SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En wij moeten zeker naakt over straat?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, waarom moeten die kleren?Dat is een vrouwending!
Een ontbloot bovenlichaam is niet zo verkeerdquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:07 schreef I het volgende:
[..]
En wij moeten zeker naakt over straat?
Zoals het hoortquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee!Daar ben ik dan wel weer economisch in
Ook weer typisch zo'n vrouwending, schoenen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer hoorEn dan rekende ik ook de sportschoenen, de badslippers, de bergschoenen, etc. mee
quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had op een gegeven moment ook 50 paar schoenen ofzo, maar daar heb ik in de loop der tijd wel al veel van weggedaan
Dat is een mooie gedachte! Voel ik me ineens toch wat minder lulligquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:06 schreef I het volgende:
[..]! Ach, ze kan toch vast geen Nederlands.
Ik heb ook best veel schoenen. In ieder geval meer dan 20 paar. Hoeveel precies weet ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:08 schreef I het volgende:
[..]
Zoals het hoort
[..]
Ook weer typisch zo'n vrouwending, schoenen.
Ja precies, en bijkopen en nieuwe kleren hebben is ook gewoon zo leuk!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het moment zelf was ook echt wel bevrijdend maar toen ik een halfjaar later dun was voelde ik me wel een beetje K*t
Maar aan de andere kant: het zijn maar kleren he, je kunt ze gewoon weer kopen. Ik heb de afgelopen maanden heel veel nieuwe broeken gekocht
Mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:07 schreef I het volgende:
[..]
Prima tochquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:07 schreef I het volgende:
[..]
Ik hou van harde humor en van zelfspotquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een mooie gedachte! Voel ik me ineens toch wat minder lulligAl was dat nog niet eens de ergste grap van de avond.
Ik trek dit statement in en wil het graag aanpassen naar:quote:
Maar sportkleren zijn dan ook nooit zo leuk. En die kun je niet leuk combineren met andere kledingstukken. Dat zijn - gewoon - sportkleren.quote:
Ik voldoe wel aan het stereotype wat dat betreftquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:08 schreef I het volgende:
Ook weer typisch zo'n vrouwending, schoenen.
Ik gooi twee keer per jaar alles weg wat ik een jaar niet gedragen heb, tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, en bijkopen en nieuwe kleren hebben is ook gewoon zo leuk!
Eigenlijk gewoon als regel instellen dat bij alles wat ik nieuw koop, ik iets ouds weggooi
Dat tel ik ook mee!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
2 paar schoenen.
En een paar laarzen, voor in de tuin.
Oudere mannen kunnen ook wel knap zijnquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik trek dit statement in en wil het graag aanpassen naar:
Mij hoor je niet klagen bij jonge, knappe mannen
Ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou van harde humor en van zelfspot.
Oh, daar heb ik slechts één paar van gehad en die heb ik vorig jaar weggedaan, de zool was geel gewordenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
Ik heb denk ik echt 15 paar all stars ofzo gehad, allemaal tegelijk
Is ook wel een goede regel!quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gooi twee keer per jaar alles weg wat ik een jaar niet gedragen heb, tegenwoordig.
Serieus?quote:
Prima hoorquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Serieus?Dan eet ik de taart die ik voor iedereen had meegebracht ook maar zelf op.
Ik ben weer thuis trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |