SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:
Ohquote:
Ohquote:Op zondag 16 februari 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks geen afsluiten, we gaan door!
Afsluiter als is 'hierna wordt die nooit meer gepost'?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:18 schreef I het volgende:
[..]
Ik zag 'm de afgelopen minuten tig keer voorbij komen, dus ik dacht, misschien is dit een prima afsluiter.
Ik ben het niet hoor.quote:In het Spaanse Alicante zijn vier
Nederlanders opgepakt op verdenking van
drugssmokkel.Volgens de politie vormden
ze een criminele organisatie.Een van de
arrestanten wordt bovendien verdacht
van drie moorden in Nederland,een ander
zou lid zijn van een motorbende.
De Spaanse politie nam bij het viertal
100 kilo marihuana,550 cannabisplanten,
een wapen en geld in beslag.Volgens
Spaanse media kwam de politie ze op het
spoor door invallen in een cannabisclub
in Alicante.
De Nederlanders zijn tussen de 44 en 56
jaar.Ze worden ook verdacht van fraude
en illegaal wapenbezit.
Postte de agent met Strani's foon in de hoop dat wij nog wat waardevolle info posten.quote:
Abort, abort, cover blown!quote:Op zondag 16 februari 2020 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Postte de agent met Strani's foon in de hoop dat wij nog wat waardevolle info posten.
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Jongons, mijn vlucht is geannuleerd
*me post dit nu vanuit een fancy hotelkamer
Die van mijn man ook (Düsseldorf).quote:Op zondag 16 februari 2020 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Jongons, mijn vlucht is geannuleerd
*me post dit nu vanuit een fancy hotelkamer
Ik zou naar Eindhoven. Nu nog een extra nachtje in Zweden, maar mijn geld en stemming is eigenlijk op. Of althans, mijn budget. Had graag op dit moment in het vliegtuig gezeten.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]Waar ging je naar toe of waar kwam je vandaan?
Snap ik. Maar dan maar lekker in het bad van de hotelkamer chillen en zo.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zou naar Eindhoven. Nu nog een extra nachtje in Zweden, maar mijn geld en stemming is eigenlijk op. Of althans, mijn budget. Had graag op dit moment in het vliegtuig gezeten.
Nu hopelijk morgen maar.
Stomme Dennis.
Tong verloren?quote:
Ja was zeker gezellig, leuk dat je erbij was.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:27 schreef Sableheart het volgende:
Ik kan melden dat ik ook veilig thuis ben. Hartelijk bedankt voor een fantastische middag!
Fijn dat je veilig thuis bent! Het was inderdaad heel leuk!quote:Op zondag 16 februari 2020 21:27 schreef Sableheart het volgende:
Ik kan melden dat ik ook veilig thuis ben. Hartelijk bedankt voor een fantastische middag!
Die IJslandse?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eens een dag vertraging gehad vanwege een vulkaan duizenden kilometers verderop
Komt je man nu weer naar huis of is hij gestrand?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die van mijn man ook (Düsseldorf).
Vanaf welk vliegveld vlieg jij?
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Haha nu met ZML krijg Lubach de vraag of hij wel een broek aanheeftHeerlijk toevallig ook weer na dat gesprek van vanochtend
quote:
Hij blijft in Düsseldorf. Hij kan mee met de vlucht van 5:30 uur naar Münchenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Komt je man nu weer naar huis of is hij gestrand?
En nu inderdaad lekker chillen, kan er toch niets meer aan veranderen.
Nee. Terug naar de stad, daar wat rondhangen, terug naar het hostel en nog een nachtje daar blijven en de volgende dag wel terug vliegenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoe heb je dat opgelost? Zeker geen geld teruggekregen?
quote:
Nog een zintuig kwijt, dat moeten we niet hebben!quote:
Zeker!quote:
Niet hèquote:Op zondag 16 februari 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een zintuig kwijt, dat moeten we niet hebben!
Jaquote:Op zondag 16 februari 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Vooral dat item over de Marokkaan die het had kunnen zijn
Hebben die ook weer een dagje wat te doen op Twitterquote:Op zondag 16 februari 2020 21:57 schreef I het volgende:
[..]
Ja
Ik zag in het ZML topic dat de FVD'ers al helemaal los gingen op dat item.![]()
Oh ohquote:Op zondag 16 februari 2020 21:56 schreef I het volgende:
[..]
Niet hè![]()
Soms ben ik gewoon een beetje sprakeloos.
Je verwacht het niet...quote:Op zondag 16 februari 2020 21:57 schreef I het volgende:
[..]
Ja
Ik zag in het ZML topic dat de FVD'ers al helemaal los gingen op dat item.![]()
Ah gelukkig dat er een alternatief is voor hem. Dus nu ligt hij op een bankje onder zijn jas op Düsseldorf?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij blijft in Düsseldorf. Hij kan mee met de vlucht van 5:30 uur naar München
Ah, zoiets wordt het bij mij ook. Gelukkig heb ik nog een boek te lezen.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee. Terug naar de stad, daar wat rondhangen, terug naar het hostel en nog een nachtje daar blijven en de volgende dag wel terug vliegen
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
S zit in kofschip en de meervoud van mensen is nog altijd met een s, dus de stam van bemensen ook
Bemenst
Bemand en bevrouwd zijn wel met een Dquote:
Oh god ja inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bemand en bevrouwd zijn wel met een D
Herkenbaarquote:Op zondag 16 februari 2020 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Laatst op mijn werk typte ik 'u' waar het 'uw' moest zijn in de gauwigheid, terwijl er iemand meekeek. Toen zei hij er iets van en wilde ik doen van 'omg maar ik maak echt nooit dat soort fouten echt niet!!11'
Dat heeft "een Aoibhin pullen"quote:Op zondag 16 februari 2020 22:20 schreef Guanabana het volgende:
*zit random terug te lezen en te posten*
Ja precies. En een andere keer gebeurde het nog een keer met een d/t-fout. En ik wil echt niet opscheppen maar ik maak toch heel zelden dat soort fouten, zeker niet in een werksetting waar ik er goed op letquote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HerkenbaarEn dan word je voor altijd herinnerd als degene die zulke fouten maakt
Maar ik deed het niet fout, dus alles is weer goed!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn hele beeld van jou in één klap aan gruzelementen.
Jaaa maar toen las ik die post over je fout op het werk!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik deed het niet fout, dus alles is weer goed!
Ja en dat het twee keer gebeurde strookt niet helemaal met 'dat gebeurt me zelden tot nooit'. Ik moet maar eens diep gaan nadenken over mezelfquote:Op zondag 16 februari 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar toen las ik die post over je fout op het werk!
Nee dat is echt irritant inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2020 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies. En een andere keer gebeurde het nog een keer met een d/t-fout. En ik wil echt niet opscheppen maar ik maak toch heel zelden dat soort fouten, zeker niet in een werksetting waar ik er goed op let
Maarja, dat weten zij niet
Goed plan!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:20 schreef Guanabana het volgende:
*zit random terug te lezen en te posten*
Check de posttijd van wat zomaar mijn eerste post in de ESF SC zou kunnen zijnquote:Op zondag 18 november 2018 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt, via deze TT kom ik er achter
[..]
Daarom kijk ik als het even kan naar de Belgen
Teletekst, jeugdsentimentquote:Op zondag 16 februari 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je
Dit zijn quotes van Teletekst trouwens, en ja, ik leef nog in de 20ste eeuw
Wauwquote:Op zondag 16 februari 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Check de posttijd van wat zomaar mijn eerste post in de ESF SC zou kunnen zijn
Misschien maar eens een weekje in een tentje ergens boven de poolcirkel reflecteren, en heel veel oefenen met een kladblokje.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en dat het twee keer gebeurde strookt niet helemaal met 'dat gebeurt me zelden tot nooit'. Ik moet maar eens diep gaan nadenken over mezelf
Het bleek het startschot van een tijdperk van louter kwaliteitspostsquote:Op zondag 16 februari 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check de posttijd van wat zomaar mijn eerste post in de ESF SC zou kunnen zijn
Dit kan jij nooit uit ervaring weten!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
zelfs al maak je die fout echt nooit meer.
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hebben die ook weer een dagje wat te doen op Twitter
Coulant van je!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag wel wachten tot het lente is hoor.
Volledig is het zelfs 11:11:11quote:
Dank jequote:Op zondag 16 februari 2020 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek het startschot van tijdperk van louter kwaliteitsposts![]()
Iddquote:Op zondag 16 februari 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je verwacht het niet...![]()
Maar wel echt geniaal bedacht zo![]()
Doet me denken aan een artikel van jaren geleden over overlast van Marokkanen in een dorp waar die helemaal niet woonden. Toen werd ook in zo'n interview gezegd na een overval ergens 'ja dit was toevallig een autochtoon, maar het had een allochtoon kúnnen zijn'![]()
Dat zeker!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek het startschot van een tijdperk van louter kwaliteitsposts![]()
Neequote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit kan jij nooit uit ervaring weten!
Oké, dan klep ik wel weer even doorquote:
Ik kan me nog wel herinneren dat hij na een meet hier ineens kwam meeposten en bleef hangen, en ik was aanvankelijk zo van 'wie is deze vreemdeling, ga eens weg!' want zo ben ik, maar dat bleek onterecht!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker!![]()
Sowieso lijkt Tim hier gevoelsmatig al langer bij de groep te horen dan eigenlijk zo is
Het moest zo zijnquote:
Ja volgens mij had Theo Maassen dat ook een keer in een show verwerkt, dat artikel. Toen dacht ik nog dat hij het verzonnen had, maar toen ging ik Googelen en dat artikel bestond dus gewoon echtquote:Op zondag 16 februari 2020 22:28 schreef I het volgende:
[..]
Idd
Oh ja, da's ook wel typisch idd.![]()
Wat slecht.
Naar ventjequote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat hij na een meet hier ineens kwam meeposten en bleef hangen, en ik was aanvankelijk zo van 'wie is deze vreemdeling, ga eens weg!' want zo ben ik, maar dat bleek onterecht!
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat hij na een meet hier ineens kwam meeposten en bleef hangen, en ik was aanvankelijk zo van 'wie is deze vreemdeling, ga eens weg!' want zo ben ik, maar dat bleek onterecht!
Dat lijkt ook veel langerquote:Op zondag 16 februari 2020 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik was er toen zelf ook nog maar een half jaar![]()
Maar hier in de SC toch niet? Die bestaat nog niet zolang, of wel?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik post hier officieel mee sinds 2011, maar het voelt korter. Vooral ook omdat ik pas sinds een paar jaar echt actief ben.
Er zijn ook wel mensen terecht door je weggejaagd hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik was er toen zelf ook nog maar een half jaar![]()
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mensen terecht door je weggejaagd hoor
De bedoel ik positief trouwensquote:
Nee dat niet! Sowieso was ESF in mijn beginjaren eerst nog een tijdelijk forum. Toen hing ik verder vooral in TAL en SHO rond, maar postte ook amper.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar hier in de SC toch niet? Die bestaat nog niet zolang, of wel?
Ik zie je hier onder gewoon weer posten, dus zoveel pijn deed het kennelijk toch nietquote:
Ik zat serieus te bedenken wie dat zou kunnen zijnquote:
Ik post nu van buiten de SC mee, via de wifi van de SCquote:Op zondag 16 februari 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie je hier onder gewoon weer posten, dus zoveel pijn deed het kennelijk toch niet
Haha nee inderdaad. Maar ik kan me er wel één herinneren waarvan ik blij was dat ze niet meer terugkwam. Alleen kan ik me haar username nooit herinneren, maar in elk geval die enige die zichzelf heel cute vond en ook alle sociale regeltjes en zo van hier negeerde.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zat serieus te bedenken wie dat zou kunnen zijn![]()
Ik weet wellicht wel wat mensen die hier niet echt succesvol zijn blijven hangen, maar of dat dan ook direct mijn schuld was....
Oh! Maar dat reken ik ook meequote:Op zondag 16 februari 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik post nu van buiten de SC mee, via de wifi van de SC
Oja ik weet wie je bedoelt, dat was wel redelijk irritant ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad. Maar ik kan me er wel één herinneren waarvan ik blij was dat ze niet meer terugkwam. Alleen kan ik me haar username nooit herinneren, maar in elk geval die enige die zichzelf heel cute vond en ook alle sociale regeltjes en zo van hier negeerde.
Het is ook het meervoudquote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bemand en bevrouwd zijn wel met een D
Ja. Zelfs Krees kreeg het met 'r aan de stok, dat zegt wel watquote:Op zondag 16 februari 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja ik weet wie je bedoelt, dat was wel redelijk irritant ja.
Haha nee. Hij zit in een hotel.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah gelukkig dat er een alternatief is voor hem. Dus nu ligt hij op een bankje onder zijn jas op Düsseldorf?
Thevoice4ever toevallig? Die post overigens weer.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja ik weet wie je bedoelt, dat was wel redelijk irritant ja.
Nee dat is weer een heel andere categorie.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Thevoice4ever toevallig? Die post overigens weer.
Nee, die was het niet. Het was volgens mij ook een nick die wel 'cute' klonk, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Mijn eerste post in de ESF SC was op een veel minder spectaculair tijdstip.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Check de posttijd van wat zomaar mijn eerste post in de ESF SC zou kunnen zijn![]()
Wel meteen positief.quote:
Niet bij ons gelukkigquote:Op zondag 16 februari 2020 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wie dan, ik wil ook delen in de feestvreugdequote:Op zondag 16 februari 2020 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
Strani weet inmiddels wie het ook alweer wasMet dank aan mijn goede geheugen
Hoe kun je dat terugvinden eigenlijk?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn eerste post in de ESF SC was op een veel minder spectaculair tijdstip.
Had ik toen eigenlijk beter over na moeten denken.
[..]
Wel meteen positief.
You've got dmquote:Op zondag 16 februari 2020 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wie dan, ik wil ook delen in de feestvreugde
Bij mij was het toeval, want ik zocht in een random oud topic naar een leuke post van Guana om te quoten. Die gingen vooral over een of andere voetbalwedstrijd, en in de tussentijd kwam ik mijn eigen post tegenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe kun je dat terugvinden eigenlijk?
Volgens mij was mijn eerste post hier, of tweede, een antwoord op een probleem van jouquote:Op zondag 16 februari 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij mij was het toeval, want ik zocht in een random oud topic naar een leuke post van Guana om te quoten
Waarvoor dankquote:Op zondag 16 februari 2020 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
Strani weet inmiddels wie het ook alweer wasMet dank aan mijn goede geheugen
hmm Stalkgedrag... Is Guana je kloon?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij was het toeval, want ik zocht in een random oud topic naar een leuke post van Guana om te quoten. Die gingen vooral over een of andere voetbalwedstrijd, en in de tussentijd kwam ik mijn eigen post tegen
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee, het was mijn vijfde post na die post over dat shirt dat ik had besteld, maar tochquote:Op zondag 16 februari 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn eerste post hier, of tweede, een antwoord op een probleem van jou
Jij luchtte je hart over een probleem met iemand en toen antwoordde ik.
Leuke posts van jou genoeg natuurlijkquote:
Bij mij is dat makkelijk. Ik had binnen mijn eerste tien Fok!-posts de ESF SC al gevonden.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, voetbal levert natuurlijk zelden wat leuks opquote:Op zondag 16 februari 2020 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuke posts van jou genoeg natuurlijk! Maar in het willekeurige topic dat ik aanklikte viel het wat tegen. Veel over voetbal of reacties op andere posts die niet te begrijpen zijn zonder die post er ook bij te zetten. Leek me gedoe voor de lezertjes.
Ja, daar zijn we toch wel even stil van met z'n allenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, voetbal levert natuurlijk zelden wat leuks op
Hoewel ik wel een leuke (matige) grap van mezelf herinner.
quote:
Oh!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn eerste post hier, of tweede, een antwoord op een probleem van jou
Jij luchtte je hart over een probleem met iemand en toen antwoordde ik.
Altijd als het even stil is dan verdenk ik iedereen ervan verwoed met elkaar aan het dm'en te zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we toch wel even stil van met z'n allen
OH JAAA het Waylon-shirtquote:Op zondag 16 februari 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, het was mijn vijfde post na die post over dat shirt dat ik had besteld, maar toch
Dat heb ik soms ook wel jaquote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd als het even stil is dan verdenk ik iedereen ervan verwoed met elkaar aan het dm'en te zijn
Is geen goede zin maar oke.
Nee het was geen Waylonshirtquote:Op zondag 16 februari 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH JAAA het Waylon-shirtDat is waar ook. Daar kwam je mee binnen in de SC
Dat shirt bedoelde ikquote:
Och hemel, ik krijg laat op de avond nog even een probleem voor mijn kiezenquote:
Haha sorry, maar als het goed is is het geen probleem meer nu, want bijna twee jaar geleden!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat shirt bedoelde ikMaar Waylonshirt niet meteen de juiste benaming, maar 'outlaw-shirt'.
[..]
Och hemel, ik krijg laat op de avond nog even een probleem voor mijn kiezen
Jij weet niet hoe lang ik ergens een probleem mee kan blijven houdenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha sorry, maar als het goed is is het geen probleem meer nu, want bijna twee jaar geleden!
Ik ben nu te moe ervoor, dus dan morgen maarquote:
Nouhouu... ik wil ook een dmquote:Op zondag 16 februari 2020 23:13 schreef I het volgende:
Zo, ik ben weer uitgedm'd. Nu weer even teruglezen.
Nou het was allemaal weer geen hogere wiskunde hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nu te moe ervoor, dus dan morgen maarAnders kan ik het echt allemaal niet goed volgen ben ik bang.
Jij hebt wel in alle topics gepost voor je na jaren eindelijk een soort van esf SC vond, geloof ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Enkele deelnemers noemen hun favoriete ESF liedjes:
Naviband van Wit-Rusland heeft als favorieten Calm After the Storm, Me and My Guitar en Rhythm Inside
Ah, dat zal het zijn. Mijn dm'box is te volquote:
Trustenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:17 schreef Guanabana het volgende:
Nu moet ik naar bed, want ik heb tegenwoordig ook zoiets engs kleinburgerlijks als een ritme.
Dat vind ik juist wel van WIDM opdrachten. Kan er vaak geen touw aan vastknopen als ik niet heel goed oplet tijdens de uitlegquote:Op zondag 16 februari 2020 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou het was allemaal weer geen hogere wiskunde hoor.
Trusten!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:17 schreef Guanabana het volgende:
Nu moet ik naar bed, want ik heb tegenwoordig ook zoiets engs kleinburgerlijks als een ritme.
Wow zou dat het zijn, overflowquote:Op zondag 16 februari 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn. Mijn dm'box is te vol
DANK!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hebt wel in alle topics gepost voor je na jaren eindelijk een soort van esf SC vond, geloof ik.
[..]
Je hebt aardig je plekje verworven inmiddelsquote:Op zondag 16 februari 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
Maar klopt dat ik de SC eerst even wat negeerde. Ik was altijd bang dat jullie een hechte groep waren en ik daar dan niet welkom zou zijn ofzo![]()
Stom zegquote:Op zondag 16 februari 2020 23:17 schreef Guanabana het volgende:
Die laatste dm van Guana deed het 'm!quote:
Nogalquote:Op zondag 16 februari 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je hebt aardig je plekje verworven inmiddels
Ik heb al dagen geen DM meer gezien, zal m'n box ook eens resettenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die laatste dm van Guana deed het 'm!
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:23 schreef Strani het volgende:
Guana zomaar gebombardeerd met zoenen hier zeg
Nou, dit weet jij niet, maar wij hebben het vorige topic volledig volgepost door oude posts van jou te recyclenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nogal![]()
Ik zei vandaag op de meet nog:
'Ik moet vaker mijn muil houden, zowel online als offline'
Dat was tijdens het ESF-bordspel toen ik de hele tijd trivia zat te brabbelen en even later kwamen er dan vragen waarbij ik het antwoord al eerder had genoemd
Nou, zing eens een liedje?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, dan klep ik wel weer even door![]()
Vertel eens, wat wil je van me horen?
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgens mij had Theo Maassen dat ook een keer in een show verwerkt, dat artikel. Toen dacht ik nog dat hij het verzonnen had, maar toen ging ik Googelen en dat artikel bestond dus gewoon echt
Ik had laatst ook nog wel het een en ander weggegooid. Helemaal legen wil ik dan weer niet, want er zijn wel belangrijke gesprekken die ik wil houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen geen DM meer gezien, zal m'n box ook eens resetten
Niettes. Dat had ik wel door gehad.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dit weet jij niet, maar wij hebben het vorige topic volledig volgepost door oude posts van jou te recyclen
Dat is wel een verschil.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DANK!![]()
Was nog een inhoudelijke post ook, nice![]()
Maar klopt dat ik de SC eerst even wat negeerde. Ik was altijd bang dat jullie een hechte groep waren en ik daar dan niet welkom zou zijn ofzo
Het was heel gezellig!quote:
quote:
Ah tofquote:Op zondag 16 februari 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was heel gezellig!![]()
Lekker bijgekletst (over ESF-inzendingen vooral), nummers besproken die op de playlist voorbijkwamen, spelletje gespeeld, gedronken, gegeten, gelachen, meegezongen (en in het geval van @:grazz ook veel meegedanst).
Dat zeker!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:26 schreef I het volgende:
[..]Bizar. Wel mooi dat ie dus wel echt op waarheid gebaseerde grappen heeft.
Dit klinkt bijna als iets waar ik bij had willen zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was heel gezellig!![]()
Lekker bijgekletst (over ESF-inzendingen vooral), nummers besproken die op de playlist voorbijkwamen, spelletje gespeeld, gedronken, gegeten, gelachen, meegezongen (en in het geval van @:grazz ook veel meegedanst).
Oh maar dat is dan natuurlijk ook gewoon vaak zoquote:Op zondag 16 februari 2020 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel een verschil.
Ik denderde vrijwel meteen naar binnen om grazz te vertellen dat hij een goed idee had.
Als het dan toch moetquote:
Trusten!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Ja slapen maar, wekker om half 6, rustig ontbijten en richting Almere
Mooi hoor, vooral twee specifieke stukjes van twee seconden klinken erg zuiver.quote:
We doen het vast nog wel een keer!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als iets waar ik bij had willen zijn
Oja slapen.
Uhu!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi hoor, vooral twee specifieke stukjes van twee seconden klinken erg zuiver.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar dat is dan natuurlijk ook gewoon vaak zo
Nee echt, heel zuiver daar.quote:
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 16 februari 2020 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als iets waar ik bij had willen zijn
Oja slapen.
Er bestaat misschien ook wel nog opnamemateriaal van vandaag, maar dat wil ik je niet aandoen. Ik probeerde onder andere dit mee te zingen:quote:
Zeg gun je mij dit niet!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou is het ook wel meer mooi geweest hoor.
Nee idd, echt sneu dat zulk fake news zo eenvoudig de wereld ingeholpen wordtquote:Op zondag 16 februari 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker!![]()
Maar kon het in eerste instantie gewoon echt niet geloven, omdat het te debiel voor woorden was
Oh wauwquote:Op zondag 16 februari 2020 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.![]()
En best een kans dat je hem in een ESF SC tegenkomt ook, want ik zie net dat hij al in de allereerste postte.![]()
Ja dat rare meisje dat op het podium stond zeker?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee echt, heel zuiver daar.![]()
Beide keren vlak voordat er een of ander raar meisje vol in beeld komt, dat is wel weer jammer.
Voordeel is wel dat je het heerlijk in de zeik kan nemenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:41 schreef I het volgende:
[..]
Nee idd, echt sneu dat zulk fake news zo eenvoudig de wereld ingeholpen wordt
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er bestaat misschien ook wel nog opnamemateriaal van vandaag, maar dat wil ik je niet aandoen. Ik probeerde onder andere dit mee te zingen:
En hij ook al meteen inhoudelijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauwMaar eens goed opletten dan! Lijkt me best een leuke kerel
Wat is dat toch met sommige mensen.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Yep. Op songfestival.nl in elk geval en anders ook wel op eurovision.tv gok ik.
Precies ja. Geen idee wat die daar deed.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat rare meisje dat op het podium stond zeker?
Dat is waarquote:Op zondag 16 februari 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je het heerlijk in de zeik kan nemen
Dat durfde ik niet, want @grazz was er een stuk beter inquote:Op zondag 16 februari 2020 23:46 schreef I het volgende:
[..]! Intens.
Heb je ook mee zitten headbangen?
Hoor je wie het zegt. Meneer 'Ik heb sinds kort een ritme'quote:
Sommige mensen weten dat de weg naar acceptatie van de lollige onzin begint met een serieuze toenaderingquote:Op zondag 16 februari 2020 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En hij ook al meteen inhoudelijk.
[..]
Wat is dat toch met sommige mensen.
Dat was een idee van Pannecoucke. Het was symbolisch om uit te beelden dat de echte sterren vaak gewoon tussen ons in staan en dat op de voorgrond slechts een fake versie staat.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies ja. Geen idee wat die daar deed.![]()
Maar ik vond het wel een raar concert, met zo'n random dame op het podium en de zangeres tussen het publiek en amper in beeld.
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet, want @:grazz was er een stuk beter in![]()
Daar lijk ik dan zo'n amateur naast
Komt helemaal goed hoor. Vanavond lig ik er weer op tijd in.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoor je wie het zegt. Meneer 'Ik heb sinds kort een ritme'
Gelukkig is dat hier echter niet nodig en accepteren ze mensen gewoon voor wie ze zijn, hoef ik ook niet ineens met terugwerkende kracht serieuze inhoudelijke posts te gaan zitten plaatsen en zo.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sommige mensen weten dat de weg naar acceptatie van de lollige onzin begint met een serieuze toenadering
Oh ja, als het zo wordt uitgelegd klinkt het idd heel logisch. Ik zou er bijna van gaan krumpen.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was een idee van Pannecoucke. Het was symbolisch om uit te beelden dat de echte sterren vaak gewoon tussen ons in staan en dat op de voorgrond slechts een fake versie staat.
Oké, ik stuur je het resultaat nog wel opquote:
Het is al nachtquote:Op maandag 17 februari 2020 00:00 schreef I het volgende:
[..]
Komt helemaal goed hoor. Vanavond lig ik er weer op tijd in.
Ik vind je posts best inhoudelijk hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier echter niet nodig en accepteren ze mensen gewoon voor wie ze zijn, hoef ik ook niet ineens met terugwerkende kracht serieuze inhoudelijke posts te gaan zitten plaatsen en zo.
Oh ja, daar ook nog een poging toe gewaagd bij de meet, maar dat beeldmateriaal heb ik eigenhandig gewist omdat het gewoon te genant werdquote:Op maandag 17 februari 2020 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, als het zo wordt uitgelegd klinkt het idd heel logisch. Ik zou er bijna van gaan krumpen.
Oh, sorry.quote:Op maandag 17 februari 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind je posts best inhoudelijk hoor
quote:Op maandag 17 februari 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is na middernacht dus we kunnen nu ook wel pornoversie van tekenfilms posten.
Man or moo?quote:Op maandag 17 februari 2020 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die doet me dan weer aan deze denken.
[ afbeelding ]
Moo Man?quote:
Nee, als die quiz eea zou verklaren dan denk ik dat ik daar langs gelezen heb.quote:Op maandag 17 februari 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Had je die quiz die Tim laatst postte niet gezien?
https://www2.b3ta.com/man-milk-or-moo-milk/#quote:Op maandag 17 februari 2020 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, als die quiz eea zou verklaren dan denk ik dat ik daar langs gelezen heb.
Ik heb zeer betrouwbare bronnen binnen de Sammarinese selectie, die me kunnen vertellen dat Serhat en Valentina een Aloha-meesterwerkje aan het voorbereiden zijnquote:Op maandag 17 februari 2020 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Er doen geen aloha-achtige liedjes mee dit jaar toch?![]()
Anders blijkt dit straks ook nog inhoudelijk te zijn.
Ah kijk, die titel verklaart al genoeg.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www2.b3ta.com/man-milk-or-moo-milk/#
Veel plezier
Ja je maakt die quiz toch wel!?quote:Op maandag 17 februari 2020 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah kijk, die titel verklaart al genoeg.![]()
Ik denk nu dat ik hem wel heb zien staan, maar er gewoon niet op geklikt heb.
We hebben na al die inhoudelijke posts de randomness een tikje opgeschaald.quote:
Oh, dan ga ik ze straks meteen ff bellen om de inhoudsloosheid van mijn post te behouden.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zeer betrouwbare bronnen binnen de Sammarinese selectie, die me kunnen vertellen dat Serhat en Valentina een Aloha-meesterwerkje aan het voorbereiden zijn
Nee.quote:
Net gedaan en heb 14/16. Wat betekent dat?quote:Op maandag 17 februari 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet dus benadrukken dat dit van Tim kwam hè!
Maar ik ben wel benieuwd naar je score.
Ja maar dat is voor Aoibhin onbekend terreinquote:Op maandag 17 februari 2020 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben na al die inhoudelijke posts de randomness een tikje opgeschaald.
Alsof jouw posts het beleid in San Marino bepalenquote:Op maandag 17 februari 2020 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik ze straks meteen ff bellen om de inhoudsloosheid van mijn post te behouden.![]()
Ik zeg ze wel dat ze beter voor iets lekker hips kunnen gaan, barbershop oid.
Trusten!quote:Op maandag 17 februari 2020 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
En daarmee is het weer mooi geweest voor vandaag.![]()
Nou Tim en ik hadden beiden 12/16 dus jij bent duidelijk meer bekend met dit onderwerp dan wij.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net gedaan en heb 14/16. Wat betekent dat?
Truste Rog!quote:Op maandag 17 februari 2020 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
En daarmee is het weer mooi geweest voor vandaag.![]()
HOE DANquote:Op maandag 17 februari 2020 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou Tim en ik hadden beiden 12/16 dus jij bent duidelijk meer bekend met dit onderwerp dan wij.
Vast, want anders zou ik het ook niet wetenquote:Op maandag 17 februari 2020 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet, je hebt een gave denk ik!
Eh, waarom denk je dat ze daar altijd van die vage acts hebben?quote:Op maandag 17 februari 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof jouw posts het beleid in San Marino bepalen
Dr. Dre?quote:
Niet teveel last van Dennis?quote:
Toch nog sneller dan ik had gedacht eigenlijkquote:
quote:
Echt hequote:
Echt hequote:Op maandag 17 februari 2020 09:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt heMaar dat na een week of twee roepen dat je de liefde van elkaars leven bent, was natuurlijk sowieso al een red flag. Leer elkaar eerst eens beter kennen joh.
Ja ik had volgens mij "ingezet" op mei ofzoquote:Op maandag 17 februari 2020 09:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt heal had ik wel gedacht dat het iets langer zou duren
Toch wel fijn dat het nu al geklapt is dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik had volgens mij "ingezet" op mei ofzoDacht dat ze voor de buitenwereld langer hadden willen volhouden dat het toch echt wat was
Arme Rachel, had ze eindelijk een leuke schoondochter
Gelukkigquote:
Ik denk dat je Brazes nu wat te belangrijk maaktquote:Op maandag 17 februari 2020 10:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat het nu al geklapt is dan.![]()
Als het in mei gebeurd was had de hele wereld zich natuurlijk met dit enorme nieuws bezig gehouden (zoals ze nu ongetwijfeld ook doen, ik heb het nieuws nog niet gekeken, maar ik ga daar wel van uit) en dan was het hele ESF nog ondergesneeuwd geraakt.
Brazes, daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat je Brazes nu wat te belangrijk maaktWas juist ideaal geweest; dan had Ria van om de hoek iets anders om zich mee bezig te houden en konden de ESF'ers naar hartenlust ESF'en
Dr. Dre leeft nog toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 09:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dr. Dre?![]()
Ik dacht serieus dat die dood was, weer wat geleerd.
Ja, dat is dus wat ik geleerd heb.quote:
Drie f*ing delen over iemand die jankt omdat hij gepakt is na met alcohol schade te hebben gereden?quote:Op maandag 17 februari 2020 10:08 schreef ijs_beer het volgende:
KLB / Gvd op het politie bureau zitten
Damn.
Eens. Verbazingwekkend hoe je zo je verantwoordelijkheid kunt ontkennen.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Drie f*ing delen over iemand die jankt omdat hij gepakt is na met alcohol schade te hebben gereden?
Dat is te veel eer en aandacht voor zo iemand imo.
Ik mis de inside Joke denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik eet nu afbakbroodjes en moet aan @:Guanabana denken
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zag afbakbroodjes liggen in de keuken, en normaal eten we die alleen in het weekend. Dus ik zei van, huh, waarom heb je broodjes gekocht, het is morgen vrijdag.
Bleek dus voor Valentijnsdag te zijn. Dat is wat Valentijnsdag wordt na 7 jaar relatie, afbakbroodjes.
Guana werd op Valentijnsdag met afbakbroodjes verrastquote:
En waar denk je bij mij aan? #durftevragenquote:Op maandag 17 februari 2020 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet bij appels ook altijd aan @:Arizona denken en bij aardappels aan @:I
Straks kan ik niks meer eten zonder FOK!er-associatie
IJs natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 11:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En waar denk je bij mij aan? #durftevragen
Helemaal gelezen, thanks.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:08 schreef ijs_beer het volgende:
KLB / Gvd op het politie bureau zitten
Damn.
Het was op Valentijnsdag zelf niet meer echt een verrassing.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Guana werd op Valentijnsdag met afbakbroodjes verrast
Joepiequote:Op maandag 17 februari 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ind-regen-windstoten
Dit weekend ook weer een storm
Het wordt geleidelijk wel steeds minder heftig. Maar goed, we zullen zien wat Ellen brengt.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
Whehehequote:Op maandag 17 februari 2020 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet bij appels ook altijd aan @:Arizona denken en bij aardappels aan @:I
Straks kan ik niks meer eten zonder FOK!er-associatie
Ik hoop dat het meevalt voor alle carnavalvierders, zou zo jammer zijn als de optochten niet door kunnen gaan!quote:Op maandag 17 februari 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
Nee. Niet nog een.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
Dit zijn de laatste scheten van Dennis!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:12 schreef Aoibhin het volgende:
Is het nog steeds Dennis of nu officieel Ellen die hier buiten aan het losgaan is?
Dan is Dennis hier in Utrecht wel aardig hard aan het ruften zeg.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit zijn de laatste scheten van Dennis!
Ik ben nog aan het bijkomen van Braz-ex en RicoEn nu bij de psych in de wachtkamer. Ik heb mijn keuze gemaakt: laat me wel doorverwijzen voor meer specialistische behandeling
![]()
Wachtlijst is plm 10 weken dus kan dan nog zien wat ik doe.
Holy shitquote:"Rico Verhoeven maakte maandagochtend bekend dat hij en zijn vriendin Jacky na 13 jaar uit elkaar gaan. De kickbokser lijkt echter zijn pijlen al op iemand anders te hebben gericht en dat nieuws komt nota bene zijn ex-vriendin Jacky zelf…
Niemand minder dan Yolanthe Cabau plaatst op haar Instagram een video (zie hierboven) waarop ze bloemen bij het graf van haar vader zet samen met Xess Xava. Het zien van de bloemen in de video waren voor Jacky echter reden om haar ergens anders op te attenderen. “Staan de bloemen van Rico er ook bij? Die van 800 euro?”, schrijft ze onder de video. “Bofkont, ik heb nog nooit een Valentijnscadeau gehad!” De reactie is inmiddels verwijderd. Yolanthe heeft niet gereageerd op de reactie, maar nu Rico blijkbaar weer vrijgezel is kan het zomaar dat hij zijn pijlen op haar heeft gericht…"
Nou ja zeg, eerst Dre en nu dit. Als het zo'n dramatische dag wordt kan ik net zo goed weer terug naar bed gaan!quote:
Was het ook de bedoeling of was het meer een soort woedeaanval?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:38 schreef I het volgende:
Goedemiddag!
Productieve dag gehad al.Kast gesloopt, kamer opgeruimd. Ik ben een tevreden mens.
Nu wel helemaal kaput.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |