Dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Je kan ook nummers blokkeren op je mobiel. kloar
Ik kan op mijn mobiel niet blokkeren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Je kan ook nummers blokkeren op je mobiel. kloar
wat voor graftel heb je danquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan op mijn mobiel niet blokkeren.
Jij hebt nog een Nokia 3310 natuurlijk, met die toestellen kan het nog niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan op mijn mobiel niet blokkeren.
Jesus mutsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan jou ook
Zeg dat ze nooit meer moeten bellen, blokkeer de telefoonnummers, gooi je mobiel weg, want die gebruik je toch al liever niet, mogeklijheden genoeg.
KvK is al genoeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Of geen enqutes of jekanietswinnengezeik invullen.
Hey Delsey, jij woont toch in 010?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt nog een Nokia 3310 natuurlijk, met die toestellen kan het nog niet.
Dat doe ik ook niet, ik ben zuinig met mijn tel. nr.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Of geen enqutes of jekanietswinnengezeik invullen.
Neem je gewoon een nr erbij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik ben zuinig met mijn tel. nr.
Jij kan beter niet denkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:33 schreef MCH het volgende:
[..]
O, ik maar denken dat je voor Danny werkt
Wat niet is kan nog Komenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik word bijna nooit door dat soort bedrijven op mijn mobiel gebeld.
Vandaar dat je telefonisch lastig gevallen wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
wat voor mobiel heb jequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Thanks !!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal je mijn mobiele nummer ff dm-en.
Zet maar hier neer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
soury neemt niet opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ben wel het debieltje van fok he? Skeetie poepie.quote:
Ik gooi dat ding van 12 hoog zonder problemenquote:
Wat scheelt hetquote:
Dan maakt ie een goede kans om nog een keer Mod te worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ben wel het debieltje van fok he? Skeetie poepie.
Daarom heb ik die ook. Onverwoestbaar en doet 2 weken met een volle accu.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi dat ding van 12 hoog zonder problemen
Bedankt hèquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan maakt ie een goede kans om nog een keer Mod te worden.
Dat lukt mij ook als ik nooit bel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik die ook. Onverwoestbaar en doet 2 weken met een volle accu.
volgens mij kun je wel nummers weigeren of naar een lijst zetten, maar weet echt niet meer hoequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik die ook. Onverwoestbaar en doet 2 weken met een volle accu.
Moet de hele dag al hooggeleid zijn op het werk, jullie zijn mijn uitlaadklepquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ben wel het debieltje van fok he? Skeetie poepie.
quote:
Heb jij als baan kabelhaspel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet de hele dag al hooggeleid zijn op het werk, jullie zijn mijn uitlaadklep
Tegen die energiestalkers helpt dat niet. Ze bellen steeds met een ander nummerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
volgens mij kun je wel nummers weigeren of naar een lijst zetten, maar weet echt niet meer hoe
Nee stoethaspelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij als baan kabelhaspel?
Ik weet dat je op sommige plekken niet meer mag reageren. Hier wel , al is het wat ongemakkelijkquote:Op wdinsdag 18 februari 2020 18:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet de hele dag al hooggeleid zijn op het werk, jullie zijn mijn uitlaadklep
ik zet ze op de zwarte lijst in mijn tel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen die energiestalkers helpt dat niet. Ze bellen steeds met een ander nummer
Het is gewoon dat ik te lui ben om een nieuwe naam aan te makenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat je op sommige plekken niet meer mag reageren. Hier wel , al is het wat ongemakkelijk
Ben jij het bellen waard?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zet ze op de zwarte lijst in mijn tel.
Ik ook, maar het enige resultaat is een blokkeerlijst die steeds langer wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zet ze op de zwarte lijst in mijn tel.
Dat helpt niet hoor als je een nogal down klootzak bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is gewoon dat ik te lui ben om een nieuwe naam aan te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |