Ik gooi dat ding van 12 hoog zonder problemenquote:
Wat scheelt hetquote:
Dan maakt ie een goede kans om nog een keer Mod te worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ben wel het debieltje van fok he? Skeetie poepie.
Daarom heb ik die ook. Onverwoestbaar en doet 2 weken met een volle accu.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi dat ding van 12 hoog zonder problemen
Bedankt hèquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan maakt ie een goede kans om nog een keer Mod te worden.
Dat lukt mij ook als ik nooit bel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik die ook. Onverwoestbaar en doet 2 weken met een volle accu.
volgens mij kun je wel nummers weigeren of naar een lijst zetten, maar weet echt niet meer hoequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik die ook. Onverwoestbaar en doet 2 weken met een volle accu.
Moet de hele dag al hooggeleid zijn op het werk, jullie zijn mijn uitlaadklepquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ben wel het debieltje van fok he? Skeetie poepie.
quote:
Heb jij als baan kabelhaspel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet de hele dag al hooggeleid zijn op het werk, jullie zijn mijn uitlaadklep
Tegen die energiestalkers helpt dat niet. Ze bellen steeds met een ander nummerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
volgens mij kun je wel nummers weigeren of naar een lijst zetten, maar weet echt niet meer hoe
Nee stoethaspelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij als baan kabelhaspel?
Ik weet dat je op sommige plekken niet meer mag reageren. Hier wel , al is het wat ongemakkelijkquote:Op wdinsdag 18 februari 2020 18:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet de hele dag al hooggeleid zijn op het werk, jullie zijn mijn uitlaadklep
ik zet ze op de zwarte lijst in mijn tel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen die energiestalkers helpt dat niet. Ze bellen steeds met een ander nummer
Het is gewoon dat ik te lui ben om een nieuwe naam aan te makenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat je op sommige plekken niet meer mag reageren. Hier wel , al is het wat ongemakkelijk
Ben jij het bellen waard?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zet ze op de zwarte lijst in mijn tel.
Ik ook, maar het enige resultaat is een blokkeerlijst die steeds langer wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zet ze op de zwarte lijst in mijn tel.
Dat helpt niet hoor als je een nogal down klootzak bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is gewoon dat ik te lui ben om een nieuwe naam aan te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |