abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191535044
Sterf gvd

HIER VERDER
WAT EEN TOPIC _O_
pi_191535071
Doe effe de originele OP dan

@kree
pi_191535072
@kree

hier kan je verder matsko!
pi_191535076
Wat een service mijnerzijds dat ik een nieuw topic voor @kree open _O_
pi_191535087
Ja ach waarom niet... ga maar verder hoor. Ik zit nu btw aan te hikken tegen mijn werkgever bellen. Hmmmms
Do what you love, love what you do!
pi_191535091
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:09 schreef kree het volgende:maar krijg nu wel de gevolgen alsof ik met 130 over de snelweg reed.
Dat doe ik bijna dagelijks.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2020 12:13:13 ]
  zondag 16 februari 2020 @ 12:13:50 #8
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_191535102
WR Good samaritan _O_
@kree
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 16 februari 2020 @ 12:14:07 #9
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191535107
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:12 schreef kree het volgende:
Ja ach waarom niet... ga maar verder hoor. Ik zit nu btw aan te hikken tegen mijn werkgever bellen. Hmmmms
Gewoon zsm mogelijk bellen.
Hoe langer je wacht, des te erger wordt het.
pi_191535128
Op het politie bureau zitten :')
Niet op de marechausseekazerne zitten :')
pi_191535145
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gewoon zsm mogelijk bellen.
Hoe langer je wacht, des te erger wordt het.
Hij heeft al gebeld paar keer. Ik durf niet..... maarja zal wel moeten he. Owh shit
  zondag 16 februari 2020 @ 12:20:12 #12
342627 tja77
pi_191535179
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:16 schreef kree het volgende:

[..]

Hij heeft al gebeld paar keer. Ik durf niet..... maarja zal wel moeten he. Owh shit
Niet miepen, gewoon bellen. Je maakt het jezelf en je werkgever alleen maar lastiger door het uit te stellen.
pi_191535216
Ben serieus gewoon misselijk ervan. Echt de grootste criminelen worden niet eens zo hard aangepakt. En weet niet hoe ik dit uit moet leggen naar werkgever. Tja eigenlijk gewoon simpel zoals het is. Maarja ok maandag was ik vrij maar dit gaat echt langer duren met rijbewijs.

En voor wie zegt is allemaal terecht, nah ik denk niet? Er is wel een verschil tussen even een parkeer schade maken en nog een heel kleintje. Als straal bezopen over de weg knallen enzo?

Tja wettelijk ik weet niet hoe het zit. Ben helemaal niet een voertuig besturend aangetroffen?
  zondag 16 februari 2020 @ 12:23:18 #14
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191535227
Deze TS _O_
#KICKOUTZP
pi_191535240
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Niet miepen, gewoon bellen. Je maakt het jezelf en je werkgever alleen maar lastiger door het uit te stellen.
Weet het maar zit er zo tegen aan te hikken. ;(
pi_191535258
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Ben serieus gewoon misselijk ervan. Echt de grootste criminelen worden niet eens zo hard aangepakt. En weet niet hoe ik dit uit moet leggen naar werkgever. Tja eigenlijk gewoon simpel zoals het is. Maarja ok maandag was ik vrij maar dit gaat echt langer duren met rijbewijs.

En voor wie zegt is allemaal terecht, nah ik denk niet? Er is wel een verschil tussen even een parkeer schade maken en nog een heel kleintje. Als straal bezopen over de weg knallen enzo?

Tja wettelijk ik weet niet hoe het zit. Ben helemaal niet een voertuig besturend aangetroffen?
Je gedraagt jezelf nu echt als een jankmongool. Accepteer gewoon de gevolgen van je eigen debiele actie.
  zondag 16 februari 2020 @ 12:26:54 #17
342627 tja77
pi_191535280
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:23 schreef kree het volgende:

[..]

Weet het maar zit er zo tegen aan te hikken. ;(
En dat wordt alleen maar erger naar gelang je wacht.
pi_191535317
wollah _O
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:23 schreef wollah het volgende:
Deze TS _O_
_
pi_191535326
quote:

De grootste criminelen pakken het allemaal wat slimmer aan dan jij en die doen niet moeilijk als hun auto 20 cm verkeerd geparkeerd staat :')
pi_191535383
quote:

Misschien iets aan je alcoholverslaving doen en niet zo janken over de situaties waar jij je met je dronken kop in belandt.
  zondag 16 februari 2020 @ 12:37:25 #21
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191535473
quote:

Als je met 130 over de snelweg knalt maakt je geen schade, jij wel. En kennelijk was er een reden voor iemand om de politie te bellen en dat is vast niet omdat een klein krasje gemaakt had. Heeft vast meer gespeeld.
pi_191535666
Heb gebeld met werkgever inmiddels
  zondag 16 februari 2020 @ 12:47:11 #23
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191535670
Hoe vaak er wel hier niet auto's net naast hun vak staan :')

Niemand die zich er druk om maakt joh
pi_191535706
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe vaak er wel hier niet auto's net naast hun vak staan :')

Niemand die zich er druk om maakt joh
Hier wel want het is smal straatje.

Ik weet niet wie zich er onwijs druk over maakte, oude lul die niks te doen heeft behalve uit zijn raampje te kijken en dat er eens iets gebeurt. Naja geld boete of schade maakt me niet eens uit. Rijbewijs kwijt wel;
pi_191535724
@kree sorry heb je vorige toppa niet helemaal gelezen. Moet je ook een EMA cursus doen ?

Komt wel goed rijbewijs heb je zo weer terug als je niet teveel ugl hebt geblazen :@

Niet meer doen pik, heb dit vroeger ook gedaan maar als je ooit iemand aanrijdt dan is de drank het schuld (ook al was het anders ook gebeurt) en daar blijf je voor altijd mee rondlopen.
Ik was hier...
  zondag 16 februari 2020 @ 12:49:53 #26
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191535737
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef kree het volgende:

[..]

Hier wel want het is smal straatje.

Ik weet niet wie zich er onwijs druk over maakte, oude lul die niks te doen heeft behalve uit zijn raampje te kijken en dat er eens iets gebeurt. Naja geld boete of schade maakt me niet eens uit. Rijbewijs kwijt wel;
Zij maakten zich er druk om omdat zij jou 100x zien steken en krassen zien veroorzaken en wellicht ook op hoogte waren dat jij wat biertjes op had.

Als jij nou gewoon lekker voor TV was gaan zitten en nog een kanon open plopte was er geen probleem.

Jij moet van je drankverslaving af komen
pi_191535742
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:49 schreef Nismo91 het volgende:
@:kree sorry heb je vorige toppa niet helemaal gelezen. Moet je ook een EMA cursus doen ?

Komt wel goed rijbewijs heb je zo weer terug als je niet teveel ugl hebt geblazen :@
Weet ik niet? Is me niet verteld enzo heb alleen brief met dat ik voor de politie rechter moet komen enzo?
pi_191535765
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:50 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik niet? Is me niet verteld enzo heb alleen brief met dat ik voor de politie rechter moet komen enzo?
Hoeveel ugl had je geblazen en ben je beginnend bestuurder ?
Ik was hier...
pi_191535769
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:49 schreef Nismo91 het volgende:
@:kree sorry heb je vorige toppa niet helemaal gelezen. Moet je ook een EMA cursus doen ?

Niet meer doen pik, heb dit vroeger ook gedaan maar als je ooit iemand aanrijdt dan is de drank het schuld (ook al was het anders ook gebeurt) en daar blijf je voor altijd mee rondlopen.
Natuurlijk maar ik deed dat ook niet eens? Ja dat stellen ze vast op basis van???? Dat is al raar. Stond naast die hele bus te praten met die mensen over hoe het krasje af te handelen en toen kwam de politie aanrijden. Ok dan.... tja gelijk appart en daarna de wss buur die gebeld had...
pi_191535802
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:51 schreef kree het volgende:

[..]

Natuurlijk maar ik deed dat ook niet eens? Ja dat stellen ze vast op basis van???? Dat is al raar. Stond naast die hele bus te praten met die mensen over hoe het krasje af te handelen en toen kwam de politie aanrijden. Ok dan.... tja gelijk appart en daarna de wss buur die gebeld had...
Ja als die wout dat vast stelt dan is het zo, ook ervaring mee :')
Wel baas dat je op het bureau je toppa aan het maken was :P

Komt goed Wss ben je het 2 weken kwijt.
Ik was hier...
pi_191535812
wat zei je werkgever??
pi_191535813
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:51 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Hoeveel ugl had je geblazen en ben je beginnend bestuurder ?
Niet beginnend bestuurder en ook geen vroegere geschiedenis eno. Maarja uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram enzo, tja het zegt mij vrij weinig allemaal. Ok dat ik niet ff stukje ging rijden met die bus was mij al duidelijk. Tsja
pi_191535825
2,7 promille, sodeju.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_191535830
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef kree het volgende:

[..]

Niet beginnend bestuurder en ook geen vroegere geschiedenis eno. Maarja uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram enzo, tja het zegt mij vrij weinig allemaal. Ok dat ik niet ff stukje ging rijden met die bus was mij al duidelijk. Tsja
1175 ?? Als dat ugl is dan is het wel Russisch dronken achtig hoor...

Ik had toen 495 en het was een behoorlijk avondje.......
Ik was hier...
pi_191535846
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef wielrennerdt het volgende:
wat zei je werkgever??
Nou niet blij natuurlijk, maar was nog wel begrijpelijk, ben blij dat ik die heb gebeld iig.

Maar wat hij wil weten is natuurlijk hoe snel weer terug dat rijbewijs. Tsja ik weet het ook niet? Als ik de datum in de papieren moet afwachten dan zijn we 2 maanden verder en dat is denk ik wel te veel. Dus tsja zal morgen de politie maar bellen? Of de officier of weet ik veel wie
  zondag 16 februari 2020 @ 12:56:07 #36
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191535853
quote:

[..]

Dam zit je op 2,60 terwijl je 0,54 mag hebben _O- _O_ :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 16 februari 2020 @ 12:56:24 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191535856
1175 microgram = 2,7 promille

Wettelijke limiet = 0,54 promille

Had je soms een krat op jezus :')
pi_191535858
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:55 schreef kree het volgende:
Nou niet blij natuurlijk, maar was nog wel begrijpelijk, ben blij dat ik die heb gebeld iig.

Maar wat hij wil weten is natuurlijk hoe snel weer terug dat rijbewijs. Tsja ik weet het ook niet? Als ik de datum in de papieren moet afwachten dan zijn we 2 maanden verder en dat is denk ik wel te veel. Dus tsja zal morgen de politie maar bellen? Of de officier of weet ik veel wie
Als je echt 2,7 promille hebt geblazen, dan zou ik er maar rekening mee houden dat je het voorlopig niet terug hebt. En dan niet eens door het strafrecht.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
pi_191535862
Hoe kunnen ze me dagvaardden voor rijden onder invloed btw terwijl ze dat nooit hebben gezien?
pi_191535873
Dus een onverantwoordelijke lamzak.
  zondag 16 februari 2020 @ 12:57:26 #41
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191535875
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:56 schreef kree het volgende:
Hoe kunnen ze me dagvaardden voor rijden onder invloed btw terwijl ze dat nooit hebben gezien?
Waarom sta jij schade af te handelen als veroorzaker als je niet gereden hebt?
[/quote]
pi_191535935
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:57 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Waarom sta jij schade af te handelen als veroorzaker als je niet gereden hebt?
Tja ik was aan het inparkeren en ok dat valt dan weer onder rijden wss. Maar dit is onwijs niet te vergelijken met lam de weg op gaan. Maar ok zo krijg ik wel de procedure nu? Tsja het moet toch voor de rechter. Er is wmb geen wettelijk bewijs enzo afgezien van een boze buurman enzo die van alles al vertelde wat niet klopte..... er was nl totaal geen probleem geweest verder over die wat lak schade en was al bijna afgehandeld toen ik onderbroken werd door politie enzo..... tja wss hadden ze niks beters te doen ofzo. Onwijze trut btw die daar op het politie bureau
  zondag 16 februari 2020 @ 13:02:36 #43
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191535960
Weer een zuipschuit van de weg gehaald. Nederland is weer een stukje veiliger. *O*
pi_191535962
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:00 schreef kree het volgende:

[..]

Tja ik was aan het inparkeren en ok dat valt dan weer onder rijden wss. Maar dit is onwijs niet te vergelijken met lam de weg op gaan. Maar ok zo krijg ik wel de procedure nu? Tsja het moet toch voor de rechter. Er is wmb geen wettelijk bewijs enzo afgezien van een boze buurman enzo die van alles al vertelde wat niet klopte..... er was nl totaal geen probleem geweest verder over die wat lak schade en was al bijna afgehandeld toen ik onderbroken werd door politie enzo..... tja wss hadden ze niks beters te doen ofzo. Onwijze trut btw die daar op het politie bureau
Als dat echt het geval is dan zou ik eens met een advocaat gaan bellen... geen flauw idee of je hier iets mee kan, maar wie eist bewijst dus als jij echt alleen maar geparkeerd hebt en er zijn getuigen van kun je misschien iets van vermindering krijgen. Pin mij hier niet op vast ik ben geen jurist.
Ik was hier...
pi_191535963
Eenzijdig verhaal, misschien hebben je buren je vaker lam uit die bus zien stappen en vonden ze het nu wel genoeg.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:07:35 #46
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191536022
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:00 schreef kree het volgende:

[..]

Als je net over de limiet zou blazen had ik medelijden gehad misschien, dit is zo veel meer dat is gewoon debiel. En dan zit er ook nog wat tijd tussen het moment dat je in je auto stapte en de schade maakte en de meting op het politiebureau. :')
[/quote]
pi_191536024
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:02 schreef Questular het volgende:
Eenzijdig verhaal, misschien hebben je buren je vaker lam uit die bus zien stappen en vonden ze het nu wel genoeg.
Misschien vindt ik mijn buren wel allemaal tering klootzakken??
Wat de fuck maakt dit uit, trouwens waarom zou hun verhaal meer kloppen als mijn?

Politie heeft mij niet besturend een voertuig gepakt nl....
  zondag 16 februari 2020 @ 13:09:02 #48
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536039
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef kree het volgende:

[..]

Wat de fuck maakt dit uit, trouwens waarom zou hun verhaal meer kloppen als mijn?

Getuigen hebben dat kennelijk verklaard. En jijzelf waarschijnlijk ook. Dat is genoeg voor vervolging.
pi_191536059
Echt ik heb niemand in gevaar gebracht, dat ik teveel op had ok dat is duidelijk. Maar vraag me dan nog af of dat wel mocht door de politie?

Ok kijk die parkeer schade die dok ik desnoods zelf wel. Maar ja beetje jammer dit als er geen politie bij was geweest was dit nl nu al afgehandeld.

En ok ook hier worden gelijk aannames gedaan die echt niet waar zijn dus.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:12:43 #50
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536089
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef kree het volgende:
Echt ik heb niemand in gevaar gebracht, dat ik teveel op had ok dat is duidelijk. Maar vraag me dan nog af of dat wel mocht door de politie?

Ok kijk die parkeer schade die dok ik desnoods zelf wel. Maar ja beetje jammer dit als er geen politie bij was geweest was dit nl nu al afgehandeld.

Jij hebt een kras veroorzaakt op een auto. Je was niet in staat om die auto normaal te parkeren. Wat als een kind daar stond?

Je moet gewoon niet meer achter stuur gaan zitten als je ook al maar een biertje op hebt. Ik zou je energie niet in politie of je buren gaan steken maar in het zoeken naar een afkickkliniek.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:12:54 #51
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191536091
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:02 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Als dat echt het geval is dan zou ik eens met een advocaat gaan bellen... geen flauw idee of je hier iets mee kan, maar wie eist bewijst dus als jij echt alleen maar geparkeerd hebt en er zijn getuigen van kun je misschien iets van vermindering krijgen. Pin mij hier niet op vast ik ben geen jurist.
Ja de rechter is vast onder de indruk dat hij het binnen 20 meter al voor elkaar krijgt om schade te rijden met zo'n hoog alcoholniveau.
[/quote]
pi_191536092
Ben een voetganger nl op het moment dat ik aangesproken werd? En wat buren verklaren... tja vond er al niks van kloppen maargoed was beetje overdonderd door de situatie ook wel.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:13:24 #53
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536096
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef kree het volgende:

Ja, dat mag de politie. Deal with it.
Je kan nu wel om je heen gaan slaan hoe fout iedereen is en wat een kut buren je hebt, maar jij hebt bezopen die bus verplaatst en daarbij schade veroorzaakt. Niemand anders.

Google eens op zelfreflectie. :')
  zondag 16 februari 2020 @ 13:13:37 #54
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_191536101
Deze aandachtsbeluste ts nog gaan enablen in zijn wangedrag ook. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_191536114
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jij hebt een kras veroorzaakt op een auto. Je was niet in staat om die auto normaal te parkeren. Wat als een kind daar stond?

Je moet gewoon niet meer achter stuur gaan zitten als je ook al maar een biertje op hebt. Ik zou je energie niet in politie of je buren gaan steken maar in het zoeken naar een afkickkliniek.
Het is kortzichtig, Wel eens in een grote bedrijfsbus gereden? Ok ik heb die auto geschampt op zijn max want zat er niet hard tegen ofzo. Op die bus is sowieso niet eens schade dus ok ga er maar van uit dat die mensen eerlijk zijn en dat het door mij kwam. Naja best geef ze het voordeel vd twijfel.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:14:51 #56
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536116
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:13 schreef kree het volgende:
Ben een voetganger nl op het moment dat ik aangesproken werd? En wat buren verklaren... tja vond er al niks van kloppen maargoed was beetje overdonderd door de situatie ook wel.
Dus als ik iemand doodschiet en dan mn wapen op stoep leg en dan verder loop en zij mij pakken mogen ze me niets maken want op dat moment ben ik een voetganger?
pi_191536181
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dus als ik iemand doodschiet en dan mn wapen op stoep leg en dan verder loop en zij mij pakken mogen ze me niets maken want op dat moment ben ik een voetganger?
Tja jongens ok je kunt dit overdrijven he? Ik denk en weet dat dit echt te onwijs overdrijven gaat zijn. Ok ik zal wel aan het kortste eind trekken. En ben al de lul genoeg. Maar ok dat alles om een parkeer schade eigenlijk die zo opgelost was al.

Beetje overdreven denk?
  zondag 16 februari 2020 @ 13:21:23 #58
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536211
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef kree het volgende:

[..]

Tja jongens ok je kunt dit overdrijven he? Ik denk en weet dat dit echt te onwijs overdrijven gaat zijn. Ok ik zal wel aan het kortste eind trekken. En ben al de lul genoeg. Maar ok dat alles om een parkeer schade eigenlijk die zo opgelost was al.

Beetje overdreven denk?
Ik zou straks bij de rechter vooral het zelfde verhaal ophangen.

Kennelijk vind je het volkomen acceptabel op bezopen in je auto te stappen. Iedereen is fout, behalve jij. Hopelijk ga je minimaal 10 jaar het CBR traject in.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:23:00 #59
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_191536229
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef kree het volgende:

[..]

Beetje overdreven denk?
Het gaat niet om een parkeersschade maar om het feit dat je met 20 bier achter de kiezen achter het stuur van een grote bedrijfsbus kruipt. Beetje zelfreflectie zou wel op z’n plaats zijn.
pi_191536243
De richtlijn die hiervoor staat is overigens 15 maanden ontzegging van de rijbevoegdheid plus een taakstraf van 70 uur. Daardoor heb je dus ook een strafblad en kan je een VOG voor daarvoor relevante beroepen (zoals beroepsverkeer) ook vergeten.

Daarnaast krijg je te maken met het CBR, die met zo'n idiote hoeveelheid gegarandeerd je rijbewijs zal schorsen en een onderzoek naar je rijgeschiktheid zal opleggen. Dat bestaat uit een fysiek onderzoek, waarbij je gedurende lange tijd geen druppel alcohol kan drinken om je waardes voldoende te houden en een psychiatrisch onderzoek. Dat laatste is al helemaal een crime, daar slaagt de gemiddelde Nederlander ook niet voor.

Het feit dat je je rijbewijs voor je werk nodig hebt en het feit dat je überhaupt nog op je benen kon staan en een enigszins coherent verhaal hebt kunnen houden met 2,7 promille achter je kiezen werkt voor dat laatste overigens sterk verzwarend in plaats van ontlastend.
Best pilot in history
pi_191536253
tvp.
pi_191536388
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef kree het volgende:

[..]

Als je dronken een ongeluk maakt en uit de auto geslingerd wordt heeft de politie ook geen bewijs? :D
  zondag 16 februari 2020 @ 13:46:41 #63
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191536624
1175 ugl :D

Nou dat rijbewijs ben je voorlopig wel even kwijt hoor :D
pi_191536717
Ja lekker kut allemaal. Ok beetje overdreven allemaal?

Maargoed ga wel uitkering trekken enzo dan. Mijn werkgever is nog redelijk begrijpelijk. Maar lang rijbewijs kwijt zijn is einde werk wel.
pi_191536760
Mag de politie je op straat aanhouden en laten blazen en dan beweren een voertuig te hebben bestuurd zonder het zelf gezien te hebben?

Dat doen ze nu nl met mij.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:57:22 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536776
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:56 schreef kree het volgende:
Mag de politie je op straat aanhouden en laten blazen en dan beweren een voertuig te hebben bestuurd zonder het zelf gezien te hebben?

Ze hebben getuigen he :)
  zondag 16 februari 2020 @ 13:58:04 #67
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536790
quote:

Wat heb je zelf verklaard aan de politie?
  zondag 16 februari 2020 @ 13:58:18 #68
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191536793
quote:

Is al een paar keer gezegd kree. Natuurlijk mag dat. Ga nou niet voor de rechter ontkennen dat jij de bestuurder was :')
pi_191536795
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ze hebben getuigen he :)
Ja een pissed overbuur die ik niet ken en die een hekel aan mij heeft of graag actie wil zien. Want zijn verklaring weegt zwaarder als die van mij ofzo?
pi_191536815
quote:
11s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef nostra het volgende:
2,7 promille, sodeju.
Is this shit srs?
pi_191536825
Dat je niet achter je stuur in coma bent geraakt, kolere.
pi_191536827
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:58 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Wat heb je zelf verklaard aan de politie?
Zo weinig mogelijk of althans wel de waarheid. Maar serieus ik ken dit hele systeem niet maar ik voelde me onder druk gezet en zelfs ook dreigementen van de officier zal dit en dat denken als je niet zegt wat we willen enzo.

Fucking alsof ik iemand vermoord heb en hoorde ze btw allemaal heel grappig doen tijdens hun lunch pauze pf weet ik veel wat. Was hun enige klant wss die avond dus die konden ze even goed pakken.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:01:15 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536832
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Is this shit srs?
quote:

[..]

zondag 16 februari 2020 @ 14:01:59 #74
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536839
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:00 schreef kree het volgende:

[..]

Zo weinig mogelijk of althans wel de waarheid. Maar serieus ik ken dit hele systeem niet maar ik voelde me onder druk gezet en zelfs ook dreigementen van de officier zal dit en dat denken als je niet zegt wat we willen enzo.

Fucking alsof ik iemand vermoord heb en hoorde ze btw allemaal heel grappig doen tijdens hun lunch pauze pf weet ik veel wat. Was hun enige klant wss die avond dus die konden ze even goed pakken.
Je hebt dus verklaard dat je het voertuig verplaatst hebt?
pi_191536844
Al met al die hele schade had 4 min nog geduurd en ff dingen schade invullen. Nu 4 uur op bureau en rijbewijs weg en politie rechter en cbr... ok damn.
pi_191536857
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:01 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Je hebt dus verklaard dat je het voertuig verplaatst hebt?
Ja met 2 biertjes op. En daarna terug naar huis en meer gedronken en daarna die bus en het hele verhaal dus. Gereden heb ik sowieso niet, tja met 2 bier op wel. Maar ok dat kan nog net denk
pi_191536861
Nou ja TS, dan mag je het allemaal toch best relativeren. Je nacht had er stukken slechter uit kunnen zien.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:04:36 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536874
0,5 promille (ongeveer 1 glas voor een vrouw, 2 glazen voor een man)

Jij had 2,7 promille dat is geen 2 bier kree
pi_191536888
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nou ja TS, dan mag je het allemaal toch best relativeren. Je nacht had er stukken slechter uit kunnen zien.
Nou veel slechter kan niet hoor, echt politie bureau ging dicht en toen moest ik weg. Lol wtf. Maar taxi gebeld. Tja ok die schade dingen enzo maakt me geen kont uit die betaal ik zo. Maak me meer zorgen over werk nu eigenlijk. Afgezien nog. Van nazi cbr die er ook nog even aan wil verdienen.
pi_191536925
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
0,5 promille (ongeveer 1 glas voor een vrouw, 2 glazen voor een man)

Jij had 2,7 promille dat is geen 2 bier kree
Dat klopt het was ook veel meer toen. Maar was tussendoor al even thuis geweest enzo he. (Laat ik niet eens ingaan over het waarom etc. Maar wat telefoontjes,. Doet er niet toe) daarna had ik teveel op maar heb nooit verder gereden als paar keer inparkeren?
  zondag 16 februari 2020 @ 14:07:53 #81
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536927
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ja met 2 biertjes op. En daarna terug naar huis en meer gedronken en daarna die bus en het hele verhaal dus. Gereden heb ik sowieso niet, tja met 2 bier op wel. Maar ok dat kan nog net denk
Jouw verklaring samen met die van de getuigen is voldoende. Zeggen dat je maar twee biertjes op hebt en dan een dergelijke m/ugl blazen helpt je ook niet. Dan lieg je aantoonbaar in je verklaring. En ja, ik kan me prima voorstellen dat de politie blij was je gepakt te hebben. Zij worden meestal als eerste geconfronteerd met de gevolgen van alcohol in het verkeer. Ook een reden dat alcomobilisten op weinig sympathie kunnen rekenen.

Maak je op voor een lang en kostbaar traject met het CBR. En alles is rekening man. Succes.
pi_191536944
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Jouw verklaring samen met die van de getuigen is voldoende. Zeggen dat je maar twee biertjes op hebt en dan een dergelijke m/ugl blazen helpt je ook niet. Dan lieg je aantoonbaar in je verklaring. En ja, ik kan me prima voorstellen dat de politie blij was je gepakt te hebben. Zij worden meestal als eerste geconfronteerd met de gevolgen van alcohol in het verkeer. Ook een reden dat alcomobilisten op weinig sympathie kunnen rekenen.

Maak je op voor een lang en kostbaar traject met het CBR. En alles is rekening man. Succes.
:'( :'(
  zondag 16 februari 2020 @ 14:10:48 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536975
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef kree het volgende:

[..]

Dat klopt het was ook veel meer toen.
Oh het was toch wel meer

Kom eens met je echte verhaal in plaats van steeds eromheen te draaien en onzin te verkopen
pi_191537000
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Oh het was toch wel meer

Kom eens met je echte verhaal in plaats van steeds eromheen te draaien en onzin te verkopen
Het is het verhaal hoor? Dat jullie het nu niet geloven tja daar kan ik niks aan doen. De politie geloofd mij ook niet trouwens. Nou hoop een rechter wel dan.

Voelde me echt wel geïntimideerd op het politiebureau om een voor mij belastende verklaring af te leggen. Naja ok heb de waarheid gezegd maar ok toch geen vertrouwen in ben wss fucked en ga lekker van jullie belasting centen leven als ik mijn werk verlies.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:13:31 #85
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537007
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef kree het volgende:

[..]

Dat klopt het was ook veel meer toen. Maar was tussendoor al even thuis geweest enzo he. (Laat ik niet eens ingaan over het waarom etc. Maar wat telefoontjes,. Doet er niet toe) daarna had ik teveel op maar heb nooit verder gereden als paar keer inparkeren?
Heb je dit ook verteld op het bureau? Want hier blijkt dus dat je met alcohol op daadwerkelijk gereden hebt. Geloof me, je hele verklaring gaat integraal naar OvJ en rechter.

Iets zegt me dat je vaker onder invloed gereden hebt.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:15:04 #86
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537022
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:13 schreef kree het volgende:

[..]

Het is het verhaal hoor? Dat jullie het nu niet geloven tja daar kan ik niks aan doen. De politie geloofd mij ook niet trouwens. Nou hoop een rechter wel dan.

Voelde me echt wel geïntimideerd op het politiebureau om een voor mij belastende verklaring af te leggen. Naja ok heb de waarheid gezegd maar ok toch geen vertrouwen in ben wss fucked en ga lekker van jullie belasting centen leven als ik mijn werk verlies.
Natuurlijk geloven ze je niet. Je liegt aantoonbaar in je verklaring. Twee biertjes en die ugl score.
Oh, de rechter leest die verklaring ook.
pi_191537031
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:13 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Heb je dit ook verteld op het bureau? Want hier blijkt dus dat je met alcohol op daadwerkelijk gereden hebt. Geloof me, je hele verklaring gaat integraal naar OvJ en rechter.

Iets zegt me dat je vaker onder invloed gereden hebt.
Ik heb het verteld zoals het was, dus ja dat dus. En ok ze dwongen me een beetje wel echt hoor met dreigementen. Van officier geloofd dit niet etc etc. Heb wss alweer teveel gezegd. Maar ok hebben hun nu bewijs? Ja een vage buur die wat verklaart terwijl ik het tegenovergestelde?
pi_191537034
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:13 schreef kree het volgende:

[..]

Zo een zaken kunnen worden afgedaan zonder een rechter, dan is het aan het OM om je passend te straffen.
pi_191537047
quote:
0s.gif [b]Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef Sodeknetters het volgende:[/b

Natuurlijk geloven ze je niet. Je liegt aantoonbaar in je verklaring. Twee biertjes en die ugl score.
Het verhaal dat hij hield/houdt is volgens mij dat hij met twee bier op naar huis is gereden, die auto heeft "neergezet", is gaan Zuipen en toen dacht "hé, even mijn auto goed zetten".
Best pilot in history
pi_191537051
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:05 schreef kree het volgende:

[..]

Nou veel slechter kan niet hoor, echt politie bureau ging dicht en toen moest ik weg. Lol wtf. Maar taxi gebeld. Tja ok die schade dingen enzo maakt me geen kont uit die betaal ik zo. Maak me meer zorgen over werk nu eigenlijk. Afgezien nog. Van nazi cbr die er ook nog even aan wil verdienen.
Dan is je vaardigheid tot redeneren beperkt
pi_191537055
Kree is dag en nacht dronken.

Daar ligt het probleem.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:17:52 #92
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537063
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:16 schreef Questular het volgende:

[..]

Zo een zaken kunnen worden afgedaan zonder een rechter, dan is het aan het OM om je passend te straffen.
Het OM kan een schikkingsvoorstel doen, dan is het aan TS om dat te accepteren of af te wijzen. Gaat het alsnog naar de rechter. Ik verwacht op basis van dit blaas resultaat geen voorstel van een OvJ. Dit gaat waarschijnlijk direct naar de rechter.
pi_191537071
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten? Ok daarbij miniem schade gemaakt zonder het door te hebben. Mensen erbij bijna opgelost en toen politie ineens en daarna de buur die toen wel durfde blijkbaar om nog even extra drama te maken enzo. Conclusie die mensen weten nu nog niks over hoe schade te verhalen ik naar de politie 4 uur en rijbewijs kwijt werk en cbr. Dat alles voor een miniem lak schade van nog geen 5 cm. Gvd
  zondag 16 februari 2020 @ 14:19:24 #94
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191537088
Gvd kree. Ik ben er even mee bezig geweest om die brief van Oline voor je te vertalen. Een uitgelezen kans voor jou om die vrouw op te sporen en er werk van te maken.
Ik had gehoopt op een update over Oline en dan kom je hiermee aan -O-
pi_191537091
Je had daar ook niet moeten blijven, gewoon later terugkomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_191537098
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:

Daar ligt het probleem.
Euh aanname? Je kunt zo bij de politie hier ;). Succes pik het is nl echt niet waar.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:20:43 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537103
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:18 schreef kree het volgende:

[..]

Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten?
Kijk, weer een ander verhaal.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:20:52 #98
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537106
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb het verteld zoals het was, dus ja dat dus. En ok ze dwongen me een beetje wel echt hoor met dreigementen. Van officier geloofd dit niet etc etc. Heb wss alweer teveel gezegd. Maar ok hebben hun nu bewijs? Ja een vage buur die wat verklaart terwijl ik het tegenovergestelde?
Nee, je hebt de waarheid verklaard, net als je buur waarschijnlijk. Jouw promillage en de schade aan de voertuigen maken het verhaal compleet.

Dat je met een flinke slok op gereden hebt, vind ik in dit verhaal niet eens het ergste. Maar je totale onvermogen om in te zien wat een risico’s je hebt genomen is nog net iets erger.
Je geeft geen enkel blijk van berouw. Ja, dat je gepakt bent...
pi_191537107
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:20 schreef kree het volgende:

[..]

Euh aanname? Je kunt zo bij de politie hier ;). Succes pik het is nl echt niet waar.
Dat zeg je zelf altijd op het forum.

En je zit vaak in het alcoholisten subforum.
  Moderator zondag 16 februari 2020 @ 14:22:19 #100
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zondag 16 februari 2020 @ 14:26:17 #101
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537148
quote:
12s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:16 schreef nostra het volgende:

[..]

Het verhaal dat hij hield/houdt is volgens mij dat hij met twee bier op naar huis is gereden, die auto heeft "neergezet", is gaan Zuipen en toen dacht "hé, even mijn auto goed zetten".
Heb even teruggelezen, zo is het verhaal nu inderdaad.
Ben erg benieuwd hoeveel tijd er zit tussen het thuis komen en het even goed zetten.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:27:21 #102
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537160
quote:

[..]

Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten? Ok daarbij miniem schade gemaakt zonder het door te hebben. Mensen erbij bijna opgelost en toen politie ineens en daarna de buur die toen wel durfde blijkbaar om nog even extra drama te maken enzo. Conclusie die mensen weten nu nog niks over hoe schade te verhalen ik naar de politie 4 uur en rijbewijs kwijt werk en cbr. Dat alles voor een miniem lak schade van nog geen 5 cm. Gvd
Hoeveel tijd zit er tussen het thuis komen en het ‘iets beter neer zetten’?
pi_191537167
Spijt van ja? Natuurlijk nu wel. Maar heb onwijs niemand in gevaar gebracht ofzo? zelfs die schade neem ik dan maar aan van die mensen want bij mij nl niks. Wie weet zat het er al ofzo.
pi_191537177
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:27 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Hoeveel tijd zit er tussen het thuis komen en het ‘iets beter neer zetten’?
Klein uurtje denk
pi_191537180
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:29 schreef kree het volgende:

[..]

Klein uurtje denk
Van twee bier naar 2,7 promille in een klein uurtje is godsonmogelijk.
Best pilot in history
  zondag 16 februari 2020 @ 14:30:00 #106
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537185
quote:

[..]

Klein uurtje denk
Dus in een klein uur ga je van twee biertjes naar 2,7 promille?
Hmmmzz
pi_191537186
Je stapt met te veel drank op achter het stuur, dus je bent fout.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:30:55 #108
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537198
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:28 schreef kree het volgende:
Spijt van ja? Natuurlijk nu wel. Maar heb onwijs niemand in gevaar gebracht ofzo? zelfs die schade neem ik dan maar aan van die mensen want bij mij nl niks. Wie weet zat het er al ofzo.
Je hebt dus spijt dat je gepakt bent.
Mooi, voor mensen zoals jij is dat hele CBR circus opgetuigd.
pi_191537208
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:30 schreef -river- het volgende:
Je stapt met te veel drank op achter het stuur, dus je bent fout.
En hoe is dit wettelijk dan? Ben niet aangetroffen besturende een auto.

Was allemaal allang klaar geweest dit incl die schade. Nu gaat het drama worden. Ok ben te voet aangetroffen met teveel op. Dat is wat de politie kan concluderen.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:32:34 #110
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537217
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:30 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dus in een klein uur ga je van twee biertjes naar 2,7 promille?
Hmmmzz

Beetje doordrinken
pi_191537240
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:32 schreef kree het volgende:

[..]

En hoe is dit wettelijk dan? Ben niet aangetroffen besturende een auto.

Was allemaal allang klaar geweest dit incl die schade. Nu gaat het drama worden. Ok ben te voet aangetroffen met teveel op. Dat is wat de politie kan concluderen.
Wettelijk ben je al fout als je de auto start.
pi_191537244
Wat me het meest irriteerde nog is dat ik bij de politie onder druk werd gezet om dingen te verklaren. Nu hoop ik dat dat wel ok eruit is gekomen. Want heb opzich de waarheid verteld. Maar ok zal morgen wel rechtsbijstand bellen ook. Want ik ga hier zo onwijs genaaid worden nou.

Ben denk niet handig genoeg om zelf het woord te doen enzo.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:35:45 #113
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537251
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:35 schreef kree het volgende:
Wat me het meest irriteerde nog is dat ik bij de politie onder druk werd gezet om dingen te verklaren. Nu hoop ik dat dat wel ok eruit is gekomen. Want heb opzich de waarheid verteld. Maar ok zal morgen wel rechtsbijstand bellen ook. Want ik ga hier zo onwijs genaaid worden nou.

Ben denk niet handig genoeg om zelf het woord te doen enzo.
Wat mij irriteert is dat je niet door lijkt te hebben dat jij hier volledig fout zit en je je verantwoordelijk zou moeten voelen.
pi_191537264
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat mij irriteert is dat je niet door lijkt te hebben dat jij hier volledig fout zit en je je verantwoordelijk zou moeten voelen.
Ik zeg toch dat ik fout zat, en stom maar ok moet er zo hoge sanctie voor zijn dan? Om beetje wat lakschade niet eens een deuk....
  zondag 16 februari 2020 @ 14:38:30 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537278
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:37 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat ik fout zat, en stom maar ok moet er zo hoge sanctie voor zijn dan? Om beetje wat lakschade niet eens een deuk....
Jij gaat met minimaal 10 bier achter de kiezen achter stuur zitten.

Please, cry me a river.
pi_191537280
quote:

[..]

Als je niks geraakt had en toch betrapt had je ook straf gekregen. Zo werkt het gelukkig, he.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191537282
Degene die de politie belde en dacht man wat ben ik goed bezig. Beseft wss niet de gevolgen voor mij nu. En dat staat zo niet in proportie met wat eigenlijk de schade is ofzo. Of sowieso het hele verhaal....
pi_191537292
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:38 schreef kree het volgende:
Degene die de politie belde en dacht man wat ben ik goed bezig. Beseft wss niet de gevolgen voor mij nu. En dat staat zo niet in proportie met wat eigenlijk de schade is ofzo. Of sowieso het hele verhaal....
Met alcohol achter stuur kruipen heeft kennelijk grote gevolgen voor je.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:40:42 #119
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191537298
quote:

[..]

De sanctie voor die lakschade zal wel meevallen. De sanctie voor jouw promillage is een ander verhaal.
pi_191537299
Ik hou erover op kan heir geen kut meer aan doen ook nu. Bel morgen wel met justitie ofzo.

Iig werkgever op de hoogte en hoop maar dat ik er kan blijven werken. Maar nog maar de vraag. Iig kan ik morgen keer uitslapen/

Wordt vervolgd
pi_191537300
quote:

[..]

Het gaat erom dat jij met teveel drank op achter het stuur hebt gezeten van een auto met lopende motor. Ik geloof je best dat je geen gevaar was en enkel de auto beter neer wilde zetten, maar de wet is nu eenmaal zo.
pi_191537329
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:25 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je gedraagt jezelf nu echt als een jankmongool. Accepteer gewoon de gevolgen van je eigen debiele actie.
Dit vind ik behoorlijk lomp en zonder empathie. Kan me voorstellen dat TS zich hartstikke beroerd voelt.
pi_191537332
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:40 schreef -river- het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij met teveel drank op achter het stuur hebt gezeten van een auto met lopende motor. Ik geloof je best dat je geen gevaar was en enkel de auto beter neer wilde zetten, maar de wet is nu eenmaal zo.
Achter het stuur met lopende motor? Waar haal je die vandaan? Dat was nl niet zo. Niet voor mensen erbij kwamen en zeker niet voor de politie er was?
pi_191537341
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dit vind ik behoorlijk lomp en zonder empathie. Kan me voorstellen dat TS zich hartstikke beroerd voelt.
TS zal wel een kater hebben ja.
pi_191537357
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:35 schreef kree het volgende:
Maar ok zal morgen wel rechtsbijstand bellen ook.
Dat kan je voor strafrecht wel vergeten. Dat wordt zelf een advocaat regelen.
Best pilot in history
pi_191537375
quote:

[..]

Ja nouja had al niet anders verwacht hoor toen ik dit poste. Maar ok tuurlijk wil ik best opkomen voor die schade enzo. En betaal het zelf wel desnoods als jet al niet verzekering is.

\

Nou gaat dit denk als ze me veroordelen 5000 plus kosten ofzo? Beetje wel overdreven he?
  zondag 16 februari 2020 @ 14:46:58 #127
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537412
quote:

[..]

TS heeft stomdronken achter het stuur gezeten, hangt een ongeloofwaardig verhaal op over twee biertjes en laat vooral blijken dat hij vind dat het allemaal maar onzin is. En iedereen is fout, behalve hij.

TS komt hier in mijn ogen nog goed weg.
pi_191537413
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:45 schreef kree het volgende:

[..]

Ja nouja had al niet anders verwacht hoor toen ik dit poste. Maar ok tuurlijk wil ik best opkomen voor die schade enzo. En betaal het zelf wel desnoods als jet al niet verzekering is.

\

Nou gaat dit denk als ze me veroordelen 5000 plus kosten ofzo? Beetje wel overdreven he?
Nee, terecht
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_191537493
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:42 schreef kree het volgende:

[..]

Achter het stuur met lopende motor? Waar haal je die vandaan? Dat was nl niet zo. Niet voor mensen erbij kwamen en zeker niet voor de politie er was?
Hoe kan je dan een ongeluk veroorzaken? Want uit je verhaal lees ik dat je tegenover de politie bekende dat je door de bus te verplaatsen een andere auto had beschadigd. En door die bus te verplaatsen liep toch echt de motor.
pi_191537535
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:51 schreef -river- het volgende:

[..]

Hoe kan je dan een ongeluk veroorzaken? Want uit je verhaal lees ik dat je tegenover de politie bekende dat je door de bus te verplaatsen een andere auto had beschadigd. En door die bus te verplaatsen liep toch echt de motor.
Ik heb het niet gemerkt? Het was een heel klein schampje dan wel. En dat is ook te zien aan de schade. Dat die mensen naar buiten kwamen en het zeiden was pas de eerste keer dat ik dacht van ok dat kan wellicht? Het krasje had er ook btw net zo goed al kunnen hebben gezeten? Maargoed geef hun voordeel van de twijfel dan maar en wil het afhandelen en krijg ineens politie gezeik erbij?
pi_191537544
Omdat je dronken achter het stuur zat :') het is echt geen hogere wiskunde.
pi_191537551
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:55 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb het niet gemerkt? Het was een heel klein schampje dan wel. En dat is ook te zien aan de schade. Dat die mensen naar buiten kwamen en het zeiden was pas de eerste keer dat ik dacht van ok dat kan wellicht? Het krasje had er ook btw net zo goed al kunnen hebben gezeten? Maargoed geef hun voordeel van de twijfel dan maar en wil het afhandelen en krijg ineens politie gezeik erbij?
Maar dan draaide de motor toch.

Jezus wat is er mis met jou
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191537555
quote:

[..]

Waarom zou ik empathie moeten hebben voor iemand die met z'n dronken kop achter het stuur kruipt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2020 14:57:20 ]
  zondag 16 februari 2020 @ 14:56:54 #134
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537556
Die politie is nog het minste van je gezeik.
Je gaat een innige band met het CBR opbouwen, geloof me. *O*
pi_191537598
Verkeersdeelnemer: ‘elke persoon die bedieningsorganen van een motorrijtuig hanteert en door middel daarvan de voortbeweging en de rijrichting van het motorrijtuig beïnvloedt’.
pi_191537602
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Die politie is nog het minste van je gezeik.
Je gaat een innige band met het CBR opbouwen, geloof me. *O*
-O-
pi_191537616
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:59 schreef -river- het volgende:
Verkeersdeelnemer: ‘elke persoon die bedieningsorganen van een motorrijtuig hanteert en door middel daarvan de voortbeweging en de rijrichting van het motorrijtuig beïnvloedt’.
En dat heeft de politie gezien op ambtseed?
  zondag 16 februari 2020 @ 15:00:27 #138
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191537622
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:00 schreef kree het volgende:

[..]

Dat heb je ze zelf verteld slimmerd. :s)
pi_191537630
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:00 schreef kree het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, je bekende zelf al en er waren getuigen.
pi_191537661
Kree, kun je nog ff uitleggen waarom de motor niet draaide?
pi_191537666
Js Nouja vind een heel kleine parkeerschade wel even iets anders als stomdronken de a2 over crossen ofzo.

Maar ok krijg dezelfde straf dus wss. Nouja jongens bijstand here I come weer. Fuck het dan maar ook heb niet eens zin meer om moeite te doen enzo om mee te draaien in een “ normale”. Maatschappij. Qua geld scheelt het ook niet eens veel.
pi_191537673
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:03 schreef kree het volgende:
Js Nouja vind een heel kleine parkeerschade wel even iets anders als stomdronken de a2 over crossen ofzo.

Maar ok krijg dezelfde straf dus wss. Nouja jongens bijstand here I come weer. Fuck het dan maar ook heb niet eens zin meer om moeite te doen enzo om mee te draaien in een “ normale”. Maatschappij. Qua geld scheelt het ook niet eens veel.
Door te blijven zuipen zet je jezelf buitenspel in de maatschappij :')
pi_191537719
Help me even kree

Je hebt in nuchtere toestand de bus geparkeerd en de bus stond kut

Toen ben je bier gaan klappen, keek je nog een keer naar je kutgeparkeerde bus en toen heb je in besloten om de bus netter te parkeren. Tijdens het parkeren waar je honderd keer voor moest steken (ik geloof jouw woorden) heb je een andere auto geraakt

Tijdens of vlak na dat honderd keer steken heeft een buurman de politie gebeld en dat vind jij gek

Later heeft de politie de bus nogmaals geparkeerd en de bus staat nog steeds kut geparkeerd. Zelfs na die honderd keer steken. Dan was je door de drank wel heel ver verwijderd van je a-game. Wellicht haalde je zelfs je de c of d-game niet.

Klopt?
Ik vind het trouwens echt oprecht klote voor je dat je je rijbewijs nu kwijt bent en misschien zelfs je baan verliest. Dat is wel heel zwaar gestraft
pi_191537730
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kree, kun je nog ff uitleggen waarom de motor niet draaide?
Ik was allang al geparkeerd toen die mensen naar buiten kwamen, ik was me onwijs van geen kwaad bewust nl tot dat ze zeiden je hebt er tegen aan gezeten. Ok lamp erbij gepakt en nog eens gekeken idd ja krasje ongeveer op hoogte van mijn bumper. Ok ik dacht naja kan handel dat ff af met schade formulier. Kwartier later ineens politie en nog geen minuut later scheldende overbuur ( ok weten wie de politie belde dus). Daarna zie topic.

Het was echt nl in nog geen half uur netjes afgerond en nu heb ik 4 uur op het politie burea gezeten en met echt best zware straffen boven mijn hoofd enzo afgezien nog van geen werk meer. En wat me het geestelijk aan gaat doen, want ben het echt aardig zat nu wel kan ik je vertellen. Heb er geen zin meer in enzo om al die moeite maar weer te doen enzo...... :'(
pi_191537750
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ik was allang al geparkeerd toen die mensen naar buiten kwamen, ik was me onwijs van geen kwaad bewust nl tot dat ze zeiden je hebt er tegen aan gezeten. Ok lamp erbij gepakt en nog eens gekeken idd ja krasje ongeveer op hoogte van mijn bumper. Ok ik dacht naja kan handel dat ff af met schade formulier. Kwartier later ineens politie en nog geen minuut later scheldende overbuur ( ok weten wie de politie belde dus). Daarna zie topic.

Het was echt nl in nog geen half uur netjes afgerond en nu heb ik 4 uur op het politie burea gezeten en met echt best zware straffen boven mijn hoofd enzo afgezien nog van geen werk meer. En wat me het geestelijk aan gaat doen, want ben het echt aardig zat nu wel kan ik je vertellen. Heb er geen zin meer in enzo om al die moeite maar weer te doen enzo...... :'(
Het is je eigen schuld, maar dat wil niet zeggen dat het niet vervelend is.

Ik wens je sterkte. ^O^
pi_191537807
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Het is je eigen schuld, maar dat wil niet zeggen dat het niet vervelend is.

Ik wens je sterkte. ^O^
Thanks het is ook zo, Maar wat ik maar wil zegen het had zo makkelijker allemaal gekunt incl de evt schade dan. Tja nu weet ik het ook niet? Die mensen nemen zelf maar contact op het nr van bedrijf staat op die bus iig.

Voel me echt te zwaar nu al gestraft. En door mijn eerlijkheid heb ik wellicht niet eens een goede verklaring gegeven enzo. Tja wtf als je ineens opgepakt gaat worden en ook nog druk van en letterlijk, Ze vertelden me zou maar niet dat en zus en zo zeggen want dat gaat de officier niet leuk vinden........ ok overdonderd wel he als je tegen over ze zit.

Echt alsof ik iemand dood reed of iemand omlegde zo voelde het en dat alles om een heel kleine parkeer schade....
pi_191537875
Gewoon even afwachten en kom je er bij de politie rechter met een boete vanaf omdat het de eerste keer was.
pi_191537926
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:17 schreef -river- het volgende:
Gewoon even afwachten en kom je er bij de politie rechter met een boete vanaf omdat het de eerste keer was.
Ik hoop het maar. Maar maak me ernstig zorgen wel. Het is ook pas over paar maanden enzo, ok dat maakt me niet uit rijbewijs is hier het probleem ik kan nl niet werken nu....

Weet je het is erg overdreven als ik zo had gereden ofzo in het dorp of over snelweg ofzo dan was het wel terecht geweest en denk ik ook. Maar nu? Tja mijn leven is in puin hoor. Wil nog even er niet op vooruit lopen want zal morgen wel ff verder bellen enzo maar onder die rechter kom ik sowieso niet uit. Tja dom.... tja denk wel. Was het voor iemand gevaarlijk, totaal niet.
  zondag 16 februari 2020 @ 15:24:01 #149
338319 ZarB
Piña colada
pi_191537943
Je rijbewijs wordt niet direct afgepakt na een twijfelachtige verrichting en een burenruzie. Ik vermoed dat jij jouw realiteit iets anders is dan de werkelijke.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_191537975
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:24 schreef ZarB het volgende:
Je rijbewijs wordt niet direct afgepakt na een twijfelachtige verrichting en een burenruzie. Ik vermoed dat jij jouw realiteit iets anders is dan de werkelijke.
Euh nee? Zo ging het toch wel? Ze wilden identiteit zien ok dat is normaal denk ik. Naja toen kwam er pas buur drama maken moest blazen en ze namen mijn rijbewijs af gelijk... ok niet volgens procedure dan?
pi_191538000
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:26 schreef kree het volgende:

[..]

Euh nee? Zo ging het toch wel? Ze wilden identiteit zien ok dat is normaal denk ik. Naja toen kwam er pas buur drama maken moest blazen en ze namen mijn rijbewijs af gelijk... ok niet volgens procedure dan?
Ja wel als je genoeg gezopen hebt. Beste een advocaat pakken, met beetje geluk heb je in paar dagen je rijbewijs terug (voorlopig) en houd je je baan. Kosten en de rest zou ik me dan later druk om maken.
  zondag 16 februari 2020 @ 15:28:39 #152
338319 ZarB
Piña colada
pi_191538012
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:26 schreef kree het volgende:

[..]

Als ik nu, als brave burger, schade maak aan de auto van de buurman tijdens het inparkeren. Ik stap uit, de buurman komt verhaal halen en ruikt alcohol. Belt om een of andere reden de politie (dat is dus al vreemd genoeg), die laat mij blazen en neemt mijn rijbewijs in, terwijl ik gewoon naast een stilstaande auto sta en de politie mij niet staande heeft gehouden n.a.v. verdacht rijgedrag. Heel typisch. Je zult wel meer op je kerfstok hebben.
pi_191538022
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:22 schreef kree het volgende:

[..]

Ik hoop het maar. Maar maak me ernstig zorgen wel. Het is ook pas over paar maanden enzo, ok dat maakt me niet uit rijbewijs is hier het probleem ik kan nl niet werken nu....

Weet je het is erg overdreven als ik zo had gereden ofzo in het dorp of over snelweg ofzo dan was het wel terecht geweest en denk ik ook. Maar nu? Tja mijn leven is in puin hoor. Wil nog even er niet op vooruit lopen want zal morgen wel ff verder bellen enzo maar onder die rechter kom ik sowieso niet uit. Tja dom.... tja denk wel. Was het voor iemand gevaarlijk, totaal niet.
Daarom relax en wacht de politie rechter af die kijkt naar alle omstandigheden en ga je niet blindstaren op de wet want dan schrik je echt met 2,7 pr. Je kan bij de officier van justitie (die vind je op het politiebureau) aanvragen of er een versneld proces of eventueel vrijstelling tot afwachting van het proces over je rijbewijs mogelijk is ivm werk.
  Moderator zondag 16 februari 2020 @ 15:32:22 #154
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_191538051
En even on the side; schade veroorzaakt tijdens rijden onder invloed is vaak uitgesloten van dekking in je autoverzekering. Daarnaast is het de komende jaren erg lastig om een nieuwe autoverzekering af te sluiten.
pi_191538063
Geen enkele officier van justitie of politie rechter wil dat iemand zijn werk verliest om zo een domme fout, al blijft het wel een flinke fout. Ook raad ik je aan eens goed na te denken wat je deed, dus niet continu jezelf goedpraten omdat het maar een krasje was, maar echt beseffen dat je met alcohol op je auto startte. Bied in de tussentijd bij je baas aan dat je nu je vakantie dagen inlevert omdat het een domme fout was.
pi_191538066
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
En even on the side; schade veroorzaakt tijdens rijden onder invloed is vaak uitgesloten van dekking in je autoverzekering. Daarnaast is het de komende jaren erg lastig om een nieuwe autoverzekering af te sluiten.
Was auto van de zaak zo te lezen dus daar zal ie dan nog niet zo'n probleem mee hebben. Zal gewoon op de zaak staan die verzekering en niet op zijn prive naam.
pi_191538079
quote:
Nergens ben je verplicht om het via de verzekering te regelen, de schade uit eigen zak betalen mag altijd.
pi_191538080
quote:
Die schade is echt te verwaarlozen hoor met wat me nu te wachten staat. Had dat cash wel ff gegeven enzo. Maar kreeg de kans niet he. En ok kan er ook nu niet onwijs veel meer aan doen. Tja advocaat inhuren. Weet die hele weg niet eens enzo. Dit is voor mij ook voor het eerst..
pi_191538090
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:34 schreef kree het volgende:

[..]

Die schade is echt te verwaarlozen hoor met wat me nu te wachten staat. Had dat cash wel ff gegeven enzo. Maar kreeg de kans niet he. En ok kan er ook nu niet onwijs veel meer aan doen. Tja advocaat inhuren. Weet die hele weg niet eens enzo. Dit is voor mij ook voor het eerst..
Een advocaat is niet nodig, ga morgen nar het bureau en laat je daar helpen.
  Moderator zondag 16 februari 2020 @ 15:35:52 #160
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_191538092
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:33 schreef anndb het volgende:

[..]

Was auto van de zaak zo te lezen dus daar zal ie dan nog niet zo'n probleem mee hebben. Zal gewoon op de zaak staan die verzekering en niet op zijn prive naam.
Nou ja, misschien niet. Ook die verzekering vraagt naar feiten en omstandigheden; leasemaatschappijen hebben ook een dergelijke uitsluiting. Ook het privé afsluiten van een nieuwe verzekering blijft een probleem de komende jaren.
  zondag 16 februari 2020 @ 15:36:11 #161
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_191538096
Hulde TS

Met 2 kratten pils gewoon knallen jatoch
  Moderator zondag 16 februari 2020 @ 15:36:36 #162
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_191538100
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:34 schreef -river- het volgende:

[..]

Nergens ben je verplicht om het via de verzekering te regelen, de schade uit eigen zak betalen mag altijd.
True. Blijft het probleem met een nieuwe verzekering wel mee staan.
pi_191538108
Op iedere hoofd politiebureau is een hulpofficier van justitie, vraag morgen een gesprek met hem aan en geef aan dat je je rijbewijs nodig hebt voor je werk.
pi_191538111
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:35 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nou ja, misschien niet. Ook die verzekering vraagt naar feiten en omstandigheden; leasemaatschappijen hebben ook een dergelijke uitsluiting. Ook het privé afsluiten van een nieuwe verzekering blijft een probleem de komende jaren.
Het is een auto op naam van bedrijf, dus bedrijfswagen en daar is ie ook voor verzekerd. Maar zoals ik al zei die schade is heel klein te klein om het zelfs te melden al bij de verzekering goedkoper af gewoon even zelf te betalen enzo....
pi_191538125
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:37 schreef -river- het volgende:
Op iedere hoofd politiebureau is een hulpofficier van justitie, vraag morgen een gesprek met hem aan en geef aan dat je je rijbewijs nodig hebt voor je werk.
Nou ze moesten bellen enzo gister heen en weer en ik 3 uur wachten dus denk niet dat die er was? Maar ok geloof je wel maar dat is handig om te doen dan morgen?
pi_191538138
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:39 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ze moesten bellen enzo gister heen en weer en ik 3 uur wachten dus denk niet dat die er was? Maar ok geloof je wel maar dat is handig om te doen dan morgen?
Ja, niet bellen maar ernaartoe gaan, vraag bij het loket naar de dienstdoende hulp officier van justitie.
pi_191538139
Vond het sowieso onpro overkomen tussen de agenten dan. Van oh ja zet dat er nog ff bij of moet ik dit doen. Dat terwijl ik erbij zat?
pi_191538140
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:37 schreef kree het volgende:

[..]

Het is een auto op naam van bedrijf, dus bedrijfswagen en daar is ie ook voor verzekerd. Maar zoals ik al zei die schade is heel klein te klein om het zelfs te melden al bij de verzekering goedkoper af gewoon even zelf te betalen enzo....
Weet ook niet wat voor wagen het is maar mijn ervaring (in de bouw in ieder geval) is dat ze het 9/10 keer niet eens laten maken. Belangrijker is je rijbewijs nu.
  Moderator zondag 16 februari 2020 @ 15:40:26 #169
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_191538141
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:37 schreef kree het volgende:

[..]

Prima, kom je daar goed mee weg. Feit blijft helaas wel dat het afsluiten van een nieuwe autoverzekering de komende jaren een probleem kan worden omdat je rijbewijs ingevorderd is.
pi_191538168
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:40 schreef anndb het volgende:

[..]

Weet ook niet wat voor wagen het is maar mijn ervaring (in de bouw in ieder geval) is dat ze het 9/10 keer niet eens laten maken. Belangrijker is je rijbewijs nu.
Aan “mijn”. Bus is 0 schade. Er is klein beetje de bumper geschaafd denk op de kleine witte auto ervoor, Vandaar ik merkte het niet eens. Dus tsja qua verzekering of schade betalen was er echt geen probleem. Door die politie erbij nu wel
  zondag 16 februari 2020 @ 15:43:20 #171
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_191538175
Tipic van 2020 al dit, heb te doen met kree, maarja, met zoveel promillage krijg ik ook geen auto, laat staan een grote bestelbus precies in het vakje zonder wat te raken _O-
pi_191538211
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Tipic van 2020 al dit, heb te doen met kree, maarja, met zoveel promillage krijg ik ook geen auto, laat staan een grote bestelbus precies in het vakje zonder wat te raken _O-
Euhm het kan nog flink tegenvallen dat inparkeren met of zonder drank.

Naja goed ik kan er wel een beetje om lachen nu inmiddels. Maar ben totaal wel eigenlijk nu ff in de shit om dit op te gaan lossen. En ok allemaal ik ben verdachte he nog niet veroordeeld....
pi_191538325
Hoe de polite in dit geval handelde wens sowieso ook niet ok zeker niet tijdens mijn verklaring. Tja ach wellicht zien jullie mij nog terug in “ voor de rechter:
  zondag 16 februari 2020 @ 15:54:47 #174
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_191538358
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:45 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm het kan nog flink tegenvallen dat inparkeren met of zonder drank.

Naja goed ik kan er wel een beetje om lachen nu inmiddels. Maar ben totaal wel eigenlijk nu ff in de shit om dit op te gaan lossen. En ok allemaal ik ben verdachte he nog niet veroordeeld....
Misschien dat ik erover heen heb gelezen, maar waarom besloot je opeens laat ik die wagen eens verplaatsen? Stukje hoogmoed?
pi_191538406
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:54 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Misschien dat ik erover heen heb gelezen, maar waarom besloot je opeens laat ik die wagen eens verplaatsen? Stukje hoogmoed?
Nee wist dat ie beetje lomp stond al maar moest even wat regelen thuis. Daarna kwam dat hele drama pas. Dacht ok het is even paar keer steken heen en weer en klaar. Ok dat dit hele drama er nu weer van is. Tja
  zondag 16 februari 2020 @ 16:03:22 #176
338319 ZarB
Piña colada
pi_191538515
Hoe ontstond het hele drama dan? Je was al uit de bus en stond ernaast toen een buurman stampij kwam maken ofzo? Waarom neemt de politie je rijbewijs af? Waar wordt je van verdacht?
pi_191538601
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:52 schreef kree het volgende:
Hoe de polite in dit geval handelde wens sowieso ook niet ok zeker niet tijdens mijn verklaring. Tja ach wellicht zien jullie mij nog terug in “ voor de rechter:
Wat is dat steeds terugkerende ok?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191538673
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:03 schreef ZarB het volgende:
Hoe ontstond het hele drama dan? Je was al uit de bus en stond ernaast toen een buurman stampij kwam maken ofzo? Waarom neemt de politie je rijbewijs af? Waar wordt je van verdacht?
Rijden onder invloed op z'n minst.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_191538674
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:33 schreef -river- het volgende:
Geen enkele officier van justitie of politie rechter wil dat iemand zijn werk verliest om zo een domme fout, al blijft het wel een flinke fout. Ook raad ik je aan eens goed na te denken wat je deed, dus niet continu jezelf goedpraten omdat het maar een krasje was, maar echt beseffen dat je met alcohol op je auto startte. Bied in de tussentijd bij je baas aan dat je nu je vakantie dagen inlevert omdat het een domme fout was.
Al geregeld met werkgever. Nl hoeft niet te betalen omdat ik nu geen uren maak voor hem. Maarja ok iedereen wil dit zsm mogelijk oplossen. Zal morgen wel even bellen dan en het te vragen omdat rijbewijs is wel noodzaak ook voor werk.,

Maar ga hier dus ook op een pad van wat ik niet weet hoe en wat. Het is eerste keer nl?

Help, voel me wel dom achteraf wel, maar er was echt geen setting van gevaar ofzo voor niemand
pi_191538719
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:13 schreef kree het volgende:

[..]

Al geregeld met werkgever. Nl hoeft niet te betalen omdat ik nu geen uren maak voor hem. Maarja ok iedereen wil dit zsm mogelijk oplossen. Zal morgen wel even bellen dan en het te vragen omdat rijbewijs is wel noodzaak ook voor werk.,

Maar ga hier dus ook op een pad van wat ik niet weet hoe en wat. Het is eerste keer nl?

Help, voel me wel dom achteraf wel, maar er was echt geen setting van gevaar ofzo voor niemand
Je bent in een auto gaan zitten en die heb je bestuurd terwijl je drank op had. Dat risico heb je zelf genomen. Oorzaak en gevolg. Je blijft het downplayen maar je hebt gewoon een auto bestuurd terwijl je hebt gezopen.
pi_191538788
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:15 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Je bent in een auto gaan zitten en die heb je bestuurd terwijl je drank op had. Dat risico heb je zelf genomen. Oorzaak en gevolg. Je blijft het downplayen maar je hebt gewoon een auto bestuurd terwijl je hebt gezopen.
En daar staat dezelfde straf op als laveloos er op rond crossen enzo? Ja dus. Blijkbaar. Beetje onterecht wel
pi_191538817
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:19 schreef kree het volgende:

[..]

En daar staat dezelfde straf op als laveloos er op rond crossen enzo? Ja dus. Blijkbaar. Beetje onterecht wel
Nee natuurlijk niet. Je moet blazen en aan de hand van de uitslag van het blazen ben je je rijbewijs kwijt of niet. Je krijgt aan de hand van wat je hebt geblazen een boete en/of rijverbod.

De straf is wel degelijk anders dan laveloos rondcrossen. Dan krijg je sowieo een EMG cursus, allicht (medisch) onderzoek door CBR, een rechtzaak en een hoop gezeik.
pi_191538851
;( het ziet er niet onwijs best uit als ik jullie verhalen zo lees.. |:(
pi_191538876
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:23 schreef kree het volgende:
;( het ziet er niet onwijs best uit als ik jullie verhalen zo lees.. |:(
Ja en dat is je eigen domme schuld. Je moet niet in een auto stappen als bestuurder wanneer je hebt gezopen. Dan bel je een taxi of ga je lopen.
pi_191538892
Wat een topic _O_ Beste van 2020 tot nu toe op een aantal van mijn pareltjes na _O_
pi_191538894
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:13 schreef kree het volgende:

[..]

Dat neemt de politie rechter allemaal mee dus ik zou me niet al te druk maken, die laatste zin niet zeggen want dan zal ze je juist straffen. Laat zien dat je je fout inziet, zie je dat niet dan krijg je een straf zodat je erna het wel inziet.
  zondag 16 februari 2020 @ 16:27:59 #187
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_191538907
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:27 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat neemt de politie rechter allemaal mee dus ik zou me niet al te druk maken, die laatste zin niet zeggen want dan zal ze je juist straffen. Laat zien dat je je fout inziet, zie je dat niet dan krijg je een straf zodat je erna het wel inziet.
Politierechter
  zondag 16 februari 2020 @ 16:29:46 #188
338319 ZarB
Piña colada
pi_191538935
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:19 schreef kree het volgende:

[..]

Heb je niet wat meer op je kerfstok? En heeft de politie je op heterdaad betrapt met rijden?
pi_191538964
De realisatie is inmiddels een feit en de oorspronkelijke TS blaast al heel anders van de toren. Allemaal weer overdreven gelul om zo iemand een minderwaardigheidscomplex aan te praten.
pi_191538974
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:20 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Je moet blazen en aan de hand van de uitslag van het blazen ben je je rijbewijs kwijt of niet. Je krijgt aan de hand van wat je hebt geblazen een boete en/of rijverbod.

De straf is wel degelijk anders dan laveloos rondcrossen. Dan krijg je sowieo een EMG cursus, allicht (medisch) onderzoek door CBR, een rechtzaak en een hoop gezeik.
Als hij zich zo blijft gedragen tegenover de rechter zeker, dan krijgt hij een boete ( minimaal 750 euro) en EMG cursus (1000 euro) en EMG (1180 euro).
pi_191538987
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:32 schreef -river- het volgende:

[..]

Als hij zich zo blijft gedragen tegenover de rechter zeker, dan krijgt hij een boete ( minimaal 750 euro) en EMG cursus (1000 euro) en EMG (1180 euro).
En terecht. Hij wil het niet inzien en blijft het downplayen. Eigen schuld.
  zondag 16 februari 2020 @ 16:34:53 #192
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191539005
Geen EMG, maar een EMA
pi_191539012
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:34 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

En terecht. Hij wil het niet inzien en blijft het downplayen. Eigen schuld.
Mee eens, ziet hij zijn fout in dan valt er heus iets te regelen aangezien het zijn eerste keer is en hij parkeerde enkel de auto. Ook met zijn werk zullen ze rekening houden en hij is niet daadwerkelijk betrapt met gevaarlijk rijgedrag.
  zondag 16 februari 2020 @ 16:37:06 #194
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191539026
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:57 schreef kree het volgende:
Nee wist dat ie beetje lomp stond al maar moest even wat regelen thuis.
quote:
Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc.
quote:
Klein uurtje denk
quote:
uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram
In een klein uurtje wat regelen/telefoontjes plegen terwijl je 1175 μG alcohol in je bloed pompt... Hoe krijg je het voor elkaar?
pi_191539035
Er heeft een topicreeks gelopen in WGR een jaar of anderhalf terug, iemand van FOK! die was gepakt en die blies meer dan 1000ugl. Waar een stevige Pool nog knock out van zou gaan.
Die heeft zich helemaal herpakt en hij had spijt en hij zag het als een nieuwe kans op een beter leven zonder zulke acties. Dat is hier absoluut niet ter sprake.
pi_191539039
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:37 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

In een klein uurtje wat regelen/telefoontjes plegen terwijl je 1175 μG alcohol in je bloed pompt... Hoe krijg je het voor elkaar?
Lange halen, snel naar huis!
  zondag 16 februari 2020 @ 16:38:23 #197
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191539047
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:

Daar ligt het probleem.
Dat verklaard sommige van z’n topics/taalgebruik soms wel.
pi_191539048
1175, dan ben je een alcoholist. _O- De tering, dan wil je het nog downplayen ook. Ik hoop dat ze je rijbewijs voor altijd afnemen en je nooit meer in een auto mag stappen.
pi_191539062
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Geen EMG, maar een EMA
Boven de 1,8 kunnen ze je een EMG opleggen.
  zondag 16 februari 2020 @ 16:39:58 #200
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191539076
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:39 schreef -river- het volgende:

[..]

Boven de 1,8 kunnen ze je een EMG opleggen.
Een educatieve maatregel gedrag?
Oke, weer wat geleerd. ^O^
pi_191539077
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:38 schreef Treinhoer het volgende:
1175, dan ben je een alcoholist. _O- De tering, dan wil je het nog downplayen ook. Ik hoop dat ze je rijbewijs voor altijd afnemen en je nooit meer in een auto mag stappen.
Knap als je dan nog kan lopen.
pi_191539083
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:39 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Een educatieve maatregel gedrag?
Oke, weer wat geleerd. ^O^
Lijkt mij wel verstandig ;)
  zondag 16 februari 2020 @ 16:41:00 #203
338319 ZarB
Piña colada
pi_191539093
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
De realisatie is inmiddels een feit en de oorspronkelijke TS blaast al heel anders van de toren. Allemaal weer overdreven gelul om zo iemand een minderwaardigheidscomplex aan te praten.
Als de veiligheid van zijn omgeving in gevaar komt (ik vermoed namelijk nogal dat dit echt geen "boehoe de popo pest me" gevalletje is") dan heb ik echt weinig boodschap aan iemand zijn zelfbeeld.
  zondag 16 februari 2020 @ 16:43:05 #204
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191539128
quote:
Als je met dergelijke getallen nog een auto kan parkeren en een verklaring af kan leggen, toon je een gewenning aan. Dat lukt een incidentele drinker niet. Dat kon wel eens een alcoholonderzoek worden bij het CBR. Bovenop de straf van de rechter.
  zondag 16 februari 2020 @ 16:44:35 #205
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191539156
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:13 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks het is ook zo, Maar wat ik maar wil zegen het had zo makkelijker allemaal gekunt incl de evt schade dan. Tja nu weet ik het ook niet? Die mensen nemen zelf maar contact op het nr van bedrijf staat op die bus iig.

Voel me echt te zwaar nu al gestraft. En door mijn eerlijkheid heb ik wellicht niet eens een goede verklaring gegeven enzo. Tja wtf als je ineens opgepakt gaat worden en ook nog druk van en letterlijk, Ze vertelden me zou maar niet dat en zus en zo zeggen want dat gaat de officier niet leuk vinden........ ok overdonderd wel he als je tegen over ze zit.

Echt alsof ik iemand dood reed of iemand omlegde zo voelde het en dat alles om een heel kleine parkeer schade....
Jouw verklaring maakt echt niet uit, het is die 1175 ugl wat telt voor de politierechter en het CBR.

En die gaan jou beiden pijn doen.
pi_191539160
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wat hè meid.
pi_191539168
Alweer bijna naar een deeltje 3 _O_
pi_191539170
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:43 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Als je met dergelijke getallen nog een auto kan parkeren en een verklaring af kan leggen, toon je een gewenning aan. Dat lukt een incidentele drinker niet. Dat kon wel eens een alcoholonderzoek worden bij het CBR. Bovenop de straf van de rechter.
Dat dus inderdaad. Ik heb echt geen probleem met mensen die veel zuipen, moet je lekker zelf weten en doen. Maar je moet dan niet in een auto stappen. Als je dat doet dan marchandeer je met de veiligheid van iedereen. Of je nu alleen maar gaat inparkeren of van Groningen naar Maastricht rijdt met 3 kratjes bier achterin.
  zondag 16 februari 2020 @ 16:47:07 #209
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191539196
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:37 schreef -river- het volgende:
Hij moet bellen/schrijven met de officier van justitie. Een hulpofficier gaat helemaal niks voor hem doen.
pi_191539208
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:27 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Politierechter
Weten _O_

Mensen die onnodig spaties gebruiken :')
pi_191539224
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:47 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Hij moet bellen/schrijven met de officier van justitie. Een hulpofficier gaat helemaal niks voor hem doen.
Dat zei ik hem eerder al, ik gaf hem het advies morgen al een gesprek aan te gaan met een (hulp) officier van justitie (ps. je hoeft mij daar niets over uit te leggen)
pi_191539262
Gewoon bellen naar de ZSM locatie heb je alles in 1 te pakken :)
  zondag 16 februari 2020 @ 16:51:29 #213
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_191539272
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:47 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Weten _O_

Mensen die onnodig spaties gebruiken :')
Zou strafbaar gesteld moeten worden
  zondag 16 februari 2020 @ 16:52:14 #214
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191539285
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:49 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat zei ik hem eerder al, ik gaf hem het advies morgen al een gesprek aan te gaan met een (hulp) officier van justitie (ps. je hoeft mij daar niets over uit te leggen)
Jij raadt hem aan naar een politiebureau te gaan en een gesprek aan te gaan met een hulpofficier. Dat zet geen zoden aan de dijk.

Officier/CVOM bellen/schrijven. Meer kan je niet doen.

Maar het OM is nogal streng op alcoholgebruik in het verkeer dus ik acht de kans dat TS zijn rijbewijs snel terug krijgt zeer klein.
  zondag 16 februari 2020 @ 16:52:37 #215
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191539292
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:50 schreef Questular het volgende:
CVOM. ZSM gaat niet over verkeer/alcohol.
pi_191539314
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:52 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

CVOM. ZSM gaat niet over verkeer/alcohol.
Kan toch ook via een TOM zitting afgedaan worden of dit soort zaken niet?
pi_191539337
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:50 schreef Questular het volgende:
:N Dat zal niet gaan als je met je zatte kop in je auto stapt.
pi_191539397
ZSM werkwijze leren voor tentamens genot _O_ _O_
pi_191539406
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef Questular het volgende:

[..]

Het is wat hè meid.
Ik hoor je wel als jij een keer plat op je muil gaat.

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:41 schreef ZarB het volgende:

[..]

Als de veiligheid van zijn omgeving in gevaar komt (ik vermoed namelijk nogal dat dit echt geen "boehoe de popo pest me" gevalletje is") dan heb ik echt weinig boodschap aan iemand zijn zelfbeeld.
Je kunt je natuurlijk afvragen in hoeverre het z'n directe veiligheid ten goede komt als hij direct als één of andere pariah wordt behandeld terwijl er feitelijk weinig gebeurd is.
pi_191539407
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:52 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Jij raadt hem aan naar een politiebureau te gaan en een gesprek aan te gaan met een hulpofficier. Dat zet geen zoden aan de dijk.

Officier/CVOM bellen/schrijven. Meer kan je niet doen.

Maar het OM is nogal streng op alcoholgebruik in het verkeer dus ik acht de kans dat TS zijn rijbewijs snel terug krijgt zeer klein.
Lees een stukje verder terug ;)
pi_191539436
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:54 schreef Questular het volgende:

[..]

Kan toch ook via een TOM zitting afgedaan worden of dit soort zaken niet?
Nee.
  Redactie Frontpage zondag 16 februari 2020 @ 17:01:29 #222
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191539446
1175 ugl??? Een glas of 6 geklapt in een uurtje tijdens het bellen..?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_191539451
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

[..]

Nee.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:02:22 #224
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191539461
quote:

[..]

[..]

Je kunt je natuurlijk afvragen in hoeverre het z'n directe veiligheid ten goede komt als hij direct als één of andere pariah wordt behandeld terwijl er feitelijk weinig gebeurd is.
Zijn veiligheid zal weinig mensen boeien. Eerder die van anderen.
pi_191539462
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee.
Weer wat geleerd :)
pi_191539468
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:01 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee.
Nee, want jij bent er één van het type die ten koste van alles z'n stoere identiteit wil waarborgen, ondanks dat het één grote poppenkast betreft.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:03:23 #227
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191539479
quote:

Hij heeft gedronken en schade gereden, toch?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191539486
Het alcohol promillage is het grootste probleem, die is zo hoog.
pi_191539491
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij heeft gedronken en schade gereden, toch?
Goh geen idee, zal ik de OP maar eens lezen?
pi_191539498
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:02 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Nee, want jij bent er één van het type die ten koste van alles z'n stoere identiteit wil waarborgen, ondanks dat het één grote poppenkast betreft.
Ik ben een vrouw en de rechtspraak is geen grote poppenkast.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:05:08 #231
Why is all the rum gone?
pi_191539511
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Goh geen idee, zal ik de OP maar eens lezen?
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 00:33 schreef kree het volgende:
Nah ok mocht net weg, maar taxi gebeld omdat ze me niet even terug wilden brengen.

Heel lang verhaal in het kort, Ok heel klein krasje en heb het echt over 5cm max met klein beetje schade met inparkeren.\\

Allemaal geen drama had dat zo betaald voor ze. Maarja buren mee bemoeien politie erbij en toen moest ik blazen. Had fucking niet eens gereden enzo alleen in parkeer actie. Rijbewijs ingevorderd 4 uur op politie bureau gezeten. Gvd zeg. Nou ga wel weer bijstand trekken :'( :'( :'( :'(
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191539515
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Zijn veiligheid zal weinig mensen boeien. Eerder die van anderen.
Nja als je nog geen alcoholist was, dan wordt je het wel van hoe mensen hier reageren. Hemeltje Christus te paard.
pi_191539530
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:02 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Viesmad.
pi_191539543
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:29 schreef ZarB het volgende:

[..]

Heb je niet wat meer op je kerfstok? En heeft de politie je op heterdaad betrapt met rijden?
Nee niks eigenlijk?
pi_191539604
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:35 schreef -river- het volgende:

[..]

Mee eens, ziet hij zijn fout in dan valt er heus iets te regelen aangezien het zijn eerste keer is en hij parkeerde enkel de auto. Ook met zijn werk zullen ze rekening houden en hij is niet daadwerkelijk betrapt met gevaarlijk rijgedrag.
Ik zie de fout echt wel in hoor? Daar niet van, maar het was geen gevaarlijk weg gedrag of iets ofzo. Eigenlijk ben ik staande gehouden door de politie en moeten blazen terwijl ik geen auto bestuurde en er buiten stond om de schade af te handelen. Tja noem het down play. Maar zo i8s het ook gewoon geweest. Ok rijbewijs is het belangrijkste nu schade of boete zal me aan me reet roesten
  zondag 16 februari 2020 @ 17:12:32 #236
Why is all the rum gone?
pi_191539637
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef kree het volgende:

maar het was geen gevaarlijk weg gedrag of iets ofzo.
Je rijdt met je dronken kop schade en je probeert er mee weg te komen. Dan ben je toch gewoon een asociale klootzak?
pi_191539644
quote:
TS zegt dat het zijn eerste keer is, maar ken toevallig iemand, daar was het overigens niet zijn eerste keer hoor, maar die moest blazen met ongeveer het zelfde en was geloof ik een jaar of 3 zijn rijbewijs kwijt. Met (ik geloof) maandelijks bloed prikken of hij niet meer zoop anders kreeg hij sowieso zijn rijbewijs niet meer terug. Naast flinke boetes natuurlijk.

Edit: die was toevallig ook zijn auto aan het weg zetten (echt waar) naar de parkeer garage paar meter verder op.

[ Bericht 5% gewijzigd door anndb op 16-02-2020 17:18:55 ]
pi_191539652
met 1175 gaan rijden en het dan goed proberen te praten _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_191539681
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en de rechtspraak is geen grote poppenkast.
Heb je toevallig ook gedronken?
  zondag 16 februari 2020 @ 17:15:44 #240
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191539687
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:12 schreef anndb het volgende:

[..]

TS zegt dat het zijn eerste keer is, maar ken toevallig iemand, daar was het overigens niet zijn eerste keer hoor, maar die moest blazen met ongeveer het zelfde en was geloof ik een jaar of 3 zijn rijbewijs kwijt. Met (ik geloof) maandelijks bloed prikken of hij niet meer zoop anders kreeg hij sowieso zijn rijbewijs niet meer terug. Naast flinke boetes natuurlijk.
De eerste keer dat hij gepakt is.
Ik heb sterk het vermoeden dat hij vaker met een slokje op rijdt.
pi_191539705
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zie de fout echt wel in hoor? Daar niet van, maar het was geen gevaarlijk weg gedrag of iets ofzo. Eigenlijk ben ik staande gehouden door de politie en moeten blazen terwijl ik geen auto bestuurde en er buiten stond om de schade af te handelen. Tja noem het down play. Maar zo i8s het ook gewoon geweest. Ok rijbewijs is het belangrijkste nu schade of boete zal me aan me reet roesten
Ik weet niet zeker of dit alles wel echt waar is, maar als je de waarheid spreekt dan hang je echt met 2.7, jij wil echt niet weten wat de max straf is, dus als het echt waar is dan toon maar heel veel berouw.
pi_191539717
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook gedronken?
Ik drink geen alcohol.
pi_191539740
Tis waar allemaal hoor wat ik zeg. ,maar ok ik weet het ook niet kan beter haast mezelf maar ombrengen want het ziet er niet echt best uit als ik dit zo lees.

Bij wijze van spreken dus natuurlijim. Maar ben niet onwijs happy nu
pi_191539774
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:18 schreef kree het volgende:
Tis waar allemaal hoor wat ik zeg. ,maar ok ik weet het ook niet kan beter haast mezelf maar ombrengen want het ziet er niet echt best uit als ik dit zo lees.

Het is logisch dat je niet happy bent, maar hoe kan het dat je 1175 ugl blaast? Dan heb je toch niet 2 bier op?
pi_191539775
quote:

Je gaat jezelf toch niet ombrengen door een stelletje FOK!kers.
pi_191539777
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:06 schreef Questular het volgende:

[..]

Viesmad.
Ik heb een resting bitch face, oké?!
  zondag 16 februari 2020 @ 17:20:47 #247
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191539785
quote:

Het is ook een kutsituatie voor je.
Maar ook voor jou geldt: What doesn’t kill you, makes you stronger. Je overleeft het wel.
pi_191539791
quote:

Dat is natuurlijk ook wat overdreven, maargoed, dit zal natuurlijk geen grap worden. Je zou met een advocaat op gronden van werk wellicht (voorlopig) je rijbewijs versneld terug kunnen krijgen, maar de uiteindelijke straf zal niet om te lachen zijn. Tenzij ze het zo druk hebben toevallig, dat had een vriend van mij. Die mocht echt in zijn handjes knijpen, die kwam bij de rechter en zei het is verjaard, je hebt echt geluk. Maargoed, weet niet of jij zo veel geluk zal hebben nu.
pi_191539834
Jawel het komt wss ook allemaal wel weer goed enzo. Maarja vooralsnog weet ik sowieso niet hoe dit op te lossen.... en ok die schade is ok dat neem ik voor mijn rekening hoor, Maar het hele vervolg heb ik beetje mijn twijfels over enzo. Maargoed kans bij de rechter denk om dat uit te leggen
pi_191539837
Ik zou ook niet happy zijn de dag nadat ik voor 1175 ugl (geen idee hoeveel bier overigens dat is, iemand?) heb gedronken. Heb je vast wel een katertje _O- _O-
pi_191539852
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef kree het volgende:
Jawel het komt wss ook allemaal wel weer goed enzo. Maarja vooralsnog weet ik sowieso niet hoe dit op te lossen.... en ok die schade is ok dat neem ik voor mijn rekening hoor, Maar het hele vervolg heb ik beetje mijn twijfels over enzo. Maargoed kans bij de rechter denk om dat uit te leggen
Hoeveel heb je dan gedronken? Want je blaast niet zomaar 1175ugl.
En hoe ging het nou precies? Je had je auto neergezet, bent toen in een uur gaan zuipen en daarna je auto recht willen zetten?
pi_191539860
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:24 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Hoeveel heb je dan gedronken? Want je blaast niet zomaar 1175ugl.
En hoe ging het nou precies? Je had je auto neergezet, bent toen in een uur gaan zuipen en daarna je auto recht willen zetten?
Dat is idd het verhaal van hem :') Wat kansloos gek :') _O- _O-
  zondag 16 februari 2020 @ 17:29:01 #253
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191539945
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef kree het volgende:
Het begint met eerlijk zijn, Kree.
Naar anderen, maar zeker naar jezelf. Want je verhaal rammelt een beetje.

Allereerst 1175 blazen en nog in staat zijn een auto te parkeren en uberhaupt verklaringen afleggen.
En dan de verklaring op zich. 2 biertjes en dan naar huis rijden. Daar in een klein uurtje jezelf naar dat promillage zuipen? En onderwijl telefoontjes afhandelen?
Dat klinkt nogal ongeloofwaardig omdat je ook nog zoiets als een opbouwtijd hebt voor bloedwaarden.
pi_191540007
Morgen update. Ik zie een verschil in ff paar keer steken en inparkeren als onder invloed de weg op gaan enzo.

Maar ok de wet zal hier wss geen rekening mee houden. Ga gerust door hoor met dit topic. Ik heb alleen even nu geen nieuw nieuws meer.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:33:14 #255
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_191540009
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:13 schreef kree het volgende:

[..]

Zit je nu bezopen te fokken ofzo?
pi_191540021
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:29 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het begint met eerlijk zijn, Kree.
Naar anderen, maar zeker naar jezelf. Want je verhaal rammelt een beetje.

Allereerst 1175 blazen en nog in staat zijn een auto te parkeren en uberhaupt verklaringen afleggen.
En dan de verklaring op zich. 2 biertjes en dan naar huis rijden. Daar in een klein uurtje jezelf naar dat promillage zuipen? En onderwijl telefoontjes afhandelen?
Dat klinkt nogal ongeloofwaardig omdat je ook nog zoiets als een opbouwtijd hebt voor bloedwaarden.
Dit. Als je alleen maar bier drinkt en je moet 1175ugl blazen dan heb je echt wel meer gezopen dan 2 biertjes, die je in je rit naar huis al voor een deel hebt verwerkt om vervolgens in een uur tijd jezelf vol te gieten met bier om op 1175 uit te komen. Absoluut niet. Je bent niet eerlijk.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:33:59 #257
489267 Guus_Geluk2.0
pi_191540022
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:33 schreef kree het volgende:
Morgen update. Ik zie een verschil in ff paar keer steken en inparkeren als onder invloed de weg op gaan enzo.

Maar ok de wet zal hier wss geen rekening mee houden. Ga gerust door hoor met dit topic. Ik heb alleen even nu geen nieuw nieuws meer.
Waarom ga je een uur later pas inparkeren?
pi_191540026
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op.
pi_191540075
quote:

Ja maar vertel nou eens hoe het zat dan? Toen je ging rijden naar huis had je 2 pils op, daarna ben je een uur lang aan de tetter gegaan, en toen steken en had je opeens 1175?
Hoeveel blies je op locatie, en hoeveel blies je op het bureau?
  zondag 16 februari 2020 @ 17:39:58 #260
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191540095
Kree waar is dit gebeurd? Tegenwoordig willen politieteams altijd veel laten weten via social media. Ben benieuwd of dat nu ook zo is, 1175 is niet niks :P

Kwam een twitterbericht van politie hoofdwegen tegen van iemand met 1210 en dat was voor die agenten kennelijk het hoogste wat ze ooit gehad hebben. Jouw 1175 komt daar ook goed in de buurt :D
pi_191540117
Wat een mongool ben je dan ook als je denkt het slachtoffer te zijn in deze situatie.

Volgende keer zou ik als ik jou was een boom proberen te knuffelen met je auto.
pi_191540118
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Kree is altijd dronken.

Dus ja.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:41:51 #263
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191540128
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:38 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Ja maar vertel nou eens hoe het zat dan? Toen je ging rijden naar huis had je 2 pils op, daarna ben je een uur lang aan de tetter gegaan, en toen steken en had je opeens 1175?
Hoeveel blies je op locatie, en hoeveel blies je op het bureau?
Op straat blaas je alleen Pass, Alert of Fail.
Pass is ok, Alert is lullig voor beginnend bestuurders, Fail is aangehouden worden.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:43:12 #264
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191540145
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:39 schreef Tinos85 het volgende:
Kree waar is dit gebeurd? Tegenwoordig willen politieteams altijd veel laten weten via social media. Ben benieuwd of dat nu ook zo is, 1175 is niet niks :P

Kwam een twitterbericht van politie hoofdwegen tegen van iemand met 1210 en dat was voor die agenten kennelijk het hoogste wat ze ooit gehad hebben. Jouw 1175 komt daar ook goed in de buurt :D
Gebaseerd op de info van kree zelf, denk ik dat hij nog aan het opbouwen was. Een uur later had hij er nog dichterbij kunnen zitten volgens mij.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:43:47 #265
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191540154
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Pass is ok, Alert is lullig voor beginnend bestuurders, Fail is aangehouden worden.
P/A is lullig voor beginnend bestuurder. F en A is allebei mee.
pi_191540191
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Was even in de war. Hij heeft 2 keer moeten blazen op het bureau. 1e blaas, en dan volgens mij na een x periode nog een keer, om te kijken of je al aan het afbouwen bent volgens mij. Dus hij heeft 2 keer een uitslag gehad op het bureau als het goed is.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:49:36 #267
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191540233
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:47 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Was even in de war. Hij heeft 2 keer moeten blazen op het bureau. 1e blaas, en dan volgens mij na een x periode nog een keer, om te kijken of je al aan het afbouwen bent volgens mij. Dus hij heeft 2 keer een uitslag gehad op het bureau als het goed is.
Hangt er van af.
Er moet 20 minuten tussen de eerste selectie, op straat, zitten en de daadwerkelijke blaastest op het bureau. Lukt dat niet, of de agenten zien een andere reden, blaas je inderdaad twee keer.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:50:14 #268
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191540243
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Hangt er van af.
Er moet 20 minuten tussen de eerste selectie, op straat, zitten en de daadwerkelijke blaastest op het bureau. Lukt dat niet, of de agenten zien een andere reden, blaas je inderdaad twee keer.
:')
#KICKOUTZP
pi_191540302
quote:

Feit is en blijft dat je met je zatte kloten het een goed idee vond om de bus (opnieuw) te parkeren en DUS met je zatte kloten een auto hebt bestuurd.
En als je met je lamme harses dát al een goed idee vond, is het een kleine stap om het een nog beter idee te vinden om een rondje te gaan rijden.

Hopelijk krijg je er nog een EMG (Educatieve Maatregel Gedrag) bij opgelegd, want dat is hard nodig bij jou, zo blijkt wel uit je gedragingen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:58:56 #270
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191540392
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:39 schreef Tinos85 het volgende:
De politie heeft het op Facebook gemeld. Die 1175 klopt in elk geval.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:01:19 #271
489267 Guus_Geluk2.0
pi_191540446
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:58 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Link?
pi_191540473
quote:

[..]

Heb je een link? :o
  zondag 16 februari 2020 @ 18:03:23 #273
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191540476
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Link?
Viesmad
#KICKOUTZP
  zondag 16 februari 2020 @ 18:07:33 #274
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191540565
quote:

[..]

Ik word nu ook wel nieuwsgierig.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:10:51 #275
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191540625
quote:
Soms doen wij een statische verkeerscontrole om vele bestuurders te controleren op alcohol en/of drugs. Dit was vrijdagavond het geval (zie eerdere berichtgeving).

Tijdens de surveillance voeren wij ook regelmatig controles uit. Dit weekend zijn ook vele bestuurders staande gehouden. Wij hebben 3 aanhoudingen verricht van bestuurders die worden verdacht van het rijden onder invloed.

1. Bestuurder van een auto blies 1175 ug/l. Uiteraard is het rijbewijs ingevorderd en is er een proces-verbaal opgemaakt.
pi_191540663
Dat is 'em ook. 100%
pi_191540695
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat klinkt meer als een fuik, een algehele (alcohol) controle, dan als hetgeen Kree vertelde.
Of het verhaal van Kree wat hij vertelde is anders dan wat er in werkelijkheid is gebeurd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:15:20 #278
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191540727
Dit was geen fuik. Die houden ze ook, maar bij algemene controles laten ze ook blazen.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:16:01 #279
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191540738
Is in mijn woonplaats ook zo, zien is blazen. Ongeacht tijdstip.
pi_191540769
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Is in mijn woonplaats ook zo, zien is blazen. Ongeacht tijdstip.
Zie je bij wegmisbruikers ook tegenwoordig. Elke staandehouding, al is het voor een kapot achterlicht, is ook blazen. Goede zaak. In Australie doen ze dat ook en doen ze ook speekseltesten omdat er veel amfetaminen worden gebruikt door jongeren in het verkeer. Ik kijk er ook niet van op als ze binnen 5 jaar ook speekseltesten preventief mogen doen zoals bij een alcoholfuik. Nu doen ze het in NL alleen bij het vermoeden van gebruik of aparte omstandigheden.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:20:13 #281
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191540800
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:17 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Zie je bij wegmisbruikers ook tegenwoordig. Elke staandehouding, al is het voor een kapot achterlicht, is ook blazen. Goede zaak. In Australie doen ze dat ook en doen ze ook speekseltesten omdat er veel amfetaminen worden gebruikt door jongeren in het verkeer. Ik kijk er ook niet van op als ze binnen 5 jaar ook speekseltesten preventief mogen doen zoals bij een alcoholfuik. Nu doen ze het in NL alleen bij het vermoeden van gebruik of aparte omstandigheden.
Mogen ze van mij hier ook invoeren. En dan ook gelijk de boetes zoals ze in Australië gelden. ^O^
  zondag 16 februari 2020 @ 18:21:46 #282
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191540825
En dan wachten we nu op een ‘viesmad’ van @wollah :7
  zondag 16 februari 2020 @ 18:22:05 #283
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191540828
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:21 schreef Sodeknetters het volgende:
En dan wachten we nu op een ‘viesmad’ van @:wollah :7
Viesmad
#KICKOUTZP
  zondag 16 februari 2020 @ 18:22:14 #284
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_191540830
quote:

Ik zou het advies van river ter harte nemen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191540832
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Mogen ze van mij hier ook invoeren. En dan ook gelijk de boetes zoals ze in Australië gelden. ^O^
Eens. Ik heb een behoorlijke tijd op een benzinepomp gewerkt en heb zoveel bestuurders gezien die met een joint in de bek aan het rijden zijn. Of van die gasten die een beste snuif nemen...
  zondag 16 februari 2020 @ 18:22:50 #286
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191540835
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:22 schreef wollah het volgende:

[..]

Viesmad
^O^ _O-
  zondag 16 februari 2020 @ 18:23:38 #287
489267 Guus_Geluk2.0
pi_191540851
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:22 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Eens. Ik heb een behoorlijke tijd op een benzinepomp gewerkt en heb zoveel bestuurders gezien die met een joint in de bek aan het rijden zijn. Of van die gasten die een beste snuif nemen...
Ach joh, die kwamen alleen ff inparkeren.
pi_191540959
quote:

[..]

Bij nader inzien hoop ik dat je nooit meer je rijbewijs terugkrijgt.
pi_191540968
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:30 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Bij nader inzien hoop ik dat je nooit meer je rijbewijs terugkrijgt.
Mooi. Het zegt idd genoeg.
  Forum Admin zondag 16 februari 2020 @ 18:36:17 #290
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191541050
Wat een verhaal zeg. Hopelijk loopt het met je baan goed af en stap je nooit meer met een druppel op achter het stuur.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:39:16 #291
489267 Guus_Geluk2.0
pi_191541113
1175 ug/l is volgens het OM gelijk aan ongeveer 2,7 promille.

https://www.om.nl/onderwe(...)gs/omrekentabel-mug/

Dat is meer dan 5x de limiet.

https://www.rijksoverheid(...)emen-aan-het-verkeer

Denken dat het dan oke is om achter het stuur te zitten omdat je alleen maar inparkeert :')
pi_191541346

Ondertussen een paar km verderop...
pi_191541540
Op naar een deeltje drie! @kree hoe gaat het nu? Morgen weer an die arbeit?
  zondag 16 februari 2020 @ 19:10:27 #294
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191541601
Eerst uitslapen denk ik.
pi_191541755
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:36 schreef Pharkus het volgende:
Wat een verhaal zeg. Hopelijk loopt het met je baan goed af en stap je nooit meer met een druppel op achter het stuur.
Fixed.
pi_191541957
Gvd lol ok politie zet dit op twitter ja?
pi_191542030
Bestuurder van auto? Ja? Dat hebben ze niet gezien? Iemand die even een schade wilde oplossen met de betreffende mensen wel. Dat zijn even de feiten ik hoop niet dat dat bericht gebaseerd is op mij dan eigenlijk want ze missen wel even wat feiten
  zondag 16 februari 2020 @ 19:44:32 #298
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191542057
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:42 schreef kree het volgende:
Bestuurder van auto? Ja? Dat hebben ze niet gezien? Iemand die even een schade wilde oplossen met de betreffende mensen wel. Dat zijn even de feiten ik hoop niet dat dat bericht gebaseerd is op mij dan eigenlijk want ze missen wel even wat feiten
Nee die schade komt natuurlijk door de harde wind die jouw auto een stuk had opgeschoven.
  zondag 16 februari 2020 @ 19:44:58 #299
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191542064
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:42 schreef kree het volgende:
Je hebt toch een auto bestuurd? Dat hebben getuigen verklaard en je zelf bekend.
  zondag 16 februari 2020 @ 19:46:20 #300
489267 Guus_Geluk2.0
pi_191542088
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:38 schreef kree het volgende:
Gvd lol ok politie zet dit op twitter ja?
Nee. Wel op Facebook.
pi_191542092
Ik hou erover op heb ingeparkeerd geen letsel veroorzaakt en wordt behandeld als de grootste misdadiger ooit nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')