Nooit echt warm voor gelopen zelf maar het schijnt vet te zijn dus veel plezier nijnemans.quote:
Klit weggummenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vingeren? Gewoon een dildo gelijk op stand 3 erin.
Schelden met kanker vind ik meer een tokkie dingetje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja ach, het is gewoon een krachtterm. Ik heb ook dierbaren verloren aan kanker maar ik schiet niet in een stuip als iemand zegt:"Kankerzooi" oid.
Als het persoonlijk wordt om mij (of wie dan ook) te kwetsen wordt het een ander verhaal.
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar weer gewoon gamen
Fijne nacht en veel plezier met de puntjes!
Juist, daar loop ik ook bij weg. Haat dat ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:43 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Schelden met kanker vind ik meer een tokkie dingetje.
Iets met een laag IQ.
Het wordt niet gezien als "fatsoenlijk" nee, maar het gebruik van het woord an sich als krachtterm heb ik eigenlijk geen moeite mee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:43 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Iets met een laag IQ.
Dat is niet waar. Ik ben en ken zat mensen die het gebruiken (en zelfs hun eigen moeders eraan zijn verloren) maar ook gewoon een hoog IQ hebben (en zieke studies doen).quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:43 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Iets met een laag IQ.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook niet uren doorgaan met dit model
[ afbeelding ]
Ah dat deed ik verkeerd bij je zusje gisterenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het leven is gewoon wat makkelijker als je ook met de trieste dingen leert wat te lachen. En uiteindelijk gaan we allemaal doodquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, humor houdt veel mensen op de been
Moa. Wat denk jij? Misschien 3, 4... het is echt drama.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed. Hoe is het met FOK eigenlijk.? Zijn we er over 5 jaar nog?
Zijn vast ook liefhebbers voor te vindenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn schoonmoeder wel hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zijn vast ook liefhebbers voor te vinden
Kleine kansquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
Kweet nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa. Wat denk jij? Misschien 3, 4... het is echt drama.
Met de juiste tool erop lijkt dit me wel een keer leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee. Zolang Danny er nog genoeg geld mee verdient zal het wel blijven bestaan. En daarna zal hij de stekker er wel uit trekken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
Je ging zo lang door dat zelfs haar amandelen weggevijld warenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah dat deed ik verkeerd bij je zusje gisteren
Dat denk ik wel,al gaat het de laatste tijd hard minder.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
Welnee, maar de vergrijzing zal toenemenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa. Wat denk jij? Misschien 3, 4... het is echt drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |