SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
True, maar ik probeer de schade toch enigszins te herstellen...quote:Op zondag 9 februari 2020 10:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na meerdere nachten San Remo:
[ afbeelding ]
Heel klein blokje om?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:00 schreef Greys het volgende:
Net wezen vliegeren met honden.
Als het nu al zo waait, wat wordt dat verder vandaag.Geen idee of ik eind van de middag nog naar buiten durf met ze.
De Griek neemt geen genoegen met een klein blokje. Ja plassen doet ie al meteen na tien meter aan de overkant op het gras, maar als ie moet poepen moet er zorgvuldig een plek worden gekozen en die plek is negen van de tien keer nogal ver weg.quote:
Dan doe je maar even pindasaus door zijn brokken, dan houdt hij het niet zo lang op.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De Griek neemt geen genoegen met een klein blokje. Ja plassen doet ie al meteen na tien meter aan de overkant op het gras, maar als ie moet poepen moet er zorgvuldig een plek worden gekozen en die plek is negen van de tien keer nogal ver weg.![]()
Waar pindasaus al niet goed voor is!quote:Op zondag 9 februari 2020 11:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan doe je maar even pindasaus door zijn brokken, dan houdt hij het niet zo lang op.
Zaalhockey ook. De bond vond het niet verantwoord om mensen te 'dwingen' door de storm naar de zaal te komenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:35 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag is vanwege de storm dus al het voetbal afgelast. Eén of andere veldloop in Schoorl gaat ook niet door. Het veldrijden is geschrapt.
Ik verbaasde me er alleen wel over dat zelfs het biljarten afgelast is
twitter:GerritHiemstra twitterde op zondag 09-02-2020 om 12:59:16Op Vlieland al bijna 130 km/h windstoten. Bij 110 à 120 km/h ontstaat al schade (bomen om, pannen van het dak), laat staan bij 130 à 140. Zwaarste windstoten moeten nog komen! https://t.co/7wErmWbCmF reageer retweet
Hier ook alleen nog maar een omrollende tuinstoel gehad. Sowieso vind ik het nog best meevallen, maar misschien denk ik er over een paar uur wel anders overquote:Op zondag 9 februari 2020 14:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik moest net even achter een tuinstoel aan, maar voor de rest is het hier nog redelijk stuimig weer. Het zwaartepunt moet ook nog komen. Dan wordt het blijkbaar heel wat minder stuimig.
Mikiquote:Op zondag 9 februari 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu in Valencia in een restaurant en we hoorden mensen aan de tafel naar ons zeggen dat Blas Canto en Miki alletwee te gast zullen zijn in Operación Triunfo vanavond, voor we geïnteresseerden. Wel even checken of het klopt!
Jaaa vanavond kijkenquote:Op zondag 9 februari 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu in Valencia in een restaurant en we hoorden mensen aan de tafel naar ons zeggen dat Blas Canto en Miki alletwee te gast zullen zijn in Operación Triunfo vanavond, voor we geïnteresseerden. Wel even checken of het klopt!
Heb ik ook wel eens gehad met het grote raam beneden. Vind het ook maar engigquote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef Greys het volgende:
Is het normaal dat grote ramen heel erg kunnen kraken als de wind er pal op staat? Heb dit nog nooit gehoord op deze manier, het is het grote raam in de woonkamer aan de tuinkant. Het klinkt alsof het er elk moment uit kan vliegen en als je je hand erop legt voel je het ook duidelijk bewegen.
Of is dat normaal?
Ik vind het maar niks.
Kan wel wat hebben, zo'n raam.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef Greys het volgende:
Is het normaal dat grote ramen heel erg kunnen kraken als de wind er pal op staat? Heb dit nog nooit gehoord op deze manier, het is het grote raam in de woonkamer aan de tuinkant. Het klinkt alsof het er elk moment uit kan vliegen en als je je hand erop legt voel je het ook duidelijk bewegen.
Of is dat normaal?
Ik vind het maar niks.
Oké gelukkig.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan wel wat hebben, zo'n raam.![]()
Ik voel mijn hele huis bewegen in de wind. 4 etages, houten kap. gebouwd in 1925. Ik denk altijd maar zo: het heeft de watersnoodrampstorm overleefd dus komp wel goei.
NK Tegenwindfietsen vroegtijdig gestopt door te harde windquote:Het NK Tegenwindfietsen zondag afgelasten vanwege storm Ciara? Juist niet, zegt organisator Robrecht Stoekenbroek (voorlopig). "Dit is waar we het voor doen."
Ik word al helemaal plaatsvervangend nerveusquote:
https://www.instagram.com/p/B8WXeZSp8n3/?igshid=xugrkuyqd12tquote:Zelfs de tijd waait met de wind mee. Of is dit wat ze bedoelen met het einde der tijden?
Wtfquote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/B8WXeZSp8n3/?igshid=xugrkuyqd12t
Met filmpje van de klok op de kerk hier iets verderop.![]()
![]()
De tijd vliegt voorbij vandaag inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/B8WXeZSp8n3/?igshid=xugrkuyqd12t
Met filmpje van de klok op de kerk hier iets verderop.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2020 17:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De tijd vliegt voorbij vandaag inderdaad.
Handig als je nog moet verhuizenquote:
Ja vond ik ookquote:Op zondag 9 februari 2020 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net Christopher Robin gekeken. Iejoor is in die film echt
Jemig, dat is wel heel erg extreemquote:
Ik vermoed dat ze dat nu sowieso wel moetenquote:Op zondag 9 februari 2020 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Handig als je nog moet verhuizen
Lekker geslapen?quote:
twitter:StormchaserNL twitterde op zondag 09-02-2020 om 18:28:49Waddeneilanden opgelet! Een zeer actief koufront nadert het noordwesten en zorgt boven open zee voor extreem hoge windsnelheden. Op boorplatform EHJR (west van Texel) is zojuist een schuiver van 192 km/uur gemeten! 😱 #Ciarastorm https://t.co/PE171Jh9zh reageer retweet
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dat nu sowieso wel moeten
Dát is waar je op letquote:Op zondag 9 februari 2020 18:57 schreef I het volgende:
[..]
Wat een apart pand, met dat gebouwtje in zo'n grote lege ruimte.
Nee, want ik ben een FOK!er en kom de deur niet uitquote:Op zondag 9 februari 2020 19:03 schreef I het volgende:
Hebben jullie zelf nog veel last gehad van de storm?
Ja, als ik toch naar binnen kan kijken.quote:
Zoals het hoortquote:Op zondag 9 februari 2020 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een FOK!er en kom de deur niet uit
quote:
quote:
Nauwelijks. Ik heb zelfs moeite om de wind door de bomen te horen waaienquote:Op zondag 9 februari 2020 19:03 schreef I het volgende:
Hebben jullie zelf nog veel last gehad van de storm?
Ja hoiquote:Op zondag 9 februari 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Het spannendste wat hier is gebeurd, is dat er een tuinstoel omwaaide
De Hoofden?quote:Op zondag 9 februari 2020 19:20 schreef Strani het volgende:
Stil hier, ik hoop dat het bij iedereen okay is. Rond middernacht worden de hoofden geteld!
Misschien dat het bij jullie ook wel wat harder waait. Het zal zeker oplopen met alle dakschade jaquote:Op zondag 9 februari 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hoi
Hier waait het hard, wij zijn niet veel gewend in Twente.
De McDrive is gesloten, er was dakschade
Ik vreesde al voor deze grapquote:Op zondag 9 februari 2020 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Hoofden?Die zijn er in mei pas weer Straan
quote:
Zo te zien is het gewoon een (verlaten) bedrijfspand, dus ach.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Daar kunnen die mensen ook niets aan doen! Vuile gluurder
Heerlijk iddquote:Op zondag 9 februari 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al was die storm wel een fijn excuus om écht niks te doen
Ahquote:Op zondag 9 februari 2020 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nauwelijks. Ik heb zelfs moeite om de wind door de bomen te horen waaien
Ik wilde eerst nog een grap maken 'ja, nu wordt dat kijken je wel makkelijker gemaakt', maar toen bedacht ik me dat ik zelf ook niet door baksteen heen kan kijkenquote:Op zondag 9 februari 2020 20:05 schreef I het volgende:
[..]
Zo te zien is het gewoon een (verlaten) bedrijfspand, dus ach.Dan mag het.
Al heb ik me nog redelijk productief gedragen vandaag met ESF-nummers luisteren, een Poolse voorronde volgen en WIDM + Moltalk terugkijken. Jij hebt gewoon liggen pittenquote:
Ok mooi, dan heb ik dus nog ff tijd voor een wandeling.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:20 schreef Strani het volgende:
Stil hier, ik hoop dat het bij iedereen okay is. Rond middernacht worden de hoofden geteld!
Ik slaap dan meestal, dus als ik niet “present” roep, niet meteen paniekeren.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:20 schreef Strani het volgende:
Wel uitkijken voor Ciara dan! Dat mens heeft issuesquote:Op zondag 9 februari 2020 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok mooi, dan heb ik dus nog ff tijd voor een wandeling.
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor Ciara dan! Dat mens heeft issues
Dat is ook wel aan haar af te zienquote:Op zondag 9 februari 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor Ciara dan! Dat mens heeft issues
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog een grap maken 'ja, nu wordt dat kijken je wel makkelijker gemaakt', maar toen bedacht ik me dat ik zelf ook niet door baksteen heen kan kijken
nouuuuu terwijl jij gister-nacht/ochtend op bed lag, was ik weer de hele tijd wakker, dus wat dat betreft staan we wel weer quite denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al heb ik me nog redelijk productief gedragen vandaag met ESF-nummers luisteren, een Poolse voorronde volgen en WIDM + Moltalk terugkijken. Jij hebt gewoon liggen pitten
Als je maar voorzichtig doet!quote:Op zondag 9 februari 2020 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok mooi, dan heb ik dus nog ff tijd voor een wandeling.
Okay, staat genoteerd!quote:Op zondag 9 februari 2020 20:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik slaap dan meestal, dus als ik niet “present” roep, niet meteen paniekeren.
Ach ja, zelf weten, maar ik heb je gewaarschuwd!quote:
Hoe recent is deze foto?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook wel aan haar af te zien
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |