quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Op keta rukken valt niet mee hoor. Beetje meer respect zou wel gepast zijn.
Goed dat je het ter sprake brengt.We zitten mss wel in ONZ maar we zijn niet achterlijk.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Zekr niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed dat je het ter sprake brengt.We zitten mss wel in ONZ maar we zijn niet achterlijk.
Vingeren? Gewoon een dildo gelijk op stand 3 erin.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
Vingeren is pas moeilijk jullie moeten niet zeuren.
Echt? Ik heb van de zomer één van mijn beste vrienden verloren aan zelfmoord, maar om een goede grap over dat onderwerp kan ik nog steeds lachen hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel aan storen ja...al valt het hier wel mee.
Het is hier meer met een knipoog.
Rukken? Je doet is niet helemaal goed dan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Wat ga je gamen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar weer gewoon gamen
Fijne nacht en veel plezier met de puntjes!
De buurvrouw wil weer verder klaverjassen, dus opschietenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar weer gewoon gamen
Fijne nacht en veel plezier met de puntjes!
Een dildo heeft geen standjes.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vingeren? Gewoon een dildo gelijk op stand 3 erin.
Ligt eraan. Ik vind b.v. dat gescheld met kanker toch wel dieptriest...quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt? Ik heb van de zomer één van mijn beste vrienden verloren aan zelfmoord, maar om een goede grap over dat onderwerp kan ik nog steeds lachen hoor.
Zoals ik al zei, het helpt ook dat soort shit relativeren.
Rukken kan lang aan hoor, maar als er bloed uit komt moet je wel stoppen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rukken? Je doet is niet helemaal goed dan.
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rukken? Je doet is niet helemaal goed dan.
Niet alleen de buurvrouwquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
De buurvrouw wil weer verder klaverjassen, dus opschieten
Dat lijkt me niet gezondquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Rukken kan lang aan hoor, maar als er bloed uit komt moet je wel stoppen.
Tja ach, het is gewoon een krachtterm. Ik heb ook dierbaren verloren aan kanker maar ik schiet niet in een stuip als iemand zegt:"Kankerzooi" oid.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:39 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik vind b.v. dat gescheld met kanker toch wel dieptriest...
Check deze even.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Rukken kan lang aan hoor, maar als er bloed uit komt moet je wel stoppen.
Ja nee dat gaat hem echt niet worden. Op hd is het gewoon klaar met het doel behalen. De weg ernaartoe is leuk maar ken je die aflevering van Southpark met dat spelletje met die spuit en die draak?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vingeren? Gewoon een dildo gelijk op stand 3 erin.
Klopt, humor houdt veel mensen op de beenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt? Ik heb van de zomer één van mijn beste vrienden verloren aan zelfmoord, maar om een goede grap over dat onderwerp kan ik nog steeds lachen hoor.
Zoals ik al zei, het helpt ook dat soort shit relativeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |