Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. Let op, het is hier een spel. Praten met inhoud mag, maar het spel staat centraal.
haags_kwartiertje telt niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Heb een beetje respect voor elkaar.
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
SPOILER: Tussenstand 07:30 uur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tussenstand 14:30 uur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tussenstand 21:30 uur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje Seizoen 2: haags_kwartiertje Seizoen 3: Dr.Mikey Seizoen 4: haags_kwartiertje Seizoen 5: haags_kwartiertje Seizoen 6: Dr.Mikey Seizoen 7: Nattekat Seizoen 8: Limoentjuh Seizoen 9: Grrrrrrrr Seizoen 10: aloa Seizoen 11: I. Seizoen 12: devzero Seizoen 13: Driepink Seizoen 14: Nattekat Seizoen 15: markdeajaxfan Seizoen 16: Limoentjuh Seizoen 17: dud0r Seizoen 18: moemoe Seizoen 19: Cinderelladreamer Seizoen 20: Limoentjuh Seizoen 21: MaGNeT Seizoen 21,5: devzero Seizoen 22: haags_kwartiertje Seizoen 23: skysherrif Seizoen 24: PoezeligDing Seizoen 25: mario390
SPOILER: Rijm winnaar januari mario390
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op donderdag 13 februari 2020 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende: Wat het overleven van fok betreft was de sluiting van DTS wel een absurd slecht besluit trouwens
Op donderdag 13 februari 2020 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende: Wat het overleven van fok betreft was de sluiting van DTS wel een absurd slecht besluit trouwens
Ja
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ja daarom hebben ze het ook weer open gegooid..
Vooral Flippie was er van overtuigd dat mensen gewoon in de sc zouden gaan posten en dat het nauwelijks verschil zou maken dat dts dicht was
Gewoon verkopen en hopelijk daarvan een beetje kunnen rentenieren
Dat had hij veel eerder moeten doen. Op het hoogtepunt van de internetfora. Die zijn nu compleet ingehaald door andere vormen van social media. Dat geldt niet alleen voor fok. Ik merk het op alle fora waar ik veel kwam/kom, ook internationale.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Wat was de reden?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Officieel: DTS is een bron van onrust en kwaadwillende individuen en de users hebben het zelf verpest.
Officieus: DTS is achter de schermen altijd bijzonder ongeliefd geweest (vraag me niet waarom want ik heb geen idee) en het wangedrag van 2-3 users werd als excuus gebruikt om de reeks dan maar te stoppen. Het hele gesodemieter had met 1 of 2 bans gestopt kunnen worden.
Officieel: DTS is een bron van onrust en kwaadwillende individuen en de users hebben het zelf verpest.
Officieus: DTS is achter de schermen altijd bijzonder ongeliefd geweest (vraag me niet waarom want ik heb geen idee) en het wangedrag van 2-3 users werd als excuus gebruikt om de reeks dan maar te stoppen. Het hele gesodemieter had met 1 of 2 bans gestopt kunnen worden.
Dat had hij veel eerder moeten doen. Op het hoogtepunt van de internetfora. Die zijn nu compleet ingehaald door andere vormen van social media. Dat geldt niet alleen voor fok. Ik merk het op alle fora waar ik veel kwam/kom, ook internationale.
Er moet toch een hoop data te verzamelen zijn hier.
Klopt wel. En ik denk ook niet dat hij er nou echt veel inkomsten aan overhoudt. Met al die rare sprongen als understrepen van teksten: bol laptop zusje
Klopt wel. En ik denk ook niet dat hij er nou echt veel inkomsten aan overhoudt. Met al die rare sprongen als understrepen van teksten: bol laptop zusje
Hij leeft er van als ik het goed begrijp, en niet in een flatje 10 hoog in een achterbuurt dus dan mag je niet klagen
Uit de kosten komen is al heel wat met zulke dingen volgens mij
Lijkt mij ook sterk. Zoveel brengen pageviews ook niet op.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende: En je ziet nu ook dat DTS steeds behoorlijk wat nieuwe users blijft trekken. Het is gewoon een succesnummer, klaar
En oude users die totaal opgebrand niet meer durven in te loggen op fok
Eerlijk, omdat het hier gezelliger is want mijn oude sc is uitgestorven. De meeste mensen met hersens zijn weg.
Ik ben hier om 2 redenen blijven hangen. Het spelelement. Dat had in het begin echt iets bijzonder verslavends (dat kan elke winnaar wel bevestigen denk ik ) en op de uitbarstingen en relletjes na vind ik het hier gezelliger dan in welke andere SC dan ook.
Ik ben hier om 2 redenen blijven hangen. Het spelelement. Dat had in het begin echt iets bijzonder verslavends (dat kan elke winnaar wel bevestigen denk ik ) en op de uitbarstingen en relletjes na vind ik het hier gezelliger dan in welke andere SC dan ook.
Op de een of andere manier keer je hier toch altijd weer terug idd
Dat punten was dan denk ik voordat het hier druk was? Dan is het leuk ja. Ben ook wel een winnaar maar dan in kennis/ bordspellen. Hier is het echt niet te doen maar wel heel gezellig.
Verslavend zeker dit. En DTS is net een bruin café, er komt hier van alles. Daarom wel leuk
Dat punten was dan denk ik voordat het hier druk was? Dan is het leuk ja. Ben ook wel een winnaar maar dan in kennis/ bordspellen. Hier is het echt niet te doen maar wel heel gezellig.
Toen ik won was het misschien nog wel erger, en daarna is het een periode echt absurd erg geweest zelfs. Daarna is het wat afgezwakt maar het is hier heel lang zo geweest dat je niet won als je niet een maand lang je slaap 'wat minder belangrijk' vond zeg maar
Toen ik won was het misschien nog wel erger, en daarna is het een periode echt absurd erg geweest zelfs. Daarna is het wat afgezwakt maar het is hier heel lang zo geweest dat je niet won als je niet een maand lang je slaap 'wat minder belangrijk' vond zeg maar
Ik had vorige maand al beetje zwaar om op 3 te blijven
Okay obsessed. Snap het wel, als het kan. En je geen andere interesses hebt om bijna chronisch je slaap over te verliezen.
Okay obsessed. Snap het wel, als het kan. En je geen andere interesses hebt om bijna chronisch je slaap over te verliezen.
DTS wérd de interesse Toen ik eenmaal op koers lag om te winnen werd het ook echt iets van:"ja, eigenlijk is het bezopen dat ik er zoveel tijd in stop, maar nog twee weken en dan heb ik wél mooi gewonnen!"
Toen ik mee ging doen en zag hoe het er hier aan toe ging was dat ook al heel snel een doel, ik moest en zou een keer winnen Kostte wel meer kruim dan ik verwacht had.
DTS wérd de interesse Toen ik eenmaal op koers lag om te winnen werd het ook echt iets van:"ja, eigenlijk is het bezopen dat ik er zoveel tijd in stop, maar nog twee weken en dan heb ik wél mooi gewonnen!"
Toen ik mee ging doen en zag hoe het er hier aan toe ging was dat ook al heel snel een doel, ik moest en zou een keer winnen Kostte wel meer kruim dan ik verwacht had.
Obsessieve persoonlijkheid, zeer competitief, wil altijd controle hebben. Het is niet voor niks dat hij zichzelf uit de score heeft laten halen
En hij is niet de enige. Jij bent er ook tijdelijk uit geweest en zo zijn er wel meer voormalige winnaars die al dan niet tijdelijk zichzelf uit de score hebben laten halen. Dus ja, het heeft nogal een verslavend element
En AiU werd ook helemaal moe van wadslak toen die probeerde te winnen.
Obsessieve persoonlijkheid, zeer competitief, wil altijd controle hebben. Het is niet voor niks dat hij zichzelf uit de score heeft laten halen
En hij is niet de enige. Jij bent er ook tijdelijk uit geweest en zo zijn er wel meer voormalige winnaars die al dan niet tijdelijk zichzelf uit de score hebben laten halen. Dus ja, het heeft nogal een verslavend element
Oké. Nou ja dat zou ik een week volhouden en dan heb ik weer een nieuwe obsessie dus laat in zijn geheel maar gewoon zitten.
Na een week komt meestal wel de eerste "Godverdomme man, wat ben ik eigenlijk aan het doen?" ja. Maar ik wilde ook niet dat al die moeite voor niks was en werd flink aangemoedigd door @Limoentjuh en ook anderen, dat helpt
Zelf ook vaak zat per DM peptalks gehouden met nieuwe nr 1's dat ze vol moesten houden
Na een week komt meestal wel de eerste "Godverdomme man, wat ben ik eigenlijk aan het doen?" ja. Maar ik wilde ook niet dat al die moeite voor niks was en werd flink aangemoedigd door @:Limoentjuh en ook anderen, dat helpt
Zelf ook vaak zat per DM peptalks gehouden met nieuwe nr 1's dat ze vol moesten houden
Ah ja Naja heb voldoende zelfkennis inmiddels. Hou het wel gewoon bij artikelen lezen tot 4 uur en dan eens denken Jezus je hebt ze nou allemaal wel gelezen hoor ga slapen.
En dat zet ik dan in bij kennisspelen onder het genot van mensen en dan win ik altijd
Ik moet zeggen, ik ben ook wel blij dat de kriebel is gaan liggen bij mij. Heb echt nog diverse keren aan het begin van de maand gehad dat ik dacht:"En nou ga ik die tweede titel binnen halen! ".
In januari had ik de eerste dag ook iets van 120 punten en stond ik al een eind los, toen heb ik bewust anderhalve dag of zo hier niet of nauwelijks gepost omdat ik niet weer meegesleept wilde worden
Ik moet zeggen, ik ben ook wel blij dat de kriebel is gaan liggen bij mij. Heb echt nog diverse keren aan het begin van de maand gehad dat ik dacht:"En nou ga ik die tweede titel binnen halen! ".
In januari had ik de eerste dag ook iets van 120 punten en stond ik al een eind los, toen heb ik bewust anderhalve dag of zo hier niet of nauwelijks gepost omdat ik niet weer meegesleept wilde worden
Op donderdag 13 februari 2020 23:18 schreef 00wildchild het volgende: Sta je daar met je wallen je kind weg te brengen of half aanwezig in de les MAAR je weet wel alles over een onderwerp. En OOIT komt dat van pas.
Of met 500 punten voorsprong. En dan komt je naam toch maar mooi in het lijstje van winnaars en krijg je een kekke rijm van Bolke ( ) & Bolke ( )
Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende: Nog een jaartje of 2 DTS en het winnaarslijstje wordt zo groot dat we dat ook in een spoiler moeten zetten
Vast nooit gedacht toen het spel werd bedacht
In het begin waren er geen seizoenen. Gewoon een strijd om op plek 1 te komen. Dat was wel mijn piekmoment
Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende: Nog een jaartje of 2 DTS en het winnaarslijstje wordt zo groot dat we dat ook in een spoiler moeten zetten
Ja weet ik. Seizoenen hebben het spel helemaal groot gemaakt denk ik
Ja dat denk ik ook. Het was vooral omdat haags al zover voorstond bij de algemene stand dat dat niet vol te houden was. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een algemeen klassement vanaf het begin @bondage
In het begin waren er geen seizoenen. Gewoon een strijd om op plek 1 te komen. Dat was wel mijn piekmoment
Toen had je nog lui als carltonbanks die een paar dagen op 1 stonden en dan weer weg gingen. Als we toen al in seizoenen hadden gedaan had stienstruis/piet piraat maand 2 gewonnen, ik maand 3 Ik ben vergeten wie maand 1 dan had gewonnen. Haags kwam pas echt in maand 4 of 5 uit de startblokken.
Op een gegeven moment waren de verschillen tussen de #1 t/m 10 zo groot dat er weinig beweging kwam en zal komen in weken, dan "moest" er wel seizoenen komen
Toen had je nog lui als carltonbanks die een paar dagen op 1 stonden en dan weer weg gingen. Als we toen al in seizoenen hadden gedaan had stienstruis/piet piraat maand 2 gewonnen, ik maand 3 Ik ben vergeten wie maand 1 dan had gewonnen. Haags kwam pas echt in maand 4 of 5 uit de startblokken.
Ik zelf ook pas in de 2e of 3e maand denk ik ja. Misschien had ik toen ook nog wel een seizoensprijsje kunnen pakken
Op donderdag 13 februari 2020 23:30 schreef noodgang het volgende: Soms best leuk om de eerste topics nog door te nemen, er zijn heel wat mooie types voorbij gekomen
Nogal ja
Op donderdag 13 februari 2020 23:30 schreef noodgang het volgende: Soms best leuk om de eerste topics nog door te nemen, er zijn heel wat mooie types voorbij gekomen
appartementencomplex: wat wil je zien? devzero: topless vrouwen boven op een middeleeuwse fort appartementencomplex: insert 30 pics van topless vrouwen boven op een middeleeuwse fort devzero: japanse oma's in italiaanse gondola's appartementencomplex: insert 30 pics van japanse oma's in italiaanse gondola's
Ik zei tegen Mario dat ik hier echt niet ging posten.
Ik had het topic ook al heel vaak voorbij zien komen in de AT 's nachts. Dan zat ik wat te fokken en op alles wat me ook maar remotely boeiend leek te reageren. Maar bij "Dodetopicspel" en ONZ dacht ik eerst heel lang:"Dat klinkt echt kut, en ik ga echt niet in ONZ posten, stelletje mongolen daar.....".
Ik had het topic ook al heel vaak voorbij zien komen in de AT 's nachts. Dan zat ik wat te fokken en op alles wat me ook maar remotely boeiend leek te reageren. Maar bij "Dodetopicspel" en ONZ dacht ik eerst heel lang:"Dat klinkt echt kut, en ik ga echt niet in ONZ posten, stelletje mongolen daar.....".
Ik vond juist ONZ het meest boeiende aan FOK! Painttopics enzo
Ik snapte ook niet wat de bedoeling was.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Op zondag 18 maart 2018 05:02 schreef Grrrrrrrr het volgende: Dit is wel echt een topic waar ik vast nog wel eens met mn dronken kop kom posten in de toekomst.
Op donderdag 13 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende: ik was net in slaap gepleurd voor ik de wekker had gezet enige wat nu nog een beetje open is is de mcdonalds
dus ik ga me het ongans vreten @:dud0r @:haags_kwartiertje
Oi! Doe mij eoa burger met bacon! Nee wacht, doe er maar twee!
Op donderdag 13 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende: ik was net in slaap gepleurd voor ik de wekker had gezet enige wat nu nog een beetje open is is de mcdonalds
dus ik ga me het ongans vreten @:dud0r @:haags_kwartiertje
Bohhh heb al de hele avond honger maar hebben niets in huis
Op zondag 18 maart 2018 05:02 schreef Grrrrrrrr het volgende: Dit is wel echt een topic waar ik vast nog wel eens met mn dronken kop kom posten in de toekomst.
Op vrijdag 14 februari 2020 00:02 schreef 00wildchild het volgende: Ik kreeg ooit op een stage eens de schrik van mijn leven toen ik onder een gemonteerde video door een collega m.arcel.f.ilms zag staan.