Het is maar zelden als ik bier op heb dat ik hier niet nog even langs kom. Om vervolgens nog meer bier te drinken en veel te laat naar bed te gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heb je heel goed aan gehouden
Dat is echt killing, na een bieravond met nog meer bier op FOK! gaan zitten jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is maar zelden als ik bier op heb dat ik hier niet nog even langs kom. Om vervolgens nog meer bier te drinken en veel te laat naar bed te gaan.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik dacht al wanneer komt ze nu
Neuken?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh god, het is nu officieel Balentijnsdag.
MARIO.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh god, het is nu officieel Balentijnsdag.
Niet zelden heb ik dan dus tijdens het fokken tot het ochtendkrieken nog meer bier gedronken dan op de bieravond zelfquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is echt killing, na een bieravond met nog meer bier op FOK! gaan zitten ja
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:02 schreef 00wildchild het volgende:
Ik kreeg ooit op een stage eens de schrik van mijn leven toen ik onder een gemonteerde video door een collega m.arcel.f.ilms zag staan.
haha gayquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
neee dat is en hessische fastnachtshow for gays gay is scheee
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zelden heb ik dan dus tijdens het fokken tot het ochtendkrieken nog meer bier gedronken dan op de bieravond zelf![]()
Met dank aan DTS ook. Levert wel een zooi punten op meestal, dat dan weer wel.
Das niet best.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie dat topic gezien van die gast in r&p die zijn eigen zusje gaat pompen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |