moest lachje doenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Wegens leverproblemen geen bier verkrijgbaar
In het begin waren er geen seizoenen. Gewoon een strijd om op plek 1 te komen. Dat was wel mijn piekmomentquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog een jaartje of 2 DTS en het winnaarslijstje wordt zo groot dat we dat ook in een spoiler moeten zetten![]()
Vast nooit gedacht toen het spel werd bedacht
Hulde aan de bedenker hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog een jaartje of 2 DTS en het winnaarslijstje wordt zo groot dat we dat ook in een spoiler moeten zetten![]()
Vast nooit gedacht toen het spel werd bedacht
@Pg_upquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hulde aan de bedenker hoor.
Ja weet ik. Seizoenen hebben het spel helemaal groot gemaakt denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
In het begin waren er geen seizoenen. Gewoon een strijd om op plek 1 te komen. Dat was wel mijn piekmoment
Tot dadelijk.quote:
Die wordt nu over de hele wereld uitgenodigd om te spreken over het succes van dtsquote:
De keta kickt net in ja.quote:
Ja dat denk ik ook. Het was vooral omdat haags al zover voorstond bij de algemene stand dat dat niet vol te houden was. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een algemeen klassement vanaf het begin @bondagequote:Op donderdag 13 februari 2020 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja weet ik. Seizoenen hebben het spel helemaal groot gemaakt denk ik
Toen had je nog lui als carltonbanks die een paar dagen op 1 stonden en dan weer weg gingen. Als we toen al in seizoenen hadden gedaan had stienstruis/piet piraat maand 2 gewonnen, ik maand 3 Ik ben vergeten wie maand 1 dan had gewonnen. Haags kwam pas echt in maand 4 of 5 uit de startblokken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
In het begin waren er geen seizoenen. Gewoon een strijd om op plek 1 te komen. Dat was wel mijn piekmoment
Omdat haags iets van 5000 punten voor stond op #2 en die stond iets van 2000 punten op #3quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja weet ik. Seizoenen hebben het spel helemaal groot gemaakt denk ik
Ik zelf ook pas in de 2e of 3e maand denk ik ja. Misschien had ik toen ook nog wel een seizoensprijsje kunnen pakkenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen had je nog lui als carltonbanks die een paar dagen op 1 stonden en dan weer weg gingen. Als we toen al in seizoenen hadden gedaan had stienstruis/piet piraat maand 2 gewonnen, ik maand 3 Ik ben vergeten wie maand 1 dan had gewonnen. Haags kwam pas echt in maand 4 of 5 uit de startblokken.
Haha ja dat heeft niet lang geduurd gelukkigquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:28 schreef InverHouse het volgende:
In het begin werden de punten nog handmatig geteld
Op krijtbordjes.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:28 schreef InverHouse het volgende:
In het begin werden de punten nog handmatig geteld
Was hij echt zo goed die haags? Moet hij haast 24/7 aan het spelen zijn geweest pfffquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat haags iets van 5000 punten voor stond op #2 en die stond iets van 2000 punten op #3Daar kwamen we nooit meer langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |