Haha alleen @HeaN82 heeft t overleefdquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
hoeveel ONZ mods hebben we wel niet overleefd
Elke minuut na de bolk is er weer nieuw leven.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:42 schreef PlymouthFury het volgende:
Na de bolk, naa de bolk, is er leven is er leven na de bolk.
Hahaha...quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel zonde van Zijne Witwassendheid.De Bolkes hadden al ideeën over een rijm als je zou winnen
Wie?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha alleen @:Hean82 heeft t overleefd
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn eerste post hier was iets in de strekking van:"Dit ziet er wel kansloos genoeg uit om mee te doen!"
Kan je mycroftenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn eerste post hier was iets in de strekking van:"Dit ziet er wel kansloos genoeg uit om mee te doen!"
Teveel moeitequote:
Beloofs is beloofd toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zei tegen Mario dat ik hier echt niet ging posten.
Je mag altijd op dingen terugkomen mijn beste.quote:
Goed puntquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag altijd op dingen terugkomen mijn beste.
Gayquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste post in DTS
Ik had het topic ook al heel vaak voorbij zien komen in de AT 's nachts. Dan zat ik wat te fokken en op alles wat me ook maar remotely boeiend leek te reageren. Maar bij "Dodetopicspel" en ONZ dacht ik eerst heel lang:"Dat klinkt echt kut, en ik ga echt niet in ONZ posten, stelletje mongolen daar.....".quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zei tegen Mario dat ik hier echt niet ging posten.
Stiekem had je het al wel gedaanquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit topic lijkt me kansloos genoeg om mijn tijd aan te verspillen!
Een echte klassiekerquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste post in DTS
Ik vond juist ONZ het meest boeiende aan FOK! Painttopics enzoquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het topic ook al heel vaak voorbij zien komen in de AT 's nachts. Dan zat ik wat te fokken en op alles wat me ook maar remotely boeiend leek te reageren. Maar bij "Dodetopicspel" en ONZ dacht ik eerst heel lang:"Dat klinkt echt kut, en ik ga echt niet in ONZ posten, stelletje mongolen daar.....".![]()
![]()
Ik snapte ook niet wat de bedoeling was.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het topic ook al heel vaak voorbij zien komen in de AT 's nachts. Dan zat ik wat te fokken en op alles wat me ook maar remotely boeiend leek te reageren. Maar bij "Dodetopicspel" en ONZ dacht ik eerst heel lang:"Dat klinkt echt kut, en ik ga echt niet in ONZ posten, stelletje mongolen daar.....".![]()
![]()
Goede inschatting gemaakt danquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
ZIEDEND?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:51 schreef devzero het volgende:
Al die kutnewbies ook met die irritante vragen
[..]
Heel gesprek met Mark meteen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem had je het al wel gedaan
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2018 05:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit is wel echt een topic waar ik vast nog wel eens met mn dronken kop kom posten in de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |