Aaaaaaw. Blije eiquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
"Bo die buis mag uit je lijf"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ligt nu thuis meteen op die kant op z'n zij dus het scheelt wel![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gat waar de drain zat blijft open of iig tot het vanzelf dicht gaat. En er zitten nog hechtingen. Dus shirtje zo veel mogelijk aan laten komende week zodat Bo niet zelf de hechtingen er vast uit haalt..quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goed nieuws!
Mag dan ook het shirtje uit, of moet dat nog even blijven?
Ah ok. Als dat nog open is is shirtje idd wel beter. Moet ook geen troep van buiten in gaan zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gat waar de drain zat blijft open of iig tot het vanzelf dicht gaat. En er zitten nog hechtingen. Dus shirtje zo veel mogelijk aan laten komende week zodat Bo niet zelf de hechtingen er vast uit haalt..Maar ik doe het nu af en toe uit als ik er met m'n neus bovenop zit dus dan kan ze vanmiddag even buiten in de schaduw rommelen zonder shirt af en toe.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.. Ik ook nuquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:31 schreef grazz het volgende:
Dit moeten we vieren met gyros, olijven, ouzo (met Rotterdams accent graag) en de sirtaki![]()
En nu heb ik honger
Fijn voor Bo JUICHENquote:
Leuk wat ga je doen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:28 schreef Andromache het volgende:
Hallo boppers, ik ben een week later weer vlakbij de Afas.
En hoera voor Bo!
Selectiedag Een tegen 100quote:
Nice. Ik zie er ook wel wat van IJsland 2016 in terugquote:Op zondag 22 april 2018 14:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik post dit maar even hier, kijk eens wat voor mooi Outlaw achtig gitaar-shirt ik besteld heb:
[ afbeelding ]
Is dit een ode aan de blauwe videoclip?quote:Op zondag 22 april 2018 14:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik post dit maar even hier, kijk eens wat voor mooi Outlaw achtig gitaar-shirt ik besteld heb:
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zondag 22 april 2018 15:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dit een ode aan de blauwe videoclip?
quote:Op zondag 22 april 2018 15:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dit een ode aan de blauwe videoclip?
Helemaal geweldig die seriequote:Op zondag 22 april 2018 15:43 schreef croissantlechat het volgende:
Als jullie nog een spannende serie zoeken voor deze zondag: La casa de papel.
Staan 2 seizoenen op Netflix, derde is aangekondigd.#verslavend
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 22 april 2018 14:59 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
En iets van Nederland 2013.quote:Op zondag 22 april 2018 15:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Nice. Ik zie er ook wel wat van IJsland 2016 in terug
Een heel stuk beter sinds de drain eruit is!quote:Op maandag 23 april 2018 14:07 schreef grazz het volgende:
Greys, we zijn weer een paar dagen verder, hoe is het nu met de Griek?
Als je zo voelt moet je dat idd gewoon zeggen. Kort, helder, zakelijk. Wel met een dosis begrip. Maar geen ellenlange verhalen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ehm, jongens, sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik weet even niet waar ik anders heen moet.
Een vriend van mij van vroeger (een voormalig beste vriend zelfs) heeft net voor het eerst sinds jaren contact met me opgenomen via de mail dat hij me heeft gemist en weer contact wil.
Probleem is dat onze vriendschap destijds niet zo heel goed is afgelopen en ook daarvoor hebben we een aantal heel vervelende ruzies gehad. Het is nogal een lang verhaal en hij was ook niet altijd zo (hij heeft psychische problemen die pas opspeelden toen we elkaar al wat langer kenden), maar ik heb echt nare herinneringen aan de latere jaren van onze vriendschap.
In ieder geval heb ik geen zin in weer contact met hem. Ik zit daar niet op te wachten, want zelfs al gaat het nu een stuk beter met hem en heeft hij van zijn fouten geleerd, dan nog heb ik er te nare herinneringen aan.
Ik zit nu alleen heel erg met hoe ik het naar hem toe moet verwoorden… Ik kan natuurlijk kort en bondig zeggen dat ik alsnog geen contact meer wil en waarom, maar ik vind dat moeilijk omdat ik hem echt niet wil kwetsen; ik gun hem namelijk echt wel het beste. Helemaal niet reageren vind ik al helemaal lullig en ook nogal laf; ik vind wel dat hij in ieder geval een reactie verdiend, al is het alleen maar voor de duidelijkheid.
Niet dat jullie me hoeven te helpen hiermee ofzo (is ook nogal onmogelijk te doen zo), maar ik moet even mijn hart erover luchten. Ik zit hier echt mee…Had het ook helemaal niet meer verwacht eindelijk, nadat ik al jaren niets meer van hem had gehoord.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je zo voelt moet je dat idd gewoon zeggen. Kort, helder, zakelijk. Wel met een dosis begrip. Maar geen ellenlange verhalen.
Soort sterkwoordending: was een fijne vriendschap. Te veel gebeurd echter. Wil daarom geen contact meer. Wens je wel het allerbeste.
Je valt mij hier in elk geval niet lastig mee, en ik denk dat ik namens meerdere users spreekquote:Op dinsdag 24 april 2018 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ehm, jongens, sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik weet even niet waar ik anders heen moet.
Een vriend van mij van vroeger (een voormalig beste vriend zelfs) heeft net voor het eerst sinds jaren contact met me opgenomen via de mail dat hij me heeft gemist en weer contact wil.
Probleem is dat onze vriendschap destijds niet zo heel goed is afgelopen en ook daarvoor hebben we een aantal heel vervelende ruzies gehad. Het is nogal een lang verhaal en hij was ook niet altijd zo (hij heeft psychische problemen die pas opspeelden toen we elkaar al wat langer kenden), maar ik heb echt nare herinneringen aan de latere jaren van onze vriendschap.
In ieder geval heb ik geen zin in weer contact met hem. Ik zit daar niet op te wachten, want zelfs al gaat het nu een stuk beter met hem en heeft hij van zijn fouten geleerd, dan nog heb ik er te nare herinneringen aan.
Ik zit nu alleen heel erg met hoe ik het naar hem toe moet verwoorden… Ik kan natuurlijk kort en bondig zeggen dat ik alsnog geen contact meer wil en waarom, maar ik vind dat moeilijk omdat ik hem echt niet wil kwetsen; ik gun hem namelijk echt wel het beste. Helemaal niet reageren vind ik al helemaal lullig en ook nogal laf; ik vind wel dat hij in ieder geval een reactie verdiend, al is het alleen maar voor de duidelijkheid.
Niet dat jullie me hoeven te helpen hiermee ofzo (is ook nogal onmogelijk te doen zo), maar ik moet even mijn hart erover luchten. Ik zit hier echt mee…Had het ook helemaal niet meer verwacht eindelijk, nadat ik al jaren niets meer van hem had gehoord.
Negeren zou ook kunnen, ik vind dat je je nooit verplicht moet voelen. Je hebt daar je eigen redenen voor en een ander heeft dat te respecteren. Ik zou waarschijnlijk zelf ook reageren hoor en dan gewoon aangeven dat er van mijn kant geen behoefte is, kan toch? Niks mis meequote:Op dinsdag 24 april 2018 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allemaal.
Nee, hij is zeker geen stalkerig type. Ik acht de kans eigenlijk groter dat ik reageer en vervolgens geen reactie meer terugkrijg.
Ik zit zelf ook nog in dubio of ik moet negeren of toch een reactie geven. Ik neig wel meer naar het laatste; dan is de communicatie tenminste duidelijk.
Laat het nog even bezinken en kijk welke keuze je maakt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allemaal.
Nee, hij is zeker geen stalkerig type. Ik acht de kans eigenlijk groter dat ik reageer en vervolgens geen reactie meer terugkrijg.
Ik zit zelf ook nog in dubio of ik moet negeren of toch een reactie geven. Ik neig wel meer naar het laatste; dan is de communicatie tenminste duidelijk.
Persoonlijk zal ik de optie van negeren echt afraden. Het is niet makkelijk om een reactie te geven, ik snap heel goed dat je hem niet wil kwetsen. Maar dan is het duidelijk, en je hebt het voor jezelf gewoon eerlijk verwoord.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |