen naar Zuid Limburg
[ afbeelding ]
tosti kaas dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:36 schreef FANN het volgende:
Ik ga een broodje kaas bakken in de koekenpan...
gesmolten kaas... boterham insmeren met olijfolie...
Is lekker
ja die inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Fokmeetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
In één keer? Of etappes?quote:
In etappes, daarna zijn ze verder gegaan Belgie in naar Noord Frankrijk.. Geen idee waar ze nu zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
In één keer? Of etappes?
Ik wilde er van de zomer een begin mee maken maar achillespees gooide roet in het eten. Ik wilde steeds een paar etappes doen...niet het hele ding in één keer.
Vriendin en haar man hebben het gelopen niet helemaal maar tot het punt waar zd waren gekomen zijn ze later weer begonnen om de rest van het pad te lopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
In één keer? Of etappes?
Ik wilde er van de zomer een begin mee maken maar achillespees gooide roet in het eten. Ik wilde steeds een paar etappes doen...niet het hele ding in één keer.
Ik loop niet zo snelquote:
gaaf! Lijkt mij dus ook wel leuk zoiets.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Vriendin en haar man hebben het gelopen niet helemaal maar tot het punt waar zd waren gekomen zijn ze later weer begonnen om de rest van het pad te lopen.
Zoiets lijkt me ook een leuke vakantie een keer, of van oost naar west. Harlingen Delfzijl?
boksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |