Ja nouja had al niet anders verwacht hoor toen ik dit poste. Maar ok tuurlijk wil ik best opkomen voor die schade enzo. En betaal het zelf wel desnoods als jet al niet verzekering is.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit vind ik behoorlijk lomp en zonder empathie. Kan me voorstellen dat TS zich hartstikke beroerd voelt.
TS heeft stomdronken achter het stuur gezeten, hangt een ongeloofwaardig verhaal op over twee biertjes en laat vooral blijken dat hij vind dat het allemaal maar onzin is. En iedereen is fout, behalve hij.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit vind ik behoorlijk lomp en zonder empathie. Kan me voorstellen dat TS zich hartstikke beroerd voelt.
Nee, terechtquote:Op zondag 16 februari 2020 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja had al niet anders verwacht hoor toen ik dit poste. Maar ok tuurlijk wil ik best opkomen voor die schade enzo. En betaal het zelf wel desnoods als jet al niet verzekering is.
\
Nou gaat dit denk als ze me veroordelen 5000 plus kosten ofzo? Beetje wel overdreven he?
Hoe kan je dan een ongeluk veroorzaken? Want uit je verhaal lees ik dat je tegenover de politie bekende dat je door de bus te verplaatsen een andere auto had beschadigd. En door die bus te verplaatsen liep toch echt de motor.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Achter het stuur met lopende motor? Waar haal je die vandaan? Dat was nl niet zo. Niet voor mensen erbij kwamen en zeker niet voor de politie er was?
Ik heb het niet gemerkt? Het was een heel klein schampje dan wel. En dat is ook te zien aan de schade. Dat die mensen naar buiten kwamen en het zeiden was pas de eerste keer dat ik dacht van ok dat kan wellicht? Het krasje had er ook btw net zo goed al kunnen hebben gezeten? Maargoed geef hun voordeel van de twijfel dan maar en wil het afhandelen en krijg ineens politie gezeik erbij?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoe kan je dan een ongeluk veroorzaken? Want uit je verhaal lees ik dat je tegenover de politie bekende dat je door de bus te verplaatsen een andere auto had beschadigd. En door die bus te verplaatsen liep toch echt de motor.
Maar dan draaide de motor toch.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het niet gemerkt? Het was een heel klein schampje dan wel. En dat is ook te zien aan de schade. Dat die mensen naar buiten kwamen en het zeiden was pas de eerste keer dat ik dacht van ok dat kan wellicht? Het krasje had er ook btw net zo goed al kunnen hebben gezeten? Maargoed geef hun voordeel van de twijfel dan maar en wil het afhandelen en krijg ineens politie gezeik erbij?
Waarom zou ik empathie moeten hebben voor iemand die met z'n dronken kop achter het stuur kruipt?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Die politie is nog het minste van je gezeik.
Je gaat een innige band met het CBR opbouwen, geloof me.
En dat heeft de politie gezien op ambtseed?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:59 schreef -river- het volgende:
Verkeersdeelnemer: ‘elke persoon die bedieningsorganen van een motorrijtuig hanteert en door middel daarvan de voortbeweging en de rijrichting van het motorrijtuig beïnvloedt’.
Dat heb je ze zelf verteld slimmerd.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
En dat heeft de politie gezien op ambtseed?
Dat hoeft niet, je bekende zelf al en er waren getuigen.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
En dat heeft de politie gezien op ambtseed?
Door te blijven zuipen zet je jezelf buitenspel in de maatschappijquote:Op zondag 16 februari 2020 15:03 schreef kree het volgende:
Js Nouja vind een heel kleine parkeerschade wel even iets anders als stomdronken de a2 over crossen ofzo.
Maar ok krijg dezelfde straf dus wss. Nouja jongens bijstand here I come weer. Fuck het dan maar ook heb niet eens zin meer om moeite te doen enzo om mee te draaien in een “ normale”. Maatschappij. Qua geld scheelt het ook niet eens veel.
Ik was allang al geparkeerd toen die mensen naar buiten kwamen, ik was me onwijs van geen kwaad bewust nl tot dat ze zeiden je hebt er tegen aan gezeten. Ok lamp erbij gepakt en nog eens gekeken idd ja krasje ongeveer op hoogte van mijn bumper. Ok ik dacht naja kan handel dat ff af met schade formulier. Kwartier later ineens politie en nog geen minuut later scheldende overbuur ( ok weten wie de politie belde dus). Daarna zie topic.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kree, kun je nog ff uitleggen waarom de motor niet draaide?
Het is je eigen schuld, maar dat wil niet zeggen dat het niet vervelend is.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was allang al geparkeerd toen die mensen naar buiten kwamen, ik was me onwijs van geen kwaad bewust nl tot dat ze zeiden je hebt er tegen aan gezeten. Ok lamp erbij gepakt en nog eens gekeken idd ja krasje ongeveer op hoogte van mijn bumper. Ok ik dacht naja kan handel dat ff af met schade formulier. Kwartier later ineens politie en nog geen minuut later scheldende overbuur ( ok weten wie de politie belde dus). Daarna zie topic.
Het was echt nl in nog geen half uur netjes afgerond en nu heb ik 4 uur op het politie burea gezeten en met echt best zware straffen boven mijn hoofd enzo afgezien nog van geen werk meer. En wat me het geestelijk aan gaat doen, want ben het echt aardig zat nu wel kan ik je vertellen. Heb er geen zin meer in enzo om al die moeite maar weer te doen enzo......
Thanks het is ook zo, Maar wat ik maar wil zegen het had zo makkelijker allemaal gekunt incl de evt schade dan. Tja nu weet ik het ook niet? Die mensen nemen zelf maar contact op het nr van bedrijf staat op die bus iig.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is je eigen schuld, maar dat wil niet zeggen dat het niet vervelend is.
Ik wens je sterkte.
Ik hoop het maar. Maar maak me ernstig zorgen wel. Het is ook pas over paar maanden enzo, ok dat maakt me niet uit rijbewijs is hier het probleem ik kan nl niet werken nu....quote:Op zondag 16 februari 2020 15:17 schreef -river- het volgende:
Gewoon even afwachten en kom je er bij de politie rechter met een boete vanaf omdat het de eerste keer was.
Euh nee? Zo ging het toch wel? Ze wilden identiteit zien ok dat is normaal denk ik. Naja toen kwam er pas buur drama maken moest blazen en ze namen mijn rijbewijs af gelijk... ok niet volgens procedure dan?quote:Op zondag 16 februari 2020 15:24 schreef ZarB het volgende:
Je rijbewijs wordt niet direct afgepakt na een twijfelachtige verrichting en een burenruzie. Ik vermoed dat jij jouw realiteit iets anders is dan de werkelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |