quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet ik heel Nederland oversteken....nee dat gaat hem niet worden![]()
Op zich wel een leuk iets om een keer te doen. Ik weet dat er een Pieterpad loopt van Noord naar Zuid. Maar van Oost naar West heb ik eigenlijk nooit iets over gehoord.
Oh.... een eitje voor Prishaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
Van pieterburen naar Zuid Limburg
[ afbeelding ]
tosti kaas dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:36 schreef FANN het volgende:
Ik ga een broodje kaas bakken in de koekenpan...
gesmolten kaas... boterham insmeren met olijfolie...
Is lekker
ja die inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Fokmeetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
In één keer? Of etappes?quote:
In etappes, daarna zijn ze verder gegaan Belgie in naar Noord Frankrijk.. Geen idee waar ze nu zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
In één keer? Of etappes?
Ik wilde er van de zomer een begin mee maken maar achillespees gooide roet in het eten. Ik wilde steeds een paar etappes doen...niet het hele ding in één keer.
Vriendin en haar man hebben het gelopen niet helemaal maar tot het punt waar zd waren gekomen zijn ze later weer begonnen om de rest van het pad te lopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
In één keer? Of etappes?
Ik wilde er van de zomer een begin mee maken maar achillespees gooide roet in het eten. Ik wilde steeds een paar etappes doen...niet het hele ding in één keer.
Ik loop niet zo snelquote:
gaaf! Lijkt mij dus ook wel leuk zoiets.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Vriendin en haar man hebben het gelopen niet helemaal maar tot het punt waar zd waren gekomen zijn ze later weer begonnen om de rest van het pad te lopen.
Zoiets lijkt me ook een leuke vakantie een keer, of van oost naar west. Harlingen Delfzijl?
boksquote:
Die wandelen elke vakantie veel en zijn heel vaak op vakantie, ik kan me zoiets niet eens veroorlovenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
gaaf! Lijkt mij dus ook wel leuk zoiets.
Lijkt je harlingen delfzijl ook iets?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
gaaf! Lijkt mij dus ook wel leuk zoiets.
Ik zit net te kijken, dat is bovenlangs dus. 111km geeft ie aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt je harlingen delfzijl ook iets?
Rijd ook een trein dus die heb ik al gedaan![]()
Alleen wel saai stuk door de weilanden.
Je zou ook bij een meest oostelijke plaats kunnen beginnen, waar is dat? Omgeving achterhoek ofzo?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken, dat is bovenlangs dus. 111km geeft ie aan.
Als het een lang stuk is door weilanden...dan is dat wel wat minder. Meer afwisseling zou mooier zijn.
Volgens mij een mooie route.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pieterpad spreekt ook wat meer tot de verbeeldingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zou ook bij een meest oostelijke plaats kunnen beginnen, waar is dat? Omgeving achterhoek ofzo?
Naar een meest westelijke hoek, dat is zeeland dan.
Misschien is pieterpad toch makkelijker, die wrg is ook ingericht voor wandrlaars met hotelletjes onderweg enzo.
Vrienden zie ik trouwens vanavond, moet ik ze wat vragen erover?
Hun fotos gaven wel flink wat afwisseling, ze hadden er echt mooie fotos van.
Nee alleen op hun eigen fb heeft het toen gestaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Pieterpad spreekt ook wat meer tot de verbeeldingHebben ze een blog of iets online met de foto's?
mooie vetersquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:37 schreef drakin het volgende:
Moet nog iets verzinnen voor haar verjaardag.
Wandelschoenen heeft ze al.
quote:
Mooi kut dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:17 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Dus wat ze niet verteld hadden is dat als ze bij de buren beginnen, de bouwvakkers hun spullen voor mijn slaapkamerraam zetten. Dus de ellende is al begonnen.
Mogge mensjes.
Dat is nog zacht uitgedrukt. Ik word er iig niet vrolijk van. Ik hoor ze ook praten. Er heeft er 1 zijn dag niet dus ik geloof dat er van alles mis gaat, als dat volgende week bij ons maar niet zo is.quote:
Dat is leuk, ik hoop dat er een paar gaan wonen en dat je dan ook kleintjes krijgt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ging er een deze keer daadwerkelijk door het gaatje naar binnen
Wat lees ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ging er een deze keer daadwerkelijk door het gaatje naar binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Onbevlekt ontvangen oma.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er kleintjes komen, word ik dan oma?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn jas is af.Onder spoiler want het zijn een boel foto's. Tevens willen de paspop en de deur anoniem blijven.
Die is mooi geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn jas is af.Onder spoiler want het zijn een boel foto's. Tevens willen de paspop en de deur anoniem blijven.
Hij is mooi geworden, maar ik hoop wel dat hij scheef op de pop zit, anders zit het kantje scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga wel op de fiets dan meequote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Pieterpadloopmeet!![]()
Gezellig in mijn uppie
Kan niet ik heb alles uitgemeten, ik denk dat het aan de pop ligtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Op dinsdag 18 februari 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is mooi geworden, maar ik hoop wel dat hij scheef op de pop zit, anders zit het kantje scheef
Zegquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Pieterpadloopmeet!![]()
Gezellig in mijn uppie
Maar goed dat Dees een timmermans oog heeft ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Net alles nagemeten. Het is dus wel scheef.
Top weer een paar uur werk erbij
je mag helemaal zelf weten hoe lang je erover doet. Ik ken mensen die er nu 5 jaar over doen. Steeds een paar etappes erbij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:11 schreef Deisyy het volgende:
Mij lijkt het we leuk om dat Pieterpad te lopen, ik ken iemand die het elk jaar doet, toch eens vragen hoe zoiets werkt, hoeveel dagen je er over kan of moet doen enzo.
Het gaat om 1 cmquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat Dees een timmermans oog heeft ...
nee johquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan eigenlijk nu wel janken en wil de jas weggooien.
volgende week toch pasquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb j ede vluchtdetails? Dan check ik het even voor je
Gooi je 'm dan wel in een kledingcontainer? Misschien is er iemand met weinig geld en één korter been die er nog wat aan heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |