quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij blokt heel erg effectief en is op de juiste tijdstippen op fok.. van 4:00-23:00
en veel tetten en pilsies.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:30 schreef noodgang het volgende:
Soms best leuk om de eerste topics nog door te nemen, er zijn heel wat mooie types voorbij gekomen
Ow sorryquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mijn kat is vorige week overleden aan de tering
Gast heeft weinig slaap nodig, runt zijn eigen bedrijf en kan goed multitasken. Ideale combo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hele kunst hoor. Ja haags lult 5 kwartier in een uur als ik hem zo zie hier af en toe
Je moet je kat ook geen sigaren laten rokenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mijn kat is vorige week overleden aan de tering
Waar zijn die geblevenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een appartementencomplex of @:Martin_marvellous
Ja, dat blijkt dus.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gast heeft weinig slaap nodig, runt zijn eigen bedrijf en kan goed multitasken. Ideale combo.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede eindsprint ja
Is al sinds 2020 zoquote:
Martin heb ik gemist, Hdero in zijn eerste periode ook. Flatje was ook nogal een figuur ja, en om streep moest ik ook altijd lachen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jammer,Mark plaatste altijd de stats in UTO.quote:
Ik kwam binnen in het mapima tijdperkquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Martin heb ik gemist, Hdero in zijn eerste periode ook. Flatje was ook nogal een figuur ja, en om streep moest ik ook altijd lachen.
En verder ook ontzettend veel lieve users voorbij zien komen.
En vleeslollie met zijn botquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mark voor intimiquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer,Mark plaatste altijd de stats in UTO.
In DTS toch niet?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik kwam binnen in het mapima tijdperk
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mark voor intimi
Ja hij zal het wel fixen als hij tijd heeft gok ik
Neejuh, de slowchats ben ik pas veeeel later gaan lezenquote:
Ja probs voor hem om zoiets te maken en onderhoudenquote:
Wel zonde van Zijne Witwassendheid.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Neejuh, de slowchats ben ik pas veeeel later gaan lezen
Ja. Welkom in klb waar niets meer te vinden is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Neejuh, de slowchats ben ik pas veeeel later gaan lezen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 4 maanden bestaat die spel dus 3 jaar
Flinke puntenregen daaroquote:
Mijn eerste post hier was iets in de strekking van:"Dit ziet er wel kansloos genoeg uit om mee te doen!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |