abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191537055
Kree is dag en nacht dronken.

Daar ligt het probleem.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_191537063
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:16 schreef Questular het volgende:

[..]

Zo een zaken kunnen worden afgedaan zonder een rechter, dan is het aan het OM om je passend te straffen.
Het OM kan een schikkingsvoorstel doen, dan is het aan TS om dat te accepteren of af te wijzen. Gaat het alsnog naar de rechter. Ik verwacht op basis van dit blaas resultaat geen voorstel van een OvJ. Dit gaat waarschijnlijk direct naar de rechter.
pi_191537071
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Natuurlijk geloven ze je niet. Je liegt aantoonbaar in je verklaring. Twee biertjes en die ugl score.
Oh, de rechter leest die verklaring ook.
Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten? Ok daarbij miniem schade gemaakt zonder het door te hebben. Mensen erbij bijna opgelost en toen politie ineens en daarna de buur die toen wel durfde blijkbaar om nog even extra drama te maken enzo. Conclusie die mensen weten nu nog niks over hoe schade te verhalen ik naar de politie 4 uur en rijbewijs kwijt werk en cbr. Dat alles voor een miniem lak schade van nog geen 5 cm. Gvd
Do what you love, love what you do!
  zondag 16 februari 2020 @ 14:19:24 #94
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191537088
Gvd kree. Ik ben er even mee bezig geweest om die brief van Oline voor je te vertalen. Een uitgelezen kans voor jou om die vrouw op te sporen en er werk van te maken.
Ik had gehoopt op een update over Oline en dan kom je hiermee aan -O-
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_191537091
Je had daar ook niet moeten blijven, gewoon later terugkomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_191537098
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kree is dag en nacht dronken.

Daar ligt het probleem.
Euh aanname? Je kunt zo bij de politie hier ;). Succes pik het is nl echt niet waar.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:20:43 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537103
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:18 schreef kree het volgende:

[..]

Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten?
Kijk, weer een ander verhaal.
pi_191537106
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb het verteld zoals het was, dus ja dat dus. En ok ze dwongen me een beetje wel echt hoor met dreigementen. Van officier geloofd dit niet etc etc. Heb wss alweer teveel gezegd. Maar ok hebben hun nu bewijs? Ja een vage buur die wat verklaart terwijl ik het tegenovergestelde?
Nee, je hebt de waarheid verklaard, net als je buur waarschijnlijk. Jouw promillage en de schade aan de voertuigen maken het verhaal compleet.

Dat je met een flinke slok op gereden hebt, vind ik in dit verhaal niet eens het ergste. Maar je totale onvermogen om in te zien wat een risico’s je hebt genomen is nog net iets erger.
Je geeft geen enkel blijk van berouw. Ja, dat je gepakt bent...
pi_191537107
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:20 schreef kree het volgende:

[..]

Euh aanname? Je kunt zo bij de politie hier ;). Succes pik het is nl echt niet waar.
Dat zeg je zelf altijd op het forum.

En je zit vaak in het alcoholisten subforum.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator zondag 16 februari 2020 @ 14:22:19 #100
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_191537148
quote:
12s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:16 schreef nostra het volgende:

[..]

Het verhaal dat hij hield/houdt is volgens mij dat hij met twee bier op naar huis is gereden, die auto heeft "neergezet", is gaan Zuipen en toen dacht "hé, even mijn auto goed zetten".
Heb even teruggelezen, zo is het verhaal nu inderdaad.
Ben erg benieuwd hoeveel tijd er zit tussen het thuis komen en het even goed zetten.
pi_191537160
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:18 schreef kree het volgende:

[..]

Nee heb niet gelogen? Was twee biertje toen ik rijde met die bus. Daarna meer gedronken en duurde lang want telefoontjes even etc. En daarna die bus ff iets beter neer probeerde te zetten? Ok daarbij miniem schade gemaakt zonder het door te hebben. Mensen erbij bijna opgelost en toen politie ineens en daarna de buur die toen wel durfde blijkbaar om nog even extra drama te maken enzo. Conclusie die mensen weten nu nog niks over hoe schade te verhalen ik naar de politie 4 uur en rijbewijs kwijt werk en cbr. Dat alles voor een miniem lak schade van nog geen 5 cm. Gvd
Hoeveel tijd zit er tussen het thuis komen en het ‘iets beter neer zetten’?
pi_191537167
Spijt van ja? Natuurlijk nu wel. Maar heb onwijs niemand in gevaar gebracht ofzo? zelfs die schade neem ik dan maar aan van die mensen want bij mij nl niks. Wie weet zat het er al ofzo.
pi_191537177
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:27 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Hoeveel tijd zit er tussen het thuis komen en het ‘iets beter neer zetten’?
Klein uurtje denk
pi_191537180
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:29 schreef kree het volgende:

[..]

Klein uurtje denk
Van twee bier naar 2,7 promille in een klein uurtje is godsonmogelijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_191537185
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:29 schreef kree het volgende:

[..]

Klein uurtje denk
Dus in een klein uur ga je van twee biertjes naar 2,7 promille?
Hmmmzz
pi_191537186
Je stapt met te veel drank op achter het stuur, dus je bent fout.
pi_191537198
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:28 schreef kree het volgende:
Spijt van ja? Natuurlijk nu wel. Maar heb onwijs niemand in gevaar gebracht ofzo? zelfs die schade neem ik dan maar aan van die mensen want bij mij nl niks. Wie weet zat het er al ofzo.
Je hebt dus spijt dat je gepakt bent.
Mooi, voor mensen zoals jij is dat hele CBR circus opgetuigd.
pi_191537208
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:30 schreef -river- het volgende:
Je stapt met te veel drank op achter het stuur, dus je bent fout.
En hoe is dit wettelijk dan? Ben niet aangetroffen besturende een auto.

Was allemaal allang klaar geweest dit incl die schade. Nu gaat het drama worden. Ok ben te voet aangetroffen met teveel op. Dat is wat de politie kan concluderen.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:32:34 #110
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537217
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:30 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dus in een klein uur ga je van twee biertjes naar 2,7 promille?
Hmmmzz

Beetje doordrinken
pi_191537240
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:32 schreef kree het volgende:

[..]

En hoe is dit wettelijk dan? Ben niet aangetroffen besturende een auto.

Was allemaal allang klaar geweest dit incl die schade. Nu gaat het drama worden. Ok ben te voet aangetroffen met teveel op. Dat is wat de politie kan concluderen.
Wettelijk ben je al fout als je de auto start.
pi_191537244
Wat me het meest irriteerde nog is dat ik bij de politie onder druk werd gezet om dingen te verklaren. Nu hoop ik dat dat wel ok eruit is gekomen. Want heb opzich de waarheid verteld. Maar ok zal morgen wel rechtsbijstand bellen ook. Want ik ga hier zo onwijs genaaid worden nou.

Ben denk niet handig genoeg om zelf het woord te doen enzo.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:35:45 #113
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537251
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:35 schreef kree het volgende:
Wat me het meest irriteerde nog is dat ik bij de politie onder druk werd gezet om dingen te verklaren. Nu hoop ik dat dat wel ok eruit is gekomen. Want heb opzich de waarheid verteld. Maar ok zal morgen wel rechtsbijstand bellen ook. Want ik ga hier zo onwijs genaaid worden nou.

Ben denk niet handig genoeg om zelf het woord te doen enzo.
Wat mij irriteert is dat je niet door lijkt te hebben dat jij hier volledig fout zit en je je verantwoordelijk zou moeten voelen.
pi_191537264
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat mij irriteert is dat je niet door lijkt te hebben dat jij hier volledig fout zit en je je verantwoordelijk zou moeten voelen.
Ik zeg toch dat ik fout zat, en stom maar ok moet er zo hoge sanctie voor zijn dan? Om beetje wat lakschade niet eens een deuk....
  zondag 16 februari 2020 @ 14:38:30 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191537278
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:37 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat ik fout zat, en stom maar ok moet er zo hoge sanctie voor zijn dan? Om beetje wat lakschade niet eens een deuk....
Jij gaat met minimaal 10 bier achter de kiezen achter stuur zitten.

Please, cry me a river.
pi_191537280
quote:

[..]

Als je niks geraakt had en toch betrapt had je ook straf gekregen. Zo werkt het gelukkig, he.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191537282
Degene die de politie belde en dacht man wat ben ik goed bezig. Beseft wss niet de gevolgen voor mij nu. En dat staat zo niet in proportie met wat eigenlijk de schade is ofzo. Of sowieso het hele verhaal....
pi_191537292
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:38 schreef kree het volgende:
Degene die de politie belde en dacht man wat ben ik goed bezig. Beseft wss niet de gevolgen voor mij nu. En dat staat zo niet in proportie met wat eigenlijk de schade is ofzo. Of sowieso het hele verhaal....
Met alcohol achter stuur kruipen heeft kennelijk grote gevolgen voor je.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:40:42 #119
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191537298
quote:

[..]

De sanctie voor die lakschade zal wel meevallen. De sanctie voor jouw promillage is een ander verhaal.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_191537299
Ik hou erover op kan heir geen kut meer aan doen ook nu. Bel morgen wel met justitie ofzo.

Iig werkgever op de hoogte en hoop maar dat ik er kan blijven werken. Maar nog maar de vraag. Iig kan ik morgen keer uitslapen/

Wordt vervolgd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')