Alleen maar liefde voor zowel Robbie als Ruudquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Dat verhaal over de ouders van tweeling Robbie en Ruud, die eigenlijk maar één baby wilden dus Ruud het liefst weg wilden geven, want die was het sloomst vond ik geweldig, vooral de reacties op Facebook van mensen die het serieus namen
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De reactie van mensen die dat soort verhalen serieus nemen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:18 schreef Prisha het volgende:
@:Charmian LET OP: I will knip with my fingers and you will WAKE UP!!!!
Ruud is de rechter zeker?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Alleen maar liefde voor zowel Robbie als Ruud [ link | afbeelding ]
Trollen maar soms is het wel grappigquote:
En nu wat ?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
Ohh jéé mijn moeder is boos. Ze had me 3 keer gebeld en ik nam niet op. Terug gebeld en gevraagd "Waar is de brand" Dat was niet handig en ze hing op
Niks even. Geen trek inquote:
Het opnemen van je mobiel is voor mij geen halszaak.quote:
Ik laat mn mobiel regelmatig thuisquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het opnemen van je mobiel is voor mij geen halszaak.
Ik meestal maar ik heb geen normale telefoon meer.quote:
Ik neem geen onbekende nummers op. Als het belangrijk is spreken ze maar de voice mail in of sturen het per postquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik word op mijn mobiel meerdere keren per dag gebeld door een schofterig energie bemiddelingsbureau en dat al maanden lang.
Ik ook niet maar dat kan ik nu niet maken ivm werk zoeken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem geen onbekende nummers op. Als het belangrijk is spreken ze maar de voice mail in of sturen het per post
Lekker ouderwets weerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem geen onbekende nummers op. Als het belangrijk is spreken ze maar de voice mail in of sturen het per post
Ja jij bent ook geblockedquote:
Ik ook niet maar dat kutbedrijf blijft maar bellen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:58 schreef chufi het volgende:
Ik ook meestal niet of ik moet een telefoontje verwachten .. soms spreken ze een bericht in , maar gebeurt regelmatig dat ik er nauwelijks iets van kan verstaan .. dan houdt het op ...
Welke kut bedrijven?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat kutbedrijf blijft maar bellen.
Waarom neem je dan opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén of ander energie bemmiddelings bedrijf voor energie kontrakten.
Ze heeft een leuke badjas voor jequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou willen bellen als ik @:ieniminimuis al heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |