Bij jou zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Er moet toch een hoop data te verzamelen zijn hier.
Eerlijk, omdat het hier gezelliger is want mijn oude sc is uitgestorven. De meeste mensen met hersens zijn weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik dacht na de sluiting ook dat ik dan wel elders mijn heil zou gaan zoeken, maar dat was echt een tiende van wat ik hier rondhang![]()
En je ziet nu ook dat DTS steeds behoorlijk wat nieuwe users blijft trekken. Het is gewoon een succesnummer, klaar![]()
Hij leeft er van als ik het goed begrijp, en niet in een flatje 10 hoog in een achterbuurt dus dan mag je niet klagenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt wel. En ik denk ook niet dat hij er nou echt veel inkomsten aan overhoudt. Met al die rare sprongen als understrepen van teksten: bol laptop zusje
Absoluutquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik dacht na de sluiting ook dat ik dan wel elders mijn heil zou gaan zoeken, maar dat was echt een tiende van wat ik hier rondhang![]()
En je ziet nu ook dat DTS steeds behoorlijk wat nieuwe users blijft trekken. Het is gewoon een succesnummer, klaar![]()
Uit de kosten komen is al heel wat met zulke dingen volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt wel. En ik denk ook niet dat hij er nou echt veel inkomsten aan overhoudt. Met al die rare sprongen als understrepen van teksten: bol laptop zusje
Ja dat dus.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Officieel: DTS is een bron van onrust en kwaadwillende individuen en de users hebben het zelf verpest.
Officieus: DTS is achter de schermen altijd bijzonder ongeliefd geweest (vraag me niet waarom want ik heb geen idee) en het wangedrag van 2-3 users werd als excuus gebruikt om de reeks dan maar te stoppen. Het hele gesodemieter had met 1 of 2 bans gestopt kunnen worden.
Lijkt mij ook sterk. Zoveel brengen pageviews ook niet op.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
En oude users die totaal opgebrand niet meer durven in te loggen op fokquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben hier om 2 redenen blijven hangen. Het spelelement. Dat had in het begin echt iets bijzonder verslavends (dat kan elke winnaar wel bevestigen denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Eerlijk, omdat het hier gezelliger is want mijn oude sc is uitgestorven. De meeste mensen met hersens zijn weg.
Bizar eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Officieel: DTS is een bron van onrust en kwaadwillende individuen en de users hebben het zelf verpest.
Officieus: DTS is achter de schermen altijd bijzonder ongeliefd geweest (vraag me niet waarom want ik heb geen idee) en het wangedrag van 2-3 users werd als excuus gebruikt om de reeks dan maar te stoppen. Het hele gesodemieter had met 1 of 2 bans gestopt kunnen worden.
Kun je zien dat de bijstand helemaal zo slecht nog niet isquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij leeft er van als ik het goed begrijp, en niet in een flatje 10 hoog in een achterbuurt dus dan mag je niet klagen
quote:
Op de een of andere manier keer je hier toch altijd weer terug iddquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben hier om 2 redenen blijven hangen. Het spelelement. Dat had in het begin echt iets bijzonder verslavends (dat kan elke winnaar wel bevestigen denk ik) en op de uitbarstingen en relletjes na vind ik het hier gezelliger dan in welke andere SC dan ook.
Dat punten was dan denk ik voordat het hier druk was? Dan is het leuk ja. Ben ook wel een winnaar maar dan in kennis/ bordspellen. Hier is het echt niet te doenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben hier om 2 redenen blijven hangen. Het spelelement. Dat had in het begin echt iets bijzonder verslavends (dat kan elke winnaar wel bevestigen denk ik) en op de uitbarstingen en relletjes na vind ik het hier gezelliger dan in welke andere SC dan ook.
quote:
Verslavend zeker dit. En DTS is net een bruin café, er komt hier van alles. Daarom wel leukquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik won was het misschien nog wel erger, en daarna is het een periode echt absurd erg geweest zelfs. Daarna is het wat afgezwakt maar het is hier heel lang zo geweest dat je niet won als je niet een maand lang je slaap 'wat minder belangrijk' vond zeg maarquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat punten was dan denk ik voordat het hier druk was? Dan is het leuk ja. Ben ook wel een winnaar maar dan in kennis/ bordspellen. Hier is het echt niet te doenmaar wel heel gezellig.
Dit idd ja!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft wel wat slaap gekost jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik won was het misschien nog wel erger, en daarna is het een periode echt absurd erg geweest zelfs. Daarna is het wat afgezwakt maar het is hier heel lang zo geweest dat je niet won als je niet een maand lang je slaap 'wat minder belangrijk' vond zeg maar
Ik had vorige maand al beetje zwaar om op 3 te blijvenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik won was het misschien nog wel erger, en daarna is het een periode echt absurd erg geweest zelfs. Daarna is het wat afgezwakt maar het is hier heel lang zo geweest dat je niet won als je niet een maand lang je slaap 'wat minder belangrijk' vond zeg maar
dotteke had het na een weekje ook al best zwaarquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had vorige maand al beetje zwaar om op 3 te blijven
Ik heb ook vaker dan één keer moeite zitten doen om iemand voor te blijven of in te halen en dat ging dan niet eens om een podiumplaatsquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Okay obsessed.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
eerst stond nog altijd de eindstand van vorige maand in de op toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
eerst stond nog altijd de eindstand van vorige maand in de op toch?
Ja maar dat plaatje is kapoetquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja, top 3 lijkt mij ook zwaar. Ik probeer in de top 10 te blijven. Maar dan moet je al flink posten vind ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu aL?quote:
Ja klopt.. Maar bij bondage ging daar iets mis (de eindstand van november bleef erin staan) dus is het eruit gehaald geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |