Nee helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GetverKan je niet iets van uit huis doen ofzo? Vast niet hè?
Nou, je zou toch zeggen dat het niet ZO erg is dan... Misschien is er een ongeluk gebeurd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helaas.
Maar ik zal zo bellen dat ik in elk geval netjes om tien uur weg rijd, maar dus niet kan garanderen dat ik er om elf uur ben. Ik had dat eigenlijk niet verwacht zo om deze tijden, naief misschien
Wat is dat whoooooohohohooooo toch aanstekelijk ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:11 schreef yvonne het volgende:
Die trompetist is een kruising tussen Kyteman en Ben Saunders!
Oeh, goeiequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb morgen lekker vrij genomen, kan ik even alle dingen regelen die ik nog moest regelen.Dan ben ik zaterdag alvast helemaal zen
Nee toen viel het reuze meequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, je zou toch zeggen dat het niet ZO erg is dan... Misschien is er een ongeluk gebeurd?
En je bent toch al eerder heen en weer gesjeesd en toen was het toch ook niet zo druk?
Sterkte ermee!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, goeie
[..]
Nee toen viel het reuze mee
Misschien wegwerkzaamheden en/of ongelukken, moet je eens op anwb.nl kijken en dan regio RotterdamOp meerdere punten staat alles nog vast nu.
Nou ik ga nu maar vastTot later!
Hmmm I am looking at your pfotoooooos....quote:
OMG dat was eigenlijk gewoon best wel valsquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmm I am looking at your pfotoooooos....
Leuk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef grazz het volgende:
Ik zat te denken...
Het wordt sowieso de komende weken, maanden wat rustiger. Is het een idee om een eigen FSC te starten? Oh wacht, FSC..dat ken je natuurlijk niet![]()
... Een FOK Song Contest en nee...je hoeft niet zelf te zingen. Mag wel
, maar het idee is:
Een ieder die wil mee doen plaatst een lied in het daarvoor bestemde topic. Het kan een lied zijn uit de top 40 (probeer origineel te zijn), iets van vroeger, iets totaal onbekends etc. De users die meedoen stemmen op de liedjes door punten te geven van 1-12 (net als in bij het ESF). Je kunt het dan als volgt indelen:
- één week de tijd om lied in te sturen, deze worden vervolgens in de OP geplaatst.
- één week (of langer) de tijd om ze te beluisteren.
- en vervolgens stemmen. De stemmen zouden we misschien naar een persoon kunnen sturen voor een bepaalde datum, die ze later bekend maakt in een 'live' topic.![]()
- de winnaar ... ??
We zouden er ook voor kunnen kiezen om elke deelnemer een land uit te laten kiezen. De kans is dan groter dat ook onbekende artiesten/liedjes een kans krijgen en naast het Engels en NLs ook andere talen te horen zijn.
Ach, tis maar een idee. Kan nog verder uitgewerkt worden.
Is ook leuk, ook omdat er nog veel liedjes te ontdekken zijn binnen het ESF zelf natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk!En het idee van Erik vind ik ook leuk. Dat is misschien ook iets beter uit te voeren, omdat je dan gewoon alle liedjes gelijk in het topic kunt plempen!
Anders had ik ook niet staan springen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef grazz het volgende:
Ik zat te denken...
Het wordt sowieso de komende weken, maanden wat rustiger. Is het een idee om een eigen FSC te starten? Oh wacht, FSC..dat ken je natuurlijk niet![]()
... Een FOK Song Contest en nee...je hoeft niet zelf te zingen. Mag wel
, maar het idee is:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:45 schreef Boldface het volgende:
Ik heb een matige one-liner die ik ergens kwijt moet...
"Gerard Joling wil opnieuw naar Songfestival"
- Europa heeft er de kracht niet meer voor...
Ik durf dat risico wel te nemen. Neem iets op en ik beoordeel welquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anders had ik ook niet staan springen.![]()
Ik zou waarschijnlijk alleen maar klachten krijgen over gebroken beeldschermen ed.
Dan lijkt me dat je enorm nadeel kan hebben met de loting. Met 1958 o.i.d. en je mag geen winnaar kan je heel weinig. Misschien is het wel een leuk idee, laten we het proberen! Zelf zingen lijkt me ook wel leuk, maar niet echt handig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Nee zelf zingen durf ik ook niet
Maar een nieuw songfestival uit een bepaald jaar houden is wellicht 'te makkelijk', we kunnen ook allemaal juist een apart jaartal nemen en dat je dan NIET de winnaar van dat jaar mag kiezen.
Dus eerst roept men wie er mee wil doen, dan krijg je via random.org een jaartal toegewezen. Je gaat de inzendingenlijst van dat jaar zoeken en een nummer er uit kiezen op youtube. En dat wordt dan samen een nieuw Songfestival.
Of is dat stom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |