SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:
Ohquote:
Ohquote:Op zondag 16 februari 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks geen afsluiten, we gaan door!
Afsluiter als is 'hierna wordt die nooit meer gepost'?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:18 schreef I het volgende:
[..]
Ik zag 'm de afgelopen minuten tig keer voorbij komen, dus ik dacht, misschien is dit een prima afsluiter.
Ik ben het niet hoor.quote:In het Spaanse Alicante zijn vier
Nederlanders opgepakt op verdenking van
drugssmokkel.Volgens de politie vormden
ze een criminele organisatie.Een van de
arrestanten wordt bovendien verdacht
van drie moorden in Nederland,een ander
zou lid zijn van een motorbende.
De Spaanse politie nam bij het viertal
100 kilo marihuana,550 cannabisplanten,
een wapen en geld in beslag.Volgens
Spaanse media kwam de politie ze op het
spoor door invallen in een cannabisclub
in Alicante.
De Nederlanders zijn tussen de 44 en 56
jaar.Ze worden ook verdacht van fraude
en illegaal wapenbezit.
Postte de agent met Strani's foon in de hoop dat wij nog wat waardevolle info posten.quote:
Abort, abort, cover blown!quote:Op zondag 16 februari 2020 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Postte de agent met Strani's foon in de hoop dat wij nog wat waardevolle info posten.
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Jongons, mijn vlucht is geannuleerd
*me post dit nu vanuit een fancy hotelkamer
Die van mijn man ook (Düsseldorf).quote:Op zondag 16 februari 2020 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Jongons, mijn vlucht is geannuleerd
*me post dit nu vanuit een fancy hotelkamer
Ik zou naar Eindhoven. Nu nog een extra nachtje in Zweden, maar mijn geld en stemming is eigenlijk op. Of althans, mijn budget. Had graag op dit moment in het vliegtuig gezeten.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]Waar ging je naar toe of waar kwam je vandaan?
Snap ik. Maar dan maar lekker in het bad van de hotelkamer chillen en zo.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zou naar Eindhoven. Nu nog een extra nachtje in Zweden, maar mijn geld en stemming is eigenlijk op. Of althans, mijn budget. Had graag op dit moment in het vliegtuig gezeten.
Nu hopelijk morgen maar.
Stomme Dennis.
Tong verloren?quote:
Ja was zeker gezellig, leuk dat je erbij was.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:27 schreef Sableheart het volgende:
Ik kan melden dat ik ook veilig thuis ben. Hartelijk bedankt voor een fantastische middag!
Fijn dat je veilig thuis bent! Het was inderdaad heel leuk!quote:Op zondag 16 februari 2020 21:27 schreef Sableheart het volgende:
Ik kan melden dat ik ook veilig thuis ben. Hartelijk bedankt voor een fantastische middag!
Die IJslandse?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eens een dag vertraging gehad vanwege een vulkaan duizenden kilometers verderop
Komt je man nu weer naar huis of is hij gestrand?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die van mijn man ook (Düsseldorf).
Vanaf welk vliegveld vlieg jij?
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Haha nu met ZML krijg Lubach de vraag of hij wel een broek aanheeftHeerlijk toevallig ook weer na dat gesprek van vanochtend
quote:
Hij blijft in Düsseldorf. Hij kan mee met de vlucht van 5:30 uur naar Münchenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Komt je man nu weer naar huis of is hij gestrand?
En nu inderdaad lekker chillen, kan er toch niets meer aan veranderen.
Nee. Terug naar de stad, daar wat rondhangen, terug naar het hostel en nog een nachtje daar blijven en de volgende dag wel terug vliegenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoe heb je dat opgelost? Zeker geen geld teruggekregen?
quote:
Nog een zintuig kwijt, dat moeten we niet hebben!quote:
Zeker!quote:
Niet hèquote:Op zondag 16 februari 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een zintuig kwijt, dat moeten we niet hebben!
Jaquote:Op zondag 16 februari 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Vooral dat item over de Marokkaan die het had kunnen zijn
Hebben die ook weer een dagje wat te doen op Twitterquote:Op zondag 16 februari 2020 21:57 schreef I het volgende:
[..]
Ja
Ik zag in het ZML topic dat de FVD'ers al helemaal los gingen op dat item.![]()
Oh ohquote:Op zondag 16 februari 2020 21:56 schreef I het volgende:
[..]
Niet hè![]()
Soms ben ik gewoon een beetje sprakeloos.
Je verwacht het niet...quote:Op zondag 16 februari 2020 21:57 schreef I het volgende:
[..]
Ja
Ik zag in het ZML topic dat de FVD'ers al helemaal los gingen op dat item.![]()
Ah gelukkig dat er een alternatief is voor hem. Dus nu ligt hij op een bankje onder zijn jas op Düsseldorf?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij blijft in Düsseldorf. Hij kan mee met de vlucht van 5:30 uur naar München
Ah, zoiets wordt het bij mij ook. Gelukkig heb ik nog een boek te lezen.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee. Terug naar de stad, daar wat rondhangen, terug naar het hostel en nog een nachtje daar blijven en de volgende dag wel terug vliegen
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
S zit in kofschip en de meervoud van mensen is nog altijd met een s, dus de stam van bemensen ook
Bemenst
Bemand en bevrouwd zijn wel met een Dquote:
Oh god ja inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bemand en bevrouwd zijn wel met een D
Herkenbaarquote:Op zondag 16 februari 2020 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Laatst op mijn werk typte ik 'u' waar het 'uw' moest zijn in de gauwigheid, terwijl er iemand meekeek. Toen zei hij er iets van en wilde ik doen van 'omg maar ik maak echt nooit dat soort fouten echt niet!!11'
Dat heeft "een Aoibhin pullen"quote:Op zondag 16 februari 2020 22:20 schreef Guanabana het volgende:
*zit random terug te lezen en te posten*
Ja precies. En een andere keer gebeurde het nog een keer met een d/t-fout. En ik wil echt niet opscheppen maar ik maak toch heel zelden dat soort fouten, zeker niet in een werksetting waar ik er goed op letquote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HerkenbaarEn dan word je voor altijd herinnerd als degene die zulke fouten maakt
Maar ik deed het niet fout, dus alles is weer goed!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn hele beeld van jou in één klap aan gruzelementen.
Jaaa maar toen las ik die post over je fout op het werk!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik deed het niet fout, dus alles is weer goed!
Ja en dat het twee keer gebeurde strookt niet helemaal met 'dat gebeurt me zelden tot nooit'. Ik moet maar eens diep gaan nadenken over mezelfquote:Op zondag 16 februari 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar toen las ik die post over je fout op het werk!
Nee dat is echt irritant inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2020 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies. En een andere keer gebeurde het nog een keer met een d/t-fout. En ik wil echt niet opscheppen maar ik maak toch heel zelden dat soort fouten, zeker niet in een werksetting waar ik er goed op let
Maarja, dat weten zij niet
Goed plan!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:20 schreef Guanabana het volgende:
*zit random terug te lezen en te posten*
Check de posttijd van wat zomaar mijn eerste post in de ESF SC zou kunnen zijnquote:Op zondag 18 november 2018 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt, via deze TT kom ik er achter
[..]
Daarom kijk ik als het even kan naar de Belgen
Teletekst, jeugdsentimentquote:Op zondag 16 februari 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je
Dit zijn quotes van Teletekst trouwens, en ja, ik leef nog in de 20ste eeuw
Wauwquote:Op zondag 16 februari 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Check de posttijd van wat zomaar mijn eerste post in de ESF SC zou kunnen zijn
Misschien maar eens een weekje in een tentje ergens boven de poolcirkel reflecteren, en heel veel oefenen met een kladblokje.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en dat het twee keer gebeurde strookt niet helemaal met 'dat gebeurt me zelden tot nooit'. Ik moet maar eens diep gaan nadenken over mezelf
Het bleek het startschot van een tijdperk van louter kwaliteitspostsquote:Op zondag 16 februari 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check de posttijd van wat zomaar mijn eerste post in de ESF SC zou kunnen zijn
Dit kan jij nooit uit ervaring weten!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
zelfs al maak je die fout echt nooit meer.
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hebben die ook weer een dagje wat te doen op Twitter
Coulant van je!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag wel wachten tot het lente is hoor.
Volledig is het zelfs 11:11:11quote:
Dank jequote:Op zondag 16 februari 2020 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek het startschot van tijdperk van louter kwaliteitsposts![]()
Iddquote:Op zondag 16 februari 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je verwacht het niet...![]()
Maar wel echt geniaal bedacht zo![]()
Doet me denken aan een artikel van jaren geleden over overlast van Marokkanen in een dorp waar die helemaal niet woonden. Toen werd ook in zo'n interview gezegd na een overval ergens 'ja dit was toevallig een autochtoon, maar het had een allochtoon kúnnen zijn'![]()
Dat zeker!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het bleek het startschot van een tijdperk van louter kwaliteitsposts![]()
Neequote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit kan jij nooit uit ervaring weten!
Oké, dan klep ik wel weer even doorquote:
Ik kan me nog wel herinneren dat hij na een meet hier ineens kwam meeposten en bleef hangen, en ik was aanvankelijk zo van 'wie is deze vreemdeling, ga eens weg!' want zo ben ik, maar dat bleek onterecht!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker!![]()
Sowieso lijkt Tim hier gevoelsmatig al langer bij de groep te horen dan eigenlijk zo is
Het moest zo zijnquote:
Ja volgens mij had Theo Maassen dat ook een keer in een show verwerkt, dat artikel. Toen dacht ik nog dat hij het verzonnen had, maar toen ging ik Googelen en dat artikel bestond dus gewoon echtquote:Op zondag 16 februari 2020 22:28 schreef I het volgende:
[..]
Idd
Oh ja, da's ook wel typisch idd.![]()
Wat slecht.
Naar ventjequote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat hij na een meet hier ineens kwam meeposten en bleef hangen, en ik was aanvankelijk zo van 'wie is deze vreemdeling, ga eens weg!' want zo ben ik, maar dat bleek onterecht!
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat hij na een meet hier ineens kwam meeposten en bleef hangen, en ik was aanvankelijk zo van 'wie is deze vreemdeling, ga eens weg!' want zo ben ik, maar dat bleek onterecht!
Dat lijkt ook veel langerquote:Op zondag 16 februari 2020 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik was er toen zelf ook nog maar een half jaar![]()
Maar hier in de SC toch niet? Die bestaat nog niet zolang, of wel?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik post hier officieel mee sinds 2011, maar het voelt korter. Vooral ook omdat ik pas sinds een paar jaar echt actief ben.
Er zijn ook wel mensen terecht door je weggejaagd hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik was er toen zelf ook nog maar een half jaar![]()
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mensen terecht door je weggejaagd hoor
De bedoel ik positief trouwensquote:
Nee dat niet! Sowieso was ESF in mijn beginjaren eerst nog een tijdelijk forum. Toen hing ik verder vooral in TAL en SHO rond, maar postte ook amper.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar hier in de SC toch niet? Die bestaat nog niet zolang, of wel?
Ik zie je hier onder gewoon weer posten, dus zoveel pijn deed het kennelijk toch nietquote:
Ik zat serieus te bedenken wie dat zou kunnen zijnquote:
Ik post nu van buiten de SC mee, via de wifi van de SCquote:Op zondag 16 februari 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie je hier onder gewoon weer posten, dus zoveel pijn deed het kennelijk toch niet
Haha nee inderdaad. Maar ik kan me er wel één herinneren waarvan ik blij was dat ze niet meer terugkwam. Alleen kan ik me haar username nooit herinneren, maar in elk geval die enige die zichzelf heel cute vond en ook alle sociale regeltjes en zo van hier negeerde.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zat serieus te bedenken wie dat zou kunnen zijn![]()
Ik weet wellicht wel wat mensen die hier niet echt succesvol zijn blijven hangen, maar of dat dan ook direct mijn schuld was....
Oh! Maar dat reken ik ook meequote:Op zondag 16 februari 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik post nu van buiten de SC mee, via de wifi van de SC
Oja ik weet wie je bedoelt, dat was wel redelijk irritant ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad. Maar ik kan me er wel één herinneren waarvan ik blij was dat ze niet meer terugkwam. Alleen kan ik me haar username nooit herinneren, maar in elk geval die enige die zichzelf heel cute vond en ook alle sociale regeltjes en zo van hier negeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |