SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En wij moeten zeker naakt over straat?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, waarom moeten die kleren?Dat is een vrouwending!
Een ontbloot bovenlichaam is niet zo verkeerdquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:07 schreef I het volgende:
[..]
En wij moeten zeker naakt over straat?
Zoals het hoortquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee!Daar ben ik dan wel weer economisch in
Ook weer typisch zo'n vrouwending, schoenen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer hoorEn dan rekende ik ook de sportschoenen, de badslippers, de bergschoenen, etc. mee
quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had op een gegeven moment ook 50 paar schoenen ofzo, maar daar heb ik in de loop der tijd wel al veel van weggedaan
Dat is een mooie gedachte! Voel ik me ineens toch wat minder lulligquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:06 schreef I het volgende:
[..]! Ach, ze kan toch vast geen Nederlands.
Ik heb ook best veel schoenen. In ieder geval meer dan 20 paar. Hoeveel precies weet ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:08 schreef I het volgende:
[..]
Zoals het hoort
[..]
Ook weer typisch zo'n vrouwending, schoenen.
Ja precies, en bijkopen en nieuwe kleren hebben is ook gewoon zo leuk!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het moment zelf was ook echt wel bevrijdend maar toen ik een halfjaar later dun was voelde ik me wel een beetje K*t
Maar aan de andere kant: het zijn maar kleren he, je kunt ze gewoon weer kopen. Ik heb de afgelopen maanden heel veel nieuwe broeken gekocht
Mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:07 schreef I het volgende:
[..]
Prima tochquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:07 schreef I het volgende:
[..]
Ik hou van harde humor en van zelfspotquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een mooie gedachte! Voel ik me ineens toch wat minder lulligAl was dat nog niet eens de ergste grap van de avond.
Ik trek dit statement in en wil het graag aanpassen naar:quote:
Maar sportkleren zijn dan ook nooit zo leuk. En die kun je niet leuk combineren met andere kledingstukken. Dat zijn - gewoon - sportkleren.quote:
Ik voldoe wel aan het stereotype wat dat betreftquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:08 schreef I het volgende:
Ook weer typisch zo'n vrouwending, schoenen.
Ik gooi twee keer per jaar alles weg wat ik een jaar niet gedragen heb, tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, en bijkopen en nieuwe kleren hebben is ook gewoon zo leuk!
Eigenlijk gewoon als regel instellen dat bij alles wat ik nieuw koop, ik iets ouds weggooi
Dat tel ik ook mee!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
2 paar schoenen.
En een paar laarzen, voor in de tuin.
Oudere mannen kunnen ook wel knap zijnquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik trek dit statement in en wil het graag aanpassen naar:
Mij hoor je niet klagen bij jonge, knappe mannen
Ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou van harde humor en van zelfspot.
Oh, daar heb ik slechts één paar van gehad en die heb ik vorig jaar weggedaan, de zool was geel gewordenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
Ik heb denk ik echt 15 paar all stars ofzo gehad, allemaal tegelijk
Is ook wel een goede regel!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gooi twee keer per jaar alles weg wat ik een jaar niet gedragen heb, tegenwoordig.
Serieus?quote:
Prima hoorquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Serieus?Dan eet ik de taart die ik voor iedereen had meegebracht ook maar zelf op.
Ik ben weer thuis trouwens.
Nee maar het is voor de anderen wel jammer natuurlijk dat ze geen taart krijgen omdat jij geen koffie voor me wilde zettenquote:
Ze kunnen gewoon in de wasmachinequote:Op donderdag 6 februari 2020 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik slechts één paar van gehad en die heb ik vorig jaar weggedaan, de zool was geel geworden![]()
ik hou heeeeel erg van sneakers, daar heb ik er best veel van. Wil voor de zomer nog wel een wit paar erbij.
Hoi!quote:
Veeel plezieehieer!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Heb ook maar 2 of 3 paar en draag eigenlijk altijd dezelfde.
Oke daaaaag!
Mijn koffie is toch best wel "apart" te noemenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het is voor de anderen wel jammer natuurlijk dat ze geen taart krijgen omdat jij geen koffie voor me wilde zetten
Veel plezanterie toegewenst!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Oke daaaaag!
Veel plezier!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Oke daaaaag!
Ohquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn koffie is toch best wel "apart" te noemenIk hou van héél sterk
Geprobeerd, zool bleef geelquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon in de wasmachineHeb inmiddels ook nog maar twee paar
![]()
Ik heb ook vooral sneakers tegenwoordigMaar ook wel een paar mooie laarsjes voor de winter
Jij houdt meer van slappe koffie?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohdan kom ik er misschien wel goed vanaf zo
Ik noem het liever milde koffiequote:Op donderdag 6 februari 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij houdt meer van slappe koffie?
Meestal als mensen voor mij sterke koffie zetten, vind ik het nog steeds te slapquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik noem het liever milde koffieMaar inderdaad, liever niet al te sterk.
Het gaat niet altijd even lekker met mij, maar zolang ik mijn zelfspot nog heb komt het wel goed, zodra ik die kwijt ben is het écht misse boelquote:
Zal ik onthouden voor de onontkomelijke Spaanse meet!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meestal als mensen voor mij sterke koffie zetten, vind ik het nog steeds te slap
quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik noem het liever milde koffieMaar inderdaad, liever niet al te sterk.
Ik drink Nespresso met sterkte 8, dat is gemiddeld denk ik?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meestal als mensen voor mij sterke koffie zetten, vind ik het nog steeds te slap
Als je niet meer om jezelf kan lachen, dan lachen wij wel om je totdat je het zelf weer kunt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd even lekker met mij, maar zolang ik mijn zelfspot nog heb komt het wel goed, zodra ik die kwijt ben is het écht misse boel.
Kijk, dat is PRECIES de hulp die ik nodig hebquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je niet meer om jezelf kan lachen, dan lachen wij wel om je totdat je het zelf weer kunt.
Zelfspot vind ik echt een heel mooie eigenschapquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd even lekker met mij, maar zolang ik mijn zelfspot nog heb komt het wel goed, zodra ik die kwijt ben is het écht misse boel.
Ah, is er al een datum?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor de onontkomelijke Spaanse meet!
Ik wil ook nog wel wat kijken straks, maar weet niet echt wat. Heb vooral zin in iets luchtigs.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zo lekker in bed Netflix kijken, Riverdale![]()
Riverdale. Archie heeft vrijwel iedere aflevering zjin shirt wel eens uitquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel wat kijken straks, maar weet niet echt wat. Heb vooral zin in iets luchtigs.
Ik ben echt afgehaakt hoor, werd me té ongeloofwaardigquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Riverdale. Archie heeft vrijwel iedere aflevering zjin shirt wel eens uit
Is het ookquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt afgehaakt hoor, werd me té ongeloofwaardig
Wat slecht zeg en wat balen!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:32 schreef MMF93 het volgende:
Wat een tegenvaller, het tentamen ging niet door. De Nederlandse versie van het tentamen was niet aangeleverd, en studenten die een Nederlandse master volgen mogen geen Engelse tentamens maken. Dus 300 studenten werden pissig naar huis gestuurd
. Nu mogen we het tentamen misschien pas over 5 weken maken, omdat er voor die tijd geen plek is
. Heel de dag nog lopen blokken voor niks
.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Riverdale. Archie heeft vrijwel iedere aflevering zjin shirt wel eens uit
Wie weetquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt afgehaakt hoor, werd me té ongeloofwaardig
Huh wat slecht!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:32 schreef MMF93 het volgende:
Wat een tegenvaller, het tentamen ging niet door. De Nederlandse versie van het tentamen was niet aangeleverd, en studenten die een Nederlandse master volgen mogen geen Engelse tentamens maken. Dus 300 studenten werden pissig naar huis gestuurd
. Nu mogen we het tentamen misschien pas over 5 weken maken, omdat er voor die tijd geen plek is
.
Nou ik had dat gewoon bij het nieuwe seizoen niet meerquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het ookEn tóch blijf ik kijken, ik wil weten hoe het verder gaat
Tot uw dienstquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk, dat is PRECIES de hulp die ik nodig heb
In Jane the Virgin trekken ook mannen hun shirt uitquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Wie weetNiks mis met shirtloos
Ahh wat irritant, dus ook nog geen feest en zo?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:32 schreef MMF93 het volgende:
.
En ondanks dat is Jane nog steeds een virgin?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
In Jane the Virgin trekken ook mannen hun shirt uit
Party till mañana in je cabana?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
In Jane the Virgin trekken ook mannen hun shirt uit
Ze moeten Jane ook willen he?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
En ondanks dat is Jane nog steeds een virgin?
And you can dance with me, ooh na na naquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan helemaal loco in die toko!
Ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
And you can dance with me, ooh na na na
quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
Alleen voor @:Em31 had ik geen taart maar een bakje komkommerschijfjes met pindasaus.
Watquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:32 schreef MMF93 het volgende:
.
Sorry nee, maar ik begreep de strekking ervan al wel denk ikquote:
Nou aan het eind van de serie zeker niet meerquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
En ondanks dat is Jane nog steeds een virgin?
quote:
Slecht he! Nu moet ik wel zeggen dat de coördinatoren van het blok het zelf ook niet konden geloven, ze wisten ook echt niet wat ze moesten doen. Dikke paniek bij al die mensenquote:
Zékerquote:
Word ik nu ook al voorspelbaar?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry nee, maar ik begreep de strekking ervan al wel denk ik
Ja dat snap ik welquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:41 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
Slecht he! Nu moet ik wel zeggen dat de coördinatoren van het blok het zelf ook niet konden geloven, ze wisten ook echt niet wat ze moesten doen. Dikke paniek bij al die mensen
Oehquote:
NEE het feest wordt nu dus uitgesteldquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh wat irritant, dus ook nog geen feest en zo?
Ah zo! Grappig, dat excuus had Maria natuurlijk ook gewoon kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou aan het eind van de serie zeker niet meer![]()
Aan het begin alleen wel.. ...als ze per ongeluk bevrucht wordt met het zaad van een onbekende man en dus zwanger raakt terwijl ze nog maagd is!!11!!!
Hij is ECHT leukquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OehDie serie komt hoger op mijn lijstje!
Iemand heeft gewoon per ongeluk een nulletje te veel ingetypt met het printen van de Engelse variant en dacht 'nouja, dan slaan we die Nederlandse versie wel over, zo zonde van het papier anders' ?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik welWat ontzettend suf ook! Hoe kán dat echt
Nee maar als er Spaanstalige woorden in niet-Spaanse muziek worden gebruikt, dan is het 99% van de tijd over feestquote:
Ja preciesquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah zo! Grappig, dat excuus had Maria natuurlijk ook gewoon kunnen gebruiken.
Verdomme. *gooit taart door het raam naar buitenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:42 schreef MMF93 het volgende:
[..]
NEE het feest wordt nu dus uitgesteld. En ik had de FOK-slingers en ballonnen al klaar liggen
Dat is het licht aan het einde van de tunnel. Je leven is ten einde.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:41 schreef Strani het volgende:
Er staat een kilometer of vier van hier een heel krachtig licht aan en ik kan het hier door het gordijn heen zien. Raar.
Nee, zoiets zou wel kunnenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Iemand heeft gewoon per ongeluk een nulletje te veel ingetypt met het printen van de Engelse variant en dacht 'nouja, dan slaan we die Nederlandse versie wel over, zo zonde van het papier anders' ?
Een andere verklaring heb ik nog niet kunnen bedenken namelijk
Foute kerstfilmsquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij is ECHT leuk![]()
Ik denk dat als je een foute kerstfilm op z'n tijd kunt waarderen, dat je dit ook leuk vind
Hola supermercado!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar als er Spaanstalige woorden in niet-Spaanse muziek worden gebruikt, dan is het 99% van de tijd over feest
quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Foute kerstfilmsIk hou je op de hoogte!
Ja maar het komt niet dichterbij en ik zweef niet. Dus moet ik dat hele pokkeneind naar dat licht lopen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is het licht aan het einde van de tunnel. Je leven is ten einde.
Of Fuegoquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar als er Spaanstalige woorden in niet-Spaanse muziek worden gebruikt, dan is het 99% van de tijd over feest
Ja zoiets denk ik jaquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, zoiets zou wel kunnenDat iemand geen kennis had en dacht dat iedereen de Engelse wel kon maken? Of per ongeluk twee keer de Engelse afdrukken, omdat je dacht dat je met de Nederlandse begonnen was?
Jammer, die zou je toch zelf opeten?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme. *gooit taart door het raam naar buiten
quote:
Die afstand is evenredig aan de tijd dat een San Remo uitzending duurtquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar het komt niet dichterbij en ik zweef niet. Dus moet ik dat hele pokkeneind naar dat licht lopen?
Nou, tijdens zo'n uitzending kan ik drie keer heen en weer lopenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die afstand is evenredig aan de tijd dat een San Remo uitzending duurt
En daar valt ook zo'n beetje het hele NSF-seizoen onderquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:46 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja zoiets denk ik ja. Lullig foutje voor 300 man, maar ach. Ik ben allang blij dat ik de stop snap, dus over 5 weken snap ik het dan ook nog wel hoop ik. Het kost alleen extra tijd en energie.
Ja en extra zuur dat het de laatste wasquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:46 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja zoiets denk ik ja. Lullig foutje voor 300 man, maar ach. Ik ben allang blij dat ik de stop snap, dus over 5 weken snap ik het dan ook nog wel hoop ik. Het kost alleen extra tijd en energie.
Fiesta!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
M'n vrouw ziet het altijd als heel beledigend inderdaad dat haar taal misbruikt wordt om er een soort internationale feesttaal van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |