Dat doe ik bijna dagelijks.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:09 schreef kree het volgende:maar krijg nu wel de gevolgen alsof ik met 130 over de snelweg reed.
Gewoon zsm mogelijk bellen.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:12 schreef kree het volgende:
Ja ach waarom niet... ga maar verder hoor. Ik zit nu btw aan te hikken tegen mijn werkgever bellen. Hmmmms
Hij heeft al gebeld paar keer. Ik durf niet..... maarja zal wel moeten he. Owh shitquote:Op zondag 16 februari 2020 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gewoon zsm mogelijk bellen.
Hoe langer je wacht, des te erger wordt het.
Niet miepen, gewoon bellen. Je maakt het jezelf en je werkgever alleen maar lastiger door het uit te stellen.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hij heeft al gebeld paar keer. Ik durf niet..... maarja zal wel moeten he. Owh shit
Weet het maar zit er zo tegen aan te hikken.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet miepen, gewoon bellen. Je maakt het jezelf en je werkgever alleen maar lastiger door het uit te stellen.
Je gedraagt jezelf nu echt als een jankmongool. Accepteer gewoon de gevolgen van je eigen debiele actie.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Ben serieus gewoon misselijk ervan. Echt de grootste criminelen worden niet eens zo hard aangepakt. En weet niet hoe ik dit uit moet leggen naar werkgever. Tja eigenlijk gewoon simpel zoals het is. Maarja ok maandag was ik vrij maar dit gaat echt langer duren met rijbewijs.
En voor wie zegt is allemaal terecht, nah ik denk niet? Er is wel een verschil tussen even een parkeer schade maken en nog een heel kleintje. Als straal bezopen over de weg knallen enzo?
Tja wettelijk ik weet niet hoe het zit. Ben helemaal niet een voertuig besturend aangetroffen?
En dat wordt alleen maar erger naar gelang je wacht.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
Weet het maar zit er zo tegen aan te hikken.
De grootste criminelen pakken het allemaal wat slimmer aan dan jij en die doen niet moeilijk als hun auto 20 cm verkeerd geparkeerd staatquote:Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Ben serieus gewoon misselijk ervan. Echt de grootste criminelen worden niet eens zo hard aangepakt. En weet niet hoe ik dit uit moet leggen naar werkgever. Tja eigenlijk gewoon simpel zoals het is. Maarja ok maandag was ik vrij maar dit gaat echt langer duren met rijbewijs.
En voor wie zegt is allemaal terecht, nah ik denk niet? Er is wel een verschil tussen even een parkeer schade maken en nog een heel kleintje. Als straal bezopen over de weg knallen enzo?
Tja wettelijk ik weet niet hoe het zit. Ben helemaal niet een voertuig besturend aangetroffen?
Misschien iets aan je alcoholverslaving doen en niet zo janken over de situaties waar jij je met je dronken kop in belandt.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Als je met 130 over de snelweg knalt maakt je geen schade, jij wel. En kennelijk was er een reden voor iemand om de politie te bellen en dat is vast niet omdat een klein krasje gemaakt had. Heeft vast meer gespeeld.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Hier wel want het is smal straatje.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe vaak er wel hier niet auto's net naast hun vak staan
Niemand die zich er druk om maakt joh
Zij maakten zich er druk om omdat zij jou 100x zien steken en krassen zien veroorzaken en wellicht ook op hoogte waren dat jij wat biertjes op had.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Hier wel want het is smal straatje.
Ik weet niet wie zich er onwijs druk over maakte, oude lul die niks te doen heeft behalve uit zijn raampje te kijken en dat er eens iets gebeurt. Naja geld boete of schade maakt me niet eens uit. Rijbewijs kwijt wel;
Weet ik niet? Is me niet verteld enzo heb alleen brief met dat ik voor de politie rechter moet komen enzo?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:49 schreef Nismo91 het volgende:
@:kree sorry heb je vorige toppa niet helemaal gelezen. Moet je ook een EMA cursus doen ?
Komt wel goed rijbewijs heb je zo weer terug als je niet teveel ugl hebt geblazen
Hoeveel ugl had je geblazen en ben je beginnend bestuurder ?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet? Is me niet verteld enzo heb alleen brief met dat ik voor de politie rechter moet komen enzo?
Natuurlijk maar ik deed dat ook niet eens? Ja dat stellen ze vast op basis van???? Dat is al raar. Stond naast die hele bus te praten met die mensen over hoe het krasje af te handelen en toen kwam de politie aanrijden. Ok dan.... tja gelijk appart en daarna de wss buur die gebeld had...quote:Op zondag 16 februari 2020 12:49 schreef Nismo91 het volgende:
@:kree sorry heb je vorige toppa niet helemaal gelezen. Moet je ook een EMA cursus doen ?
Komt wel goed rijbewijs heb je zo weer terug als je niet teveel ugl hebt geblazen
Niet meer doen pik, heb dit vroeger ook gedaan maar als je ooit iemand aanrijdt dan is de drank het schuld (ook al was het anders ook gebeurt) en daar blijf je voor altijd mee rondlopen.
Ja als die wout dat vast stelt dan is het zo, ook ervaring meequote:Op zondag 16 februari 2020 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk maar ik deed dat ook niet eens? Ja dat stellen ze vast op basis van???? Dat is al raar. Stond naast die hele bus te praten met die mensen over hoe het krasje af te handelen en toen kwam de politie aanrijden. Ok dan.... tja gelijk appart en daarna de wss buur die gebeld had...
Niet beginnend bestuurder en ook geen vroegere geschiedenis eno. Maarja uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram enzo, tja het zegt mij vrij weinig allemaal. Ok dat ik niet ff stukje ging rijden met die bus was mij al duidelijk. Tsjaquote:Op zondag 16 februari 2020 12:51 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Hoeveel ugl had je geblazen en ben je beginnend bestuurder ?
1175 ?? Als dat ugl is dan is het wel Russisch dronken achtig hoor...quote:Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Niet beginnend bestuurder en ook geen vroegere geschiedenis eno. Maarja uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram enzo, tja het zegt mij vrij weinig allemaal. Ok dat ik niet ff stukje ging rijden met die bus was mij al duidelijk. Tsja
Nou niet blij natuurlijk, maar was nog wel begrijpelijk, ben blij dat ik die heb gebeld iig.quote:
Dam zit je op 2,60 terwijl je 0,54 mag hebbenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Niet beginnend bestuurder en ook geen vroegere geschiedenis eno. Maarja uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram enzo, tja het zegt mij vrij weinig allemaal. Ok dat ik niet ff stukje ging rijden met die bus was mij al duidelijk. Tsja
Als je echt 2,7 promille hebt geblazen, dan zou ik er maar rekening mee houden dat je het voorlopig niet terug hebt. En dan niet eens door het strafrecht.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:55 schreef kree het volgende:
Nou niet blij natuurlijk, maar was nog wel begrijpelijk, ben blij dat ik die heb gebeld iig.
Maar wat hij wil weten is natuurlijk hoe snel weer terug dat rijbewijs. Tsja ik weet het ook niet? Als ik de datum in de papieren moet afwachten dan zijn we 2 maanden verder en dat is denk ik wel te veel. Dus tsja zal morgen de politie maar bellen? Of de officier of weet ik veel wie
Waarom sta jij schade af te handelen als veroorzaker als je niet gereden hebt?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:56 schreef kree het volgende:
Hoe kunnen ze me dagvaardden voor rijden onder invloed btw terwijl ze dat nooit hebben gezien?
Tja ik was aan het inparkeren en ok dat valt dan weer onder rijden wss. Maar dit is onwijs niet te vergelijken met lam de weg op gaan. Maar ok zo krijg ik wel de procedure nu? Tsja het moet toch voor de rechter. Er is wmb geen wettelijk bewijs enzo afgezien van een boze buurman enzo die van alles al vertelde wat niet klopte..... er was nl totaal geen probleem geweest verder over die wat lak schade en was al bijna afgehandeld toen ik onderbroken werd door politie enzo..... tja wss hadden ze niks beters te doen ofzo. Onwijze trut btw die daar op het politie bureauquote:Op zondag 16 februari 2020 12:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom sta jij schade af te handelen als veroorzaker als je niet gereden hebt?
Als dat echt het geval is dan zou ik eens met een advocaat gaan bellen... geen flauw idee of je hier iets mee kan, maar wie eist bewijst dus als jij echt alleen maar geparkeerd hebt en er zijn getuigen van kun je misschien iets van vermindering krijgen. Pin mij hier niet op vast ik ben geen jurist.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ik was aan het inparkeren en ok dat valt dan weer onder rijden wss. Maar dit is onwijs niet te vergelijken met lam de weg op gaan. Maar ok zo krijg ik wel de procedure nu? Tsja het moet toch voor de rechter. Er is wmb geen wettelijk bewijs enzo afgezien van een boze buurman enzo die van alles al vertelde wat niet klopte..... er was nl totaal geen probleem geweest verder over die wat lak schade en was al bijna afgehandeld toen ik onderbroken werd door politie enzo..... tja wss hadden ze niks beters te doen ofzo. Onwijze trut btw die daar op het politie bureau
Als je net over de limiet zou blazen had ik medelijden gehad misschien, dit is zo veel meer dat is gewoon debiel. En dan zit er ook nog wat tijd tussen het moment dat je in je auto stapte en de schade maakte en de meting op het politiebureau.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ik was aan het inparkeren en ok dat valt dan weer onder rijden wss. Maar dit is onwijs niet te vergelijken met lam de weg op gaan. Maar ok zo krijg ik wel de procedure nu? Tsja het moet toch voor de rechter. Er is wmb geen wettelijk bewijs enzo afgezien van een boze buurman enzo die van alles al vertelde wat niet klopte..... er was nl totaal geen probleem geweest verder over die wat lak schade en was al bijna afgehandeld toen ik onderbroken werd door politie enzo..... tja wss hadden ze niks beters te doen ofzo. Onwijze trut btw die daar op het politie bureau
Misschien vindt ik mijn buren wel allemaal tering klootzakken??quote:Op zondag 16 februari 2020 13:02 schreef Questular het volgende:
Eenzijdig verhaal, misschien hebben je buren je vaker lam uit die bus zien stappen en vonden ze het nu wel genoeg.
Getuigen hebben dat kennelijk verklaard. En jijzelf waarschijnlijk ook. Dat is genoeg voor vervolging.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien vindt ik mijn buren wel allemaal tering klootzakken??
Wat de fuck maakt dit uit, trouwens waarom zou hun verhaal meer kloppen als mijn?
Politie heeft mij niet besturend een voertuig gepakt nl....
Jij hebt een kras veroorzaakt op een auto. Je was niet in staat om die auto normaal te parkeren. Wat als een kind daar stond?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef kree het volgende:
Echt ik heb niemand in gevaar gebracht, dat ik teveel op had ok dat is duidelijk. Maar vraag me dan nog af of dat wel mocht door de politie?
Ok kijk die parkeer schade die dok ik desnoods zelf wel. Maar ja beetje jammer dit als er geen politie bij was geweest was dit nl nu al afgehandeld.
En ok ook hier worden gelijk aannames gedaan die echt niet waar zijn dus.
Ja de rechter is vast onder de indruk dat hij het binnen 20 meter al voor elkaar krijgt om schade te rijden met zo'n hoog alcoholniveau.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:02 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Als dat echt het geval is dan zou ik eens met een advocaat gaan bellen... geen flauw idee of je hier iets mee kan, maar wie eist bewijst dus als jij echt alleen maar geparkeerd hebt en er zijn getuigen van kun je misschien iets van vermindering krijgen. Pin mij hier niet op vast ik ben geen jurist.
Ja, dat mag de politie. Deal with it.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef kree het volgende:
Echt ik heb niemand in gevaar gebracht, dat ik teveel op had ok dat is duidelijk. Maar vraag me dan nog af of dat wel mocht door de politie?
Ok kijk die parkeer schade die dok ik desnoods zelf wel. Maar ja beetje jammer dit als er geen politie bij was geweest was dit nl nu al afgehandeld.
En ok ook hier worden gelijk aannames gedaan die echt niet waar zijn dus.
Het is kortzichtig, Wel eens in een grote bedrijfsbus gereden? Ok ik heb die auto geschampt op zijn max want zat er niet hard tegen ofzo. Op die bus is sowieso niet eens schade dus ok ga er maar van uit dat die mensen eerlijk zijn en dat het door mij kwam. Naja best geef ze het voordeel vd twijfel.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij hebt een kras veroorzaakt op een auto. Je was niet in staat om die auto normaal te parkeren. Wat als een kind daar stond?
Je moet gewoon niet meer achter stuur gaan zitten als je ook al maar een biertje op hebt. Ik zou je energie niet in politie of je buren gaan steken maar in het zoeken naar een afkickkliniek.
Dus als ik iemand doodschiet en dan mn wapen op stoep leg en dan verder loop en zij mij pakken mogen ze me niets maken want op dat moment ben ik een voetganger?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:13 schreef kree het volgende:
Ben een voetganger nl op het moment dat ik aangesproken werd? En wat buren verklaren... tja vond er al niks van kloppen maargoed was beetje overdonderd door de situatie ook wel.
Tja jongens ok je kunt dit overdrijven he? Ik denk en weet dat dit echt te onwijs overdrijven gaat zijn. Ok ik zal wel aan het kortste eind trekken. En ben al de lul genoeg. Maar ok dat alles om een parkeer schade eigenlijk die zo opgelost was al.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus als ik iemand doodschiet en dan mn wapen op stoep leg en dan verder loop en zij mij pakken mogen ze me niets maken want op dat moment ben ik een voetganger?
Ik zou straks bij de rechter vooral het zelfde verhaal ophangen.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Tja jongens ok je kunt dit overdrijven he? Ik denk en weet dat dit echt te onwijs overdrijven gaat zijn. Ok ik zal wel aan het kortste eind trekken. En ben al de lul genoeg. Maar ok dat alles om een parkeer schade eigenlijk die zo opgelost was al.
Beetje overdreven denk?
Het gaat niet om een parkeersschade maar om het feit dat je met 20 bier achter de kiezen achter het stuur van een grote bedrijfsbus kruipt. Beetje zelfreflectie zou wel op z’n plaats zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Tja jongens ok je kunt dit overdrijven he? Ik denk en weet dat dit echt te onwijs overdrijven gaat zijn. Ok ik zal wel aan het kortste eind trekken. En ben al de lul genoeg. Maar ok dat alles om een parkeer schade eigenlijk die zo opgelost was al.
Beetje overdreven denk?
Als je dronken een ongeluk maakt en uit de auto geslingerd wordt heeft de politie ook geen bewijs?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien vindt ik mijn buren wel allemaal tering klootzakken??
Wat de fuck maakt dit uit, trouwens waarom zou hun verhaal meer kloppen als mijn?
Politie heeft mij niet besturend een voertuig gepakt nl....
Ze hebben getuigen hequote:Op zondag 16 februari 2020 13:56 schreef kree het volgende:
Mag de politie je op straat aanhouden en laten blazen en dan beweren een voertuig te hebben bestuurd zonder het zelf gezien te hebben?
Dat doen ze nu nl met mij.
Wat heb je zelf verklaard aan de politie?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:56 schreef kree het volgende:
Mag de politie je op straat aanhouden en laten blazen en dan beweren een voertuig te hebben bestuurd zonder het zelf gezien te hebben?
Is al een paar keer gezegd kree. Natuurlijk mag dat. Ga nou niet voor de rechter ontkennen dat jij de bestuurder wasquote:Op zondag 16 februari 2020 13:56 schreef kree het volgende:
Ja een pissed overbuur die ik niet ken en die een hekel aan mij heeft of graag actie wil zien. Want zijn verklaring weegt zwaarder als die van mij ofzo?quote:
Zo weinig mogelijk of althans wel de waarheid. Maar serieus ik ken dit hele systeem niet maar ik voelde me onder druk gezet en zelfs ook dreigementen van de officier zal dit en dat denken als je niet zegt wat we willen enzo.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat heb je zelf verklaard aan de politie?
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt dus verklaard dat je het voertuig verplaatst hebt?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk of althans wel de waarheid. Maar serieus ik ken dit hele systeem niet maar ik voelde me onder druk gezet en zelfs ook dreigementen van de officier zal dit en dat denken als je niet zegt wat we willen enzo.
Fucking alsof ik iemand vermoord heb en hoorde ze btw allemaal heel grappig doen tijdens hun lunch pauze pf weet ik veel wat. Was hun enige klant wss die avond dus die konden ze even goed pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |