Ja dat snap ik:Dquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nopede 1 ontbrak alleen, maar heb hem sindsdien wel echt ontweken.
Nee, en dat ga ik ook niet doen. Ik bedoel, ik ben helemaal voor zusjes pompen hoor, maar dan het liefst die van hema en dev.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie dat topic gezien van die gast in r&p die zijn eigen zusje gaat pompen?
hopelijk een trollquote:
Dit heb ik ook serieus wel eens gedacht jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tsja. Als je ooit denk van waar ben ik mee bezig? Dan is er altijd nog possetje om jezelf te relativeren.
quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, en dat ga ik ook niet doen. Ik bedoel, ik ben helemaal voor zusjes pompen hoor, maar dan het liefst die van hema en dev.
iig andermans zusje ipv eigenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, en dat ga ik ook niet doen. Ik bedoel, ik ben helemaal voor zusjes pompen hoor, maar dan het liefst die van hema en dev.
Toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iig andermans zusje ipv eigen
Maat van me heeft toen ie 14 was zijn stiefzusje liggen batsen.quote:
Hoe oud was zijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maat van me heeft toen ie 14 was zijn stiefzusje liggen batsen.
14, respect!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maat van me heeft toen ie 14 was zijn stiefzusje liggen batsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |