Ja doe maar. Wil er ook bij horen natuurlijk.quote:
Die moet ik nog kijkonquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
gawddddddddd meen je niet je hebt de nieuwe afl van 2 jaar terug toch wel gezien?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:29 schreef TillyB het volgende:
ZEVEN NOVEMBER 2017o wacht.. gaat een lampje branden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo.. iedereen een beurt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja doe maar. Wil er ook bij horen natuurlijk.
gawwwwwwwd IK KAN DIT NIET AANquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o wacht.. gaat een lampje branden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
gawwwwwwwd IK KAN DIT NIET AAN
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Charm to the rescue![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iemand als eerste geslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geslagen
Hier ben ik alquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:59 schreef Charmian het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:27 schreef TillyB het volgende:
@:Recce toch is ze perfect voor jevliegende ams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een ams?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:18 schreef Prisha het volgende:
@:Charmian LET OP: I will knip with my fingers and you will WAKE UP!!!!
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:18 schreef Prisha het volgende:
@:Charmian LET OP: I will knip with my fingers and you will WAKE UP!!!!
De Speld blijft altijd zo lachen.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Speld blijft altijd zo lachen.
Dat is het ook maar ik bedoel meer de reacties van mensen die het serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
Ik vind de speld een beetje domme humor
Dat is meestal het leukste de reacties. Oh fuck ik moet naar ONZquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook maar ik bedoel meer de reacties van mensen die het serieus nemen.
Groetjes aan Marioquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal het leukste de reacties. Oh fuck ik moet naar ONZ
Die komt niet in dat topic thankszzzzzzzzzquote:
De reactie van mensen die dat soort verhalen serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Dat verhaal over de ouders van tweeling Robbie en Ruud, die eigenlijk maar één baby wilden dus Ruud het liefst weg wilden geven, want die was het sloomst vond ik geweldig, vooral de reacties op Facebook van mensen die het serieus namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |