Dat doe ik ook niet maar ze blijven maar bellen en met verschillende nummers. Nu moet ik wel onbekende nummers opnemen want misschien is het voor werk. Eerst drukte ik mijn telefoon uit als ik hoorde dat zei het zijn en nu leg ik mijn telefoon weg zonder uit te drukken.quote:
Hij was gewoon knorrig en ik was knorrigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben jullie geen leidinggevende die in de gaten houdt of het werk wordt gedaan? Of hebben ze liever dat jullie als een stel NSB'ers elkaar in de smiezen houden de hele dag.
Jij leeft nogal knorrigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was gewoon knorrig en ik was knorrig
Die heb ik altijd binnen 20 seconden over de zeik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet maar ze blijven maar bellen en met verschillende nummers. Nu moet ik wel onbekende nummers opnemen want misschien is het voor werk. Eerst drukte ik mijn telefoon uit als ik hoorde dat zei het zijn en nu leg ik mijn telefoon weg zonder uit te drukken.
Stalker alertquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou willen bellen als ik @:ieniminimuis al heb
Het zou zomaar kunnen dat er iets met je moeder aan de hand is en ze je daarom probeert te bereiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het opnemen van je mobiel is voor mij geen halszaak.
Daar ben ik ook wel goed in maar ze bellen steeds met een ander nummer en persoon.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die heb ik altijd binnen 20 seconden over de zeik.
Hahaha scheve jas rijdenquote:
Hoe weet je dan dat zij het zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet maar ze blijven maar bellen en met verschillende nummers. Nu moet ik wel onbekende nummers opnemen want misschien is het voor werk. Eerst drukte ik mijn telefoon uit als ik hoorde dat zei het zijn en nu leg ik mijn telefoon weg zonder uit te drukken.
Scheidsrechtersfluitjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:23 schreef PP_Sound het volgende:
Koptelefoon met vol volume op de microfoon en dan een scheepstoeter mp3 draaien.
Ja en dan ben ik ergens zonder mobiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat er iets met je moeder aan de hand is en ze je daarom probeert te bereiken.
Dan kan je niet opnemen, maar als je je mobiel bij je hebt wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik ergens zonder mobiel.
Ja dan welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je niet opnemen, maar als je je mobiel bij je hebt wel.
Ik herken de nrs. die ze gebruiken. En bij onbekende nrs. google ik ze even.quote:
Fucking 3 minuten 3 keerquote:
https://www.bel-me-niet.nl/quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken de nrs. die ze gebruiken. En bij onbekende nrs. google ik ze even.
Ja de krullen dat is achterhaaldquote:
Daar hebben ze schijt aan.quote:
Je kan ook nummers blokkeren op je mobiel. kloarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hebben ze schijt aan.
Aan jou ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hebben ze schijt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |