abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2020 @ 13:12:54 #51
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191536091
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:02 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Als dat echt het geval is dan zou ik eens met een advocaat gaan bellen... geen flauw idee of je hier iets mee kan, maar wie eist bewijst dus als jij echt alleen maar geparkeerd hebt en er zijn getuigen van kun je misschien iets van vermindering krijgen. Pin mij hier niet op vast ik ben geen jurist.
Ja de rechter is vast onder de indruk dat hij het binnen 20 meter al voor elkaar krijgt om schade te rijden met zo'n hoog alcoholniveau.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_191536092
Ben een voetganger nl op het moment dat ik aangesproken werd? En wat buren verklaren... tja vond er al niks van kloppen maargoed was beetje overdonderd door de situatie ook wel.
Do what you love, love what you do!
pi_191536096
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef kree het volgende:
Echt ik heb niemand in gevaar gebracht, dat ik teveel op had ok dat is duidelijk. Maar vraag me dan nog af of dat wel mocht door de politie?

Ok kijk die parkeer schade die dok ik desnoods zelf wel. Maar ja beetje jammer dit als er geen politie bij was geweest was dit nl nu al afgehandeld.

En ok ook hier worden gelijk aannames gedaan die echt niet waar zijn dus.
Ja, dat mag de politie. Deal with it.
Je kan nu wel om je heen gaan slaan hoe fout iedereen is en wat een kut buren je hebt, maar jij hebt bezopen die bus verplaatst en daarbij schade veroorzaakt. Niemand anders.

Google eens op zelfreflectie. :')
  zondag 16 februari 2020 @ 13:13:37 #54
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_191536101
Deze aandachtsbeluste ts nog gaan enablen in zijn wangedrag ook. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_191536114
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jij hebt een kras veroorzaakt op een auto. Je was niet in staat om die auto normaal te parkeren. Wat als een kind daar stond?

Je moet gewoon niet meer achter stuur gaan zitten als je ook al maar een biertje op hebt. Ik zou je energie niet in politie of je buren gaan steken maar in het zoeken naar een afkickkliniek.
Het is kortzichtig, Wel eens in een grote bedrijfsbus gereden? Ok ik heb die auto geschampt op zijn max want zat er niet hard tegen ofzo. Op die bus is sowieso niet eens schade dus ok ga er maar van uit dat die mensen eerlijk zijn en dat het door mij kwam. Naja best geef ze het voordeel vd twijfel.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:14:51 #56
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536116
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:13 schreef kree het volgende:
Ben een voetganger nl op het moment dat ik aangesproken werd? En wat buren verklaren... tja vond er al niks van kloppen maargoed was beetje overdonderd door de situatie ook wel.
Dus als ik iemand doodschiet en dan mn wapen op stoep leg en dan verder loop en zij mij pakken mogen ze me niets maken want op dat moment ben ik een voetganger?
pi_191536181
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dus als ik iemand doodschiet en dan mn wapen op stoep leg en dan verder loop en zij mij pakken mogen ze me niets maken want op dat moment ben ik een voetganger?
Tja jongens ok je kunt dit overdrijven he? Ik denk en weet dat dit echt te onwijs overdrijven gaat zijn. Ok ik zal wel aan het kortste eind trekken. En ben al de lul genoeg. Maar ok dat alles om een parkeer schade eigenlijk die zo opgelost was al.

Beetje overdreven denk?
pi_191536211
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef kree het volgende:

[..]

Tja jongens ok je kunt dit overdrijven he? Ik denk en weet dat dit echt te onwijs overdrijven gaat zijn. Ok ik zal wel aan het kortste eind trekken. En ben al de lul genoeg. Maar ok dat alles om een parkeer schade eigenlijk die zo opgelost was al.

Beetje overdreven denk?
Ik zou straks bij de rechter vooral het zelfde verhaal ophangen.

Kennelijk vind je het volkomen acceptabel op bezopen in je auto te stappen. Iedereen is fout, behalve jij. Hopelijk ga je minimaal 10 jaar het CBR traject in.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:23:00 #59
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_191536229
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef kree het volgende:

[..]

Beetje overdreven denk?
Het gaat niet om een parkeersschade maar om het feit dat je met 20 bier achter de kiezen achter het stuur van een grote bedrijfsbus kruipt. Beetje zelfreflectie zou wel op z’n plaats zijn.
pi_191536243
De richtlijn die hiervoor staat is overigens 15 maanden ontzegging van de rijbevoegdheid plus een taakstraf van 70 uur. Daardoor heb je dus ook een strafblad en kan je een VOG voor daarvoor relevante beroepen (zoals beroepsverkeer) ook vergeten.

Daarnaast krijg je te maken met het CBR, die met zo'n idiote hoeveelheid gegarandeerd je rijbewijs zal schorsen en een onderzoek naar je rijgeschiktheid zal opleggen. Dat bestaat uit een fysiek onderzoek, waarbij je gedurende lange tijd geen druppel alcohol kan drinken om je waardes voldoende te houden en een psychiatrisch onderzoek. Dat laatste is al helemaal een crime, daar slaagt de gemiddelde Nederlander ook niet voor.

Het feit dat je je rijbewijs voor je werk nodig hebt en het feit dat je überhaupt nog op je benen kon staan en een enigszins coherent verhaal hebt kunnen houden met 2,7 promille achter je kiezen werkt voor dat laatste overigens sterk verzwarend in plaats van ontlastend.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_191536253
tvp.
pi_191536388
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef kree het volgende:

[..]

Misschien vindt ik mijn buren wel allemaal tering klootzakken??
Wat de fuck maakt dit uit, trouwens waarom zou hun verhaal meer kloppen als mijn?

Politie heeft mij niet besturend een voertuig gepakt nl....
Als je dronken een ongeluk maakt en uit de auto geslingerd wordt heeft de politie ook geen bewijs? :D
  zondag 16 februari 2020 @ 13:46:41 #63
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191536624
1175 ugl :D

Nou dat rijbewijs ben je voorlopig wel even kwijt hoor :D
pi_191536717
Ja lekker kut allemaal. Ok beetje overdreven allemaal?

Maargoed ga wel uitkering trekken enzo dan. Mijn werkgever is nog redelijk begrijpelijk. Maar lang rijbewijs kwijt zijn is einde werk wel.
pi_191536760
Mag de politie je op straat aanhouden en laten blazen en dan beweren een voertuig te hebben bestuurd zonder het zelf gezien te hebben?

Dat doen ze nu nl met mij.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:57:22 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536776
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:56 schreef kree het volgende:
Mag de politie je op straat aanhouden en laten blazen en dan beweren een voertuig te hebben bestuurd zonder het zelf gezien te hebben?

Ze hebben getuigen he :)
pi_191536790
quote:

Wat heb je zelf verklaard aan de politie?
  zondag 16 februari 2020 @ 13:58:18 #68
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191536793
quote:

Is al een paar keer gezegd kree. Natuurlijk mag dat. Ga nou niet voor de rechter ontkennen dat jij de bestuurder was :')
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_191536795
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ze hebben getuigen he :)
Ja een pissed overbuur die ik niet ken en die een hekel aan mij heeft of graag actie wil zien. Want zijn verklaring weegt zwaarder als die van mij ofzo?
pi_191536815
quote:
11s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef nostra het volgende:
2,7 promille, sodeju.
Is this shit srs?
pi_191536825
Dat je niet achter je stuur in coma bent geraakt, kolere.
pi_191536827
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:58 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Wat heb je zelf verklaard aan de politie?
Zo weinig mogelijk of althans wel de waarheid. Maar serieus ik ken dit hele systeem niet maar ik voelde me onder druk gezet en zelfs ook dreigementen van de officier zal dit en dat denken als je niet zegt wat we willen enzo.

Fucking alsof ik iemand vermoord heb en hoorde ze btw allemaal heel grappig doen tijdens hun lunch pauze pf weet ik veel wat. Was hun enige klant wss die avond dus die konden ze even goed pakken.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:01:15 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536832
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Is this shit srs?
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef kree het volgende:

[..]

Niet beginnend bestuurder en ook geen vroegere geschiedenis eno. Maarja uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram enzo, tja het zegt mij vrij weinig allemaal. Ok dat ik niet ff stukje ging rijden met die bus was mij al duidelijk. Tsja
pi_191536839
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:00 schreef kree het volgende:

[..]

Zo weinig mogelijk of althans wel de waarheid. Maar serieus ik ken dit hele systeem niet maar ik voelde me onder druk gezet en zelfs ook dreigementen van de officier zal dit en dat denken als je niet zegt wat we willen enzo.

Fucking alsof ik iemand vermoord heb en hoorde ze btw allemaal heel grappig doen tijdens hun lunch pauze pf weet ik veel wat. Was hun enige klant wss die avond dus die konden ze even goed pakken.
Je hebt dus verklaard dat je het voertuig verplaatst hebt?
pi_191536844
Al met al die hele schade had 4 min nog geduurd en ff dingen schade invullen. Nu 4 uur op bureau en rijbewijs weg en politie rechter en cbr... ok damn.
pi_191536857
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:01 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Je hebt dus verklaard dat je het voertuig verplaatst hebt?
Ja met 2 biertjes op. En daarna terug naar huis en meer gedronken en daarna die bus en het hele verhaal dus. Gereden heb ik sowieso niet, tja met 2 bier op wel. Maar ok dat kan nog net denk
pi_191536861
Nou ja TS, dan mag je het allemaal toch best relativeren. Je nacht had er stukken slechter uit kunnen zien.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:04:36 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536874
0,5 promille (ongeveer 1 glas voor een vrouw, 2 glazen voor een man)

Jij had 2,7 promille dat is geen 2 bier kree
pi_191536888
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nou ja TS, dan mag je het allemaal toch best relativeren. Je nacht had er stukken slechter uit kunnen zien.
Nou veel slechter kan niet hoor, echt politie bureau ging dicht en toen moest ik weg. Lol wtf. Maar taxi gebeld. Tja ok die schade dingen enzo maakt me geen kont uit die betaal ik zo. Maak me meer zorgen over werk nu eigenlijk. Afgezien nog. Van nazi cbr die er ook nog even aan wil verdienen.
pi_191536925
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
0,5 promille (ongeveer 1 glas voor een vrouw, 2 glazen voor een man)

Jij had 2,7 promille dat is geen 2 bier kree
Dat klopt het was ook veel meer toen. Maar was tussendoor al even thuis geweest enzo he. (Laat ik niet eens ingaan over het waarom etc. Maar wat telefoontjes,. Doet er niet toe) daarna had ik teveel op maar heb nooit verder gereden als paar keer inparkeren?
pi_191536927
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ja met 2 biertjes op. En daarna terug naar huis en meer gedronken en daarna die bus en het hele verhaal dus. Gereden heb ik sowieso niet, tja met 2 bier op wel. Maar ok dat kan nog net denk
Jouw verklaring samen met die van de getuigen is voldoende. Zeggen dat je maar twee biertjes op hebt en dan een dergelijke m/ugl blazen helpt je ook niet. Dan lieg je aantoonbaar in je verklaring. En ja, ik kan me prima voorstellen dat de politie blij was je gepakt te hebben. Zij worden meestal als eerste geconfronteerd met de gevolgen van alcohol in het verkeer. Ook een reden dat alcomobilisten op weinig sympathie kunnen rekenen.

Maak je op voor een lang en kostbaar traject met het CBR. En alles is rekening man. Succes.
pi_191536944
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Jouw verklaring samen met die van de getuigen is voldoende. Zeggen dat je maar twee biertjes op hebt en dan een dergelijke m/ugl blazen helpt je ook niet. Dan lieg je aantoonbaar in je verklaring. En ja, ik kan me prima voorstellen dat de politie blij was je gepakt te hebben. Zij worden meestal als eerste geconfronteerd met de gevolgen van alcohol in het verkeer. Ook een reden dat alcomobilisten op weinig sympathie kunnen rekenen.

Maak je op voor een lang en kostbaar traject met het CBR. En alles is rekening man. Succes.
:'( :'(
  zondag 16 februari 2020 @ 14:10:48 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536975
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef kree het volgende:

[..]

Dat klopt het was ook veel meer toen.
Oh het was toch wel meer

Kom eens met je echte verhaal in plaats van steeds eromheen te draaien en onzin te verkopen
pi_191537000
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Oh het was toch wel meer

Kom eens met je echte verhaal in plaats van steeds eromheen te draaien en onzin te verkopen
Het is het verhaal hoor? Dat jullie het nu niet geloven tja daar kan ik niks aan doen. De politie geloofd mij ook niet trouwens. Nou hoop een rechter wel dan.

Voelde me echt wel geïntimideerd op het politiebureau om een voor mij belastende verklaring af te leggen. Naja ok heb de waarheid gezegd maar ok toch geen vertrouwen in ben wss fucked en ga lekker van jullie belasting centen leven als ik mijn werk verlies.
pi_191537007
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef kree het volgende:

[..]

Dat klopt het was ook veel meer toen. Maar was tussendoor al even thuis geweest enzo he. (Laat ik niet eens ingaan over het waarom etc. Maar wat telefoontjes,. Doet er niet toe) daarna had ik teveel op maar heb nooit verder gereden als paar keer inparkeren?
Heb je dit ook verteld op het bureau? Want hier blijkt dus dat je met alcohol op daadwerkelijk gereden hebt. Geloof me, je hele verklaring gaat integraal naar OvJ en rechter.

Iets zegt me dat je vaker onder invloed gereden hebt.
pi_191537022
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:13 schreef kree het volgende:

[..]

Het is het verhaal hoor? Dat jullie het nu niet geloven tja daar kan ik niks aan doen. De politie geloofd mij ook niet trouwens. Nou hoop een rechter wel dan.

Voelde me echt wel geïntimideerd op het politiebureau om een voor mij belastende verklaring af te leggen. Naja ok heb de waarheid gezegd maar ok toch geen vertrouwen in ben wss fucked en ga lekker van jullie belasting centen leven als ik mijn werk verlies.
Natuurlijk geloven ze je niet. Je liegt aantoonbaar in je verklaring. Twee biertjes en die ugl score.
Oh, de rechter leest die verklaring ook.
pi_191537031
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:13 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Heb je dit ook verteld op het bureau? Want hier blijkt dus dat je met alcohol op daadwerkelijk gereden hebt. Geloof me, je hele verklaring gaat integraal naar OvJ en rechter.

Iets zegt me dat je vaker onder invloed gereden hebt.
Ik heb het verteld zoals het was, dus ja dat dus. En ok ze dwongen me een beetje wel echt hoor met dreigementen. Van officier geloofd dit niet etc etc. Heb wss alweer teveel gezegd. Maar ok hebben hun nu bewijs? Ja een vage buur die wat verklaart terwijl ik het tegenovergestelde?
pi_191537034
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:13 schreef kree het volgende:

[..]

Zo een zaken kunnen worden afgedaan zonder een rechter, dan is het aan het OM om je passend te straffen.
pi_191537047
quote:
0s.gif [b]Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef Sodeknetters het volgende:[/b

Natuurlijk geloven ze je niet. Je liegt aantoonbaar in je verklaring. Twee biertjes en die ugl score.
Het verhaal dat hij hield/houdt is volgens mij dat hij met twee bier op naar huis is gereden, die auto heeft "neergezet", is gaan Zuipen en toen dacht "hé, even mijn auto goed zetten".
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_191537051
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:05 schreef kree het volgende:

[..]

Nou veel slechter kan niet hoor, echt politie bureau ging dicht en toen moest ik weg. Lol wtf. Maar taxi gebeld. Tja ok die schade dingen enzo maakt me geen kont uit die betaal ik zo. Maak me meer zorgen over werk nu eigenlijk. Afgezien nog. Van nazi cbr die er ook nog even aan wil verdienen.
Dan is je vaardigheid tot redeneren beperkt
pi_191537055
Kree is dag en nacht dronken.

Daar ligt het probleem.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_191537063
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:16 schreef Questular het volgende:

[..]

Zo een zaken kunnen worden afgedaan zonder een rechter, dan is het aan het OM om je passend te straffen.
Het OM kan een schikkingsvoorstel doen, dan is het aan TS om dat te accepteren of af te wijzen. Gaat het alsnog naar de rechter. Ik verwacht op basis van dit blaas resultaat geen voorstel van een OvJ. Dit gaat waarschijnlijk direct naar de rechter.
pi_191537071
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten? Ok daarbij miniem schade gemaakt zonder het door te hebben. Mensen erbij bijna opgelost en toen politie ineens en daarna de buur die toen wel durfde blijkbaar om nog even extra drama te maken enzo. Conclusie die mensen weten nu nog niks over hoe schade te verhalen ik naar de politie 4 uur en rijbewijs kwijt werk en cbr. Dat alles voor een miniem lak schade van nog geen 5 cm. Gvd
  zondag 16 februari 2020 @ 14:19:24 #94
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191537088
Gvd kree. Ik ben er even mee bezig geweest om die brief van Oline voor je te vertalen. Een uitgelezen kans voor jou om die vrouw op te sporen en er werk van te maken.
Ik had gehoopt op een update over Oline en dan kom je hiermee aan -O-
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_191537091
Je had daar ook niet moeten blijven, gewoon later terugkomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_191537098
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kree is dag en nacht dronken.

Daar ligt het probleem.
Euh aanname? Je kunt zo bij de politie hier ;). Succes pik het is nl echt niet waar.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:20:43 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537103
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:18 schreef kree het volgende:

[..]

Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten?
Kijk, weer een ander verhaal.
pi_191537106
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb het verteld zoals het was, dus ja dat dus. En ok ze dwongen me een beetje wel echt hoor met dreigementen. Van officier geloofd dit niet etc etc. Heb wss alweer teveel gezegd. Maar ok hebben hun nu bewijs? Ja een vage buur die wat verklaart terwijl ik het tegenovergestelde?
Nee, je hebt de waarheid verklaard, net als je buur waarschijnlijk. Jouw promillage en de schade aan de voertuigen maken het verhaal compleet.

Dat je met een flinke slok op gereden hebt, vind ik in dit verhaal niet eens het ergste. Maar je totale onvermogen om in te zien wat een risico’s je hebt genomen is nog net iets erger.
Je geeft geen enkel blijk van berouw. Ja, dat je gepakt bent...
pi_191537107
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:20 schreef kree het volgende:

[..]

Euh aanname? Je kunt zo bij de politie hier ;). Succes pik het is nl echt niet waar.
Dat zeg je zelf altijd op het forum.

En je zit vaak in het alcoholisten subforum.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator zondag 16 februari 2020 @ 14:22:19 #100
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')