Lach jij mij uit?quote:
Ik ga binnenkort wel zien wat voor telefoon jij hebt.quote:
#doesliefquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat helpt niet hoor als je een nogal down klootzak bent.
Ik ook niet, ze zullen het er zelf wel naar gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:47 schreef notturna het volgende:
Gelukkig word ik niet lastig gevallen door de energiegekken.
Nopequote:
Ja ik wist al dat je niet kan blocken, met dat tussen kunst en kitsch dingquote:
Retro.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wist al dat je niet kan blocken, met dat tussen kunst en kitsch ding
Je gaat het bijna denken héquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze zullen het er zelf wel naar gemaakt hebben
Wat is jou aangedaan dat je zulke reacties kan typen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat helpt niet hoor als je een nogal down klootzak bent.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze zullen het er zelf wel naar gemaakt hebben
Omdat je skeetie bent zo dom dat het lief isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is jou aangedaan dat je zulke reacties kan typen?
doe niet zo engquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je skeetie bent zo dom dat het lief is
De enige keer dat ik hem nodig heb is om te kunnen bellen als ik later ben.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wist al dat je niet kan blocken, met dat tussen kunst en kitsch ding
Je bent altijd wel laterquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige keer dat ik hem nodig heb is om te kunnen bellen als ik later ben.
Dan gebruik je hem dus best wel vaakquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige keer dat ik hem nodig heb is om te kunnen bellen als ik later ben.
Moet dat hier?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef MCH het volgende:
@:mosredna lol natuurlijk, ik laat @:bitterbal graag achter in de dickfest met jou en @:budapestenaar en de rest
Als je het over de duivel hebtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef MCH het volgende:
@:mosredna lol natuurlijk, ik laat @:bitterbal graag achter in de dickfest met jou en @:budapestenaar en de rest
Het gebeurd zelden dat ik op een afspraak te laat kom.quote:
DM maar lekkerquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
ik ben zo eng dat dat ook al niet meer kan
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef MCH het volgende:
mag hier en bikinifoto?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gebruik je hem dus best wel vaak
Waarom denk je ?quote:
ah ligt niet aan jou dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
te overgevoelige mensen, partijdige mods. dit is de enige plek van fok waar ik nog kan komen
Van jou in bikini?quote:
Dan zal het vast niet een beetje aan jezelf liggenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
te overgevoelige mensen, partijdige mods. dit is de enige plek van fok waar ik nog kan komen
40+ is de enige plekquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
alsof dit waar isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet een beetje aan jezelf liggen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Mch hebben we opgenomen als het debiele kindje, lief maar wel af en toe een flinke slag voor zijn te grote harsesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dan ben je eerlijk gezegd vrij domquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:01 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloofde ik het gelijk
Bikinifoto's kunnen wel.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mch hebben we opgenomen als het debiele kindje, lief maar wel af en toe een flinke slag voor zijn te grote harses
Nou nou, rustig. Heb je weer gezopen?quote:
Nou gelijk heeft hij, het is hier best enig.quote:
Colaatjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:03 schreef mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, rustig. Heb je weer gezopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |