abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191536857
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:01 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Je hebt dus verklaard dat je het voertuig verplaatst hebt?
Ja met 2 biertjes op. En daarna terug naar huis en meer gedronken en daarna die bus en het hele verhaal dus. Gereden heb ik sowieso niet, tja met 2 bier op wel. Maar ok dat kan nog net denk
Do what you love, love what you do!
pi_191536861
Nou ja TS, dan mag je het allemaal toch best relativeren. Je nacht had er stukken slechter uit kunnen zien.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:04:36 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536874
0,5 promille (ongeveer 1 glas voor een vrouw, 2 glazen voor een man)

Jij had 2,7 promille dat is geen 2 bier kree
pi_191536888
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nou ja TS, dan mag je het allemaal toch best relativeren. Je nacht had er stukken slechter uit kunnen zien.
Nou veel slechter kan niet hoor, echt politie bureau ging dicht en toen moest ik weg. Lol wtf. Maar taxi gebeld. Tja ok die schade dingen enzo maakt me geen kont uit die betaal ik zo. Maak me meer zorgen over werk nu eigenlijk. Afgezien nog. Van nazi cbr die er ook nog even aan wil verdienen.
pi_191536925
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
0,5 promille (ongeveer 1 glas voor een vrouw, 2 glazen voor een man)

Jij had 2,7 promille dat is geen 2 bier kree
Dat klopt het was ook veel meer toen. Maar was tussendoor al even thuis geweest enzo he. (Laat ik niet eens ingaan over het waarom etc. Maar wat telefoontjes,. Doet er niet toe) daarna had ik teveel op maar heb nooit verder gereden als paar keer inparkeren?
pi_191536927
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ja met 2 biertjes op. En daarna terug naar huis en meer gedronken en daarna die bus en het hele verhaal dus. Gereden heb ik sowieso niet, tja met 2 bier op wel. Maar ok dat kan nog net denk
Jouw verklaring samen met die van de getuigen is voldoende. Zeggen dat je maar twee biertjes op hebt en dan een dergelijke m/ugl blazen helpt je ook niet. Dan lieg je aantoonbaar in je verklaring. En ja, ik kan me prima voorstellen dat de politie blij was je gepakt te hebben. Zij worden meestal als eerste geconfronteerd met de gevolgen van alcohol in het verkeer. Ook een reden dat alcomobilisten op weinig sympathie kunnen rekenen.

Maak je op voor een lang en kostbaar traject met het CBR. En alles is rekening man. Succes.
pi_191536944
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Jouw verklaring samen met die van de getuigen is voldoende. Zeggen dat je maar twee biertjes op hebt en dan een dergelijke m/ugl blazen helpt je ook niet. Dan lieg je aantoonbaar in je verklaring. En ja, ik kan me prima voorstellen dat de politie blij was je gepakt te hebben. Zij worden meestal als eerste geconfronteerd met de gevolgen van alcohol in het verkeer. Ook een reden dat alcomobilisten op weinig sympathie kunnen rekenen.

Maak je op voor een lang en kostbaar traject met het CBR. En alles is rekening man. Succes.
:'( :'(
  zondag 16 februari 2020 @ 14:10:48 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536975
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef kree het volgende:

[..]

Dat klopt het was ook veel meer toen.
Oh het was toch wel meer

Kom eens met je echte verhaal in plaats van steeds eromheen te draaien en onzin te verkopen
pi_191537000
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Oh het was toch wel meer

Kom eens met je echte verhaal in plaats van steeds eromheen te draaien en onzin te verkopen
Het is het verhaal hoor? Dat jullie het nu niet geloven tja daar kan ik niks aan doen. De politie geloofd mij ook niet trouwens. Nou hoop een rechter wel dan.

Voelde me echt wel geïntimideerd op het politiebureau om een voor mij belastende verklaring af te leggen. Naja ok heb de waarheid gezegd maar ok toch geen vertrouwen in ben wss fucked en ga lekker van jullie belasting centen leven als ik mijn werk verlies.
pi_191537007
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef kree het volgende:

[..]

Dat klopt het was ook veel meer toen. Maar was tussendoor al even thuis geweest enzo he. (Laat ik niet eens ingaan over het waarom etc. Maar wat telefoontjes,. Doet er niet toe) daarna had ik teveel op maar heb nooit verder gereden als paar keer inparkeren?
Heb je dit ook verteld op het bureau? Want hier blijkt dus dat je met alcohol op daadwerkelijk gereden hebt. Geloof me, je hele verklaring gaat integraal naar OvJ en rechter.

Iets zegt me dat je vaker onder invloed gereden hebt.
pi_191537022
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:13 schreef kree het volgende:

[..]

Het is het verhaal hoor? Dat jullie het nu niet geloven tja daar kan ik niks aan doen. De politie geloofd mij ook niet trouwens. Nou hoop een rechter wel dan.

Voelde me echt wel geïntimideerd op het politiebureau om een voor mij belastende verklaring af te leggen. Naja ok heb de waarheid gezegd maar ok toch geen vertrouwen in ben wss fucked en ga lekker van jullie belasting centen leven als ik mijn werk verlies.
Natuurlijk geloven ze je niet. Je liegt aantoonbaar in je verklaring. Twee biertjes en die ugl score.
Oh, de rechter leest die verklaring ook.
pi_191537031
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:13 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Heb je dit ook verteld op het bureau? Want hier blijkt dus dat je met alcohol op daadwerkelijk gereden hebt. Geloof me, je hele verklaring gaat integraal naar OvJ en rechter.

Iets zegt me dat je vaker onder invloed gereden hebt.
Ik heb het verteld zoals het was, dus ja dat dus. En ok ze dwongen me een beetje wel echt hoor met dreigementen. Van officier geloofd dit niet etc etc. Heb wss alweer teveel gezegd. Maar ok hebben hun nu bewijs? Ja een vage buur die wat verklaart terwijl ik het tegenovergestelde?
pi_191537034
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:13 schreef kree het volgende:

[..]

Zo een zaken kunnen worden afgedaan zonder een rechter, dan is het aan het OM om je passend te straffen.
pi_191537047
quote:
0s.gif [b]Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef Sodeknetters het volgende:[/b

Natuurlijk geloven ze je niet. Je liegt aantoonbaar in je verklaring. Twee biertjes en die ugl score.
Het verhaal dat hij hield/houdt is volgens mij dat hij met twee bier op naar huis is gereden, die auto heeft "neergezet", is gaan Zuipen en toen dacht "hé, even mijn auto goed zetten".
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_191537051
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:05 schreef kree het volgende:

[..]

Nou veel slechter kan niet hoor, echt politie bureau ging dicht en toen moest ik weg. Lol wtf. Maar taxi gebeld. Tja ok die schade dingen enzo maakt me geen kont uit die betaal ik zo. Maak me meer zorgen over werk nu eigenlijk. Afgezien nog. Van nazi cbr die er ook nog even aan wil verdienen.
Dan is je vaardigheid tot redeneren beperkt
pi_191537055
Kree is dag en nacht dronken.

Daar ligt het probleem.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_191537063
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:16 schreef Questular het volgende:

[..]

Zo een zaken kunnen worden afgedaan zonder een rechter, dan is het aan het OM om je passend te straffen.
Het OM kan een schikkingsvoorstel doen, dan is het aan TS om dat te accepteren of af te wijzen. Gaat het alsnog naar de rechter. Ik verwacht op basis van dit blaas resultaat geen voorstel van een OvJ. Dit gaat waarschijnlijk direct naar de rechter.
pi_191537071
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten? Ok daarbij miniem schade gemaakt zonder het door te hebben. Mensen erbij bijna opgelost en toen politie ineens en daarna de buur die toen wel durfde blijkbaar om nog even extra drama te maken enzo. Conclusie die mensen weten nu nog niks over hoe schade te verhalen ik naar de politie 4 uur en rijbewijs kwijt werk en cbr. Dat alles voor een miniem lak schade van nog geen 5 cm. Gvd
  zondag 16 februari 2020 @ 14:19:24 #94
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191537088
Gvd kree. Ik ben er even mee bezig geweest om die brief van Oline voor je te vertalen. Een uitgelezen kans voor jou om die vrouw op te sporen en er werk van te maken.
Ik had gehoopt op een update over Oline en dan kom je hiermee aan -O-
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_191537091
Je had daar ook niet moeten blijven, gewoon later terugkomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_191537098
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kree is dag en nacht dronken.

Daar ligt het probleem.
Euh aanname? Je kunt zo bij de politie hier ;). Succes pik het is nl echt niet waar.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:20:43 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537103
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:18 schreef kree het volgende:

[..]

Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten?
Kijk, weer een ander verhaal.
pi_191537106
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb het verteld zoals het was, dus ja dat dus. En ok ze dwongen me een beetje wel echt hoor met dreigementen. Van officier geloofd dit niet etc etc. Heb wss alweer teveel gezegd. Maar ok hebben hun nu bewijs? Ja een vage buur die wat verklaart terwijl ik het tegenovergestelde?
Nee, je hebt de waarheid verklaard, net als je buur waarschijnlijk. Jouw promillage en de schade aan de voertuigen maken het verhaal compleet.

Dat je met een flinke slok op gereden hebt, vind ik in dit verhaal niet eens het ergste. Maar je totale onvermogen om in te zien wat een risico’s je hebt genomen is nog net iets erger.
Je geeft geen enkel blijk van berouw. Ja, dat je gepakt bent...
pi_191537107
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:20 schreef kree het volgende:

[..]

Euh aanname? Je kunt zo bij de politie hier ;). Succes pik het is nl echt niet waar.
Dat zeg je zelf altijd op het forum.

En je zit vaak in het alcoholisten subforum.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator zondag 16 februari 2020 @ 14:22:19 #100
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')