Dan wordt hij vast aangehouden, hij kan beter lekker blijven zitten. Die agenten durven 't dak tog nie op.quote:
Viesmadquote:Op zondag 16 februari 2020 00:16 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik las de titel, hee wollah topic. Nee.
Inparkeren is rijden, pannekoek.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:33 schreef kree het volgende:
Nah ok mocht net weg, maar taxi gebeld omdat ze me niet even terug wilden brengen.
Heel lang verhaal in het kort, Ok heel klein krasje en heb het echt over 5cm max met klein beetje schade met inparkeren.\\
Allemaal geen drama had dat zo betaald voor ze. Maarja buren mee bemoeien politie erbij en toen moest ik blazen. Had fucking niet eens gereden enzo alleen in parkeer actie. Rijbewijs ingevorderd 4 uur op politie bureau gezeten. Gvd zeg. Nou ga wel weer bijstand trekken![]()
![]()
![]()
Mocht nog in de publieke ruimte enzo wachten op officier van justitie maar damn ik verlies wss mijn werk hierdoor en mag sowieso niet meer riujhden en datum rechtbank ja wtf. Voor een heel klein ding eigenlijk. Ik leg diegene die de politie belde wss om als ik hem tegen kom, want was niet eens de eigenaar van die auto...quote:Op zondag 16 februari 2020 00:34 schreef PP_Sound het volgende:
Die cellen daar zijn klote inderdaad.
Ja dat werd me duidelijk gemaakt door de politie ook, maar dirt is wel erg overdreven straf nu al zelfs en Monet het m’n werkgever nog gaan uitleggen.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Inparkeren is rijden, pannekoek.
Hoe precies moest jij je auto opnieuw parkeren nadat je had gedronken? Ik snap er geen kut van.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat werd me duidelijk gemaakt door de politie ook, maar dirt is wel erg overdreven straf nu al zelfs en Monet het m’n werkgever nog gaan uitleggen.
Je klinkt lekker nuchterquote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat werd me duidelijk gemaakt door de politie ook, maar dirt is wel erg overdreven straf nu al zelfs en Monet het m’n werkgever nog gaan uitleggen.
Ik had een paar biertjes op al, en was een klein plekje en grote werk bus. Dus duurde ff met inparkeren zeg maar steken, ik heb trouwens nooit gemerkt dat ikdie andere auto raakte. Maar ok blijkbaar wel. ? Er zat idd een heel klein krasje op mijn bus btw niks, Ok onderhand was er oploop van buren weer enzo die er sowieso niks mee te maken hadden. Maar moest blazen en daarna mee met politie.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hoe precies moest jij je auto opnieuw parkeren nadat je had gedronken? Ik snap er geen kut van.
Je hebt iets geraakt waarschijnlijk dan.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |