Een paar mensen verziekte de sfeer.. en ipv die mensen gewoon een onz-ban te geven, gooide ze heel dts dicht..quote:
Gekte.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een paar mensen verziekte de sfeer.. en ipv die mensen gewoon een onz-ban te geven, gooide ze heel dts dicht..
Teveel gezeik en mods die een bloedhekel aan dit topic haddenquote:
Officieel: DTS is een bron van onrust en kwaadwillende individuen en de users hebben het zelf verpest.quote:
Dat was er maar 1 toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Teveel gezeik en mods die een bloedhekel aan dit topic hadden
Vergeet die kloontjes nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Officieel: DTS is een bron van onrust en kwaadwillende individuen en de users hebben het zelf verpest.
Officieus: DTS is achter de schermen altijd bijzonder ongeliefd geweest (vraag me niet waarom want ik heb geen idee) en het wangedrag van 2-3 users werd als excuus gebruikt om de reeks dan maar te stoppen. Het hele gesodemieter had met 1 of 2 bans gestopt kunnen worden.
Iddquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Officieel: DTS is een bron van onrust en kwaadwillende individuen en de users hebben het zelf verpest.
Officieus: DTS is achter de schermen altijd bijzonder ongeliefd geweest (vraag me niet waarom want ik heb geen idee) en het wangedrag van 2-3 users werd als excuus gebruikt om de reeks dan maar te stoppen. Het hele gesodemieter had met 1 of 2 bans gestopt kunnen worden.
Er moet toch een hoop data te verzamelen zijn hier.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had hij veel eerder moeten doen. Op het hoogtepunt van de internetfora. Die zijn nu compleet ingehaald door andere vormen van social media. Dat geldt niet alleen voor fok. Ik merk het op alle fora waar ik veel kwam/kom, ook internationale.
Eerlijk is eerlijk, ik dacht na de sluiting ook dat ik dan wel elders mijn heil zou gaan zoeken, maar dat was echt een tiende van wat ik hier rondhangquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:52 schreef madam-april het volgende:
[..]ja daarom hebben ze het ook weer open gegooid..
Vooral Flippie was er van overtuigd dat mensen gewoon in de sc zouden gaan posten en dat het nauwelijks verschil zou maken dat dts dicht was
Klopt wel. En ik denk ook niet dat hij er nou echt veel inkomsten aan overhoudt. Met al die rare sprongen als understrepen van teksten: bol laptop zusjequote:Op donderdag 13 februari 2020 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had hij veel eerder moeten doen. Op het hoogtepunt van de internetfora. Die zijn nu compleet ingehaald door andere vormen van social media. Dat geldt niet alleen voor fok. Ik merk het op alle fora waar ik veel kwam/kom, ook internationale.
Bij jou zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Er moet toch een hoop data te verzamelen zijn hier.
Eerlijk, omdat het hier gezelliger is want mijn oude sc is uitgestorven. De meeste mensen met hersens zijn weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik dacht na de sluiting ook dat ik dan wel elders mijn heil zou gaan zoeken, maar dat was echt een tiende van wat ik hier rondhang![]()
En je ziet nu ook dat DTS steeds behoorlijk wat nieuwe users blijft trekken. Het is gewoon een succesnummer, klaar![]()
Hij leeft er van als ik het goed begrijp, en niet in een flatje 10 hoog in een achterbuurt dus dan mag je niet klagenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt wel. En ik denk ook niet dat hij er nou echt veel inkomsten aan overhoudt. Met al die rare sprongen als understrepen van teksten: bol laptop zusje
Absoluutquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik dacht na de sluiting ook dat ik dan wel elders mijn heil zou gaan zoeken, maar dat was echt een tiende van wat ik hier rondhang![]()
En je ziet nu ook dat DTS steeds behoorlijk wat nieuwe users blijft trekken. Het is gewoon een succesnummer, klaar![]()
Uit de kosten komen is al heel wat met zulke dingen volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt wel. En ik denk ook niet dat hij er nou echt veel inkomsten aan overhoudt. Met al die rare sprongen als understrepen van teksten: bol laptop zusje
Ja dat dus.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook sterk. Zoveel brengen pageviews ook niet op.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |