SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
RonderotondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------
Belangrijke data
In het vorige topic uitgezwaaid:
[ Bericht 4% gewijzigd door SQ op 23-04-2020 13:42:26 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Oh! Ik zal mijn spoiler binnen kort ook eens updaten.. Ik ben inmiddels 2 jaar ouder..![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Ach Barreltje.. dikke knuffel
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Ach barrel toch...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Barrel wat stom en oneerlijk weer en wat een achtbaan. Hoop dat de lichamelijke nasleep in ieder geval meevalt. Sterkte!
Majo succes met de punctie! Spannend weer!![]()
Barrel weet je al meer?
Ik heb net de punctie gehad, alles is goed gegaan. Er waren 18(!!!) eicellen![]()
Vrijdag TP als alles goed is
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
18! Dat geeft de burger moed, MaJo. Mijn duimen draaien weer!
Barrel, ik weet niet wat ik zeggen moet.![]()
Morgen ben ik vast weer mezelf.![]()
Wauw, mooie score majo! Hopelijk een hele berg goede embryo's!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:18 schreef MaJo het volgende:
Barrel weet je al meer?
Ik heb net de punctie gehad, alles is goed gegaan. Er waren 18(!!!) eicellen![]()
Gaan jullie nu voor 1 of 2 embryo's?disclaimer![]()
Wow Majo!!! 18 !! Is dat een normale score voor jou? Wat goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:18 schreef MaJo het volgende:
Barrel weet je al meer?
Ik wordt vanmiddag gebeld.. ondertussen deed ik zelf ook een testje en die was mooi wit.. dus bij deze sluit ik zelf die bbz wel uit..![]()
Verder hebben we toch al een beetje zitten kijken wanneer we in de toekomst een nieuwe poging zouden willen doen.. dat komt dan in juni uit.. dat geeft ook weer wat rust![]()
na deze shift eerst maar eens het gesprek met de arts hebben over welk pad we gaan bewandelen.. maar de supplementen zijn weer besteld en een sport en eet schema is weer gemaakt..
En jah. We hebben er gister om gehuild.. en gevloekt en gesipt.. maar we hebben er ook 5 weken van genoten en gehoopt.. het positieve gevoel blijft voorlopig nog wel en in de tussentijd gaan we gewoon zelf ook aan de slag
@Barreltje, wat 'fijn' dat de test wit was. Wat ben je moedig.![]()
MaJo, 18!![]()
![]()
Ik ben inmiddels met de pil gestart.![]()
![]()
Gheheh.. we houden elkaar wat dat betreft goed in balans hoor.. K. is een onverbeterlijke pessimist.. Ik een enorme optimist.
Ik kan ons leven gewoon niet voorstellen zonder kindje(s) .. dus dat moet gewoon lukken op een gegeven moment..![]()
We hebben nog 1 (vergoedde) poging. Het feit dat het nu -tot op zekere hoogte- wel weer gelukt is geeft gewoon goede hoop voor de laatste poging
We gaan voor 2! Hopelijk is dat net het zetje dat mijn lichaam nodig heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Wauw, mooie score majo! Hopelijk een hele berg goede embryo's!
Gaan jullie nu voor 1 of 2 embryo's?En met een beetje geluk blijven ze beiden plakken
Bij de eerste punctie waren het er 21, bij de tweede 7. Beide keren bleven er 6 over dus kwantiteit zegt echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wow Majo!!! 18 !! Is dat een normale score voor jou? Wat goed!
Ik wordt vanmiddag gebeld.. ondertussen deed ik zelf ook een testje en die was mooi wit.. dus bij deze sluit ik zelf die bbz wel uit..![]()
Verder hebben we toch al een beetje zitten kijken wanneer we in de toekomst een nieuwe poging zouden willen doen.. dat komt dan in juni uit.. dat geeft ook weer wat rust![]()
na deze shift eerst maar eens het gesprek met de arts hebben over welk pad we gaan bewandelen.. maar de supplementen zijn weer besteld en een sport en eet schema is weer gemaakt..
En jah. We hebben er gister om gehuild.. en gevloekt en gesipt.. maar we hebben er ook 5 weken van genoten en gehoopt.. het positieve gevoel blijft voorlopig nog wel en in de tussentijd gaan we gewoon zelf ook aan de slag
Wat "fijn" dat de test nu wit is, een bbz kun je echt niet gebruiken bovenop allesEn wat ben je ontzettend positief en sterk zeg! Ik hoop echt dat na een beetje rust het jullie eindelijk gegund is
Bleh de pil is stomquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:37 schreef Cygne het volgende:
@:Barreltje, wat 'fijn' dat de test wit was. Wat ben je moedig.![]()
MaJo, 18!![]()
![]()
Ik ben inmiddels met de pil gestart.Gelukkig mocht ik aan de nuvaring, heb daar een stuk minder last van! Maar het blijft heel vreemd om anticonceptie te gebruiken als je grootste wens een kindje is
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Wat fijn dat je zo optimistisch bent Barrel, ik vind je echt heel sterk.
Ik heb het bloedprikken even verzet naar volgende week. Hoe langer ik niet zwanger ben geweest, hoe meer betrouwbaar de uitslag is. En het is voor nu ook wel even goed zo. Even geen baby 'plannen' en even geen stress.![]()
Waar moet je bloed voor laten prikken donna?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Hahaha, bij ons is dat precies andersom.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:43 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. we houden elkaar wat dat betreft goed in balans hoor.. K. is een onverbeterlijke pessimist.. Ik een enorme optimist.
Ik kan ons leven gewoon niet voorstellen zonder kindje(s) .. dus dat moet gewoon lukken op een gegeven moment..![]()
We hebben nog 1 (vergoedde) poging. Het feit dat het nu -tot op zekere hoogte- wel weer gelukt is geeft gewoon goede hoop voor de laatste poging
@MaJo, ja zo'n gek idee. Maar wil nu ook echt niet zwanger worden. Had ook pas later mogen beginnen. Maar goed, even doorbijten dan maar.![]()
Barrel, wat ben je mega sterk. Wauw!En ik ben blij te lezen dat een BBZ je bespaard blijft. Je hebt al genoeg op je bordje gehad. Mooi om te lezen dat jullie dit moed en kracht geeft.
Nog van een andere orde: Ik meen me te herinneren dat je ging solliciteren naar een andere functie? Gaat dat nog door?
Majo, wat een prachtig aantal zeg!Is de punctie voor jou met narcose een beetje fijn verlopen? Hoe gaat het nu met je hoofd? Kan je een beetje voldoende rust vinden?
Cygne ook weer gestart, succes!!![]()
![]()
Barrel wat ongelooflijk kut, maar wat anderen ook zeggen: je komt sterk over! In elk geval kán je lijf wel zwanger raken, dat geeft de burger moet.![]()
Majo, wow wat een score. In elk geval een goed begin, hopen op veel mooie embryo's en zwangerschap.
Shine bright like a diamond.![]()
Dat laatste, waarom is dat dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan voor 2! Hopelijk is dat net het zetje dat mijn lichaam nodig heeftEn met een beetje geluk blijven ze beiden plakken
[..]
Bij de eerste punctie waren het er 21, bij de tweede 7. Beide keren bleven er 6 over dus kwantiteit zegt echt helemaal niks.
Wat "fijn" dat de test nu wit is, een bbz kun je echt niet gebruiken bovenop allesEn wat ben je ontzettend positief en sterk zeg! Ik hoop echt dat na een beetje rust het jullie eindelijk gegund is
[..]
Bleh de pil is stomGelukkig mocht ik aan de nuvaring, heb daar een stuk minder last van! Maar het blijft heel vreemd om anticonceptie te gebruiken als je grootste wens een kindje is
![]()
Bloedstollingswaarde van na de miskramen. Moet minimaal 9 weken niet zwanger zijn geweest voordat de uitslagen betrouwbaar zijn en liever nog wat langer. Het is 10 weken geleden nu.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Waar moet je bloed voor laten prikken donna?
@MaJo wat een mooie score!![]()
![]()
waar zijn die waardes dan voor nodig?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Bloedstollingswaarde van na de miskramen. Moet minimaal 9 weken niet zwanger zijn geweest voordat de uitslagen betrouwbaar zijn en liever nog wat langer. Het is 10 weken geleden nu.
@:MaJo wat een mooie score!
ik kan ze me niet herrineren van mijn miskraam en ben dan daarnaast natuurlijk ook benieuwd ihkv de huidige miskraam
ja dat solliciteren..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:20 schreef Peacefulll het volgende:
Barrel, wat ben je mega sterk. Wauw!En ik ben blij te lezen dat een BBZ je bespaard blijft. Je hebt al genoeg op je bordje gehad. Mooi om te lezen dat jullie dit moed en kracht geeft.
Nog van een andere orde: Ik meen me te herinneren dat je ging solliciteren naar een andere functie? Gaat dat nog door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben er nogal gefrustreerd door
Ik heb voor dochter een missed abortion (hartje heeft nooit geklopt) gehad en na dochter een spontane vroege miskraam en daarna na 2 goede echo's weer een missed abortion. Omdat ik nog geen 30 ben vinden ze in het ziekenhuis 3 miskramen wel veel. En ook omdat ze alle drie zo anders waren. We mochten daardoor onderzoeken laten doen. We (vriend en ik) hebben in december beide bloed geprikt op chromosoom afwijkingen (uitslag nog niet bekend) en ik moet nu dus nog voor bloedstolling bloedprikken. Het kan zijn dat mijn bloed te veel/snel stolt waardoor de placenta niet goed ontwikkelt en ik bijv. bij een volgende zwangerschap aan de kinderaspirine moet als bloedverdunner.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar zijn die waardes dan voor nodig?
ik kan ze me niet herrineren van mijn miskraam en ben dan daarnaast natuurlijk ook benieuwd ihkv de huidige miskraam
Maar in de meeste gevallen (volgens mij zelfs meer dan 85%) komt er helemaal niks uit alle onderzoeken en was het gewoon pech, maar dan zijn die dingen in ieder geval wel uitgesloten.![]()
Ze zijn daar best snel bij als je nog jong bent. Ik kreeg het na 2 miskramen al aangeboden. Met inderdaad een dikke disclaimer.![]()
Hier zijn ze er nooit over begonnen. Maar ik ben ook al een oud lijk.
Hopelijk komt er niks uit, donna!disclaimer![]()
+10quote:
![]()
Anyway. Hcg is nagenoeg niks meer dus ik kan weer gewoon aan het werk..![]()
Ik ben blij dat het niet een afloop had zoals vorige keer ,toen ben ik er 9 weken mee bezig geweest. Volgens de arts was de bloeding van afgelopen weekend het begin van mijn cyclus..
Dus achteraf maar heel kort zwanger geweest waarschijnlijk..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
18die heb je vast MaJo. Het zegt nog niets over het eindresultaat maar uiteindelijk is het toch gewoon allemaal stapjes die net goed uitpakken. Hopelijk kunnen er mooie embryo's teruggeplaatst worden én blijven ze plakken. Op naar een tweeling
![]()
![]()
Ik was erg blij met de narcose, kon de afgelopen nachten daardoor weer stukken beter slapen. Toen ik thuis kwam ook nog 4 uur geslapen en lig nu ook weer op bed. Denk dat de narcose nog een beetje in mijn lijf zitquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:20 schreef Peacefulll het volgende:
Nog van een andere orde: Ik meen me te herinneren dat je ging solliciteren naar een andere functie? Gaat dat nog door?
Majo, wat een prachtig aantal zeg!Is de punctie voor jou met narcose een beetje fijn verlopen? Hoe gaat het nu met je hoofd? Kan je een beetje voldoende rust vinden?
Cygne ook weer gestart, succes!!
als je ivf/icsi doet dan moet je eerst aan de anticonceptie zodat ze helemaal je cyclus in kunnen plannen. Op een gegeven moment stop je daarmee zodat je gaat menstrueren en daarna begin je met de stimulatie van de eieren. Het lijkt heel tegenstrijdig maar ze doen het om zo alles beter in te kunnen plannen en monitorenquote:
Bij herhaalde miskramen kun je hierom vragen. Alleen komt er, zoals Donna ook zegt, vaak niks uit. Aan de ene kant fijn maar aan de andere kant heb je dan nog steeds geen verklaring. Bij ons waren alle bloedwaarden ook perfect. Fijn ook om te weten dat we geen familie zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar zijn die waardes dan voor nodig?
ik kan ze me niet herrineren van mijn miskraam en ben dan daarnaast natuurlijk ook benieuwd ihkv de huidige miskraam![]()
Dat is goed nieuws! Heb dat ook een keer gehad dat het al heel snel mis is gegaan zonder dat ik dat door had, voelde me wel heel zwanger (misschien psychischquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
+10
![]()
Anyway. Hcg is nagenoeg niks meer dus ik kan weer gewoon aan het werk..![]()
Ik ben blij dat het niet een afloop had zoals vorige keer ,toen ben ik er 9 weken mee bezig geweest. Volgens de arts was de bloeding van afgelopen weekend het begin van mijn cyclus..
Dus achteraf maar heel kort zwanger geweest waarschijnlijk..) Had jij dat ook?
Ik hoop heel erg meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:50 schreef BobbyMcGee het volgende:
18die heb je vast MaJo. Het zegt nog niets over het eindresultaat maar uiteindelijk is het toch gewoon allemaal stapjes die net goed uitpakken. Hopelijk kunnen er mooie embryo's teruggeplaatst worden én blijven ze plakken. Op naar een tweeling
Vrijdagquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:37 schreef Gogo83 het volgende:
Wat een mooie opbrengst MaJo! Wanneer hoor je hoeveel embryo's er zijn?
Thanksquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:38 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ga duimen voor een mooi aantal embryo's en plakkers!
18 klinkt als een goed begin, ik hoop dat je vrijdag een mooi aantal bevruchtingen te horen krijgt. Mijn duimen staan aan!![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja dat solliciteren..Jemig Barrel, wat een vervelend gedoe. Logisch dat je er gefrustreerd door bent. Is jouw werkomgeving zo vrouw-onvriendelijk? En intenties heb je helemaal niks aan. Zou hij zijn belofte zwart op wit willen zetten? Betwijfel het... Rot voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben er nogal gefrustreerd door![]()
F5 voor Majohoe laat weet je het? en ben je dan ook meteen PUPO?
Ok dan, er zijn 15 (!!!) embryo’s![]()
Net bloed laten prikken en een extra echo om overstimulatie uit te sluiten. Als de bloeduitslagen goed zijn dan gaat de terugplaatsing vanmiddag plaatsvinden
Jemig majo, vijftien! Boh! Hopelijk hoef je met deze score de rest van je leven geen puncties meer!disclaimer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder![]()
Die kans is wel groot jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:01 schreef SQ het volgende:
Jemig majo, vijftien! Boh! Hopelijk hoef je met deze score de rest van je leven geen puncties meer!Al kan er voor het invriezen altijd nog wat afvallen. De eerste keer gingen we van 21 naar 10 en uiteindelijk 5 ingevroren. Dus had wel wat meer afvallers verwacht!
Ze zeiden ook dat deze score ook bizar goed was, zeker gezien de punctie eigenlijk een dag eerder was dan ze hadden gewild
Wow Majo!!!!![]()
Wow Majo! MonsterscoreWat mega fijn voor jullie. Ik duim dat er straks twee? mooie embyootjes kunnen worden teruggeplaatst
![]()
![]()
Net gebeld, terugplaatsing gaat door en het worden er inderdaad 2![]()
Mijn duimen draaien Majo!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Er brandt een kaarsje voor je!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:33 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld, terugplaatsing gaat door en het worden er inderdaad 2![]()
Ik ga mega hard voor je hopen en duimen. Zou dit dan het zetje zijn wat je lijf nodig heeft?
![]()
![]()
Bedankt allemaal! De terugplaatsing ging sneller dan ooit dus alles gaat heel voorspoedig deze ronde. Laat het ook zo doorzetten!
Het positieve van mijn (beginnende) burn-out is wel dat ik nu uiterst rustig aan kan doende arts wees daar nu ook weer op dat dit echt belangrijk is, mijn buik zit nog vol met uitvergrote eierstokken die meerdere keren zijn aangeprikt. Dus dat advies ga ik nu goed volgen
Wat een geweldige opbrengst! Ik wens je twee uiterst chille weken toe en ik duim voor een plakker (of twee).![]()
![]()
MaJo, Ik hoop zo hard voor je mee. Lekker onder een dekentje kruipen en kalm aan de komende tijd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Majo!
Hup, beginnen bij aflevering 1 van Grey’s Anatomy en je bed niet meer uit komen!
Ofzoiets dan.
***![]()
Hoe weet je dat ik dvd's van Grey's Anatomy heb besteldquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:51 schreef BE het volgende:
Majo!
Hup, beginnen bij aflevering 1 van Grey’s Anatomy en je bed niet meer uit komen!
Ofzoiets dan.Goeie gok?
Bedankt lieve meiden
![]()
ik duim ook dat ze beiden lekker warm blijven zitten en groeien MaJo
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dvd's van Grey's Anatomy heb besteldGoeie gok?
Bedankt lieve meidenGeniet! Lekker broeden!
***![]()
De kans op een tweeling is overigens erg klein (ik geloof 0,8%) maar wie weet zitten we voor de verandering eens aan de goede kant van de statistieken!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik duim heeeeeeuuuullll hard voor je MaJo!! Ik post niet heel vaak, maar ik check heel regelmatig even of er nieuws is van jou![]()
![]()
Ik duim Majo!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Mocht je ze nog niet allemaal hebben gekocht, net5 zendt het integraal uit en is nu bij seizoen 5 ofzo. Dan kun je mooi de rest van de serie opnemenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dvd's van Grey's Anatomy heb besteldGoeie gok?
Bedankt lieve meiden![]()
![]()
Goeie tip! Ik heb het jarenlang gevolgd maar na seizoen 11 ben ik afgehaakt. Ik heb nu de seizoenen 12, 13 en 14 gekocht maar kan daarna kijken waar ze op tv zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mocht je ze nog niet allemaal hebben gekocht, net5 zendt het integraal uit en is nu bij seizoen 5 ofzo. Dan kun je mooi de rest van de serie opnemenZat sowieso te denken om het weer eens helemaal opnieuw te bekijken
We hebben geen Videoland helaasquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:54 schreef Donna het volgende:
Op Videoland staat het tot en met seizoen 15!
Nope, we hebben ziggoquote:Op zondag 9 februari 2020 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kpn pluspakket? Daar staat het ook opEn heb die dvd's nu toch al gekocht
Ziggo on demand heeft ook greys anatomy.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, we hebben ziggoEn heb die dvd's nu toch al gekocht
Ik lurk eigenlijk alleen maar wilde je toch even heel veel succes en rust wensen!![]()
Twee seizoenenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:58 schreef Mango91 het volgende:
Majo, ik duim ook voor je, ondertussen al wat afleveringen weggekeken?
Dit ga ik aanschaffen, ben bijna door de seizoenen heen. Had ik het maar eerder geweten, had me 50 euro gescheeldquote:Op zondag 9 februari 2020 16:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ziggo on demand heeft ook greys anatomy.
Ik lurk eigenlijk alleen maar wilde je toch even heel veel succes en rust wensen!![]()
Duimen jullie verder voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MaJo op 16-02-2020 13:01:50 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Jajajajaj!!![]()
2 STREEPJES!!
nu nog hopen dat het er ook 2 zijn
Afgelopen vrijdag een testje gedaan om te kijken of de pregnyl al uit mijn lijf was en die was spierwit. Dus deze streep is echt van mijNu hopen dat het toeneemt en dat mijn buik deze embryo(s) weet vast te houden!
Twee! Maar ik geloof dat de kans op een tweeling alsnog maar 0,8% is, dus daar ga ik niet vanuitquote:Op zondag 16 februari 2020 13:32 schreef F_r het volgende:
oeh majo ik ga duimen voor je. Deze moet gewoon blijven zitten. Hebben ze er 1 of 2 terug geplaatst?
snap ik maar hoe tof zou het zijn als het wel zo is. Dus ik ga extra duimen go go emmy'squote:Op zondag 16 februari 2020 13:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Twee! Maar ik geloof dat de kans op een tweeling alsnog maar 0,8% is, dus daar ga ik niet vanuit![]()
Ik vind eigenlijk ook wel dat ik het verdien na alle pechquote:Op zondag 16 februari 2020 13:34 schreef F_r het volgende:
[..]
snap ik maar hoe tof zou het zijn als het wel zo is. Dus ik ga extra duimen go go emmy's
Volgende week zaterdagquote:Op zondag 16 februari 2020 13:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Majo wat een mooie streepjes weer
wanneer zou je volgens het ziekenhuis mogen testen?
Zelf hou ik aanstaande dinsdag aan, dan is het 2 weken na de punctie. Maar ik test altijd al 2 dagen van tevoren positief
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat ik het verdien na alle pech![]()
Volgens mij is de kans een stuk hoger bij een terugplaatsing van twee embryo's. Misschien is die 0.8 de kans dat er eentje splitst?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Twee! Maar ik geloof dat de kans op een tweeling alsnog maar 0,8% is, dus daar ga ik niet vanuit
Maar wat een geweldig nieuws. Hier wordt volop geduimd!![]()
![]()
Nou jij hebt het zeker verdiend!quote:Op zondag 16 februari 2020 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat ik het verdien na alle pech
Gefeliciteerd!Wat een goede strepen! Mijn duimen draaien overuren!!
![]()
Wat goed!
Ik gun het je zo! Hopelijk doet het thee drinken, series kijken zowel jou als die mini(‘s) goed![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:56 schreef MaJo het volgende:
Duimen jullie verder voor me?WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!!Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder![]()
Gefeliciteerd Majo! Het is jullie zo gegund![]()
Nu hopen dat er in elk geval eentje blijft zitten
Shine bright like a diamond.![]()
Duimen jullie verder voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jazeker!
Resistance is futile.![]()
Ik had ook nog helemaal geen update verwacht, dus toen ik je naam zag was ik al bang voor slecht nieuws. Ik hoop zo op een of twee plakkersquote:Op zondag 16 februari 2020 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgende week zaterdagZelf hou ik aanstaande dinsdag aan, dan is het 2 weken na de punctie. Maar ik test altijd al 2 dagen van tevoren positief
![]()
![]()
McBaby('s)quote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik duim mee voor een meredith en/of derrick!![]()
![]()
Duimen jullie verder voor me?Harder dan ik ooit gedaan heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***![]()
Duimen jullie verder voor me?OoooohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blijf lekker plakken kleintje(s)!
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Trouwens bizar feitje: ik heb mijn zwangerschapsapp weer geïnstalleerd en daar stond nog mijn vorige zwangerschap in. De uitgerekende datum daarvan was morgenwel symbolisch om de dag daarvoor dan weer positief te testen
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik duim mee voor een meredith en/of derrick!quote:![]()
Majo, jii blijft gewoon nog 37/40 weken op de bank hoor! Als Greys uit is kan ik Station 19 ook nog aanbevelen!
***![]()
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:46 schreef BE het volgende:
[..]
[..]![]()
Majo, jii blijft gewoon nog 37/40 weken op de bank hoor! Als Greys uit is kan ik Station 19 ook nog aanbevelen!Ik ben inmiddels begonnen aan seizoen 15 en zit eraan te denken om dan weer bij seizoen 1 te beginnen
station 19 lijkt me ook leuk maar die staat helaas niet op ziggo extra
entourage!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben inmiddels begonnen aan seizoen 15 en zit eraan te denken om dan weer bij seizoen 1 te beginnen
![]()
![]()
Oh ja, dat heeft mijn man ooit in zijn eentje gekeken en was daar erg enthousiast over. Ik ga het eens checken!quote:26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nee niet meer. Heb het jaren gedaan maar nu het echt strafbaar is doe ik het niet meer. Wat dat betreft vind ik die streamingsdiensten ook fantastisch, wordt er toch nog wat aan verdient door de makersquote:
MaJoMijn duimen blijven draaien!
Als je weer bij seizoen 1 begint haal je me waarschijnlijk wel weer in. Ben nu ergens bij seizoen 3 of 4.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Fair enough!quote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet meer. Heb het jaren gedaan maar nu het echt strafbaar is doe ik het niet meer. Wat dat betreft vind ik die streamingsdiensten ook fantastisch, wordt er toch nog wat aan verdient door de makers***![]()
En hoe is het om opnieuw te kijken? In de flashbacks zijn het steeds van die jonkies! Denk wel dat de eerste jaren het beste zijn, de laatste seizoenen kabbelen toch wat voor. Met een uitschieter hier en daarquote:Op zondag 16 februari 2020 19:02 schreef LeSage het volgende:
MaJoMijn duimen blijven draaien!
Als je weer bij seizoen 1 begint haal je me waarschijnlijk wel weer in. Ben nu ergens bij seizoen 3 of 4.
Bedankt allemaal voor de duimen! Ik heb besloten om me gewoon zwanger te voelen en positief te blijven, in plaats van in paniek te schieten van "wanneer gaat het mis". Dat was namelijk mijn eerste reactieMaar doen en zeggen is natuurlijk nog wel een verschil
Een 9 maanden lange loop!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben inmiddels begonnen aan seizoen 15 en zit eraan te denken om dan weer bij seizoen 1 te beginnen
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Jaaaaaaaaaaa MaJo, wat een prachtige strepen! Die zijn echt veelbelovend, zeker na die controle-omo-witte-testDuimen blijven AAN
![]()
![]()
Ik duim met je mee MaJo.Wat zou het mooi zijn als je over een tijdje twee of misschien wel vier(!) duimen in je buik laat groeien.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Het begin vind ik echt smullen. Maar ik ben ooit maar tot seizoen 10 gekomen en toen vond ik het nog steeds wel lekker wegkijken.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
En hoe is het om opnieuw te kijken? In de flashbacks zijn het steeds van die jonkies! Denk wel dat de eerste jaren het beste zijn, de laatste seizoenen kabbelen toch wat voor. Met een uitschieter hier en daar
Bedankt allemaal voor de duimen! Ik heb besloten om me gewoon zwanger te voelen en positief te blijven, in plaats van in paniek te schieten van "wanneer gaat het mis". Dat was namelijk mijn eerste reactieMaar doen en zeggen is natuurlijk nog wel een verschil
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Majo![]()
@MaJo!![]()
![]()
Ik werd net gebeld door onze arts. 'Er is een plekje vrijgekomen en ik dacht meteen aan jullie!' In plaats van 17 april start ik volgende week dinsdag al met prikken.![]()
![]()
Yay dat is ook geweldig nieuwsquote:Op maandag 17 februari 2020 14:35 schreef Cygne het volgende:
@:MaJo!![]()
![]()
Ik werd net gebeld door onze arts. 'Er is een plekje vrijgekomen en ik dacht meteen aan jullie!' In plaats van 17 april start ik volgende week dinsdag al met prikken.![]()
Ja behoorlijk. Gelukkig was ik al aan de pil, anders was het niet gelukt.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat fijn Cygne! Dat is ook wel een significant verschil, 2 maanden eerder.![]()
Wat een mooi in nieuws in dit topic!
MaJo, de duimen draaien hier ook door de komende 9 maanden voor jou! Mooie streepjes!
En Cygne, wat fijn dat er een gaatje beschikbaar is gekomen en nu eerder het traject mogen opstarten. Voor jou ook draaiende duimen!![]()
Majo post inmiddels in z&g, daar kun je alles lezenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:09 schreef B.ertha het volgende:
Schopje om te vragen hoe het met Cygne en Majo gaat
disclaimer![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Majo post inmiddels in z&g, daar kun je alles lezen![]()
![]()
Duimen jullie verder voor me?Een beetje laat misschien, maar niet minder gemeend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hartelijk gefeliciteerd.
Hoe is het met je?![]()
![]()
![]()
![]()
En nu is ze op vakantie, vandaar dat SQ (en nu ook ik) voor boodschapper spelen, omdat het nieuws te tof is om niet te delen.quote:![]()
***![]()
Hier gaat het goed..quote:
En zoals altijd lekker chaotisch![]()
We gaan wel nog een 5e poging doen, maar daarna ben ik er wel klaar mee vermoed ik.. Ik ben er ook steeds meer aan het wennen dat het voor ons waarschijnlijk niet weggelegd is.. dat zou jammer zijn,maar ik heb ook wel het gevoel dat we er genoeg aan gedaan hebben om het te laten lukken..
Omdat het bij ons nog steeds onbegrepen is .. is er altijd misschien nog een minieme kans dat het zelf nog lukt. Dus ergens blijft dat in mn achterhoofd.. Ik heb ook echt de puf niet meer om een evt 6e ivf/icsi te ondergaan.. niet alleen fysiek maar ook mentaal niet meer.. op een gegeven moment is er ook een punt waarop je iets af moet sluiten..
Dat levert niet de situatie op dat de 5e poging MOET lukken.. voor mij is ie meer als een soort van afsluiting..
Helaas is mn vriend nog niet zo ver in het verwerkingstraject en wijst hij continue kleine kindjes in ski pakjes en op skies aan met een "kijk nou!" Erbij.. hij heeft de wens klaarblijkelijk wel nog op dit moment.. dus dat is nog wel een dingetje.. Ik heb aangegeven de 5e poging nog wel te doen maar dat het daarna klaar is.. hij moet daar nu aan wennen..
Ik heb ook aangegeven dat ik niet meer rekening ga houden met een evt zwangerschap in de toekomst qua werk etc en heb gesolliciteerd op een andere baan.. in het buitenland en heb een aanbieding gekregen .. dus nu moeten we even kijken hoe dat poging technisch in elkaar gaat zitten![]()
Tldr:ik ben er klaar mee maar we gaan nog wel een 5e poging doen
Barrel, ik snap je overwegingen goed en het klinkt alsof je een helder besluit hebt genomen en wie weet wat de 5e poging brengt![]()
![]()
Dinsdagmorgen heb ik mijn tweede punctie. Poeh ik kijk er nogal tegenop.
Gelukkig mag ik naar dromenland.![]()
Succes vandaag Gaddle!quote:Op zondag 8 maart 2020 22:12 schreef Gaddle het volgende:
Dinsdagmorgen heb ik mijn tweede punctie. Poeh ik kijk er nogal tegenop.
Gelukkig mag ik naar dromenland.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Sterkte Barrel en succes vandaag Gaddle.
Ik heb vanochtend bloed geprikt voor de bloedstolling. 7 buisjes, allemachtig.![]()
![]()
oh ik vind dat altijd zo naar als ze de buisjes moeten aan en los koppelen.. dan heb ik altijd het idee dat ze een beetje rond zitten te roeren met die naald.. BRR!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:34 schreef Donna het volgende:
Sterkte Barrel en succes vandaag Gaddle.
Ik heb vanochtend bloed geprikt voor de bloedstolling. 7 buisjes, allemachtig.
wanneer krijg je de uitslag donna? en als die goed is , mogen jullie dan weer beginnen??Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ja vreselijk, maar bij deze mevrouw had ik er echt 0 last van. Alleen waren de buisjes waarschijnlijk niet goed vacuüm getrokken waardoor het bloed er echt super traag in liep en ze ook wel een beetje moest bewegen om meer druk te krijgen (of zoiets, het wou iig niet echt). Maar ondanks dat voelde ik helemaal niks, vond ze zelf ook wel opvallend haha.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh ik vind dat altijd zo naar als ze de buisjes moeten aan en los koppelen.. dan heb ik altijd het idee dat ze een beetje rond zitten te roeren met die naald.. BRR!!!
wanneer krijg je de uitslag donna? en als die goed is , mogen jullie dan weer beginnen??
Deze uitslag duurt enkele weken en de uitslag van de chromosomen is er ook nog niet (kan ook nog enkele weken duren). We mochten van de gynaecoloog er meteen weer voor gaan, maar dat wilden we zelf niet. Nou hadden we afgelopen weekend een ongelukje, dusja, nouja, we zullen zien of ik ongesteld word of niet.![]()
![]()
Oh wat een fijne score (en fijn dat ze niks hebben laten vallen). Succes!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:30 schreef Gaddle het volgende:
Zo ook weer achter de rug. 11 aangeprikt. 9 eicellen verkregen. Duimen op goed nieuws![]()
Fijn Gaddle! Wanneer krijg je het nieuws te horen?
Wij zijn vandaag gestart met iui. Ben benieuwd wat het allemaal met zich gaat meebrengen.![]()
Barrelgoed nieuws dat je een baanaanbod hebt gekregen! Verder snap ik je instelling heel goed, al blijf ik duimen dat het ook jullie nu gewoon gaat lukken!
Gaddle, mooie score! Hoe ervaarde je de punctie? Ik vind het onder narcose echt goed te doen!
Donna spannend hoor! Hopelijk heb je goede uitslagen
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Majo post inmiddels in z&g, daar kun je alles lezenNog bedankt hiervoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef BE het volgende:
[..]
En nu is ze op vakantie, vandaar dat SQ (en nu ook ik) voor boodschapper spelen, omdat het nieuws te tof is om niet te delen.![]()
Helaas hebben we geen WiFi aan boord (ja voor 60 pond per gig
) dus ik ben afhankelijk van de 4G op land. We vertrekken nu ook weer bijna dus de komende 2 dagen ook weer geen internet.
Heel lief dat er zo aan me gedacht wordt
Vrijdagquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:31 schreef Mango91 het volgende:
Fijn Gaddle! Wanneer krijg je het nieuws te horen?
Wij zijn vandaag gestart met iui. Ben benieuwd wat het allemaal met zich gaat meebrengen.
Dan hoor ik meer.Ja, meer relaxed. Nog steeds spannend. Voor mijn gevoel was het ook zo voorbij.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:55 schreef MaJo het volgende:
Barrelgoed nieuws dat je een baanaanbod hebt gekregen! Verder snap ik je instelling heel goed, al blijf ik duimen dat het ook jullie nu gewoon gaat lukken!
Gaddle, mooie score! Hoe ervaarde je de punctie? Ik vind het onder narcose echt goed te doen!
Donna spannend hoor! Hopelijk heb je goede uitslagen
Lief dat je reageert. Ik denk regelmatig aan je.![]()
Spannend @Gaddle
Ik zit een beetje in niemandsland. Ben aan het stimuleren maar het UMC kan mij niet met zekerheid zeggen of de punctie door gaat, ivm corona.![]()
pfffquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:23 schreef Cygne het volgende:
Spannend @:Gaddle
Ik zit een beetje in niemandsland. Ben aan het stimuleren maar het UMC kan mij niet met zekerheid zeggen of de punctie door gaat, ivm corona.
Dat is irritant. Spuiten doe je ook niet echt voor je lol zeg maar.
Ik duim voor je dat de punctie gewoon door kan gaan.![]()
Dat weten ze ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Nanuke het volgende:
Wat vervelend! Wanneer krijg je die duidelijkheid, Cygne?
Ik heb eerlijk gezegd liever dat ze het afblazen dan dat het 1 grote chaos wordt overal en de embryo's niet getest kunnen worden.![]()
Dat ze er niks over kunnen zeggen en dat ik de website in de gaten moet houden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef Nanuke het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Wat zei het ziekenhuis daarop?![]()
Dat ze je wel vertellen dat chromosoom onderzoek je eigen risico kost, maar dat je dat vergeet en dan 3 maanden later ineens de rekening krijgt voor 2 personen.
Das even slikken.![]()
![]()
Dat is een pittig bedrag ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:57 schreef Donna het volgende:
Dat ze je wel vertellen dat chromosoom onderzoek je eigen risico kost, maar dat je dat vergeet en dan 3 maanden later ineens de rekening krijgt voor 2 personen.
Das even slikken.
De testen van mijn ouders hebben we daarom via mijn zorgverzekering gedaan uiteindelijk.![]()
Gaddle, heb je nog wat gehoord vandaag?
Hopelijk is het stimuleren niet voor niets Cygne!
[ Bericht 43% gewijzigd door Gogo83 op 13-03-2020 18:05:32 ]![]()
Ja ik had gelukkig vandaag een tp. De tp ging er goed. Ik heb er geen pijn aan ondervonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:59 schreef Gogo83 het volgende:
Gaddle, heb je nog wat gehoord vandaag?
Hopelijk is het stimuleren niet voor niets Cygne!
Verder hoop ik dat er binnenkort 4 ingevroren mogen worden. Ik zet de duimen draaien aan.![]()
Dan ben je nu PUPO!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:18 schreef Gaddle het volgende:
Ja ik had gelukkig vandaag een tp. De tp ging er goed. Ik heb er geen pijn aan ondervonden.
Verder hoop ik dat er binnenkort 4 ingevroren mogen worden. Ik zet de duimen draaien aan.
En ik ga ook duimen voor die andere 4, dat ze allemaal heelhuids de vriezer in kunnen.![]()
![]()
PUPO!
Eén voordeel van alle sociale contacten moeten beperken, kan je lekker chillen de komende dagen. Sloffen aan, Netflix bingen... Ik ga voor je duimen!![]()
Ja heerlijk. Geen slecht idee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:15 schreef Gogo83 het volgende:
PUPO!
Eén voordeel van alle sociale contacten moeten beperken, kan je lekker chillen de komende dagen. Sloffen aan, Netflix bingen... Ik ga voor je duimen!
Ik ben begonnen met CSI seizoen 1.![]()
Daar kan je wel 9 maanden mee vooruitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Geen slecht idee.
Ik ben begonnen met CSI seizoen 1.![]()
Succes!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Het UMCU gaat komende dagen gefaseerd afbouwen. Ik verwacht morgen een telefoontje van mijn arts, denk ik.![]()
Gaddle PUPO!de duimen staan weer aan!
Cygne wat ontzettend prutze kunnen hier natuurlijk niets aan doen maar het is ontzettend balen dat je voor niets hebt moeten stimuleren
Ik denk ook niet dat dit de beste omstandigheden zijn voor een traject nu.quote:Op maandag 16 maart 2020 05:53 schreef MaJo het volgende:
Gaddle PUPO!de duimen staan weer aan!
Cygne wat ontzettend prutze kunnen hier natuurlijk niets aan doen maar het is ontzettend balen dat je voor niets hebt moeten stimuleren
![]()
![]()
Ik heb contact gehad met onze arts en besloten de behandeling te stoppen. Vooralsnog willen ze lopende behandelingen door laten gaan maar dat kan zomaar morgen anders zijn. Ik wil daar niet op wachten. Eind mei weer contact over de situatie tegen die tijd.![]()
Wat balen Cygne...
Maar beter dan dat je halverwege een traject zit en dan ineens allerlei onzekerheden op je af krijgt.
Hopelijk kan alles in mei weer opgestart gaan worden.***![]()
Nee precies. Man en ik hebben hier het hele weekend op zitten denken. Ben ergens ook wel opgelucht. Speelt ook mee dat we van twee ziekenhuizen afhankelijk zijn en van mensen in het lab die extra onder druk staan van het virus en dan een cel uit mijn embryo's moeten halen. Liever wachten op betere omstandigheden.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef BE het volgende:
Wat balen Cygne...
Maar beter dan dat je halverwege een traject zit en dan ineens allerlei onzekerheden op je af krijgt.
Hopelijk kan alles in mei weer opgestart gaan worden.
Ze vertelde dat ze nu ook mensen zelf moeten afbellen en dat er veel écht heel boos zijn geworden. Ik snap dat verdriet wel maar vind het ook wel sneu voor die artsen.![]()
Ik kan me voorstellen dat mensen balen en heel erg gefrustreerd raken, maar dit is vanuit de ziekenhuizen natuurlijk wel echt complete overmacht...
Maar ja... je zal maar na weetikhoelang stimuleren nu wel ineens gerijpte eicellen hebben...
***![]()
Die mensen mogen vooralsnog gewoon door, gelukkig.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:36 schreef BE het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen balen en heel erg gefrustreerd raken, maar dit is vanuit de ziekenhuizen natuurlijk wel echt complete overmacht...
Maar ja... je zal maar na weetikhoelang stimuleren nu wel ineens gerijpte eicellen hebben...
Is bij mij nog niet aan de orde, daarom nu al gebeld.![]()
Balen Cygne. Ook bij de privékliniek hebben ze een stop op IVF![]()
Wel heel begrijpelijk, maar ergens baal ik toch ook.
Ik zou over gaan op IVF behandeling, maar dat wordt dus voor mij ook even uitgesteld.
Kan ik iig even goed nadenken en mentaal voorbereiden op het IVF traject, want dat is ook een pittig traject natuurlijk. Dat vond ik met IUI al, maar dat is vooral mentaal pittig.
Nu wordt het lichamelijk en mentaal zwaar.![]()
Balen Cygne en mini!
Hier is IUI ook afgeblazen :-(. Helaas kunnen we deze cyclus ook niet meer gebruiken voor eventueel spontane manier, ivm eventuele overstimulate.![]()
Balen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:30 schreef Mango91 het volgende:
Balen Cygne en mini!
Hier is IUI ook afgeblazen :-(. Helaas kunnen we deze cyclus ook niet meer gebruiken voor eventueel spontane manier, ivm eventuele overstimulate.
Ik mag nu in de tussentijd ook niet natuurlijk zwanger worden omdat het risico op mk en eug zo groot is. In deze tijd niet handig.![]()
Ik had jullie berichtjes van vorige week helemaal gemist. Balen van de gestaakte behandelingen, of het nu vrijwillig of gedwongen gestaakt is.
Met mij gaat het wel redelijk, ik zit op het wachtbankje. Door al het gedoe ben ik er niet zo veel mee bezig, dat is op zich wel lekker. Op zich gaat het wel goed hoor, vandaag alleen een sh*tdag.![]()
Het gaat goed hier. Uitslagen zijn er nog niet en ik gok zo dat alles nu op z'n kont ligt. Mochten er wel uitslagen zijn dan zal het wel een telefonische afspraak worden.
Ongelukje gehad, inmiddels ook 'over tijd'. Over tijd tussen aanhalingstekens omdat ik nog maar 1 fatsoenlijke cyclus gehad heb. Ga nog geen test doen en heb geen idee. Ben er ook totaal niet mee bezig nu.
Echt ontzettend verdrietig dat anderen pogingen moeten staken. Sterkte!![]()
![]()
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Gaddle op 28-03-2020 07:42:59 ]![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:00 schreef Gaddle het volgende:
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..Nee, maar dat maakt het feest niet minder groot. GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
(Deze link moet je hebben: https://i.imgur.com/quDng(...)humb&fidelity=medium)![]()
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..Wat een onwijze knalstreep! Van harte gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Hij was er in no time. het was nog niet eens een minuut wachten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat een onwijze knalstreep! Van harte gefeliciteerd.![]()
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..WaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gaaf!! Gefeliciteerd!!
![]()
Gaddle!! Wat goed!
En jij ook hè stiekemerdquote:
Jaaaaa Gaddle wat goedEindelijk weer eens een streepjesregen in dit topic
Nog zo'n sneaky!quote:![]()
Jij ook Gefeliciteerd!
Donna heeft het niet gepost hierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gaddle![]()
![]()
![]()
Heb ik over Donna heen gelezen? Gefeliciteerd![]()
![]()
en wat dacht je van Wolken?
Donna EN wolken posten gewoon in het z&g topic..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gaddle![]()
![]()
![]()
Heb ik over Donna heen gelezen? Gefeliciteerd![]()
![]()
Dus daar heb je hier niet overheen gelezen..
Ja sorry! Ik vind het altijd een beetje lastig in dit topic op 1 of andere manier omdat ik geen moeite heb met zwanger raken, maar met blijven. En bij de meeste zit dat toch anders (of hebben beide).
![]()
![]()
Donnaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:27 schreef Donna het volgende:
Ja sorry! Ik vind het altijd een beetje lastig in dit topic op 1 of andere manier omdat ik geen moeite heb met zwanger raken, maar met blijven. En bij de meeste zit dat toch anders (of hebben beide).
![]()
Dat is toch ook hartstikke naar. Hopelijk blijft deze zwangerschap hartstikke goed gaan.
Post vooral waar je je prettig voelt, maar wat mij betreft mag dat ook gewoon hier.
@Wolken gefeliciteerd![]()
![]()
Kijk eens goed naar de topictitel, daar staat niet voor niets het woord blijven. Dus jij hoort hier zeker ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:27 schreef Donna het volgende:
![]()
Net als Wolken waarbij het de eerste keer ook niet makkelijk ging. Ik zie het dus als een streepjesregen van azwbnzmg
Dank jullie wel! Bij Bikkel heeft het uiteindelijk 2 jaar geduurd voordat ik ( blijvend ) zwanger was en nu was het gelukkig na een half jaar al raak.
Ik blijf duimen voor alle andere dames in dit topic.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Dat is zeker waar hoor, maar het voelde soms wat rottig tegenover de anderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de topictitel, daar staat niet voor niets het woord blijven. Dus jij hoort hier zeker ook![]()
Net als Wolken waarbij het de eerste keer ook niet makkelijk ging. Ik zie het dus als een streepjesregen van azwbnzmg![]()
![]()
Ja hoi!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:27 schreef Donna het volgende:
![]()
Wel herkenbaar ook wel, maar dat is niet nodig. Jij hoort hier net zo goed.
En ik zie allemaal streepjes! Wat fijn!![]()
![]()
Ik krijg 9 april eerst telefonisch de uitslag van het chromosoom onderzoek en denk dat ik dan de VK ook eens bel.
Ik wil niet meer zulke vroege echo's. Zeg ik nu hoor.![]()
![]()
Daar kan ik wel inkomen. Ik zou zelf ook liever niet willen, maar het ziekenhuis staat erop, vanwege de buitenbaar moederlijke zwangerschap die ik heb gehad.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:36 schreef Donna het volgende:
Ik krijg 9 april eerst telefonisch de uitslag van het chromosoom onderzoek en denk dat ik dan de VK ook eens bel.
Ik wil niet meer zulke vroege echo's. Zeg ik nu hoor.
Spannend weer voor je dan. Succes![]()
Ja dat snap ik hoor! Verstandig dan ook juist, check up.
Misschien denk ik er volgende week ook alweer heel anders over, maar na de laatste keer dat het mis was na zo'n aantal goede echo's denk ik die kunnen me ook gestolen worden. Ik wil vertrouwen op mijn gevoel. Het gevoel was toen niet goed.
Mijn gevoel is nu wel heel goed, ondanks dat ik verder niet zoveel voel qua kwaaltjes. Ik ben blijer dan ik had verwacht en ik zie ons zitten met die baby in december. Hopelijk wordt het de waarheid.![]()
![]()
ik hoop het ook van harte.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Donna het volgende:
Misschien denk ik er volgende week ook alweer heel anders over, maar na de laatste keer dat het mis was na zo'n aantal goede echo's denk ik die kunnen me ook gestolen worden. Ik wil vertrouwen op mijn gevoel. Het gevoel was toen niet goed.
Mijn gevoel is nu wel heel goed, ondanks dat ik verder niet zoveel voel qua kwaaltjes. Ik ben blijer dan ik had verwacht en ik zie ons zitten met die baby in december. Hopelijk wordt het de waarheid.![]()
In het ziekenhuis zeggen ze dat een kans op een tweede buitenbaar moedelijk net zo groot is als bij andere die het nog nooit hebben gehad.![]()
Precies dit voel ik ook zo. Toen ik vorige week zat te wachten op ongesteld worden (of niet), was ik ook eigenlijk wel blij dat we geen vroege echo zouden krijgen nu. Inmiddels ben ik ongesteld, maar als ik nu wel zwanger raak dan vind ik het wel prima zonder vroege echo. Ik had de vorige keer twee goede echo's en toen was het mis. En die echo's voedden destijds heel erg mijn onzekerheid, dat wil ik niet meer. Dus mocht ik pas zwanger raken ná corona, dan wil ik misschien ook pas een termijnecho.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Donna het volgende:
Mijn gevoel is nu wel heel goed, ondanks dat ik verder niet zoveel voel qua kwaaltjes. Ik ben blijer dan ik had verwacht en ik zie ons zitten met die baby in december. Hopelijk wordt het de waarheid.
@Gaddle: ik ga voor je duimen!![]()
Ik heb 2 weken geleden het ziekenhuis gebeld en de assistente zei toen dat ik over een maand maar weer eens terug moest bellen. Met als opmerking " het kan natuurlijk altijd ook nog fout gaan hè " . Ze namen geen " nieuwe " patiënten meer aan. Maar nu ik er langer over nagedacht heb ben ik er niet heel blij mee en wil ik kijken of ik iig een telefonisch consult mag met mijn vaste gynaecoloog. Ik hoef ook geen echo met 6 weken maar nu zou ik dus tot 11 a 12 weken moeten wachten. Doordat ik ook al eerder een missed abortion heb gehad maakt het mij erg onzeker. Maar wat niet kan kan niet natuurlijk!quote:Op maandag 30 maart 2020 19:22 schreef Gaddle het volgende:
Ik 9 april al mijn eerste echo. Dat willen ze graag in het ziekenhuis.
Wanneer hebben jullie de eerste echo's @:Wolken en @:Donna?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Vroege echo's wil ik ook niet meer.![]()
Ik zal er bij een eventuele nieuwe zwangerschap wel een moeten vanwege verhoogd risico op bbz. Maar waarschijnlijk dan 1 met 5+ weken om te kijken of het op de goede plek zit en dan met een week of 10 nog eens. Die kloppende hartjes tussen de 6 en 9 weken zeggen niet zoveel. Ik wil die confrontatie daarmee niet meer..![]()
![]()
Ik snap heel goed dat jullie geen vroege echo’s meer willenzelf leef ik echt van echo naar echo, ik móét gewoon weten of het goed gaat. Ik heb daar nog te weinig vertrouwen in
ik leef nu ook weer naar de echo van vrijdag, nog 4 nachtjes slapen!
Ik zou zelf ook geen hele vroege echo willen hebben, maar dan meteen tot 12 weken moeten wachten is weer zo lang. Ik wil gewoon heel graag een kloppend hartje zien zodat ik weet dat het niet weer zo fout gaat als met de eerste zwangerschap."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ja het is ook heel persoonlijk. Ik heb altijd vroege echo's gewild, heel graag juist. En na de eerste missed abortion helemaal.
Ik denk dat ik het deze keer pas geloof als ik de baby goed en regelmatig voel.![]()
Ik wil jullie allemaal sterkte wensen in deze tijd. Vooral met het wachten op betere tijden.
Hopelijk kunnen jullie weer gauw verder met het traject.
Ik heb vandaagslagje gezien. Haal mij maar uit de op. Ik zit aan verhuizen naar het andere topic te denken.
![]()
![]()
zit ik nog in mn eentje in de OP.
Maar gefeliciteerd hoor Gaddle! En wat fijn om een hartje te horen!
Ik had je graag gezelschap gehouden @Barreltje, maar waarschijnlijk komt het er door de COVID-19 niet meer van.Morgen ben ik vast weer mezelf.![]()
Fijn Gaddle! Eindelijk naar Z&G.
Denk je dat het echt afstel wordt voor jullie hierdoor Nanuke?. Wat jammer voor je. Wil je vertellen waarom?
En een kusje voor Barrel. Je bent heus niet alleen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
Ik werd in maart gebeld dat alles stop lag, en dat dat voor ons minstens (op dat moment al) 9 maand wachttijd zou opleveren. Daar komt nog bij elke maand dat het langer stil ligt. We hebben als grens afgesproken de maand augustus 2021 ivm Dirk die dan 4 wordt in september. In combinatie met ons niet erg succesvolle eerste traject zie ik het somber in. Ik weet niet eens of ik het überhaupt nog wel zie zitten om het te proberen als we voor die tijd nog aan de beurt zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik me momenteel compleet ongeschikt voel als moeder en mens.Morgen ben ik vast weer mezelf.![]()
Wat vervelend dat het nu zo uitgesteld moet worden.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:21 schreef Nanuke het volgende:
Ik werd in maart gebeld dat alles stop lag, en dat dat voor ons minstens (op dat moment al) 9 maand wachttijd zou opleveren. Daar komt nog bij elke maand dat het langer stil ligt. We hebben als grens afgesproken de maand augustus 2021 ivm Dirk die dan 4 wordt in september. In combinatie met ons niet erg succesvolle eerste traject zie ik het somber in. Ik weet niet eens of ik het überhaupt nog wel zie zitten om het te proberen als we voor die tijd nog aan de beurt zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik me momenteel compleet ongeschikt voel als moeder en mens.
Dat laatste wat je zegt vind ik ook heel naar om te lezen.Ik herken je uitspraak wel voor mezelf, al heb ik natuurlijk geen idee waarom je zoiets zegt.
Rotgevoel.![]()
![]()
Hier wellicht ook niet..quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef Nanuke het volgende:
Ik had je graag gezelschap gehouden @:Barreltje, maar waarschijnlijk komt het er door de COVID-19 niet meer van.
Ik snap de redenatie enigszins wel, want zo is nu de redenatie " als het misgaat willen we de gezondheidszorg niet belasten"
Al denk ik dan weer dat het de meeste tijd gewoon goed gaat.
Daarnaast zitten wij bij een aparte kliniek.. dus niet in een ziekenhuis.. dus ik vind het allemaal maar een beetje stom.. mijn "voorbereidingen" zijn dan ook niet helemaal binnen de lijntjes..
Oh.. mijn bericht typen duurde zo lang dat ik Nanuke dr bericht miste..
Jullie gaan wel weer via het pgd ( hoe heet het ook al weer?) Traject een poging wagen?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ach nanukequote:Op donderdag 23 april 2020 14:21 schreef Nanuke het volgende:
Ik werd in maart gebeld dat alles stop lag, en dat dat voor ons minstens (op dat moment al) 9 maand wachttijd zou opleveren. Daar komt nog bij elke maand dat het langer stil ligt. We hebben als grens afgesproken de maand augustus 2021 ivm Dirk die dan 4 wordt in september. In combinatie met ons niet erg succesvolle eerste traject zie ik het somber in. Ik weet niet eens of ik het überhaupt nog wel zie zitten om het te proberen als we voor die tijd nog aan de beurt zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik me momenteel compleet ongeschikt voel als moeder en mens.![]()
Ik zie het voor ons eigenlijk ook niet meer gebeuren. Geen idee waar we aan toe zijn en wanneer de fertiliteitszorg weer opgestart wordt. Heb echt heel erg de neiging om het maar te laten voor wat het is en dankbaar te zijn voor wat ik heb. Terwijl aan de andere kant zwangerschappen en kleine baby's toch weer wat steken. En dat gevoel mag ik van mezelf dan weer niet hebben.![]()
Same hier hoor. Wij hadden een afspraak bij de fertiliteit, maar ja, die werd natuurlijk afgezegd. Dus nu sta ik op een wachtlijst die ooit weer wordt opgestart en intussen zijn we al meer dan een jaar bezig en nader ik de 40. Ik word er vrij somber van. En verlang van mezelf niet dat ik niks voel bij andermans dikke buiken. Ik kon dat pre-Jacob wel maar nu weet ik wat ik mis.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
Ik zit zelf bij een privékliniek maar daar las ik gisteren het bericht dat ze weer langzaam gaan opstarten na volgende week.
Eerst met iui en terugplaatsingen en iets later ook weer de IVf trajecten.
Hopelijk starten jullie ziekenhuizen ook snel weer op om het op te pakken.
Het is zo frustrerend dat het stil staat en je niet weet waar je aan toe bent.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:56 schreef Lemijn het volgende:
Same hier hoor. Wij hadden een afspraak bij de fertiliteit, maar ja, die werd natuurlijk afgezegd. Dus nu sta ik op een wachtlijst die ooit weer wordt opgestart en intussen zijn we al meer dan een jaar bezig en nader ik de 40. Ik word er vrij somber van. En verlang van mezelf niet dat ik niks voel bij andermans dikke buiken. Ik kon dat pre-Jacob wel maar nu weet ik wat ik mis.![]()
Je weet gewoon niet waar je aan toe bent.![]()
![]()
Dit ja. Dat Dirk er is, had eigenlijk al niet zo mogen zijn. En nu dan met dit gedoe. Meh.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:43 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ach nanuke![]()
Ik zie het voor ons eigenlijk ook niet meer gebeuren. Geen idee waar we aan toe zijn en wanneer de fertiliteitszorg weer opgestart wordt. Heb echt heel erg de neiging om het maar te laten voor wat het is en dankbaar te zijn voor wat ik heb. Terwijl aan de andere kant zwangerschappen en kleine baby's toch weer wat steken. En dat gevoel mag ik van mezelf dan weer niet hebben.
Voor jou en @Barreltje, @Lemijn, @MiNi1981 en iedereen ook een knuffel. Het is echt klote.Morgen ben ik vast weer mezelf.![]()
Wat een onzichtbaar leed er soms achter de maatregelen/pandemie zit![]()
Een hele dikke kus en knuffel voor jullie
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Hmm.. leed vind ik misschien een groot woord.. frustratie eigenlijk vooral.. Het is heus niet ineens zo dat ik geen moeder wordt door corona.. dat is al een langer proces natuurlijk..
@Nanuke , ik heb het niet helemaal meegekregen , maar is alles helemaal goed met Dirk? Of toch signalen van hetgene waar je nou de pgd voor wilde doen?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Nou dit inderdaad..quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:18 schreef LeSage het volgende:
Wat een onzichtbaar leed er soms achter de maatregelen/pandemie zit![]()
Een hele dikke kus en knuffel voor jullie![]()
ik vind dit echt zo ontzettend rot voor iedereen, ik hoop toch dat jullie snel horen waar je aan toe bent
![]()
![]()
Dirk is niet uit een PGD-poging ontstaan. Wij waren na 3 pogingen klaar en daarna werd ik onbedoeld zwanger. Dirk heeft dus inderdaad mijn ziekte. We hebben er in de zwangerschap al onderzoek naar gedaan en na vele gesprekken met elkaar en met arts(en) er bewust voor gekozen het te houden. Maar het blijft een situatie waar ik moeite mee heb.Morgen ben ik vast weer mezelf.![]()
Ja..quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:06 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dit ja. Dat Dirk er is, had eigenlijk al niet zo mogen zijn. En nu dan met dit gedoe. Meh.
Voor jou en @:Barreltje, @:Lemijn, @:MiNi1981 en iedereen ook een knuffel. Het is echt klote.
En ik weet ook niet of ik nog meer teleurstelling trek. Er zijn embryo's! Maar niet gezond! Er zijn weer embryo's! Ze zijn gezond! Maar niet ontdooid!
Of de echo is goed, nee toch niet, nee toch wel. Ohnee, dood.
Ik heb kennelijk zat tijd om te piekeren.![]()
Heel herkenbaar Cygne.. de teleurstelling..
Steeds weer er naar toe leven (hier houdt dat in dat ik weer af moet vallen, geen alcohol, veel sporten, extra vitaminen .. niet veel, maar toch een gedoe ..) dan het gedoe van spuiten en echo's.. en dan de punctie (ook geen pretje) maar we doen het allemaal omdat er een KANS is dat het lukt..
Maar iedere keer dan toch weer HOOP , want (veel) eitjes, en (minder) bevruchtingen, en (nog minder) embryo's en een terug plaatsing . Of niet![]()
En dan 2 weken lang vanalles voelen , streepjes plassen om vervolgens daarna weer te vloeien en toch weer geen zwangerschap..
Man man man..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ja die hoop!![]()
Ik mag het niet van mezelf maar dan loopt er net weer iets goed. En dan toch. Maarja 3 embryo's om te testen max is eigenlijk niet hoopgevend. Het is een wonder dat het een keer is gelukt.![]()
Ik doe een +1 op alles wat jullie zeggen. En helemaal met de al korte tijd die we hadden, die nu nog korter wordt... Heeft het überhaupt nog zin om door die teleurstelling heen te gaan? Ik weet het niet hoor.Morgen ben ik vast weer mezelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: