abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191535044
Sterf gvd

HIER VERDER
WAT EEN TOPIC _O_
pi_191535071
Doe effe de originele OP dan

@kree
pi_191535072
@kree

hier kan je verder matsko!
pi_191535076
Wat een service mijnerzijds dat ik een nieuw topic voor @kree open _O_
pi_191535087
Ja ach waarom niet... ga maar verder hoor. Ik zit nu btw aan te hikken tegen mijn werkgever bellen. Hmmmms
Do what you love, love what you do!
pi_191535091
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:09 schreef kree het volgende:maar krijg nu wel de gevolgen alsof ik met 130 over de snelweg reed.
Dat doe ik bijna dagelijks.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2020 12:13:13 ]
  zondag 16 februari 2020 @ 12:13:50 #8
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_191535102
WR Good samaritan _O_
@kree
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 16 februari 2020 @ 12:14:07 #9
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191535107
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:12 schreef kree het volgende:
Ja ach waarom niet... ga maar verder hoor. Ik zit nu btw aan te hikken tegen mijn werkgever bellen. Hmmmms
Gewoon zsm mogelijk bellen.
Hoe langer je wacht, des te erger wordt het.
pi_191535128
Op het politie bureau zitten :')
Niet op de marechausseekazerne zitten :')
pi_191535145
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gewoon zsm mogelijk bellen.
Hoe langer je wacht, des te erger wordt het.
Hij heeft al gebeld paar keer. Ik durf niet..... maarja zal wel moeten he. Owh shit
  zondag 16 februari 2020 @ 12:20:12 #12
342627 tja77
pi_191535179
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:16 schreef kree het volgende:

[..]

Hij heeft al gebeld paar keer. Ik durf niet..... maarja zal wel moeten he. Owh shit
Niet miepen, gewoon bellen. Je maakt het jezelf en je werkgever alleen maar lastiger door het uit te stellen.
pi_191535216
Ben serieus gewoon misselijk ervan. Echt de grootste criminelen worden niet eens zo hard aangepakt. En weet niet hoe ik dit uit moet leggen naar werkgever. Tja eigenlijk gewoon simpel zoals het is. Maarja ok maandag was ik vrij maar dit gaat echt langer duren met rijbewijs.

En voor wie zegt is allemaal terecht, nah ik denk niet? Er is wel een verschil tussen even een parkeer schade maken en nog een heel kleintje. Als straal bezopen over de weg knallen enzo?

Tja wettelijk ik weet niet hoe het zit. Ben helemaal niet een voertuig besturend aangetroffen?
  zondag 16 februari 2020 @ 12:23:18 #14
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191535227
Deze TS _O_
#KICKOUTZP
pi_191535240
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Niet miepen, gewoon bellen. Je maakt het jezelf en je werkgever alleen maar lastiger door het uit te stellen.
Weet het maar zit er zo tegen aan te hikken. ;(
pi_191535258
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Ben serieus gewoon misselijk ervan. Echt de grootste criminelen worden niet eens zo hard aangepakt. En weet niet hoe ik dit uit moet leggen naar werkgever. Tja eigenlijk gewoon simpel zoals het is. Maarja ok maandag was ik vrij maar dit gaat echt langer duren met rijbewijs.

En voor wie zegt is allemaal terecht, nah ik denk niet? Er is wel een verschil tussen even een parkeer schade maken en nog een heel kleintje. Als straal bezopen over de weg knallen enzo?

Tja wettelijk ik weet niet hoe het zit. Ben helemaal niet een voertuig besturend aangetroffen?
Je gedraagt jezelf nu echt als een jankmongool. Accepteer gewoon de gevolgen van je eigen debiele actie.
  zondag 16 februari 2020 @ 12:26:54 #17
342627 tja77
pi_191535280
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:23 schreef kree het volgende:

[..]

Weet het maar zit er zo tegen aan te hikken. ;(
En dat wordt alleen maar erger naar gelang je wacht.
pi_191535317
wollah _O
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:23 schreef wollah het volgende:
Deze TS _O_
_
pi_191535326
quote:

De grootste criminelen pakken het allemaal wat slimmer aan dan jij en die doen niet moeilijk als hun auto 20 cm verkeerd geparkeerd staat :')
pi_191535383
quote:

Misschien iets aan je alcoholverslaving doen en niet zo janken over de situaties waar jij je met je dronken kop in belandt.
  zondag 16 februari 2020 @ 12:37:25 #21
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191535473
quote:

Als je met 130 over de snelweg knalt maakt je geen schade, jij wel. En kennelijk was er een reden voor iemand om de politie te bellen en dat is vast niet omdat een klein krasje gemaakt had. Heeft vast meer gespeeld.
pi_191535666
Heb gebeld met werkgever inmiddels
  zondag 16 februari 2020 @ 12:47:11 #23
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191535670
Hoe vaak er wel hier niet auto's net naast hun vak staan :')

Niemand die zich er druk om maakt joh
pi_191535706
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe vaak er wel hier niet auto's net naast hun vak staan :')

Niemand die zich er druk om maakt joh
Hier wel want het is smal straatje.

Ik weet niet wie zich er onwijs druk over maakte, oude lul die niks te doen heeft behalve uit zijn raampje te kijken en dat er eens iets gebeurt. Naja geld boete of schade maakt me niet eens uit. Rijbewijs kwijt wel;
pi_191535724
@kree sorry heb je vorige toppa niet helemaal gelezen. Moet je ook een EMA cursus doen ?

Komt wel goed rijbewijs heb je zo weer terug als je niet teveel ugl hebt geblazen :@

Niet meer doen pik, heb dit vroeger ook gedaan maar als je ooit iemand aanrijdt dan is de drank het schuld (ook al was het anders ook gebeurt) en daar blijf je voor altijd mee rondlopen.
Ik was hier...
  zondag 16 februari 2020 @ 12:49:53 #26
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191535737
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef kree het volgende:

[..]

Hier wel want het is smal straatje.

Ik weet niet wie zich er onwijs druk over maakte, oude lul die niks te doen heeft behalve uit zijn raampje te kijken en dat er eens iets gebeurt. Naja geld boete of schade maakt me niet eens uit. Rijbewijs kwijt wel;
Zij maakten zich er druk om omdat zij jou 100x zien steken en krassen zien veroorzaken en wellicht ook op hoogte waren dat jij wat biertjes op had.

Als jij nou gewoon lekker voor TV was gaan zitten en nog een kanon open plopte was er geen probleem.

Jij moet van je drankverslaving af komen
pi_191535742
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:49 schreef Nismo91 het volgende:
@:kree sorry heb je vorige toppa niet helemaal gelezen. Moet je ook een EMA cursus doen ?

Komt wel goed rijbewijs heb je zo weer terug als je niet teveel ugl hebt geblazen :@
Weet ik niet? Is me niet verteld enzo heb alleen brief met dat ik voor de politie rechter moet komen enzo?
pi_191535765
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:50 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik niet? Is me niet verteld enzo heb alleen brief met dat ik voor de politie rechter moet komen enzo?
Hoeveel ugl had je geblazen en ben je beginnend bestuurder ?
Ik was hier...
pi_191535769
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:49 schreef Nismo91 het volgende:
@:kree sorry heb je vorige toppa niet helemaal gelezen. Moet je ook een EMA cursus doen ?

Niet meer doen pik, heb dit vroeger ook gedaan maar als je ooit iemand aanrijdt dan is de drank het schuld (ook al was het anders ook gebeurt) en daar blijf je voor altijd mee rondlopen.
Natuurlijk maar ik deed dat ook niet eens? Ja dat stellen ze vast op basis van???? Dat is al raar. Stond naast die hele bus te praten met die mensen over hoe het krasje af te handelen en toen kwam de politie aanrijden. Ok dan.... tja gelijk appart en daarna de wss buur die gebeld had...
pi_191535802
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:51 schreef kree het volgende:

[..]

Natuurlijk maar ik deed dat ook niet eens? Ja dat stellen ze vast op basis van???? Dat is al raar. Stond naast die hele bus te praten met die mensen over hoe het krasje af te handelen en toen kwam de politie aanrijden. Ok dan.... tja gelijk appart en daarna de wss buur die gebeld had...
Ja als die wout dat vast stelt dan is het zo, ook ervaring mee :')
Wel baas dat je op het bureau je toppa aan het maken was :P

Komt goed Wss ben je het 2 weken kwijt.
Ik was hier...
pi_191535812
wat zei je werkgever??
pi_191535813
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:51 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Hoeveel ugl had je geblazen en ben je beginnend bestuurder ?
Niet beginnend bestuurder en ook geen vroegere geschiedenis eno. Maarja uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram enzo, tja het zegt mij vrij weinig allemaal. Ok dat ik niet ff stukje ging rijden met die bus was mij al duidelijk. Tsja
pi_191535825
2,7 promille, sodeju.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_191535830
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef kree het volgende:

[..]

Niet beginnend bestuurder en ook geen vroegere geschiedenis eno. Maarja uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram enzo, tja het zegt mij vrij weinig allemaal. Ok dat ik niet ff stukje ging rijden met die bus was mij al duidelijk. Tsja
1175 ?? Als dat ugl is dan is het wel Russisch dronken achtig hoor...

Ik had toen 495 en het was een behoorlijk avondje.......
Ik was hier...
pi_191535846
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef wielrennerdt het volgende:
wat zei je werkgever??
Nou niet blij natuurlijk, maar was nog wel begrijpelijk, ben blij dat ik die heb gebeld iig.

Maar wat hij wil weten is natuurlijk hoe snel weer terug dat rijbewijs. Tsja ik weet het ook niet? Als ik de datum in de papieren moet afwachten dan zijn we 2 maanden verder en dat is denk ik wel te veel. Dus tsja zal morgen de politie maar bellen? Of de officier of weet ik veel wie
  zondag 16 februari 2020 @ 12:56:07 #36
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191535853
quote:

[..]

Dam zit je op 2,60 terwijl je 0,54 mag hebben _O- _O_ :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 16 februari 2020 @ 12:56:24 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191535856
1175 microgram = 2,7 promille

Wettelijke limiet = 0,54 promille

Had je soms een krat op jezus :')
pi_191535858
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:55 schreef kree het volgende:
Nou niet blij natuurlijk, maar was nog wel begrijpelijk, ben blij dat ik die heb gebeld iig.

Maar wat hij wil weten is natuurlijk hoe snel weer terug dat rijbewijs. Tsja ik weet het ook niet? Als ik de datum in de papieren moet afwachten dan zijn we 2 maanden verder en dat is denk ik wel te veel. Dus tsja zal morgen de politie maar bellen? Of de officier of weet ik veel wie
Als je echt 2,7 promille hebt geblazen, dan zou ik er maar rekening mee houden dat je het voorlopig niet terug hebt. En dan niet eens door het strafrecht.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_191535862
Hoe kunnen ze me dagvaardden voor rijden onder invloed btw terwijl ze dat nooit hebben gezien?
pi_191535873
Dus een onverantwoordelijke lamzak.
  zondag 16 februari 2020 @ 12:57:26 #41
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191535875
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:56 schreef kree het volgende:
Hoe kunnen ze me dagvaardden voor rijden onder invloed btw terwijl ze dat nooit hebben gezien?
Waarom sta jij schade af te handelen als veroorzaker als je niet gereden hebt?
[/quote]
pi_191535935
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:57 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Waarom sta jij schade af te handelen als veroorzaker als je niet gereden hebt?
Tja ik was aan het inparkeren en ok dat valt dan weer onder rijden wss. Maar dit is onwijs niet te vergelijken met lam de weg op gaan. Maar ok zo krijg ik wel de procedure nu? Tsja het moet toch voor de rechter. Er is wmb geen wettelijk bewijs enzo afgezien van een boze buurman enzo die van alles al vertelde wat niet klopte..... er was nl totaal geen probleem geweest verder over die wat lak schade en was al bijna afgehandeld toen ik onderbroken werd door politie enzo..... tja wss hadden ze niks beters te doen ofzo. Onwijze trut btw die daar op het politie bureau
  zondag 16 februari 2020 @ 13:02:36 #43
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191535960
Weer een zuipschuit van de weg gehaald. Nederland is weer een stukje veiliger. *O*
pi_191535962
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:00 schreef kree het volgende:

[..]

Tja ik was aan het inparkeren en ok dat valt dan weer onder rijden wss. Maar dit is onwijs niet te vergelijken met lam de weg op gaan. Maar ok zo krijg ik wel de procedure nu? Tsja het moet toch voor de rechter. Er is wmb geen wettelijk bewijs enzo afgezien van een boze buurman enzo die van alles al vertelde wat niet klopte..... er was nl totaal geen probleem geweest verder over die wat lak schade en was al bijna afgehandeld toen ik onderbroken werd door politie enzo..... tja wss hadden ze niks beters te doen ofzo. Onwijze trut btw die daar op het politie bureau
Als dat echt het geval is dan zou ik eens met een advocaat gaan bellen... geen flauw idee of je hier iets mee kan, maar wie eist bewijst dus als jij echt alleen maar geparkeerd hebt en er zijn getuigen van kun je misschien iets van vermindering krijgen. Pin mij hier niet op vast ik ben geen jurist.
Ik was hier...
pi_191535963
Eenzijdig verhaal, misschien hebben je buren je vaker lam uit die bus zien stappen en vonden ze het nu wel genoeg.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:07:35 #46
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191536022
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:00 schreef kree het volgende:

[..]

Als je net over de limiet zou blazen had ik medelijden gehad misschien, dit is zo veel meer dat is gewoon debiel. En dan zit er ook nog wat tijd tussen het moment dat je in je auto stapte en de schade maakte en de meting op het politiebureau. :')
[/quote]
pi_191536024
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:02 schreef Questular het volgende:
Eenzijdig verhaal, misschien hebben je buren je vaker lam uit die bus zien stappen en vonden ze het nu wel genoeg.
Misschien vindt ik mijn buren wel allemaal tering klootzakken??
Wat de fuck maakt dit uit, trouwens waarom zou hun verhaal meer kloppen als mijn?

Politie heeft mij niet besturend een voertuig gepakt nl....
  zondag 16 februari 2020 @ 13:09:02 #48
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536039
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef kree het volgende:

[..]

Wat de fuck maakt dit uit, trouwens waarom zou hun verhaal meer kloppen als mijn?

Getuigen hebben dat kennelijk verklaard. En jijzelf waarschijnlijk ook. Dat is genoeg voor vervolging.
pi_191536059
Echt ik heb niemand in gevaar gebracht, dat ik teveel op had ok dat is duidelijk. Maar vraag me dan nog af of dat wel mocht door de politie?

Ok kijk die parkeer schade die dok ik desnoods zelf wel. Maar ja beetje jammer dit als er geen politie bij was geweest was dit nl nu al afgehandeld.

En ok ook hier worden gelijk aannames gedaan die echt niet waar zijn dus.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:12:43 #50
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536089
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef kree het volgende:
Echt ik heb niemand in gevaar gebracht, dat ik teveel op had ok dat is duidelijk. Maar vraag me dan nog af of dat wel mocht door de politie?

Ok kijk die parkeer schade die dok ik desnoods zelf wel. Maar ja beetje jammer dit als er geen politie bij was geweest was dit nl nu al afgehandeld.

Jij hebt een kras veroorzaakt op een auto. Je was niet in staat om die auto normaal te parkeren. Wat als een kind daar stond?

Je moet gewoon niet meer achter stuur gaan zitten als je ook al maar een biertje op hebt. Ik zou je energie niet in politie of je buren gaan steken maar in het zoeken naar een afkickkliniek.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:12:54 #51
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191536091
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:02 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Als dat echt het geval is dan zou ik eens met een advocaat gaan bellen... geen flauw idee of je hier iets mee kan, maar wie eist bewijst dus als jij echt alleen maar geparkeerd hebt en er zijn getuigen van kun je misschien iets van vermindering krijgen. Pin mij hier niet op vast ik ben geen jurist.
Ja de rechter is vast onder de indruk dat hij het binnen 20 meter al voor elkaar krijgt om schade te rijden met zo'n hoog alcoholniveau.
[/quote]
pi_191536092
Ben een voetganger nl op het moment dat ik aangesproken werd? En wat buren verklaren... tja vond er al niks van kloppen maargoed was beetje overdonderd door de situatie ook wel.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:13:24 #53
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536096
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef kree het volgende:

Ja, dat mag de politie. Deal with it.
Je kan nu wel om je heen gaan slaan hoe fout iedereen is en wat een kut buren je hebt, maar jij hebt bezopen die bus verplaatst en daarbij schade veroorzaakt. Niemand anders.

Google eens op zelfreflectie. :')
  zondag 16 februari 2020 @ 13:13:37 #54
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_191536101
Deze aandachtsbeluste ts nog gaan enablen in zijn wangedrag ook. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_191536114
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jij hebt een kras veroorzaakt op een auto. Je was niet in staat om die auto normaal te parkeren. Wat als een kind daar stond?

Je moet gewoon niet meer achter stuur gaan zitten als je ook al maar een biertje op hebt. Ik zou je energie niet in politie of je buren gaan steken maar in het zoeken naar een afkickkliniek.
Het is kortzichtig, Wel eens in een grote bedrijfsbus gereden? Ok ik heb die auto geschampt op zijn max want zat er niet hard tegen ofzo. Op die bus is sowieso niet eens schade dus ok ga er maar van uit dat die mensen eerlijk zijn en dat het door mij kwam. Naja best geef ze het voordeel vd twijfel.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:14:51 #56
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536116
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:13 schreef kree het volgende:
Ben een voetganger nl op het moment dat ik aangesproken werd? En wat buren verklaren... tja vond er al niks van kloppen maargoed was beetje overdonderd door de situatie ook wel.
Dus als ik iemand doodschiet en dan mn wapen op stoep leg en dan verder loop en zij mij pakken mogen ze me niets maken want op dat moment ben ik een voetganger?
pi_191536181
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dus als ik iemand doodschiet en dan mn wapen op stoep leg en dan verder loop en zij mij pakken mogen ze me niets maken want op dat moment ben ik een voetganger?
Tja jongens ok je kunt dit overdrijven he? Ik denk en weet dat dit echt te onwijs overdrijven gaat zijn. Ok ik zal wel aan het kortste eind trekken. En ben al de lul genoeg. Maar ok dat alles om een parkeer schade eigenlijk die zo opgelost was al.

Beetje overdreven denk?
  zondag 16 februari 2020 @ 13:21:23 #58
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536211
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef kree het volgende:

[..]

Tja jongens ok je kunt dit overdrijven he? Ik denk en weet dat dit echt te onwijs overdrijven gaat zijn. Ok ik zal wel aan het kortste eind trekken. En ben al de lul genoeg. Maar ok dat alles om een parkeer schade eigenlijk die zo opgelost was al.

Beetje overdreven denk?
Ik zou straks bij de rechter vooral het zelfde verhaal ophangen.

Kennelijk vind je het volkomen acceptabel op bezopen in je auto te stappen. Iedereen is fout, behalve jij. Hopelijk ga je minimaal 10 jaar het CBR traject in.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:23:00 #59
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_191536229
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef kree het volgende:

[..]

Beetje overdreven denk?
Het gaat niet om een parkeersschade maar om het feit dat je met 20 bier achter de kiezen achter het stuur van een grote bedrijfsbus kruipt. Beetje zelfreflectie zou wel op z’n plaats zijn.
pi_191536243
De richtlijn die hiervoor staat is overigens 15 maanden ontzegging van de rijbevoegdheid plus een taakstraf van 70 uur. Daardoor heb je dus ook een strafblad en kan je een VOG voor daarvoor relevante beroepen (zoals beroepsverkeer) ook vergeten.

Daarnaast krijg je te maken met het CBR, die met zo'n idiote hoeveelheid gegarandeerd je rijbewijs zal schorsen en een onderzoek naar je rijgeschiktheid zal opleggen. Dat bestaat uit een fysiek onderzoek, waarbij je gedurende lange tijd geen druppel alcohol kan drinken om je waardes voldoende te houden en een psychiatrisch onderzoek. Dat laatste is al helemaal een crime, daar slaagt de gemiddelde Nederlander ook niet voor.

Het feit dat je je rijbewijs voor je werk nodig hebt en het feit dat je überhaupt nog op je benen kon staan en een enigszins coherent verhaal hebt kunnen houden met 2,7 promille achter je kiezen werkt voor dat laatste overigens sterk verzwarend in plaats van ontlastend.
pi_191536253
tvp.
pi_191536388
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef kree het volgende:

[..]

Als je dronken een ongeluk maakt en uit de auto geslingerd wordt heeft de politie ook geen bewijs? :D
  zondag 16 februari 2020 @ 13:46:41 #63
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191536624
1175 ugl :D

Nou dat rijbewijs ben je voorlopig wel even kwijt hoor :D
pi_191536717
Ja lekker kut allemaal. Ok beetje overdreven allemaal?

Maargoed ga wel uitkering trekken enzo dan. Mijn werkgever is nog redelijk begrijpelijk. Maar lang rijbewijs kwijt zijn is einde werk wel.
pi_191536760
Mag de politie je op straat aanhouden en laten blazen en dan beweren een voertuig te hebben bestuurd zonder het zelf gezien te hebben?

Dat doen ze nu nl met mij.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:57:22 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536776
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:56 schreef kree het volgende:
Mag de politie je op straat aanhouden en laten blazen en dan beweren een voertuig te hebben bestuurd zonder het zelf gezien te hebben?

Ze hebben getuigen he :)
  zondag 16 februari 2020 @ 13:58:04 #67
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536790
quote:

Wat heb je zelf verklaard aan de politie?
  zondag 16 februari 2020 @ 13:58:18 #68
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191536793
quote:

Is al een paar keer gezegd kree. Natuurlijk mag dat. Ga nou niet voor de rechter ontkennen dat jij de bestuurder was :')
pi_191536795
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ze hebben getuigen he :)
Ja een pissed overbuur die ik niet ken en die een hekel aan mij heeft of graag actie wil zien. Want zijn verklaring weegt zwaarder als die van mij ofzo?
pi_191536815
quote:
11s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef nostra het volgende:
2,7 promille, sodeju.
Is this shit srs?
pi_191536825
Dat je niet achter je stuur in coma bent geraakt, kolere.
pi_191536827
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:58 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Wat heb je zelf verklaard aan de politie?
Zo weinig mogelijk of althans wel de waarheid. Maar serieus ik ken dit hele systeem niet maar ik voelde me onder druk gezet en zelfs ook dreigementen van de officier zal dit en dat denken als je niet zegt wat we willen enzo.

Fucking alsof ik iemand vermoord heb en hoorde ze btw allemaal heel grappig doen tijdens hun lunch pauze pf weet ik veel wat. Was hun enige klant wss die avond dus die konden ze even goed pakken.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:01:15 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191536832
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Is this shit srs?
quote:

[..]

zondag 16 februari 2020 @ 14:01:59 #74
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191536839
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:00 schreef kree het volgende:

[..]

Zo weinig mogelijk of althans wel de waarheid. Maar serieus ik ken dit hele systeem niet maar ik voelde me onder druk gezet en zelfs ook dreigementen van de officier zal dit en dat denken als je niet zegt wat we willen enzo.

Fucking alsof ik iemand vermoord heb en hoorde ze btw allemaal heel grappig doen tijdens hun lunch pauze pf weet ik veel wat. Was hun enige klant wss die avond dus die konden ze even goed pakken.
Je hebt dus verklaard dat je het voertuig verplaatst hebt?
pi_191536844
Al met al die hele schade had 4 min nog geduurd en ff dingen schade invullen. Nu 4 uur op bureau en rijbewijs weg en politie rechter en cbr... ok damn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')