abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191539468
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:01 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee.
Nee, want jij bent er één van het type die ten koste van alles z'n stoere identiteit wil waarborgen, ondanks dat het één grote poppenkast betreft.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:03:23 #227
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191539479
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

Je kunt je natuurlijk afvragen in hoeverre het z'n directe veiligheid ten goede komt als hij direct als één of andere pariah wordt behandeld terwijl er feitelijk weinig gebeurd is.
Hij heeft gedronken en schade gereden, toch?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191539486
Het alcohol promillage is het grootste probleem, die is zo hoog.
pi_191539491
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij heeft gedronken en schade gereden, toch?
Goh geen idee, zal ik de OP maar eens lezen?
pi_191539498
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:02 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Nee, want jij bent er één van het type die ten koste van alles z'n stoere identiteit wil waarborgen, ondanks dat het één grote poppenkast betreft.
Ik ben een vrouw en de rechtspraak is geen grote poppenkast.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:05:08 #231
Why is all the rum gone?
pi_191539511
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Goh geen idee, zal ik de OP maar eens lezen?
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 00:33 schreef kree het volgende:
Nah ok mocht net weg, maar taxi gebeld omdat ze me niet even terug wilden brengen.

Heel lang verhaal in het kort, Ok heel klein krasje en heb het echt over 5cm max met klein beetje schade met inparkeren.\\

Allemaal geen drama had dat zo betaald voor ze. Maarja buren mee bemoeien politie erbij en toen moest ik blazen. Had fucking niet eens gereden enzo alleen in parkeer actie. Rijbewijs ingevorderd 4 uur op politie bureau gezeten. Gvd zeg. Nou ga wel weer bijstand trekken :'( :'( :'( :'(
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191539515
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Zijn veiligheid zal weinig mensen boeien. Eerder die van anderen.
Nja als je nog geen alcoholist was, dan wordt je het wel van hoe mensen hier reageren. Hemeltje Christus te paard.
pi_191539530
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:02 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Viesmad.
pi_191539543
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:29 schreef ZarB het volgende:

[..]

Heb je niet wat meer op je kerfstok? En heeft de politie je op heterdaad betrapt met rijden?
Nee niks eigenlijk?
Do what you love, love what you do!
pi_191539604
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:35 schreef -river- het volgende:

[..]

Mee eens, ziet hij zijn fout in dan valt er heus iets te regelen aangezien het zijn eerste keer is en hij parkeerde enkel de auto. Ook met zijn werk zullen ze rekening houden en hij is niet daadwerkelijk betrapt met gevaarlijk rijgedrag.
Ik zie de fout echt wel in hoor? Daar niet van, maar het was geen gevaarlijk weg gedrag of iets ofzo. Eigenlijk ben ik staande gehouden door de politie en moeten blazen terwijl ik geen auto bestuurde en er buiten stond om de schade af te handelen. Tja noem het down play. Maar zo i8s het ook gewoon geweest. Ok rijbewijs is het belangrijkste nu schade of boete zal me aan me reet roesten
  zondag 16 februari 2020 @ 17:12:32 #236
Why is all the rum gone?
pi_191539637
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef kree het volgende:

maar het was geen gevaarlijk weg gedrag of iets ofzo.
Je rijdt met je dronken kop schade en je probeert er mee weg te komen. Dan ben je toch gewoon een asociale klootzak?
pi_191539644
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:38 schreef Treinhoer het volgende:
1175, dan ben je een alcoholist. _O- De tering, dan wil je het nog downplayen ook. Ik hoop dat ze je rijbewijs voor altijd afnemen en je nooit meer in een auto mag stappen.
TS zegt dat het zijn eerste keer is, maar ken toevallig iemand, daar was het overigens niet zijn eerste keer hoor, maar die moest blazen met ongeveer het zelfde en was geloof ik een jaar of 3 zijn rijbewijs kwijt. Met (ik geloof) maandelijks bloed prikken of hij niet meer zoop anders kreeg hij sowieso zijn rijbewijs niet meer terug. Naast flinke boetes natuurlijk.

Edit: die was toevallig ook zijn auto aan het weg zetten (echt waar) naar de parkeer garage paar meter verder op.

[ Bericht 5% gewijzigd door anndb op 16-02-2020 17:18:55 ]
pi_191539652
met 1175 gaan rijden en het dan goed proberen te praten _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_191539681
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en de rechtspraak is geen grote poppenkast.
Heb je toevallig ook gedronken?
pi_191539687
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:12 schreef anndb het volgende:

[..]

TS zegt dat het zijn eerste keer is, maar ken toevallig iemand, daar was het overigens niet zijn eerste keer hoor, maar die moest blazen met ongeveer het zelfde en was geloof ik een jaar of 3 zijn rijbewijs kwijt. Met (ik geloof) maandelijks bloed prikken of hij niet meer zoop anders kreeg hij sowieso zijn rijbewijs niet meer terug. Naast flinke boetes natuurlijk.
De eerste keer dat hij gepakt is.
Ik heb sterk het vermoeden dat hij vaker met een slokje op rijdt.
pi_191539705
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zie de fout echt wel in hoor? Daar niet van, maar het was geen gevaarlijk weg gedrag of iets ofzo. Eigenlijk ben ik staande gehouden door de politie en moeten blazen terwijl ik geen auto bestuurde en er buiten stond om de schade af te handelen. Tja noem het down play. Maar zo i8s het ook gewoon geweest. Ok rijbewijs is het belangrijkste nu schade of boete zal me aan me reet roesten
Ik weet niet zeker of dit alles wel echt waar is, maar als je de waarheid spreekt dan hang je echt met 2.7, jij wil echt niet weten wat de max straf is, dus als het echt waar is dan toon maar heel veel berouw.
pi_191539717
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook gedronken?
Ik drink geen alcohol.
pi_191539740
Tis waar allemaal hoor wat ik zeg. ,maar ok ik weet het ook niet kan beter haast mezelf maar ombrengen want het ziet er niet echt best uit als ik dit zo lees.

Bij wijze van spreken dus natuurlijim. Maar ben niet onwijs happy nu
pi_191539774
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:18 schreef kree het volgende:
Tis waar allemaal hoor wat ik zeg. ,maar ok ik weet het ook niet kan beter haast mezelf maar ombrengen want het ziet er niet echt best uit als ik dit zo lees.

Het is logisch dat je niet happy bent, maar hoe kan het dat je 1175 ugl blaast? Dan heb je toch niet 2 bier op?
Doei
pi_191539775
quote:

Je gaat jezelf toch niet ombrengen door een stelletje FOK!kers.
pi_191539777
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:06 schreef Questular het volgende:

[..]

Viesmad.
Ik heb een resting bitch face, oké?!
pi_191539785
quote:

Het is ook een kutsituatie voor je.
Maar ook voor jou geldt: What doesn’t kill you, makes you stronger. Je overleeft het wel.
pi_191539791
quote:

Dat is natuurlijk ook wat overdreven, maargoed, dit zal natuurlijk geen grap worden. Je zou met een advocaat op gronden van werk wellicht (voorlopig) je rijbewijs versneld terug kunnen krijgen, maar de uiteindelijke straf zal niet om te lachen zijn. Tenzij ze het zo druk hebben toevallig, dat had een vriend van mij. Die mocht echt in zijn handjes knijpen, die kwam bij de rechter en zei het is verjaard, je hebt echt geluk. Maargoed, weet niet of jij zo veel geluk zal hebben nu.
pi_191539834
Jawel het komt wss ook allemaal wel weer goed enzo. Maarja vooralsnog weet ik sowieso niet hoe dit op te lossen.... en ok die schade is ok dat neem ik voor mijn rekening hoor, Maar het hele vervolg heb ik beetje mijn twijfels over enzo. Maargoed kans bij de rechter denk om dat uit te leggen
pi_191539837
Ik zou ook niet happy zijn de dag nadat ik voor 1175 ugl (geen idee hoeveel bier overigens dat is, iemand?) heb gedronken. Heb je vast wel een katertje _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')