5 uur is ook veel te vroeg om op te staanquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:07 schreef 00wildchild het volgende:
Maar heb ook best vaak om 5 uur hier op fok gezeten en dat zelfs jullie lagen te pitten.
DTS wérd de interessequote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Okay obsessed.Snap het wel, als het kan. En je geen andere interesses hebt om bijna chronisch je slaap over te verliezen.
Elke 60 seconden vanaf de voorgaande post.quote:
Hoe zou haags dat doen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
DTS wérd de interesseToen ik eenmaal op koers lag om te winnen werd het ook echt iets van:"ja, eigenlijk is het bezopen dat ik er zoveel tijd in stop, maar nog twee weken en dan heb ik wél mooi gewonnen!"
Toen ik mee ging doen en zag hoe het er hier aan toe ging was dat ook al heel snel een doel, ik moest en zou een keer winnenKostte wel meer kruim dan ik verwacht had.
Oké. Nou ja dat zou ik een week volhouden en dan heb ik weer een nieuwe obsessie dus laat in zijn geheel maar gewoon zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Elke 60 seconden vanaf de voorgaande post.
Obsessieve persoonlijkheid, zeer competitief, wil altijd controle hebben. Het is niet voor niks dat hij zichzelf uit de score heeft laten halenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Obsessieve persoonlijkheid, zeer competitief, wil altijd controle hebben. Het is niet voor niks dat hij zichzelf uit de score heeft laten halen![]()
En hij is niet de enige. Jij bent er ook tijdelijk uit geweest en zo zijn er wel meer voormalige winnaars die al dan niet tijdelijk zichzelf uit de score hebben laten halen. Dus ja, het heeft nogal een verslavend element![]()
En AiU werd ook helemaal moe van wadslak toen die probeerde te winnen.
Na een week komt meestal wel de eerste "Godverdomme man, wat ben ik eigenlijk aan het doen?" ja. Maar ik wilde ook niet dat al die moeite voor niks was en werd flink aangemoedigd door @Limoentjuh en ook anderen, dat helptquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké. Nou ja dat zou ik een week volhouden en dan heb ik weer een nieuwe obsessie dus laat in zijn geheel maar gewoon zitten.
Dat is duidelijk idd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Obsessieve persoonlijkheid, zeer competitief, wil altijd controle hebben. Het is niet voor niks dat hij zichzelf uit de score heeft laten halen![]()
En hij is niet de enige. Jij bent er ook tijdelijk uit geweest en zo zijn er wel meer voormalige winnaars die al dan niet tijdelijk zichzelf uit de score hebben laten halen. Dus ja, het heeft nogal een verslavend element![]()
Ben blij dat ik hier nu pas post en niet een jaar of wat geleden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
Conclusie;het doet wel iets met je wanneer je hier post.
Mwoh, hoe hoger je staat hoe meer het in je kop gaat zitten. Iedereen is natuurlijk op z'n minst een beetje competitiefquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
Conclusie;het doet wel iets met je wanneer je hier post.
Ah ja Naja heb voldoende zelfkennis inmiddels. Hou het wel gewoon bij artikelen lezen tot 4 uur en dan eens denken Jezus je hebt ze nou allemaal wel gelezen hoor ga slapen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na een week komt meestal wel de eerste "Godverdomme man, wat ben ik eigenlijk aan het doen?" ja. Maar ik wilde ook niet dat al die moeite voor niks was en werd flink aangemoedigd door @:Limoentjuh en ook anderen, dat helpt![]()
Zelf ook vaak zat per DM peptalks gehouden met nieuwe nr 1's dat ze vol moesten houden
Sommigen begonnen op slak af te geven vanwege zijn wat agressievere bolk stijl en daar kon ze niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben ook wel blij dat de kriebel is gaan liggen bij mij. Heb echt nog diverse keren aan het begin van de maand gehad dat ik dacht:"En nou ga ik die tweede titel binnen halen!quote:
Hij was dan ook niet altijd even aardig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommigen begonnen op slak af te geven vanwege zijn wat agressievere bolk stijl en daar kon ze niet zo goed tegen.
Ik doe met je meequote:Op donderdag 13 februari 2020 23:17 schreef InverHouse het volgende:
Ik ga het niet weer doen in ieder geval.![]()
Wel proberen in de top 10 te blijven.
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik ben ook wel blij dat de kriebel is gaan liggen bij mij. Heb echt nog diverse keren aan het begin van de maand gehad dat ik dacht:"En nou ga ik die tweede titel binnen halen!".
In januari had ik de eerste dag ook iets van 120 punten en stond ik al een eind los, toen heb ik bewust anderhalve dag of zo hier niet of nauwelijks gepost omdat ik niet weer meegesleept wilde worden
Of met 500 punten voorsprong. En dan komt je naam toch maar mooi in het lijstje van winnaars en krijg je een kekke rijm van Bolke (quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
Sta je daar met je wallen je kind weg te brengen of half aanwezig in de les MAAR je weet wel alles over een onderwerp.En OOIT komt dat van pas.
Verwacht ik ookquote:
Jij bent een goede speler PF.quote:
Ik heb wel een goede eindsprint jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
noodgang wint altijd op de laatste dag toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |