abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 mei 2011 @ 09:45:40 #276
163650 Greys
pi_97021556
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Getver -O- Kan je niet iets van uit huis doen ofzo? Vast niet hè? -O-
Nee helaas.
Maar ik zal zo bellen dat ik in elk geval netjes om tien uur weg rijd, maar dus niet kan garanderen dat ik er om elf uur ben. Ik had dat eigenlijk niet verwacht zo om deze tijden, naief misschien :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97021559
Ik heb morgen lekker vrij genomen, kan ik even alle dingen regelen die ik nog moest regelen. :7 Dan ben ik zaterdag alvast helemaal zen 8-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_97021572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee helaas.
Maar ik zal zo bellen dat ik in elk geval netjes om tien uur weg rijd, maar dus niet kan garanderen dat ik er om elf uur ben. Ik had dat eigenlijk niet verwacht zo om deze tijden, naief misschien :@
Nou, je zou toch zeggen dat het niet ZO erg is dan... Misschien is er een ongeluk gebeurd?

En je bent toch al eerder heen en weer gesjeesd en toen was het toch ook niet zo druk?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:47:26 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_97021589
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2011 02:11 schreef yvonne het volgende:

Die trompetist is een kruising tussen Kyteman en Ben Saunders!
Wat is dat whoooooohohohooooo toch aanstekelijk ook :D. O+.

En die bassist :9. Ik willem.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 mei 2011 @ 09:49:24 #280
163650 Greys
pi_97021636
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb morgen lekker vrij genomen, kan ik even alle dingen regelen die ik nog moest regelen. :7 Dan ben ik zaterdag alvast helemaal zen 8-)
Oeh, goeie O+
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, je zou toch zeggen dat het niet ZO erg is dan... Misschien is er een ongeluk gebeurd?

En je bent toch al eerder heen en weer gesjeesd en toen was het toch ook niet zo druk?
Nee toen viel het reuze mee :o
Misschien wegwerkzaamheden en/of ongelukken, moet je eens op anwb.nl kijken en dan regio Rotterdam :X Op meerdere punten staat alles nog vast nu.

Nou ik ga nu maar vast :W Tot later!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:49:37 #281
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_97021639
Hoogachtend,
Erik.
pi_97021745
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh, goeie O+

[..]

Nee toen viel het reuze mee :o
Misschien wegwerkzaamheden en/of ongelukken, moet je eens op anwb.nl kijken en dan regio Rotterdam :X Op meerdere punten staat alles nog vast nu.

Nou ik ga nu maar vast :W Tot later!
Sterkte ermee! :*
pi_97021750
Inzending van Italië was net op de radio! *O*
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:36:44 #284
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_97024955
Mogguh w/
Ik heb lekker uitgeslapen O+

En zometeen weer verder met de kasten :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2011 @ 11:43:40 #285
43556 miss_dynastie
pi_97025236
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:

_O-! Weet je deze nog greys :D?
Hmmm I am looking at your pfotoooooos.... O+
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:44:52 #286
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_97025296
Here we are AHHHHHHHHHHHHHH lost and forgotten!

:D _O- O+.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:34:49 #287
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_97031378
Kill me with killer kiss *O*!
Hoogachtend,
Erik.
pi_97031506
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hmmm I am looking at your pfotoooooos.... O+
OMG dat was eigenlijk gewoon best wel vals :o
pi_97032566
Ik zat te denken...

Het wordt sowieso de komende weken, maanden wat rustiger. Is het een idee om een eigen FSC te starten? Oh wacht, FSC..dat ken je natuurlijk niet :D :') ... Een FOK Song Contest en nee...je hoeft niet zelf te zingen. Mag wel :7 , maar het idee is:

Een ieder die wil mee doen plaatst een lied in het daarvoor bestemde topic. Het kan een lied zijn uit de top 40 (probeer origineel te zijn ;) ), iets van vroeger, iets totaal onbekends etc. De users die meedoen stemmen op de liedjes door punten te geven van 1-12 (net als in bij het ESF). Je kunt het dan als volgt indelen:

- één week de tijd om lied in te sturen, deze worden vervolgens in de OP geplaatst.
- één week (of langer) de tijd om ze te beluisteren.
- en vervolgens stemmen. De stemmen zouden we misschien naar een persoon kunnen sturen voor een bepaalde datum, die ze later bekend maakt in een 'live' topic. *O*
- de winnaar ... ??

We zouden er ook voor kunnen kiezen om elke deelnemer een land uit te laten kiezen. De kans is dan groter dat ook onbekende artiesten/liedjes een kans krijgen en naast het Engels en NLs ook andere talen te horen zijn.

Ach, tis maar een idee. Kan nog verder uitgewerkt worden.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:34:50 #290
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_97033770
Vind het wel een grappig idee. Ik ga er ook nog even over nadenken.

Ik zat zelf al langer met het idee om een oud songfestival opnieuw te houden :D, dus bijvoorbeeld het jaar '73 ofzo, en dat men dan punten mag geven aan de inzendingen van dat jaar en wellicht dat er een nieuwe winnaar uit de bus komt oid :D.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:35:09 #291
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_97033781
Leuk idee! :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_97033909
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef grazz het volgende:
Ik zat te denken...

Het wordt sowieso de komende weken, maanden wat rustiger. Is het een idee om een eigen FSC te starten? Oh wacht, FSC..dat ken je natuurlijk niet :D :') ... Een FOK Song Contest en nee...je hoeft niet zelf te zingen. Mag wel :7 , maar het idee is:

Een ieder die wil mee doen plaatst een lied in het daarvoor bestemde topic. Het kan een lied zijn uit de top 40 (probeer origineel te zijn ;) ), iets van vroeger, iets totaal onbekends etc. De users die meedoen stemmen op de liedjes door punten te geven van 1-12 (net als in bij het ESF). Je kunt het dan als volgt indelen:

- één week de tijd om lied in te sturen, deze worden vervolgens in de OP geplaatst.
- één week (of langer) de tijd om ze te beluisteren.
- en vervolgens stemmen. De stemmen zouden we misschien naar een persoon kunnen sturen voor een bepaalde datum, die ze later bekend maakt in een 'live' topic. *O*
- de winnaar ... ??

We zouden er ook voor kunnen kiezen om elke deelnemer een land uit te laten kiezen. De kans is dan groter dat ook onbekende artiesten/liedjes een kans krijgen en naast het Engels en NLs ook andere talen te horen zijn.

Ach, tis maar een idee. Kan nog verder uitgewerkt worden.
Leuk! *O* En het idee van Erik vind ik ook leuk. Dat is misschien ook iets beter uit te voeren, omdat je dan gewoon alle liedjes gelijk in het topic kunt plempen!
pi_97034207
Ik heb een matige one-liner die ik ergens kwijt moet...

"Gerard Joling wil opnieuw naar Songfestival"
- Europa heeft er de kracht niet meer voor...
pi_97034505
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Leuk! *O* En het idee van Erik vind ik ook leuk. Dat is misschien ook iets beter uit te voeren, omdat je dan gewoon alle liedjes gelijk in het topic kunt plempen!
Is ook leuk, ook omdat er nog veel liedjes te ontdekken zijn binnen het ESF zelf natuurlijk.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:55:54 #295
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_97034654
Ik ga echt niet zingen en het vervolgens ook nog online gooien _O-
Maar ik wil jullie best punten geven hoor :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:10:21 #296
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_97035194
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef grazz het volgende:
Ik zat te denken...

Anders had ik ook niet staan springen. ;)
Ik zou waarschijnlijk alleen maar klachten krijgen over gebroken beeldschermen ed.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 mei 2011 @ 16:26:07 #297
163650 Greys
pi_97035914
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:45 schreef Boldface het volgende:
Ik heb een matige one-liner die ik ergens kwijt moet...

"Gerard Joling wil opnieuw naar Songfestival"
- Europa heeft er de kracht niet meer voor...
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97037639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Anders had ik ook niet staan springen. ;)
Ik zou waarschijnlijk alleen maar klachten krijgen over gebroken beeldschermen ed.
Ik durf dat risico wel te nemen. Neem iets op en ik beoordeel wel :7 :+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 mei 2011 @ 17:29:17 #299
163650 Greys
pi_97038280
Nee zelf zingen durf ik ook niet _O-

Maar een nieuw songfestival uit een bepaald jaar houden is wellicht 'te makkelijk', we kunnen ook allemaal juist een apart jaartal nemen en dat je dan NIET de winnaar van dat jaar mag kiezen.
Dus eerst roept men wie er mee wil doen, dan krijg je via random.org een jaartal toegewezen. Je gaat de inzendingenlijst van dat jaar zoeken en een nummer er uit kiezen op youtube. En dat wordt dan samen een nieuw Songfestival.

Of is dat stom? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97038520
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Nee zelf zingen durf ik ook niet _O-

Maar een nieuw songfestival uit een bepaald jaar houden is wellicht 'te makkelijk', we kunnen ook allemaal juist een apart jaartal nemen en dat je dan NIET de winnaar van dat jaar mag kiezen.
Dus eerst roept men wie er mee wil doen, dan krijg je via random.org een jaartal toegewezen. Je gaat de inzendingenlijst van dat jaar zoeken en een nummer er uit kiezen op youtube. En dat wordt dan samen een nieuw Songfestival.

Of is dat stom? :')
Dan lijkt me dat je enorm nadeel kan hebben met de loting. Met 1958 o.i.d. en je mag geen winnaar kan je heel weinig. Misschien is het wel een leuk idee, laten we het proberen! Zelf zingen lijkt me ook wel leuk, maar niet echt handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')